Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Komoly műtét lesz! :lol:

Csak ügyesen!

Aha, az lesz még necces, pont annyit kivágni a habszivacsból amennyi helyet elfoglal a szerkezet.

Sílécnyílásosba is? :lol:

Szerintem abba is, amit látsz kissé görbe csövet az az alsó pontja. Ha meg tudod mérni neked mennyi hely marad fent akkor tutira meg tudom mondani.

Link to comment
Megosztás:

teljesen mindegy ottvan-e, vagy nincs. általában 5 személyel járunk, és akkor is ott van egy fej. :lol: ;) :P

Én ha hosszan kéne tolassak, akkor megfordulnék inkább. :D :lol:

És nem jövök azzal, hogy amúgy is tükörből tolatnék. A vivaróban csak 2 fejtámla van a kilátás útjában, és ha nem is lenne ott, akkor sem látnék hátra, mert kétfelé nyílós ajtók vannak hátul, így a középső 20 cm eleve holttér. :D :D

De igazad van, annyira nem fontos ez a középső fejtámla, nekem csak a dizájn miatt kellene. van vékonyított, kicsinyített középső fejtámlám (polo-ból) igazából a fábiába szántam , de arra a 2 hónapra amíg nálam van már nem faragom bele. :D

Kama3-ba meg középső tükör sincs. Sőt, nem is látni ki középen hátrafelé... :D

Link to comment
Megosztás:

Nem egyszerű, mert egy első ülés támlájából (kösz Karcsi) műtöm ki a befogadó szerkezetet, és az első ülés részben csővázas a hátsó ugye meg lemezből áll. Meg az a másik gond, hogy az első aljzata szögben áll a hátsóé nem. De ezt majd később cserélni fogom. Már a helyén van, de elfogyott a hegesztőgépből a drót, fel van függesztve a beépítés amíg szerzek másik gépet. Szerintem könyöklősbe is belefér.

http://pics.coldline.hu/pics/337293-20110914-yKljSB.jpg

Azért más a fejtámla mert ez Kadettból van, majd abból is kell szereznem egyet.

Jó lesz ez, de azért háááát nemtom. Én is szeretek művészkedni, de ha ott van 3 ropiért kompletten egy hátsó sor, akkor tudod mikor játszanék vele :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csomagtérajtó is furán áll.

Mondjuk az még nem lenne olyan nagy baj, ehhez az árhoz, mégiscsak 98-as.

De nagyon gyanús, mert kereskedésbe van, és a semmiért nem adnák ilyen olcsón, főleg az évjárat miatt elvileg nagyobb árat kérne érte egy kereskedő. Ha ennyi pénzen nyer rajta - márpedig nyer, másképp nem foglalkozna vele - akkor képzelhetitek mennyiért vehette meg. :lol:

De telószám elérhetőség utca házszám ilyesmire gondolok, mert akkor megkérdezem havert hátha érdekli! :D

Ő tuti nem pusztítaná el mert a sok sok éves 105-öse is szép állapotba van.

Elkelt 80.000-ért. :lol:

Annyit simán megért, full gyári, simán gurulhatna veteránvizsgára is, minden eredeti rajta...

Link to comment
Megosztás:

Komplikációk vannak, úgy látszik 95-ben a hátsó üléssor háttámla felfogatása is változott középen, vissza kellett menni a csávóhoz azt is elhozni, de ugye nekem nincsenek meg a csavarhelyek, majd holnap megcsinálom azt is. Jól elbeszélgettünk a végén meg rámsózótt két vadi új caravan Bardis javítóívet 1000 Forintért. :lol:

337954-20110915-EIV6g3.jpg

Link to comment
Megosztás:

Komplikációk vannak, úgy látszik 95-ben a hátsó üléssor háttámla felfogatása is változott középen, vissza kellett menni a csávóhoz azt is elhozni, de ugye nekem nincsenek meg a csavarhelyek, majd holnap megcsinálom azt is. Jól elbeszélgettünk a végén meg rámsózótt két vadi új caravan Bardis javítóívet 1000 Forintért. :D

http://pics.coldline.hu/pics/337954-20110915-EIV6g3.jpg

Még jó hogy rábeszéltelek az ülésekre. :D :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csomagtérajtó is furán áll.

na jó lelövöm a poént: Az opel jel, a villám. 94 szeptembertől már a fém opel jel van háttul... nem véletlenül volt ez újonnan üzembe helyezve magyarországon... törve volt szerintem.mondjuk attól még lehet jó autó, csak egy észrevétel volt részemről...

Link to comment
Megosztás:

na jó lelövöm a poént: Az opel jel, a villám. 94 szeptembertől már a fém opel jel van háttul... nem véletlenül volt ez újonnan üzembe helyezve magyarországon... törve volt szerintem.mondjuk attól még lehet jó autó, csak egy észrevétel volt részemről...

Szerintem is törve volt mégpedig elől hátul oldalt minden hol a 2hátsó ajtó sem úgy áll mint ahogyan az kéne a csomi ajtó nem rá való stb .

Link to comment
Megosztás:

Ez a törve volt dolog elég vicces, mintha magyarországon nem lenne minden kocsi szarrá törve. :lol: Mindig csak ez a törve volt dumával jöttök kit izgat nem tudnak vezetni az emberek ez nyilván való aki kicsit képbe van vezetés téren látja, hogy 10/7 embernek köze nincs a vezetéshez. Amúgy meg külföldön mit törődnek evvel, hogy törve volt kivan javítva azt szevasz bár itt magyarországon mindent csak össze tákolnak azt jó az úgy 8 árnyalat színeltérés. :lol: Aki megcsinálja rendesen a kocsiját, akár elemeket is cserél és újra fújatja az egészet akkor már pl az is gáz mert nem gyári? Ha a nyulványt nem a műszerfalból húzták ki, ergó csak valami sárvédő vagy valami ilyen sérült meg kit izgat. Ez kb olyan rinya mint, hogy huh sok km van benne, huh mekkora problémák arra van az autó, hogy használja az ember nem arra, hogy polírozgassa otthon. Amúgy is előbb kéne sok kilométeres kocsi mint kevés megkímélt női tulajos. Amit használnak folyamat az általában nem rohad szarrá és nincs a motor ellustulva. Mellesleg egy kocsinak nem tesz jót, hogy áll nem erre találták ki.

Link to comment
Megosztás:

na jó lelövöm a poént: Az opel jel, a villám. 94 szeptembertől már a fém opel jel van háttul... nem véletlenül volt ez újonnan üzembe helyezve Magyarországon... törve volt szerintem.mondjuk attól még lehet jó autó, csak egy észrevétel volt részemről...

Semmi poén nem volt. Világos, hogy a kocsi belseje is összeszedett dolgokból áll. Pl. az ülés és a kárpit '92-es évjáratból való, ilyen kormány '94 augusztusig volt forgalomban. Ez egy bontott alkatrészekből összevarrt kocsi.

Jelzem az én autómban is van komoly hányad a bontóból, csak azt senki nem tudja megállapítani a kocsi megbontása nélkül..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Semmi poén nem volt. Világos, hogy a kocsi belseje is összeszedett dolgokból áll. Pl. az ülés és a kárpit '92-es évjáratból való, ilyen kormány '94 augusztusig volt forgalomban. Ez egy bontott alkatrészekből összevarrt kocsi.

Jelzem az én autómban is van komoly hányad a bontóból, csak azt senki nem tudja megállapítani a kocsi megbontása nélkül..... :lol:

...és amikor már a gyárból úgy jön ki, hogy törött volt és javítva van? :lol:

Gepárd Pisti múltkor nézett egy F Astrát kereskedésben...valami nem stimmelt...nézte...csak nézte...aztán leesett neki! :D Jobb oldalon facelift előtti tükör, bal oldalon facelift utáni! :D Kompletten cserélték az ajtót és a tükröt már lusták voltak átrakni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Elkelt 80.000-ért. :lol:

Annyit simán megért, full gyári, simán gurulhatna veteránvizsgára is, minden eredeti rajta...

Bakker az tényleg kevés, annyiért még én is megvettem volna hogy ne az Opelbe menjen a km-er. :D

Ejj ha 14"-os lenne. :lol: Ránézésre nagyon szép állapotú.

------------

Törött kocsin ha nem görbűlt a jobb helyeken gyári színazonos elemekkel cserélik a dolgokat, aztán mérje mindenki ahogy akarja. Még tudok is ilyen helyet, ahol törötten elemsérült autókat hoznak be aztán cserélnek rajta amit kell. :D

Link to comment
Megosztás:

Ejj ha 14"-os lenne. :lol: Ránézésre nagyon szép állapotú.

------------

Törött kocsin ha nem görbűlt a jobb helyeken gyári színazonos elemekkel cserélik a dolgokat, aztán mérje mindenki ahogy akarja. Még tudok is ilyen helyet, ahol törötten elemsérült autókat hoznak be aztán cserélnek rajta amit kell. :D

Ez tartott vissza engem is... :lol:

------------

Sajnos ilyen is van.

Link to comment
Megosztás:

Ez tartott vissza engem is... :lol:

------------

Sajnos ilyen is van.

Miért sajnos? Az autók néha törnek. De ha nem gányolják több kilo gittel, hanem elemcserével normálisan megcsinálják, mi a gond vele? Pl. parkoló autóba beletolatnak, és tönkremegy egy ajtó. Kicserélik a komplett ajtót, fényezik normálisan, akkor az az autó már egy eladhatatlan szar?

Az előző astrámmal elütöttem két őzet. Két első sárvédő két lámpa, hűtőmaszk lett cserélve. Plusz a két első ajtó, és a gépháztető fényezve.

Akkor az már egy értéktelen roncs volt?

Link to comment
Megosztás:

Bakker az tényleg kevés, annyiért még én is megvettem volna hogy ne az Opelbe menjen a km-er. :lol:

Volt egy szomszédunknak ilyen 105ös, porlasztócsere,gyújtás-elosztó csere kapubejárón hátha ettől jobb lesz mutatványok napi rutinhoz hozzátartoztak vele.

77 éves nagyfaterom szerint is dolgozó lány szar autók voltak. Ha 70nél többel mész szétég a Hf-tömítés, szakad az ékszíj meg évente 2-3 kg súlygyarapodással (bitumenes alvázvédő) lehet számolni ha nem akarod,hogy kiessél belőle. :lol: . Pedig ő is 0-kmrel vette.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.