Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Miről van szó?

Két üveglapot akarok összeragasztani, a szélein, fa, vagy alumínium profillal. A kérdés az, hogy a kettő lap között párásodni fog-e. :lol:

Elküldve
Két üveglapot akarok összeragasztani, a szélein, fa, vagy alumínium profillal. A kérdés az, hogy a kettő lap között párásodni fog-e. :lol:

Elviekbe nem szabadna neki, mert mivel levegő nem lesz közötte így nem kéne hogy párásodjon. A szélét körbe kend be szilikonnal és akkor tuti hogy nem tud közé jutni a levegő.

Elküldve
Elviekbe nem szabadna neki, mert mivel levegő nem lesz közötte így nem kéne hogy párásodjon. A szélét körbe kend be szilikonnal és akkor tuti hogy nem tud közé jutni a levegő.

Annyi lesz közötte, amennyi a ragasztásnál bent marad. Mert ugye vákuumot nem tudok csinálni a kettő közé. Csak az a kérdés, hogy a bentmaradt levegőnek van-e akkora páratartalma, hogy az kicsapódjon.

Elküldve
Aggyisten!

Nos, az én C20NE motorom az életben nem ivott (evett) metabondot, és már túl is lépte a 400.000 km-t. No general, eredeti bontatlan a blokk. Mondjuk ezt a motort nem sok kritika éri, ha nem versenyre használta a tulaj, akkor kimegy a világból is. A többi Opel motorhoz nem sok közöm van, de van egy olyan sejtésem, hogy egyik sem lett az Év motorja a C20NE után!!! Vagy a konkurencia volt jobb, vagy tényleg olyan kaka motorokat építenek.

Nekem anyagilag nem érné meg metabondozni, mert eddig is szépen muzsikált a motor, a karosszéria rozsdásodik inkább, az ellen meg nem véd!

Ha meg eddig is beletettem volna, most lenne, aki szerint azért ment ennyit a gép, mert használtam.

Azt pedig én sem mondom, hogy haszontalan, mert nincs tapasztalatom vele.

Igen 88-ban lett a c20ne az év motorja,úgy tudom.

A c20xe-ből elsőként sikerült 1liter hengerűrtartalom/75 lovat csinálni,de az a forddal közös fejlesztés volt. Sierrában van nekünk a 8v-s 120pacis változata, egy vez.tengelyen 4 bütyökkel. :lol:

Kaka motorok háát attól függ..szerelőm még nem látott kopott,vállas hengerfalú opel motort. Viszont vw motornál ez rendszeres.

Az insignia reklám viszont epic. Micsoda őszinteség amikor azt mondják: "A legjobb autó,amit valaha készítettünk". Hangosan röhögök,ahányszor csak meghallom. :lol:

Elküldve
Igen 88-ban lett a c20ne az év motorja,úgy tudom.

A c20xe-ből elsőként sikerült 1liter hengerűrtartalom/75 lovat csinálni,de az a forddal közös fejlesztés volt. Sierrában van nekünk a 8v-s 120pacis változata, egy vez.tengelyen 4 bütyökkel. :lol:

Kaka motorok háát attól függ..szerelőm még nem látott kopott,vállas hengerfalú opel motort. Viszont vw motornál ez rendszeres.

Az insignia reklám viszont epic. Micsoda őszinteség amikor azt mondják: "A legjobb autó,amit valaha készítettünk". Hangosan röhögök,ahányszor csak meghallom. :lol:

Melyik Insigniában ültél? Melyiket próbáltad? Min alapozod meg ezt a véleményed?

Elküldve
Melyik Insigniában ültél? Melyiket próbáltad? Min alapozod meg ezt a véleményed?

Az 1.9 cdti-t próbáltam már. Nem azon röhögök,hogy az insignia jó,mert az tényleg az, hanem a Freud-i elszóláson.

Építész mérnök azt mondja nekem: ez a legjobban sikerült tervem. Az nálam annyit jelent,hogy a többi szar volt és ezt ő is tudja. :lol:

Elküldve
Az 1.9 cdti-t próbáltam már. Nem azon röhögök,hogy az insignia jó,mert az tényleg az, hanem a Freud-i elszóláson.

Építész mérnök azt mondja nekem: ez a legjobban sikerült tervem. Az nálam annyit jelent,hogy a többi szar volt és ezt ő is tudja. :lol:

Abszolút nem ezt jelenti. Arra utal, hogy az Insignia volt az, ami megteremtette az Opel új imázsát, amivel egyetemben egy egész kategóriát ugrott felfelé.

Elküldve
Két üveglapot akarok összeragasztani, a szélein, fa, vagy alumínium profillal. A kérdés az, hogy a kettő lap között párásodni fog-e. :lol:

Annyi lesz közötte, amennyi a ragasztásnál bent marad. Mert ugye vákuumot nem tudok csinálni a kettő közé. Csak az a kérdés, hogy a bentmaradt levegőnek van-e akkora páratartalma, hogy az kicsapódjon.

Sajnos fog párásodni, mert a mostani levegőnek ~35-40 %-os a relatív páratartalma. Ezt fogod bezárni a két üveg közé és télen, mikor lehűl az üveg és a levegő, akkor már nem fog tudni ennyi párát magában tartani, ezért ki fog csapódni. Megpróbálhatsz szerezni olyan kis csomagos szilikagélt, ami a cipők mellé van csomagolva és egyet-egyet berakni. Az fölveszi a nedvességet. :lol:

Vagy a másik megoldás, hogy nagyon nagy hidegben kell csinálni, mert akkor kicsi a levegő páratartalma... :D

Elküldve
Sajnos fog párásodni, mert a mostani levegőnek ~35-40 %-os a relatív páratartalma. Ezt fogod bezárni a két üveg közé és télen, mikor lehűl az üveg és a levegő, akkor már nem fog tudni ennyi párát magában tartani, ezért ki fog csapódni. Megpróbálhatsz szerezni olyan kis csomagos szilikagélt, ami a cipők mellé van csomagolva és egyet-egyet berakni. Az fölveszi a nedvességet. :lol:

Vagy a másik megoldás, hogy nagyon nagy hidegben kell csinálni, mert akkor kicsi a levegő páratartalma... :lol:

Na ezért nem mertem még nekiállni.

Elküldve
Hmmm akkor nekem az összes övet szét kell szednem mert nekem 1ik se jön ki. Vagy elég fixre felfogatnom és akkor jó lesz? Akkor a patronnal ne törődjek, B oszlopba lévő övfeszítő szorít be gondolom?

Nekem azért kellett szétszedni, mert annyira behúzta az övet, hogy nem tudtam egy kicsit sem visszaengedni, hogy utánna kihúzhassam. Az övfeszítő patron vagy eldurran, vagy nem, ha már eldurrant akkor nem húz vissza, csak kijön a sárga nyelv, meg összemegy a harmonika a csatnál. Valszeg a B-oszlopnál van valami.

Annyi lesz közötte, amennyi a ragasztásnál bent marad. Mert ugye vákuumot nem tudok csinálni a kettő közé. Csak az a kérdés, hogy a bentmaradt levegőnek van-e akkora páratartalma, hogy az kicsapódjon.

Sajnos fog párásodni, mert a mostani levegőnek ~35-40 %-os a relatív páratartalma. Ezt fogod bezárni a két üveg közé és télen, mikor lehűl az üveg és a levegő, akkor már nem fog tudni ennyi párát magában tartani, ezért ki fog csapódni. Megpróbálhatsz szerezni olyan kis csomagos szilikagélt, ami a cipők mellé van csomagolva és egyet-egyet berakni. Az fölveszi a nedvességet. :lol:

Vagy a másik megoldás, hogy nagyon nagy hidegben kell csinálni, mert akkor kicsi a levegő páratartalma... :lol:

Dupla üvegnél a közöttük lévő alu profilban vannak páraelszívó bogyók, azért nem párásodnak be, amúgy be fog, ha csak simán összeragasztod. A szilikagél, lehet hogy működik. Mire kell? Van olyan üvegem ami két rétegű, és közötte fólia van.

Elküldve
Szívem így is fáj rendesen... jelentkező még nincs,...

Az autó van érted és nem fordítva. Érzelmeket táplálni feléje értelmetlen.

Bár mindig akkor romlik el ha el akarod adni,ez törvényszerű. :lol:

Igen a szegénység az nagy. :lol:

Elküldve

Hali Cartárs!

Én vok az aki segített kitolni a GSI-t az árokból. Ha erre jársz írj. Írd meg mi baja lett a kivűlről látottakon kívül. Blokknak nem lett baja? Kiváncsi vok! ÍRJ!

Elküldve
Hali Cartárs!

Én vok az aki segített kitolni a GSI-t az árokból. Ha erre jársz írj. Írd meg mi baja lett a kivűlről látottakon kívül. Blokknak nem lett baja? Kiváncsi vok! ÍRJ!

Szétszaladtak a lovak? :lol:

Elküldve
Gyakran jársz az Auc***-nál? Én minden nap arra megyek melózni.

Nem, csak ma mosóban voltam. Belváros - Videt0n fele járok, ill 7es főutón lepsényig. miért?

Elküldve

Kösz de közben szereztem 2 fejtámlát a befogadó szerkezettel, már csak egy kell középre. Nem hozom el, mégha szinte ingyen van is, nagyon helyszűkében vagyok, örülük hogy elvitték a plusszülések ülőrészeit. Ámbár , fene tudja... :lol:

Biztos van, de nagyon ritka....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.