Hjoe Elküldve Szeptember12, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2011 Van itt üveges szakember? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember12, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2011 Van itt üveges szakember? Én a sörösüvegekhez asszem jól értek. :D :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember12, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2011 Én a sörösüvegekhez asszem jól értek. :D :lol: :lol: :D :D ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Van itt üveges szakember? Miről van szó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Miről van szó? Két üveglapot akarok összeragasztani, a szélein, fa, vagy alumínium profillal. A kérdés az, hogy a kettő lap között párásodni fog-e. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Két üveglapot akarok összeragasztani, a szélein, fa, vagy alumínium profillal. A kérdés az, hogy a kettő lap között párásodni fog-e. :lol: Elviekbe nem szabadna neki, mert mivel levegő nem lesz közötte így nem kéne hogy párásodjon. A szélét körbe kend be szilikonnal és akkor tuti hogy nem tud közé jutni a levegő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Elviekbe nem szabadna neki, mert mivel levegő nem lesz közötte így nem kéne hogy párásodjon. A szélét körbe kend be szilikonnal és akkor tuti hogy nem tud közé jutni a levegő. Annyi lesz közötte, amennyi a ragasztásnál bent marad. Mert ugye vákuumot nem tudok csinálni a kettő közé. Csak az a kérdés, hogy a bentmaradt levegőnek van-e akkora páratartalma, hogy az kicsapódjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Aggyisten! Nos, az én C20NE motorom az életben nem ivott (evett) metabondot, és már túl is lépte a 400.000 km-t. No general, eredeti bontatlan a blokk. Mondjuk ezt a motort nem sok kritika éri, ha nem versenyre használta a tulaj, akkor kimegy a világból is. A többi Opel motorhoz nem sok közöm van, de van egy olyan sejtésem, hogy egyik sem lett az Év motorja a C20NE után!!! Vagy a konkurencia volt jobb, vagy tényleg olyan kaka motorokat építenek. Nekem anyagilag nem érné meg metabondozni, mert eddig is szépen muzsikált a motor, a karosszéria rozsdásodik inkább, az ellen meg nem véd! Ha meg eddig is beletettem volna, most lenne, aki szerint azért ment ennyit a gép, mert használtam. Azt pedig én sem mondom, hogy haszontalan, mert nincs tapasztalatom vele. Igen 88-ban lett a c20ne az év motorja,úgy tudom. A c20xe-ből elsőként sikerült 1liter hengerűrtartalom/75 lovat csinálni,de az a forddal közös fejlesztés volt. Sierrában van nekünk a 8v-s 120pacis változata, egy vez.tengelyen 4 bütyökkel. :lol: Kaka motorok háát attól függ..szerelőm még nem látott kopott,vállas hengerfalú opel motort. Viszont vw motornál ez rendszeres. Az insignia reklám viszont epic. Micsoda őszinteség amikor azt mondják: "A legjobb autó,amit valaha készítettünk". Hangosan röhögök,ahányszor csak meghallom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Igen 88-ban lett a c20ne az év motorja,úgy tudom. A c20xe-ből elsőként sikerült 1liter hengerűrtartalom/75 lovat csinálni,de az a forddal közös fejlesztés volt. Sierrában van nekünk a 8v-s 120pacis változata, egy vez.tengelyen 4 bütyökkel. :lol: Kaka motorok háát attól függ..szerelőm még nem látott kopott,vállas hengerfalú opel motort. Viszont vw motornál ez rendszeres. Az insignia reklám viszont epic. Micsoda őszinteség amikor azt mondják: "A legjobb autó,amit valaha készítettünk". Hangosan röhögök,ahányszor csak meghallom. :lol: Melyik Insigniában ültél? Melyiket próbáltad? Min alapozod meg ezt a véleményed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Melyik Insigniában ültél? Melyiket próbáltad? Min alapozod meg ezt a véleményed? Az 1.9 cdti-t próbáltam már. Nem azon röhögök,hogy az insignia jó,mert az tényleg az, hanem a Freud-i elszóláson. Építész mérnök azt mondja nekem: ez a legjobban sikerült tervem. Az nálam annyit jelent,hogy a többi szar volt és ezt ő is tudja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Az 1.9 cdti-t próbáltam már. Nem azon röhögök,hogy az insignia jó,mert az tényleg az, hanem a Freud-i elszóláson. Építész mérnök azt mondja nekem: ez a legjobban sikerült tervem. Az nálam annyit jelent,hogy a többi szar volt és ezt ő is tudja. :lol: Abszolút nem ezt jelenti. Arra utal, hogy az Insignia volt az, ami megteremtette az Opel új imázsát, amivel egyetemben egy egész kategóriát ugrott felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Két üveglapot akarok összeragasztani, a szélein, fa, vagy alumínium profillal. A kérdés az, hogy a kettő lap között párásodni fog-e. :lol: Annyi lesz közötte, amennyi a ragasztásnál bent marad. Mert ugye vákuumot nem tudok csinálni a kettő közé. Csak az a kérdés, hogy a bentmaradt levegőnek van-e akkora páratartalma, hogy az kicsapódjon. Sajnos fog párásodni, mert a mostani levegőnek ~35-40 %-os a relatív páratartalma. Ezt fogod bezárni a két üveg közé és télen, mikor lehűl az üveg és a levegő, akkor már nem fog tudni ennyi párát magában tartani, ezért ki fog csapódni. Megpróbálhatsz szerezni olyan kis csomagos szilikagélt, ami a cipők mellé van csomagolva és egyet-egyet berakni. Az fölveszi a nedvességet. :lol: Vagy a másik megoldás, hogy nagyon nagy hidegben kell csinálni, mert akkor kicsi a levegő páratartalma... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Eladó sorba került drága autóm, esetleg ha valakit érdekel. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...4_se_gl-5091865 maradok Astranal, a kiszemelt autóm egy G kistesó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Sajnos fog párásodni, mert a mostani levegőnek ~35-40 %-os a relatív páratartalma. Ezt fogod bezárni a két üveg közé és télen, mikor lehűl az üveg és a levegő, akkor már nem fog tudni ennyi párát magában tartani, ezért ki fog csapódni. Megpróbálhatsz szerezni olyan kis csomagos szilikagélt, ami a cipők mellé van csomagolva és egyet-egyet berakni. Az fölveszi a nedvességet. :lol: Vagy a másik megoldás, hogy nagyon nagy hidegben kell csinálni, mert akkor kicsi a levegő páratartalma... :lol: Na ezért nem mertem még nekiállni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Eladó sorba került drága autóm, esetleg ha valakit érdekel. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...4_se_gl-5091865 maradok Astranal, a kiszemelt autóm egy G kistesó. Jó áron adod,ennyiért el is adod,nem csak árulod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Hmmm akkor nekem az összes övet szét kell szednem mert nekem 1ik se jön ki. Vagy elég fixre felfogatnom és akkor jó lesz? Akkor a patronnal ne törődjek, B oszlopba lévő övfeszítő szorít be gondolom? Nekem azért kellett szétszedni, mert annyira behúzta az övet, hogy nem tudtam egy kicsit sem visszaengedni, hogy utánna kihúzhassam. Az övfeszítő patron vagy eldurran, vagy nem, ha már eldurrant akkor nem húz vissza, csak kijön a sárga nyelv, meg összemegy a harmonika a csatnál. Valszeg a B-oszlopnál van valami. Annyi lesz közötte, amennyi a ragasztásnál bent marad. Mert ugye vákuumot nem tudok csinálni a kettő közé. Csak az a kérdés, hogy a bentmaradt levegőnek van-e akkora páratartalma, hogy az kicsapódjon. Sajnos fog párásodni, mert a mostani levegőnek ~35-40 %-os a relatív páratartalma. Ezt fogod bezárni a két üveg közé és télen, mikor lehűl az üveg és a levegő, akkor már nem fog tudni ennyi párát magában tartani, ezért ki fog csapódni. Megpróbálhatsz szerezni olyan kis csomagos szilikagélt, ami a cipők mellé van csomagolva és egyet-egyet berakni. Az fölveszi a nedvességet. :lol: Vagy a másik megoldás, hogy nagyon nagy hidegben kell csinálni, mert akkor kicsi a levegő páratartalma... :lol: Dupla üvegnél a közöttük lévő alu profilban vannak páraelszívó bogyók, azért nem párásodnak be, amúgy be fog, ha csak simán összeragasztod. A szilikagél, lehet hogy működik. Mire kell? Van olyan üvegem ami két rétegű, és közötte fólia van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Jó áron adod,ennyiért el is adod,nem csak árulod. Szívem így is fáj rendesen... jelentkező még nincs,... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Szívem így is fáj rendesen... jelentkező még nincs,... Az autó van érted és nem fordítva. Érzelmeket táplálni feléje értelmetlen. Bár mindig akkor romlik el ha el akarod adni,ez törvényszerű. :lol: Igen a szegénység az nagy. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Hali Cartárs! Én vok az aki segített kitolni a GSI-t az árokból. Ha erre jársz írj. Írd meg mi baja lett a kivűlről látottakon kívül. Blokknak nem lett baja? Kiváncsi vok! ÍRJ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Győri Caravanosok!! http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/op...tso_ules_3000ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Hali Cartárs! Én vok az aki segített kitolni a GSI-t az árokból. Ha erre jársz írj. Írd meg mi baja lett a kivűlről látottakon kívül. Blokknak nem lett baja? Kiváncsi vok! ÍRJ! Szétszaladtak a lovak? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Eladó sorba került drága autóm, esetleg ha valakit érdekel. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...4_se_gl-5091865 maradok Astranal, a kiszemelt autóm egy G kistesó. Gyakran jársz az Auc***-nál? Én minden nap arra megyek melózni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Gyakran jársz az Auc***-nál? Én minden nap arra megyek melózni. Nem, csak ma mosóban voltam. Belváros - Videt0n fele járok, ill 7es főutón lepsényig. miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Ilyen van??? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...t_az_uj-5086753 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Győri Caravanosok!! http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/op...tso_ules_3000ft Kösz de közben szereztem 2 fejtámlát a befogadó szerkezettel, már csak egy kell középre. Nem hozom el, mégha szinte ingyen van is, nagyon helyszűkében vagyok, örülük hogy elvitték a plusszülések ülőrészeit. Ámbár , fene tudja... :lol: Ilyen van??? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...t_az_uj-5086753 Biztos van, de nagyon ritka.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts