Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Volt főnökömében és még egy helyi Astrás ismerősében sem volt kpzár. Mindegyik visszalökte a gombot, ha nem húztam a kilincset kívül.

Akkor ez megint egy csarav az astrások életében, csak hogy ne legyen unalmas. :lol: :lol:

Azt nem tudod véletlenül, hogy milyen évjáratúak voltak azok, amiket próbáltál? (gyári kp-zár nélküli zárvisszadobós)

Elküldve
Akkor ez megint egy csarav az astrások életében, csak hogy ne legyen unalmas. :lol: :lol:

Azt nem tudod véletlenül, hogy milyen évjáratúak voltak azok, amiket próbáltál? (gyári kp-zár nélküli zárvisszadobós)

Egyik 2001-es Classic, másik facelift előtti.

Elküldve

Hello!

Kérdem az lenne, hogy valahol olvastam, hogy spirálos KM óráról át lehet alakítani elektromosra, ez pont jól jönne most mert tigra órát tennék be. Mi kell nekem ehhez? Azt olvastam, hogy a váltóba ugyan úgy be kell tekerni mint a spirált csak elektromos lesz. A váltó típusa mindegy? Mert most még F13 van de nemsokára F16 lesz így abba is jó lesz? Kb mennyibe kerülhet ez a cucc bontóba? Van 2 spirálom már mind2 szar így már hócipőm tele van vele az egyiknek lejött a fém ahol betudom dugni az órába a másik meg rezgeti a mutatót.

Kicsit kivannak a biztonsági öveim, hátul egyik se megy vissza ahhoz van 2 másik arra cserélni fogom avval remélem gond nem lesz. Viszont az első 2őből csak 1 van meg és ott is mind2 elég gáz már. Adott a kérdés van 2db más kocsiból asszem ascona vagy vectrából annyi a különbség ahogy néztem, hogy alul 1 fém megy az övben amit le kell fogatni csavarral, nekem nem ilyen. Nekem van rajta 1 lyuk amibe a másikon a fém van benne és azt kell ráhúzni oldalt a kocsiba 1 hosszúkás fémre és azon tud ide oda csúszni alul tehát nem fix. Na ha azt a fémet alul lefelexelem róla, beakasztom alul azt jóccakát akkor az úgy jó? Vagy vegyek azt is bontóba mert minden kocsiba más? Vagy az övek hosszúsága ugyan az általában?

2706362.jpg

ilyen az enyém

8875_2_big.jpg

ilyen a másik azt a fémet gondoltam, hogy leszedem róla beakasztom az enyémbe alul azt viszlát természetesen vigyázok az övre meg ne vágjam.

Ja igen és az ülés mellett az a patron az mire jó? Az 1iknek nem látom a baját a vezetőülésnél viszont 1 kicsit eltört a tartója most összetettem elmegy 1nek. Milyen célt szolgál?

Ja a vezetőülésbe folyamat beszorít az öv kb alig kapok levegőt :/

Köszi ha valaki segít.

Elküldve
Hello!

Kérdem az lenne, hogy valahol olvastam, hogy spirálos KM óráról át lehet alakítani elektromosra, ez pont jól jönne most mert tigra órát tennék be. Mi kell nekem ehhez? Azt olvastam, hogy a váltóba ugyan úgy be kell tekerni mint a spirált csak elektromos lesz. A váltó típusa mindegy? Mert most még F13 van de nemsokára F16 lesz így abba is jó lesz? Kb mennyibe kerülhet ez a cucc bontóba? Van 2 spirálom már mind2 szar így már hócipőm tele van vele az egyiknek lejött a fém ahol betudom dugni az órába a másik meg rezgeti a mutatót.

Ja igen és az ülés mellett az a patron az mire jó? Az 1iknek nem látom a baját a vezetőülésnél viszont 1 kicsit eltört a tartója most összetettem elmegy 1nek. Milyen célt szolgál?

Ja a vezetőülésbe folyamat beszorít az öv kb alig kapok levegőt :/

Köszi ha valaki segít.

tigra órához tigra jeladó. :lol: gondolom. Feltéve, hogy jó a váltóba a felfogatása. De a típusa nemhisze, hogy univerzális, mivel másabbak az áttételek. Max kicsit csalni fog.

Az ülés alatt az övfeszítő patron van. Baleset esetén beránt, és megfeszíti az övet, ahogy a neve is mutatja.

Elküldve
tigra órához tigra jeladó. :lol: gondolom. Feltéve, hogy jó a váltóba a felfogatása. De a típusa nemhisze, hogy univerzális, mivel másabbak az áttételek. Max kicsit csalni fog.

Az ülés alatt az övfeszítő patron van. Baleset esetén beránt, és megfeszíti az övet, ahogy a neve is mutatja.

Nem érdekel, hogy fog csalni mert ami most benne van az tök pontosat mutat gondolom azért mert nem gyári váltó méretet használok. Tehát akkor úgy néz ki, hogy megoldható az elektromosra való alakítás. Azért mert eltört és kicsit szét van esve a tartója az helyre tettem már beszoríthat néha az öv? Vagy ez inkább a b oszlopba lévő cucc hibája? Köszi.

Elküldve

Azt tudtátok, hoygy a biztonsági öv nem csak húzásra/ütközésre/fékezésre kattan be, hanem az autó egy bizonyos szögű megdőlésére is? :lol: Van benne egy kis golyó egy lyukban, ha az onnan elgurul a dőlés miatt mint reggel a gyógyszerem akkor is blokkolja az övet.

Elküldve
Azt tudtátok, hoygy a biztonsági öv nem csak húzásra/ütközésre/fékezésre kattan be, hanem az autó egy bizonyos szögű megdőlésére is? :lol: Van benne egy kis golyó egy lyukban, ha az onnan elgurul a dőlés miatt mint reggel a gyógyszerem akkor is blokkolja az övet.

ezt nem. :lol:

Elküldve
Azt tudtátok, hoygy a biztonsági öv nem csak húzásra/ütközésre/fékezésre kattan be, hanem az autó egy bizonyos szögű megdőlésére is? :lol: Van benne egy kis golyó egy lyukban, ha az onnan elgurul a dőlés miatt mint reggel a gyógyszerem akkor is blokkolja az övet.

Zotya ez üt :lol:

Elküldve
ezt nem. :lol:

Én is csak akkor amikor kivettem, visszacsúszott az öv teljesen és nem tudtam kihúzni. Amikor szétszedtem akkor láttam meg a golyót, és a működési elvét.

Elküldve
Azt tudtátok, hoygy a biztonsági öv nem csak húzásra/ütközésre/fékezésre kattan be, hanem az autó egy bizonyos szögű megdőlésére is? :lol: Van benne egy kis golyó egy lyukban, ha az onnan elgurul a dőlés miatt mint reggel a gyógyszerem akkor is blokkolja az övet.

Akkor ezért fog be az öv keményebb fordulókban.

Engem idegesít,mert nem tudok bedőlni a kanyarba. :lol:

Elküldve
Azt tudtátok, hoygy a biztonsági öv nem csak húzásra/ütközésre/fékezésre kattan be, hanem az autó egy bizonyos szögű megdőlésére is? :lol: Van benne egy kis golyó egy lyukban, ha az onnan elgurul a dőlés miatt mint reggel a gyógyszerem akkor is blokkolja az övet.

Én tudtam ! :lol:

Elküldve
Azt tudtátok, hoygy a biztonsági öv nem csak húzásra/ütközésre/fékezésre kattan be, hanem az autó egy bizonyos szögű megdőlésére is? :lol: Van benne egy kis golyó egy lyukban, ha az onnan elgurul a dőlés miatt mint reggel a gyógyszerem akkor is blokkolja az övet.

Igen . Neked is el szokot gurulni a gyógyszered ? :lol:

Akinek még jólmükszik annak elég egy kicsi dőlés és érezhetően fog az öv .

Elküldve
Igen . Neked is el szokot gurulni a gyógyszered ? :lol:

Akinek még jólmükszik annak elég egy kicsi dőlés és érezhetően fog az öv .

Mostanában egyre gyakrabban. :lol:

Elküldve

Tudja valaki, hogy utánfutót hogyan lehet beíratni a forgalomba?

Arra gondolok, hogy vannak egyedi készítésű utánfutók, mint pl. ez is. wartburg agy a futóműve.

A kérdésem az, hogy mi kell ezekhez? gyártási engedély, vagy mi? Ha csinálnék egy frankó futót, jó anyagaokból, és átmenne a műszaki, akkor az járható út lenne?

Abszolút nem tudom az idevágó jogszabályokat, gondoltam, ti hátha tudjátok

Más:

Tud valaki generátorszíj és szervószivattyú-szíj méretet mondani x17DTL motorhoz? :lol:

a generátoron GATES 6216MC számú volt.

a szervószivattyún 914 volt a száma.

De nem vagyok biztos benne, hogy gyári méretek!

Köszi a válaszokat!

Elküldve
Tudja valaki, hogy utánfutót hogyan lehet beíratni a forgalomba?

Arra gondolok, hogy vannak egyedi készítésű utánfutók, mint pl. ez is. wartburg agy a futóműve.

A kérdésem az, hogy mi kell ezekhez? gyártási engedély, vagy mi? Ha csinálnék egy frankó futót, jó anyagaokból, és átmenne a műszaki, akkor az járható út lenne?

Abszolút nem tudom az idevágó jogszabályokat, gondoltam, ti hátha tudjátok

Más:

Tud valaki generátorszíj és szervószivattyú-szíj méretet mondani x17DTL motorhoz? :lol:

a generátoron GATES 6216MC számú volt.

a szervószivattyún 914 volt a száma.

De nem vagyok biztos benne, hogy gyári méretek!

Köszi a válaszokat!

Műszaki rajz kell .Megfelelőszak műhelyben kell legyártattni .Értem itt anyaguk szakítószilárdságának igazolása heggesztések sz szilárdsága .tehát nem éri meg inkább vegyél 1 rim halmazt ócsón de papírosat és azt alakitsd át és és műszaki ismerős által .

Elküldve
Én is csak akkor amikor kivettem, visszacsúszott az öv teljesen és nem tudtam kihúzni. Amikor szétszedtem akkor láttam meg a golyót, és a működési elvét.

Hmmm akkor nekem az összes övet szét kell szednem mert nekem 1ik se jön ki. Vagy elég fixre felfogatnom és akkor jó lesz? Akkor a patronnal ne törődjek, B oszlopba lévő övfeszítő szorít be gondolom?

Elküldve
Tudja valaki, hogy utánfutót hogyan lehet beíratni a forgalomba?

Arra gondolok, hogy vannak egyedi készítésű utánfutók, mint pl. ez is. wartburg agy a futóműve.

A kérdésem az, hogy mi kell ezekhez? gyártási engedély, vagy mi? Ha csinálnék egy frankó futót, jó anyagaokból, és átmenne a műszaki, akkor az járható út lenne?

Abszolút nem tudom az idevágó jogszabályokat, gondoltam, ti hátha tudjátok

Más:

Tud valaki generátorszíj és szervószivattyú-szíj méretet mondani x17DTL motorhoz? :lol:

a generátoron GATES 6216MC számú volt.

a szervószivattyún 914 volt a száma.

De nem vagyok biztos benne, hogy gyári méretek!

Köszi a válaszokat!

http://www.nkh.hu/Gepjarmu/tevekenysegek/k...ok/default.aspx

Szerintem egyszerűbb használtat, vagy akár újat venni.

Mi 2 éve vettük a rakamazi Sullertől azt hiszem 270 volt forgalomba helyezéssel együtt. 1méter x 2méteres .

Még az is jobban járható út, hogy veszel egy nagyon lepukkant futót ( mi is ezt akartuk először ) és felújítod. De akkor is az átírás, műszaki vizsga, plusz a felújítás: szintén 200 körül vagy , és csak egy használt futód van amivel már kitudja menyi ganét elhordtak a tanyán :lol:

Elküldve
Műszaki rajz kell .Megfelelőszak műhelyben kell legyártattni .Értem itt anyaguk szakítószilárdságának igazolása heggesztések sz szilárdsága .tehát nem éri meg inkább vegyél 1 rim halmazt ócsón de papírosat és azt alakitsd át és és műszaki ismerős által .

http://www.nkh.hu/Gepjarmu/tevekenysegek/k...ok/default.aspx

Szerintem egyszerűbb használtat, vagy akár újat venni.

Mi 2 éve vettük a rakamazi Sullertől azt hiszem 270 volt forgalomba helyezéssel együtt. 1méter x 2méteres .

Még az is jobban járható út, hogy veszel egy nagyon lepukkant futót ( mi is ezt akartuk először ) és felújítod. De akkor is az átírás, műszaki vizsga, plusz a felújítás: szintén 200 körül vagy , és csak egy használt futód van amivel már kitudja menyi ganét elhordtak a tanyán :lol:

Uhh, jó durva azért. :lol:

Köszi a válaszaitokat! :D

Elküldve

Üdvözletem!

w-1102-es km órát(mely NEM fordulatszám mérős), kicserélhetek úgyszint w-1102-es furdulatszám mérős órára és fog működni a ford. mérő?

Terveim alapján kicsavarozom a Sebesség mérő részt a simából és átrakom a feleslegessé vált fordulatszámmérősbe (mivel abban nincs sebességmérő rész, vagyis nem jó mert az előző tulaj szétberhelte mert okos volt)

96-os 1.6 16V-ből menne az óra 94-es 1.4se-be!?

Szerk: Elvileg elektromos csatlakozók ugyan olyanok (Tudtommal) de javítsatok ha nem igaz. KÖSZI!

Elküldve
Üdvözletem!

w-1102-es km órát(mely NEM fordulatszám mérős), kicserélhetek úgyszint w-1102-es furdulatszám mérős órára és fog működni a ford. mérő?

Terveim alapján kicsavarozom a Sebesség mérő részt a simából és átrakom a feleslegessé vált fordulatszámmérősbe (mivel abban nincs sebességmérő rész, vagyis nem jó mert az előző tulaj szétberhelte mert okos volt)

96-os 1.6 16V-ből menne az óra 94-es 1.4se-be!?

Szerk: Elvileg elektromos csatlakozók ugyan olyanok (Tudtommal) de javítsatok ha nem igaz. KÖSZI!

Lehet be kell húznod egy szálat a km órához, de nem vészes! :lol:

Részletesen olvasd el ezt! Minden benne van amire szükséged lesz! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.