astrásgyerek Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Nagyon másmilyen, főleg a tempomatos. :lol: De a sima (nem tempomatos) is másmilyen? :lol: Ennek pl ugyanolyan az indexkar mint az astrámba. (nem tempomatos) Ez a tempomatos, erről beszéltél? Ez valóban másabb... Lehet elhozom az ilyet is, ezt 3000-ért adná (magában). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 De a sima (nem tempomatos) is másmilyen? :lol: Ennek pl ugyanolyan az indexkar mint az astrámba. (nem tempomatos) Ez a tempomatos, erről beszéltél? Ez valóban másabb... Lehet elhozom az ilyet is, ezt 3000-ért adná (magában). Méretben, és a felfogatásában passzol ha erre gondoltál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Méretben, és a felfogatásában passzol ha erre gondoltál. Csatlakozásban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Akkor megveszem! Köszi! :D Esetleg egy tempomat kapcsolóval tudnék valamit kezdeni? azt is tudok 3000ért! :lol: (2,5 TD omié) Tudnék vajon beépíteni a DTl-be tempomatot? a 2,5td omiban hogy van megoldva a tempomat? bowdenes? vagy valami elektronika vezérli? :lol: Elektromos gázpedál van benne, elektronikus adagolóval. Viszont a benyás Omikban szervomotor mozgatja a gázbowdent egy külön vezérlőelektronikával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Elektromos gázpedál van benne, elektronikus adagolóval. Viszont a benyás Omikban szervomotor mozgatja a gázbowdent egy külön vezérlőelektronikával. És a benzines indexkar nem jó a dizelbe. dizelesé két vezetékes, a benyásé négy. Mert a dizelét csak felfelé lehet léptetni, a benzinesét lefelé is,. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Én 1 trabi rendszámot tettem az Astrára és úgy jöttem haza vele Fehérvárról(80km). Fényes nappal. Ebből a fele autópályán. :D Egyből le volt tesztelve a motor is. :lol: (haver ment előttem a Mergával és biztosította a terepet) :D Ha nincs szerencséd és kiszednek akkor meg feljelentenek ezért. Felfüggesztett meg akkora pénzbírság amennyiért Stuttgartból hazatraillerezik 2X a minimum amennyivel ezt jutalmazzák. Biztos megéri.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ha nincs szerencséd és kiszednek akkor meg feljelentenek ezért. Felfüggesztett meg akkora pénzbírság amennyiért Stuttgartból hazatraillerezik 2X a minimum amennyivel ezt jutalmazzák. Biztos megéri.. :lol: rizikós volt az tuti, főleg, hogy még az autótípus sem stimmelt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 És a benzines indexkar nem jó a dizelbe. dizelesé két vezetékes, a benyásé négy. Mert a dizelét csak felfelé lehet léptetni, a benzinesét lefelé is,. :lol: Megvettem a 3 kart 5000ért. (omiból való) tempomat kapcsoló (dízelé) normál index kapcsoló intervallumos ablaktörlő kapcsoló Ha minden igaz a 2 napon belül itt van! Majd a bekötések miatt jelentkezem a hozzáértőknél. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 rizikós volt az tuti, főleg, hogy még az autótípus sem stimmelt. :lol: Bankaautomata falból húzgálásért sem adnak sokkal többet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Jaaa... Bocsánat :D ! Hova tudnám feltölteni a PDF fájlt? :lol: Helló! Sikerült feltölteni valahova? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ugye a B omi elektromos tükörjei nem passzolnak egyáltalán F astrához... :lol: Lenne 2 db elektromos + fűthető, kék fényezéssel 5000ért! Fáj a szívem, csak F-hez találnék ennyiért... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ugye a B omi elektromos tükörjei nem passzolnak egyáltalán F astrához... :lol: Lenne 2 db elektromos + fűthető, kék fényezéssel 5000ért! Fáj a szívem, csak F-hez találnék ennyiért... :D Megveszed, felpróbálod (mondjuk túl egyszerű biztos nem lesz), de ha nagyon nem jó, még mindig eladhatod 10-ért :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ugye a B omi elektromos tükörjei nem passzolnak egyáltalán F astrához... :lol: Lenne 2 db elektromos + fűthető, kék fényezéssel 5000ért! Fáj a szívem, csak F-hez találnék ennyiért... :lol: 10-ért van egy pár kék a rácsingbazáron. (igen, tudom, ez pont kétszer annyi :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Megvettem a kapcsolókarokat! Mindegyik nagyon jó, korrekt volt a srác, ha megvettem a tempomatot is, ideadta 5000ért, amúgy 6000-re hírdette a 3db-ot összesen. (tempomat 3e, index+ állítható ablaktörlő 3e). Pont olyan a foglalata mindegyiknek, mint az F-be. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Megvettem a kapcsolókarokat! Mindegyik nagyon jó, korrekt volt a srác, ha megvettem a tempomatot is, ideadta 5000ért, amúgy 6000-re hírdette a 3db-ot összesen. (tempomat 3e, index+ állítható ablaktörlő 3e). Pont olyan a foglalata mindegyiknek, mint az F-be. :lol: Még szerencse. :lol: Máshogy nem is tudtam volna berakni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Még szerencse. :lol: Máshogy nem is tudtam volna berakni. :D Én a tempomatossal nem voltam tisztában, azt hittem az omiben valahogy máshogy van, de annak is olyan a felfogatása. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Én a tempomatossal nem voltam tisztában, azt hittem az omiben valahogy máshogy van, de annak is olyan a felfogatása. :lol: Nálam is a tempomatos van benn, de nyilván csak optikai tuning. :lol: Ha beteszed az intervallumos kart, valahogy adja magát az indexkar cseréje is, hogy szimmetrikus legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Megvettem a kapcsolókarokat! Mindegyik nagyon jó, korrekt volt a srác, ha megvettem a tempomatot is, ideadta 5000ért, amúgy 6000-re hírdette a 3db-ot összesen. (tempomat 3e, index+ állítható ablaktörlő 3e). Pont olyan a foglalata mindegyiknek, mint az F-be. :lol: Látom dieselből való a tempomatos kapcsoló. Egy benzines Omiból való tempomatot a kapcsolóval, elektronikával és a szervóegységgel meg lehetne próbálni Astrába beapplikálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Megvettem a kapcsolókarokat! Mindegyik nagyon jó, korrekt volt a srác, ha megvettem a tempomatot is, ideadta 5000ért, amúgy 6000-re hírdette a 3db-ot összesen. (tempomat 3e, index+ állítható ablaktörlő 3e). Pont olyan a foglalata mindegyiknek, mint az F-be. :D Végülis Kadett óta egyforma a felfogatás és lábkiosztás, etc. ;) Látom dieselből való a tempomatos kapcsoló. Egy benzines Omiból való tempomatot a kapcsolóval, elektronikával és a szervóegységgel meg lehetne próbálni Astrába beapplikálni. :lol: :lol: :D (Elektronika együtt van a szervóegységgel) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Nálam is a tempomatos van benn, de nyilván csak optikai tuning. :lol: Ha beteszed az intervallumos kart, valahogy adja magát az indexkar cseréje is, hogy szimmetrikus legyen. Én is így gondoltam ezért a pénzért. :D Látom dieselből való a tempomatos kapcsoló. ... Igen, 2,5TD-ből. Végülis Kadett óta egyforma a felfogatás és lábkiosztás, etc. :D Még szerencse. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
R.Robi Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! A tetőkárpitom kezdi megadni magát. El kezdett elég rendesen lógni. Már próbáltam kétoldali szőnyegragasztóval, de az elengedi. Van valakinek valamilyen ötlete mivel lehetne megragasztani? Olyan valami kéne amit a kárpit nem szív be, tehát nem folyékony ragasztó. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! A tetőkárpitom kezdi megadni magát. El kezdett elég rendesen lógni. Már próbáltam kétoldali szőnyegragasztóval, de az elengedi. Van valakinek valamilyen ötlete mivel lehetne megragasztani? Olyan valami kéne amit a kárpit nem szív be, tehát nem folyékony ragasztó. Előre is köszi a válaszokat. Palmatex. Ecsettel felhoradni. Vagy van sprés kiszerelésbe ragasztó olyat venni. Oszt CSŐ.bár nekem pálmatex fogja az egészet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! A tetőkárpitom kezdi megadni magát. El kezdett elég rendesen lógni. Már próbáltam kétoldali szőnyegragasztóval, de az elengedi. Van valakinek valamilyen ötlete mivel lehetne megragasztani? Olyan valami kéne amit a kárpit nem szív be, tehát nem folyékony ragasztó. Előre is köszi a válaszokat. Kárpitos boltban adnak neked olyan ragasztót, ami kell, és jó is, ha napon hagyod nem válik el, stb. Én olyannal ragasztottam, ami direkt szövethez való, igaz nekem új volt a tetőkárpit is, kiszedtem, és úgy csináltam meg.Amivel én csináltam, az gyorsan kötő ragasztó volt, 1 perc alatt megkötött, az sem túl jó, mert gyorsan kell vele dolgozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 http://belsoseg.blog.hu/2011/09/06/na_ez_n...mpaign=totalcar Szerencsétlen... tuti agyf.szt kapnék :lol: "A kocsiból minden leállítás alkalmával kiszedem a trafót a gyújtáselosztóval összekötő kábelt, valamint az egyik henger kábelét is. Az alapjárati mágnesszelepből is kihúzom a drótot, ha már megindul vele a rohadék, álljon le neki az alapjárat," Ehhez meg mennyire kellett felkészültnek lenni? :lol: Azé' télleg rohadjon meg a tetve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 http://belsoseg.blog.hu/2011/09/06/na_ez_n...mpaign=totalcar Szerencsétlen... tuti agyf.szt kapnék :D "A kocsiból minden leállítás alkalmával kiszedem a trafót a gyújtáselosztóval összekötő kábelt, valamint az egyik henger kábelét is. Az alapjárati mágnesszelepből is kihúzom a drótot, ha már megindul vele a rohadék, álljon le neki az alapjárat," Ehhez meg mennyire kellett felkészültnek lenni? ;) Azé' télleg rohadjon meg a tetve... Szemetek! :lol: Unokatesóm 120-as skodáját is ellopták a gimnázium parkolójából, de az szerencsére meglett, nem volt szabad rajta tartani a szivatót, mert leállt, és csak hosszas kínlódás után indult volna el... ezt nem tudták a rablók. Jutalmazták is mindegyik ajtón egy egy rúgással, ha már a kereszteződésből nem ment tovább a verda. :lol: De hozzáértő kellett legyen, mert szakszerűen csak azokat a vezetékeket bontotta ki a gyújtáskapcsolóból, amire szüksége volt az indításhoz! Arra a következtetésre jutottunk, hogy donorautónak kellett volna... :P De hogy ilyen emberek vannak, az hatalmas szégyen!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts