Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor megveszem!

Köszi! :D

Esetleg egy tempomat kapcsolóval tudnék valamit kezdeni? azt is tudok 3000ért! :lol: (2,5 TD omié)

Tudnék vajon beépíteni a DTl-be tempomatot? a 2,5td omiban hogy van megoldva a tempomat? bowdenes? vagy valami elektronika vezérli? :lol:

Elektromos gázpedál van benne, elektronikus adagolóval. Viszont a benyás Omikban szervomotor mozgatja a gázbowdent egy külön vezérlőelektronikával.

Link to comment
Megosztás:

Elektromos gázpedál van benne, elektronikus adagolóval. Viszont a benyás Omikban szervomotor mozgatja a gázbowdent egy külön vezérlőelektronikával.

És a benzines indexkar nem jó a dizelbe. dizelesé két vezetékes, a benyásé négy. Mert a dizelét csak felfelé lehet léptetni, a benzinesét lefelé is,. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én 1 trabi rendszámot tettem az Astrára és úgy jöttem haza vele Fehérvárról(80km). Fényes nappal.

Ebből a fele autópályán. :D Egyből le volt tesztelve a motor is. :lol:

(haver ment előttem a Mergával és biztosította a terepet) :D

Ha nincs szerencséd és kiszednek akkor meg feljelentenek ezért.

Felfüggesztett meg akkora pénzbírság amennyiért Stuttgartból hazatraillerezik 2X a minimum amennyivel ezt jutalmazzák.

Biztos megéri.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

És a benzines indexkar nem jó a dizelbe. dizelesé két vezetékes, a benyásé négy. Mert a dizelét csak felfelé lehet léptetni, a benzinesét lefelé is,. :lol:

Megvettem a 3 kart 5000ért. (omiból való)

tempomat kapcsoló (dízelé)

normál index kapcsoló

intervallumos ablaktörlő kapcsoló

Ha minden igaz a 2 napon belül itt van!

Majd a bekötések miatt jelentkezem a hozzáértőknél. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ugye a B omi elektromos tükörjei nem passzolnak egyáltalán F astrához... :lol:

Lenne 2 db elektromos + fűthető, kék fényezéssel 5000ért! Fáj a szívem, csak F-hez találnék ennyiért... :D

Megveszed, felpróbálod (mondjuk túl egyszerű biztos nem lesz), de ha nagyon nem jó, még mindig eladhatod 10-ért :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ugye a B omi elektromos tükörjei nem passzolnak egyáltalán F astrához... :lol:

Lenne 2 db elektromos + fűthető, kék fényezéssel 5000ért! Fáj a szívem, csak F-hez találnék ennyiért... :lol:

10-ért van egy pár kék a rácsingbazáron. (igen, tudom, ez pont kétszer annyi :D :D )

Link to comment
Megosztás:

Én a tempomatossal nem voltam tisztában, azt hittem az omiben valahogy máshogy van, de annak is olyan a felfogatása. :lol:

Nálam is a tempomatos van benn, de nyilván csak optikai tuning. :lol: Ha beteszed az intervallumos kart, valahogy adja magát az indexkar cseréje is, hogy szimmetrikus legyen.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a kapcsolókarokat!

Mindegyik nagyon jó, korrekt volt a srác, ha megvettem a tempomatot is, ideadta 5000ért, amúgy 6000-re hírdette a 3db-ot összesen. (tempomat 3e, index+ állítható ablaktörlő 3e).

Pont olyan a foglalata mindegyiknek, mint az F-be. :lol:

Látom dieselből való a tempomatos kapcsoló. Egy benzines Omiból való tempomatot a kapcsolóval, elektronikával és a szervóegységgel meg lehetne próbálni Astrába beapplikálni.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a kapcsolókarokat!

Mindegyik nagyon jó, korrekt volt a srác, ha megvettem a tempomatot is, ideadta 5000ért, amúgy 6000-re hírdette a 3db-ot összesen. (tempomat 3e, index+ állítható ablaktörlő 3e).

Pont olyan a foglalata mindegyiknek, mint az F-be. :D

Végülis Kadett óta egyforma a felfogatás és lábkiosztás, etc. ;)

Látom dieselből való a tempomatos kapcsoló. Egy benzines Omiból való tempomatot a kapcsolóval, elektronikával és a szervóegységgel meg lehetne próbálni Astrába beapplikálni.

:lol: :lol: :D (Elektronika együtt van a szervóegységgel)

Link to comment
Megosztás:

Nálam is a tempomatos van benn, de nyilván csak optikai tuning. :lol: Ha beteszed az intervallumos kart, valahogy adja magát az indexkar cseréje is, hogy szimmetrikus legyen.

Én is így gondoltam ezért a pénzért. :D

Látom dieselből való a tempomatos kapcsoló.

...

Igen, 2,5TD-ből.

Végülis Kadett óta egyforma a felfogatás és lábkiosztás, etc. :D

Még szerencse. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tetőkárpitom kezdi megadni magát. El kezdett elég rendesen lógni. Már próbáltam kétoldali szőnyegragasztóval, de az elengedi. Van valakinek valamilyen ötlete mivel lehetne megragasztani? Olyan valami kéne amit a kárpit nem szív be, tehát nem folyékony ragasztó.

Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tetőkárpitom kezdi megadni magát. El kezdett elég rendesen lógni. Már próbáltam kétoldali szőnyegragasztóval, de az elengedi. Van valakinek valamilyen ötlete mivel lehetne megragasztani? Olyan valami kéne amit a kárpit nem szív be, tehát nem folyékony ragasztó.

Előre is köszi a válaszokat.

Palmatex. Ecsettel felhoradni. Vagy van sprés kiszerelésbe ragasztó olyat venni. Oszt CSŐ.bár nekem pálmatex fogja az egészet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tetőkárpitom kezdi megadni magát. El kezdett elég rendesen lógni. Már próbáltam kétoldali szőnyegragasztóval, de az elengedi. Van valakinek valamilyen ötlete mivel lehetne megragasztani? Olyan valami kéne amit a kárpit nem szív be, tehát nem folyékony ragasztó.

Előre is köszi a válaszokat.

Kárpitos boltban adnak neked olyan ragasztót, ami kell, és jó is, ha napon hagyod nem válik el, stb.

Én olyannal ragasztottam, ami direkt szövethez való, igaz nekem új volt a tetőkárpit is, kiszedtem, és úgy csináltam meg.Amivel én csináltam, az gyorsan kötő ragasztó volt, 1 perc alatt megkötött, az sem túl jó, mert gyorsan kell vele dolgozni.

Link to comment
Megosztás:

http://belsoseg.blog.hu/2011/09/06/na_ez_n...mpaign=totalcar

Szerencsétlen... tuti agyf.szt kapnék :lol:

"A kocsiból minden leállítás alkalmával kiszedem a trafót a gyújtáselosztóval összekötő kábelt, valamint az egyik henger kábelét is. Az alapjárati mágnesszelepből is kihúzom a drótot, ha már megindul vele a rohadék, álljon le neki az alapjárat,"

Ehhez meg mennyire kellett felkészültnek lenni? :lol: Azé' télleg rohadjon meg a tetve...

Link to comment
Megosztás:

http://belsoseg.blog.hu/2011/09/06/na_ez_n...mpaign=totalcar

Szerencsétlen... tuti agyf.szt kapnék :D

"A kocsiból minden leállítás alkalmával kiszedem a trafót a gyújtáselosztóval összekötő kábelt, valamint az egyik henger kábelét is. Az alapjárati mágnesszelepből is kihúzom a drótot, ha már megindul vele a rohadék, álljon le neki az alapjárat,"

Ehhez meg mennyire kellett felkészültnek lenni? ;) Azé' télleg rohadjon meg a tetve...

Szemetek! :lol:

Unokatesóm 120-as skodáját is ellopták a gimnázium parkolójából, de az szerencsére meglett, nem volt szabad rajta tartani a szivatót, mert leállt, és csak hosszas kínlódás után indult volna el... ezt nem tudták a rablók.

Jutalmazták is mindegyik ajtón egy egy rúgással, ha már a kereszteződésből nem ment tovább a verda. :lol:

De hozzáértő kellett legyen, mert szakszerűen csak azokat a vezetékeket bontotta ki a gyújtáskapcsolóból, amire szüksége volt az indításhoz!

Arra a következtetésre jutottunk, hogy donorautónak kellett volna... :P

De hogy ilyen emberek vannak, az hatalmas szégyen!! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.