Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

"Mennyibe kerülhet ehhez a dugattyú, gyűrű, hajtokar csqapágyak, meg szimeringek összesen?"

Ezt most számolgatni nem érdemes addig, míg nincs szétszedve a motor és nem tudod hogy mi kell hozzá. Nem tudod, hogy milyen állapotba van a hengerfej, a hengerfalak is milyen állapotba vannak, a dugattyúk meg ki tudja hogy mi minden van még.

Szerelőm,aki hetente nem egy opel motort rak össze azt mondja nem nagyon szokott vállasra kopni a hengerfal ezeken a motorokon, vw-nél mondjuk rendszeresen lát ilyet.

Dugattyú csere általában megoldja a problémát. Új dugóknak,csapszeg 10e darabja kb.

Meg akkor már HF felújítás,de ez simán megvan 100e alatt munkadíjjal bontott dugókkal főleg.

Link to comment
Megosztás:

Jó de a generált úgy gondoltam, hogy szétszedem a motort, megfuratom, és összerakom!

Nem szervizbe csináltatnám!

Csak az alkatrészek árából már bőven jó motort találni, főleg ha benzines. :lol: De addig viszont semmiképp ne költs rá, amíg nem lett eldöntve, hogy vissza tudod -e akasztani az előző tulajra, vagy nem :lol:

Link to comment
Megosztás:

És akkor lesz egy külön szar motorom is; mert azt még kipróbálni se tudom!

Akkor inkább megveszem az alkatrészeket, és megcsinálom én!

Mennyibe kerülhet ehhez a dugattyú, gyűrű, hajtokar csqapágyak, meg szimeringek összesen?

Elviszem most egy co mérésre, feldugott kartergáz csővel, és ha nem jó az érték, tehát nem felel meg a kórnyezetvédelmi előírásoknak, akkor semmis az adásvételi szerződés! Ezt egy gépjármű igazságúgyi szakértő mondta ma! Ésn utána nem tudom, mi lesz, feljelentést teszek, beperelem, de nem hagyom annyiban! Azért érdekelne a kollégqa véleménye, arról, ha venne egy lakást, majd kiderülne, hogy bontásra ítélt a ház, hogy akkor is ilyengúnyosan állna hozzá a dologhoz!?

ĺehet, hogy nem ebben a vilagban élek, de nekem komoly etikai problémát okozna az, hogy olyt eladjak ami szar!

Sajnos előfordult már véletlenül, de szó nélkül visszavettem, mert nekem ez a normális!

Ha visszakapod a pénzed indulhatsz megint válogatni a nagyszerű kínálatból.

Ennél nagyobb szarba is lehet tenyerelni,hidd el. Mondjuk tartozás miatt nem átíratható autó,stb.

Házat pláne nem vennék,anélkül,hogy mindent le ne csekkolnék. Ha mégis b*szopnám úgy tennék,ahogy ralph mondja 1:15től. tudom,hogy másnak értelme úgysincs.

Egyébként az én corsámnak vétel után elkezdtek zenélni a hidrotőkéi és folyni a szimmeringnél, karternál az olaj. Belekerült vagy 40 rugómba,de tudtam,hogy hiába pattognék előrébb úgysem leszek.

Link to comment
Megosztás:

Hát nagyon remélem hogy nem fogok így járni!! :D

Valóban nem hiába mondjátok itt többen is a hozzáértő szemet/szemeket!:lol:

Majd ha aktuális lesz vételi szándékom, mindenképpen kérnék tőletek segítséget ebben a hozzáértő szemben :lol:...egy páran már felajánlották esetleges segítségüket, nekik előre is köszönöm!

Amúgy Endre, még régebben kérdeztem tudsz-e képet mutatni a kocsidról, de írtad, hogy elő kell keresni őket, esetleg azóta sikerült találni? :D

Link to comment
Megosztás:

Megmérték, azt mondta a szerelő, hogy a co nagyjából rendben, a kartergáz sok, de ne nagyon foglalkozzak vele, eszi az olajat majd, a fogyasztáson nagyon nem fog látszani!

Valami motor javító adalékot érdemes ebbe rakni?

Van egy a corsám, 20 éves, a motorja hibátlan 200000km van benne kartergázt nem látok, akárhogyan nézem, viszont a jobb első nyúlvány kilyukadt, bal hátsó nyúlvány szintén rohad, ajtók alja, küszöb, hátsó ívek. A nyúlvány ami miatt elgondolkoztam a karosszériáztatáson! Nem tudom, hogy ezt érdemes e még kikarosszériázni, el lehet ezt esetleg még adni.

Link to comment
Megosztás:

Megmérték, azt mondta a szerelő, hogy a co nagyjából rendben, a kartergáz sok, de ne nagyon foglalkozzak vele, eszi az olajat majd, a fogyasztáson nagyon nem fog látszani!

Valami motor javító adalékot érdemes ebbe rakni?

Van egy a corsám, 20 éves, a motorja hibátlan 200000km van benne kartergázt nem látok, akárhogyan nézem, viszont a jobb első nyúlvány kilyukadt, bal hátsó nyúlvány szintén rohad, ajtók alja, küszöb, hátsó ívek. A nyúlvány ami miatt elgondolkoztam a karosszériáztatáson! Nem tudom, hogy ezt érdemes e még kikarosszériázni, el lehet ezt esetleg még adni.

Nekem 215000 km van az autóba, legalább is óra szerint. Kartergáz nekem sincs, legalábbis látható nincs.

Link to comment
Megosztás:

Hát nagyon remélem hogy nem fogok így járni!! ;)

Valóban nem hiába mondjátok itt többen is a hozzáértő szemet/szemeket!:D

Majd ha aktuális lesz vételi szándékom, mindenképpen kérnék tőletek segítséget ebben a hozzáértő szemben :D...egy páran már felajánlották esetleges segítségüket, nekik előre is köszönöm!

Amúgy Endre, még régebben kérdeztem tudsz-e képet mutatni a kocsidról, de írtad, hogy elő kell keresni őket, esetleg azóta sikerült találni? :P

Ha Endre nem tud mutatni képeket, én tudok mutatni az enyiméről...... :lol: :lol: Úgyis "kevesen" látták még :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Januárban megy műszakira az autóm. Ha most feltetetnék rá vonóhorgot, de a műszakiig nem vontatnék vele semmit, az lehetséges?

Nem bacogat a rendőr, ha megállít, hogy nincs benne a forgalmiban?

Tudtommal addig nem vontathatsz vele, tehát ha rajtakap a rendőr, hogy vontatsz, akkor lenne bünti, egyébként fenn lehet addig is.

Én úgy tudom ahogy felkerül már benne is kell lennie a forgalmiban. Nem csak akkor ha vontat vele.

Link to comment
Megosztás:

Csak az alkatrészek árából már bőven jó motort találni, főleg ha benzines. :lol: De addig viszont semmiképp ne költs rá, amíg nem lett eldöntve, hogy vissza tudod -e akasztani az előző tulajra, vagy nem :lol:

Ez így igaz!

én 35ért adtam el a C16NZ-t (a motort + a generátort), és nagyon bivaly volt, rallyzgattunk vele földúton a határban, és még a viz is alig ment fel, kartergáza "szinte" nem is volt, egy kicsi volt persze, de volt már benne vagy 250e km, mégis nagyon jó kis motor volt!

Azóta egy kadettban éli tovább (hosszú) életét! :D

Én úgy tudom ahogy felkerül már benne is kell lennie a forgalmiban. Nem csak akkor ha vontat vele.

én is így tudom... (lehet rosszul) :D

Link to comment
Megosztás:

Ez így igaz!

én 35ért adtam el a C16NZ-t (a motort + a generátort), és nagyon bivaly volt, rallyzgattunk vele földúton a határban, és még a viz is alig ment fel, kartergáza "szinte" nem is volt, egy kicsi volt persze, de volt már benne vagy 250e km, mégis nagyon jó kis motor volt!

Azóta egy kadettban éli tovább (hosszú) életét! :lol:

Egy jó motor jellemzője... :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Egy jó motor jellemzője... :D :D

mármint a hőfok ;) 95-től nem ment feljebb földúton, arra akartam kilyukadni, hogy nem főzte a vizet sem, olajfolyás volt rajta bőven, de az megint nem olyan nagy baj... amúgy meg 35ért egy frankó motort? :lol: azonnal lecsaptak rá.

Hja, és amikor a srácék keresték a házunkat, ahogy elénk értek volna ellőtte az egyik vastag csövet a verdájuk...

150 km-t jöttek 3 hengerrel, kicsit főzte a vizet már a mocijuk. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerelőm,aki hetente nem egy opel motort rak össze azt mondja nem nagyon szokott vállasra kopni a hengerfal ezeken a motorokon, vw-nél mondjuk rendszeresen lát ilyet.

Dugattyú csere általában megoldja a problémát. Új dugóknak,csapszeg 10e darabja kb.

Meg akkor már HF felújítás,de ez simán megvan 100e alatt munkadíjjal bontott dugókkal főleg.

Egyetértek. Enyém sem kopott vállasra, viszont ha fúrják, akkor 200 ezer kilométer után fog. :lol: Gyári speckó hőkezelés miatt nem tud elkopni a hengerfal.

Link to comment
Megosztás:

inkább rakd be gyíkba h h kell megtisztítani :lol:

Azt nem lehet tisztítani, cserélni kell. Egy nagyobbfajta IC-hez hasonlít, a gyújtáselosztó fedél mögött található (ha leveszed a komplett gyújtáselosztót, ne felejtsd el összejelölni a pozícióját a hengerfejjel, hogy ugyanúgy kerüljön vissza!).

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a neten mert egy időben én is akartam, aztán gondoltam majd a következő műszakin lesz vizsgáztatva addíg nem húzok vele semmit, de mindenhol azt olvastam hogyha felrakom irány a vizsgabázis.

Ha leveszem a katalizátort,azzal hová mehetek? :lol:

Egyébként védi is a környezetet,mert az út menti porból most már nem ólmot, hanem platinát és palládiumot lehet kimutatni. Ami a katalizátorból származik.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy Endre, még régebben kérdeztem tudsz-e képet mutatni a kocsidról, de írtad, hogy elő kell keresni őket, esetleg azóta sikerült találni? ;)

Hát ööö néztem ill kerezsgéltem, de nincs "egész alakos", amikor lett volna akkor vagy az autó volt tiszta dzsuva vagy fényképező nem volt. :lol:

Koszosan az autót meg nem mutogatom! :lol:

De itt egy kormány és egy váltószoknya. kb 87.000Km-er után fényképeztem, szerintem teljesen gyári állapotú, persze pici használódás már látszik de sokkal csúnyábbakat szoktam látni ennyi km-er után. Jelenleg 101700km-er van benne de ugyan így néz ki. :D (az üléshuzatot ne nézzétek, mert már azóta cserélni szeretném mióta megvan az autó) :D

Link to comment
Megosztás:

Hát ööö néztem ill kerezsgéltem, de nincs "egész alakos", amikor lett volna akkor vagy az autó volt tiszta dzsuva vagy fényképező nem volt. :lol:

Koszosan az autót meg nem mutogatom! :lol:

De itt egy kormány és egy váltószoknya. kb 87.000Km-er után fényképeztem, szerintem teljesen gyári állapotú, persze pici használódás már látszik de sokkal csúnyábbakat szoktam látni ennyi km-er után. Jelenleg 101700km-er van benne de ugyan így néz ki. :D (az üléshuzatot ne nézzétek, mert már azóta cserélni szeretném mióta megvan az autó) :D

Azért köszönöm szépen! ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.