atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Ez így van, az a baj hogy hiába nézed körbe a kasznit is 2órán keresztűl úgyis otthon az első mosás alkalmával veszi észre az ember hogy mik a hibák. Én, pl a motorhoz nem értek de nagyon, azért az ugye látszott hogy nem takarították a motorteret lehet hogy sose és látszott pl, hogy picit szórja az olajat. A szerelőm meg azt mondta rá hogy ennyire tiszta motorteret még sose látott Astrába. Azóta se mostam meg nehogy valami bekrepáljon benne. :lol: Egy patent tiszta motor és motortérnek két oka van. Vagy nagyon gondos gazdája volt az autónak, bár szerintem ezek kevesen vannak. Vagy pedig elakarták tüntetni az olajfolyásokat. Mi amikor vettük az autót, a szelepdekli tömitésnél szinte vastagon olajos volt. Meg látszott a motoron hogy talán az még sose volt tisztitva. Meg a váltó tetején állt még az olaj a váltókulissza szimering miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 nah. gyújtókábelek cserélve, elosztófedél cserélve, rotor cserélve. még mindig szar. következő tipp? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 A múltkorába ismerősék vettek egy g astrát. A motorháztető tele volt kavicsfelverődéssel, a kereskedő mondta is, hogy átfujatják a motorháztetőt. Mikor mentek az autóért a motorháztetőt pici ecsettel javitották be. És még szinte cirkuszolni kellett velük, hogy átfújásról volt szó, nem pedig bepöttyözésről. Nagy nehezen azt mondták, hogy akkor átfujatják, csak ugye az autót megint két vagy három nap múlva lehetett elhozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 nah. gyújtókábelek cserélve, elosztófedél cserélve, rotor cserélve. még mindig szar. következő tipp? :lol: Autócsere volt már? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 De most tényleg, te normális vagy? Nem egy csúcskategóriás autót akartam venni, hanem egy használható szart, csak a gátlástalan ######kalapok országa vagyunk, ahol mindig az olyan emberek járnak jól, akik ilyeeneket csinálnak! Most én is adjam tovább valami szerencsétlennek? ÉS még én vagyok a spúr bébi dzsúzzz, mert hogyn képzelem, hogy 410000 ft ért egy 14 éves 160000km- es autót kaphatok! És az eladónak van igaza, hogy átbasz egy 300000km-t futott autóval! Megmondtad az eladónak,hogy maximum 180ekm legyen benne. Teljesítette a kívánságodat. :lol: Még mindig nem értem a kartergáztól miért nem használható egy autó. Lehúzták a kartercsövet,nem fullad. Olajat néha rakni kell utána,de ettől még megy,használható szar,hogy téged idézzelek. Szét lenne rohadva és a fél autót újra kéne fényezni,hogy valahogy kinézzen az jobb lenne? :lol: Már mondtam,hogy 100e és teljesen jó motor van az autódban. Szerinted mitől értéktelenedik egy autó az idő múlásával? Csak azért mert jönnek a jobban felszerelt modellek,vagy azért is,mert ahogy telik az idő egyre több baj lesz velük és a használatuk sem lesz problémamentes? Ahogy látom népes a tábora a hibátlan,gyönyörű,költségmentes használtautót keresőknek ami ártól és kortól független. :D Jó kis D kadett-ot kellett volna keressél 120-ért orvos tulajtól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Autócsere volt már? :lol: kb már úgy megy mint egy új, csak néha berángat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 lambda szondát má cseréltem, de most kidobta megint... 45-ös kóddal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Vásároltam egy f astra caravant 14 évesen 166e km-el 410e ft-ért. Az eladó azt mondta, hogy jó állapotú, megkímélt az autó és reális a km óra állása. Viszont sajnos mint kiderült ömlik a kartergáz, aminek a csövét gondosan lehúzták és levezették a motor alá! Az autóban érzésre 250-300e km lehet. Én kifejezetten mondtam az eladónak, hogy 180e nél többet futottat nem akarok venni! A kérdésem az, hogy ilyen esetben mit érdemes csináln? ... Sajnos nagyon megszívtad! :lol: Mint rengetegen mások is... Kell a hozzáértő ember!! én ezért hangsúlyozom ezt mindíg! Nem néztétek a kartergázt??? :lol: :D Hogy lehet az?? az az első, ha másnem kihúzod a nívópálcát, már az is sokat elárul! De sajna ha a szerződést aláírtad... nem sok reményed marad! És jobb, ha az ügyvédi pénzt egy motorfelújításra szánod, legalább tudod, hogy az rendben lesz egy darabig! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Megmondtad az eladónak,hogy maximum 180ekm legyen benne. Teljesítette a kívánságodat. :lol: Még mindig nem értem a kartergáztól miért nem használható egy autó. Lehúzták a kartercsövet,nem fullad. Olajat néha rakni kell utána,de ettől még megy,használható szar,hogy téged idézzelek. Szét lenne rohadva és a fél autót újra kéne fényezni,hogy valahogy kinézzen az jobb lenne? :lol: Már mondtam,hogy 100e és teljesen jó motor van az autódban. Szerinted mitől értéktelenedik egy autó az idő múlásával? Csak azért mert jönnek a jobban felszerelt modellek,vagy azért is,mert ahogy telik az idő egyre több baj lesz velük és a használatuk sem lesz problémamentes? Ahogy látom népes a tábora a hibátlan,gyönyörű,költségmentes használtautót keresőknek ami ártól és kortól független. :D Jó kis D kadett-ot kellett volna keressél 120-ért... Minden bizonnyal tisztába volt vele, hogy ha nem új autót vesz akkor arra bizony költeni is kellesz majd. De gondolom azért arra nem gondolt, hogy közel haláli állapotba lesz a motor. Állandóan az olajszintet bámulja? Meg arról nem is beszélve ha már annyira ömlik a füst a motorból, valószinüleg már van kompresszió veszteség is, ami valószinüleg többlet fogyasztást is fog eredményezni. Ja és ehhez a lehúzott kartercsőhöz mit fognak majd szólni műszakin. Mert akkor még nem is lenne gond, ha az autó piaci értéke kb. 400 ezer és ő csak 250 ezerért vette volna, mert a motorja ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 nah. gyújtókábelek cserélve, elosztófedél cserélve, rotor cserélve. még mindig szar. következő tipp? :lol: Gyertya? Gyertyahézag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Gyertya? Gyertyahézag? 6 hete kapott újat Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 6 hete kapott újat Hézagot is megnézted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Hézagot is megnézted? Mi a hézag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Hézagot is megnézted? nem, mit nézzek rajta? Mi a hézag? az h még mindig rángat Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 nem, mit nézzek rajta? az h még mindig rángat Ahol a szikra jár ott mekkora hézag van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Ahol a szikra jár ott mekkora hézag van. közbe rájöttem h nincs gyertyakulcsom szal csak este tom majd megnézni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 nah. gyújtókábelek cserélve, elosztófedél cserélve, rotor cserélve. még mindig szar. következő tipp? :lol: Nem, ha ettől nem javul meg, akkor kicseréled végre az indukciós jeladót :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Minden bizonnyal tisztába volt vele, hogy ha nem új autót vesz akkor arra bizony költeni is kellesz majd. De gondolom azért arra nem gondolt, hogy közel haláli állapotba lesz a motor. Állandóan az olajszintet bámulja? Meg arról nem is beszélve ha már annyira ömlik a füst a motorból, valószinüleg már van kompresszió veszteség is, ami valószinüleg többlet fogyasztást is fog eredményezni. Ja és ehhez a lehúzott kartercsőhöz mit fognak majd szólni műszakin. Mert akkor még nem is lenne gond, ha az autó piaci értéke kb. 400 ezer és ő csak 250 ezerért vette volna, mert a motorja ilyen. Láttad már mostanában mit kapsz 250ért? Élőben és nem fotóművészek,autókozmetikus mesterek ajánlásával. :lol: Típus, évjárat,felszereltség szabja meg árat,ha a többi ennyiért megy akkor ennyiért adják. Választék van bőven lehet válogatni a kettőből összehegesztett,körbetört motorikusan jó ámde négy nyomon járó gittbajnok, a szép fényezésű de kirohadt padlólemezű, meg az olajzabálós között. Persze ennek tetszőleges kombinációi is gyakran előfordulnak. :lol: Ha amúgy egyben van az autó venni kell bele másik blokkot,mivel opelhez gyakorlatilag vasáron mérik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Láttad már mostanában mit kapsz 250ért? Élőben és nem fotóművészek,autókozmetikus mesterek ajánlásával. :lol: Típus, évjárat,felszereltség szabja meg árat,ha a többi ennyiért megy akkor ennyiért adják. Választék van bőven lehet válogatni a kettőből összehegesztett,körbetört motorikusan jó ámde négy nyomon járó gittbajnok, a szép fényezésű de kirohadt padlólemezű, meg az olajzabálós között. Persze ennek tetszőleges kombinációi is gyakran előfordulnak. :lol: Ha amúgy egyben van az autó venni kell bele másik blokkot,mivel opelhez gyakorlatilag vasáron mérik. De ő 410 ezerért vette. És azért a pénzért nem csak olyan astrát lehet venni, ami ledugózott kipufogóval is eltud járni, mert a kipufogó füst eltud távozni a blokkon keresztül is. Ez egy nagy átverés volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 De ő 410 ezerért vette. És azért a pénzért nem csak olyan astrát lehet venni, ami ledugózott kipufogóval is eltud járni, mert a kipufogó füst eltud távozni a blokkon keresztül is. Ez egy nagy átverés volt. Valljuk be: HATALMAS HIBA VOLT nem hozzáértővel autót vásárolni!! Attól, hogy drága, még nem biztos, hogy jó! ugyanez igaz fordítva is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Valljuk be: HATALMAS HIBA VOLT nem hozzáértővel autót vásárolni!! Attól, hogy drága, még nem biztos, hogy jó! ugyanez igaz fordítva is! :lol: Ez nem vitás, hogy hibázott, hogy úgy vett autót, hogy nem ért hozzá, és nem vitt magával hozzáértőt. De az eladó is bőven hibás, mert az eladó erre nem mondhatja azt hogy nem tudott róla hogy a motor ilyen rossz, amikor a kartercső már le volt vezetve az autó aljára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Láttad már mostanában mit kapsz 250ért? Élőben és nem fotóművészek,autókozmetikus mesterek ajánlásával. :lol: Típus, évjárat,felszereltség szabja meg árat,ha a többi ennyiért megy akkor ennyiért adják. Választék van bőven lehet válogatni a kettőből összehegesztett,körbetört motorikusan jó ámde négy nyomon járó gittbajnok, a szép fényezésű de kirohadt padlólemezű, meg az olajzabálós között. Persze ennek tetszőleges kombinációi is gyakran előfordulnak. :lol: Ha amúgy egyben van az autó venni kell bele másik blokkot,mivel opelhez gyakorlatilag vasáron mérik. És akkor lesz egy külön szar motorom is; mert azt még kipróbálni se tudom! Akkor inkább megveszem az alkatrészeket, és megcsinálom én! Mennyibe kerülhet ehhez a dugattyú, gyűrű, hajtokar csqapágyak, meg szimeringek összesen? Elviszem most egy co mérésre, feldugott kartergáz csővel, és ha nem jó az érték, tehát nem felel meg a kórnyezetvédelmi előírásoknak, akkor semmis az adásvételi szerződés! Ezt egy gépjármű igazságúgyi szakértő mondta ma! Ésn utána nem tudom, mi lesz, feljelentést teszek, beperelem, de nem hagyom annyiban! Azért érdekelne a kollégqa véleménye, arról, ha venne egy lakást, majd kiderülne, hogy bontásra ítélt a ház, hogy akkor is ilyengúnyosan állna hozzá a dologhoz!? ĺehet, hogy nem ebben a vilagban élek, de nekem komoly etikai problémát okozna az, hogy olyt eladjak ami szar! Sajnos előfordult már véletlenül, de szó nélkül visszavettem, mert nekem ez a normális! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 "Mennyibe kerülhet ehhez a dugattyú, gyűrű, hajtokar csqapágyak, meg szimeringek összesen?" Ezt most számolgatni nem érdemes addig, míg nincs szétszedve a motor és nem tudod hogy mi kell hozzá. Nem tudod, hogy milyen állapotba van a hengerfej, a hengerfalak is milyen állapotba vannak, a dugattyúk meg ki tudja hogy mi minden van még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 És akkor lesz egy külön szar motorom is; mert azt még kipróbálni se tudom! Akkor inkább megveszem az alkatrészeket, és megcsinálom én! Mennyibe kerülhet ehhez a dugattyú, gyűrű, hajtokar csqapágyak, meg szimeringek összesen? Elviszem most egy co mérésre, feldugott kartergáz csővel, és ha nem jó az érték, tehát nem felel meg a kórnyezetvédelmi előírásoknak, akkor semmis az adásvételi szerződés! Ezt egy gépjármű igazságúgyi szakértő mondta ma! Ésn utána nem tudom, mi lesz, feljelentést teszek, beperelem, de nem hagyom annyiban! Azért érdekelne a kollégqa véleménye, arról, ha venne egy lakást, majd kiderülne, hogy bontásra ítélt a ház, hogy akkor is ilyengúnyosan állna hozzá a dologhoz!? ĺehet, hogy nem ebben a vilagban élek, de nekem komoly etikai problémát okozna az, hogy olyt eladjak ami szar! Sajnos előfordult már véletlenül, de szó nélkül visszavettem, mert nekem ez a normális! Nah, egy évre egy baromság elég volt :lol: Motort nem veszünk úgy, hogy nincs autóban, és nem lehet kipróbálni. Kipróbálás körbenézés megSZAKÉRTÉS után kibontás, és átpakolás. Ha csinálni akarsz egy generált, nyugodtan készülj rá, hogy abból vehetnél egy jó autót is. A kolléga véleményével meg ne foglalkozz, mert csak elfáradsz tőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Nah, egy évre egy baromság elég volt :lol: Motort nem veszünk úgy, hogy nincs autóban, és nem lehet kipróbálni. Kipróbálás körbenézés megSZAKÉRTÉS után kibontás, és átpakolás. Ha csinálni akarsz egy generált, nyugodtan készülj rá, hogy abból vehetnél egy jó autót is. A kolléga véleményével meg ne foglalkozz, mert csak elfáradsz tőle. :lol: Jó de a generált úgy gondoltam, hogy szétszedem a motort, megfuratom, és összerakom! Nem szervizbe csináltatnám! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts