Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nemhiszem... meg akkor már lekell engedni a tankot és kicserélni a gumicsövet...

Nem tudom nálad pontosan hol a pumpa a tank meyik részén, nálam úgy 20-liter alatt már nem folyik a nyíláson az AC-helyén.

Elküldve
Nem tudom nálad pontosan hol a pumpa a tank meyik részén, nálam úgy 20-liter alatt már nem folyik a nyíláson az AC-helyén.

mármint nem a benzint, hanem a tankot fizikálisan, mert túl rövid a gumicső, mert azétvolt baszódva a vége és kicsit megkellett metsezni, viszont még1x már nemfog felmenni a helyére...

Elküldve
mármint nem a benzint, hanem a tankot fizikálisan, mert túl rövid a gumicső, mert azétvolt baszódva a vége és kicsit megkellett metsezni, viszont még1x már nemfog felmenni a helyére...

A gyújtásrendszer tuti renndben van?

Kábelek, gyertyák stb stb

Elküldve
gyertyák is voltak cserélve, a kábeleket nemtom h lehet megnézni de volt mindenhol szikra

Egyrészt megtudod mérni kézi műszerrel az ellenállását.

Másrészt sötétben fogsz egy sima drótot és az akksi negatív sarujához nyomod az egyik felét, a másikat a kábel mellett húzod 2-3mm távolságban a kábel mentén.

Nyugi, nem fog megrázni, az áram ismeri a fizikát. :lol:

Ha netán ívet húz, az a kábel azonnal kuka. :lol:

Elküldve
Egyrészt megtudod mérni kézi műszerrel az ellenállását.

Másrészt sötétben fogsz egy sima drótot és az akksi negatív sarujához nyomod az egyik felét, a másikat a kábel mellett húzod 2-3mm távolságban a kábel mentén.

Nyugi, nem fog megrázni, az áram ismeri a fizikát. :lol:

Ha netán ívet húz, az a kábel azonnal kuka. :D

megpróbáljuk. akkor ha jólértem ezzel a kábel szigetelését nézem? szal minden marad a helyén csak huzigáljam a drótot? :lol:

am tavaly elsőre ac-t cseréltem, itt vettem a fórumon, aztmondták tuti jó bele, tegnap megmértük és 0,76 helyett 0,5el szállított...

Elküldve
megpróbáljuk. akkor ha jólértem ezzel a kábel szigetelését nézem? szal minden marad a helyén csak huzigáljam a drótot? :lol:

am tavaly elsőre ac-t cseréltem, itt vettem a fórumon, aztmondták tuti jó bele, tegnap megmértük és 0,76 helyett 0,5el szállított...

Egy sima normál csupasz drót kell hozzá.

Húzod a kábel mellett és figyelsz.

A 0,76-0,5 a nyomásra érted?

Mert az elég halovány...

Elküldve
Egy sima normál csupasz drót kell hozzá.

Húzod a kábel mellett és figyelsz.

A 0,76-0,5 a nyomásra érted?

Mert az elég halovány...

igen... azér azt egyből cseréltük is tegnap... és már másnap amikor megvettem a szart kérdeztem beszerelés után h tuti jó-e, aztmondták igen :lol: csak hát én meg nemértek hozzá csak azt amit itt irtok és emgcsinálom magamnak és mindent elhiszek amit itt mondanak a fórumon :lol:

Elküldve
igen... azér azt egyből cseréltük is tegnap... és már másnap amikor megvettem a szart kérdeztem beszerelés után h tuti jó-e, aztmondták igen :lol: csak hát én meg nemértek hozzá csak azt amit itt irtok és emgcsinálom magamnak és mindent elhiszek amit itt mondanak a fórumon :lol:

Te figy má. Van facebook elérésed?

Tudok pesten egy jó szerelőt, Sp és az én közös ismerősöm, szerintem megkéne keresned. :D

Elküldve

Üdv!

Előre is elnézést, ha rossz helyre írok, de próbáltam használni a keresőt is, de nem sok sikerrel, lehet én vagyok a béna :lol:

Csak arról szeretném kikérni a véleményeteket, leginkább azokét akik E85-t használnak, hogy mennyire éri meg erre a forrásra átalakítani az autót, és mik az előnyei? Azt olvastam, hogy a motor nyomatékosabb lesz, illetve kicsivel több paci lesz, de hogy többet kell tankolni.

Előre is köszönöm!

Szép estét!

Elküldve
Üdv!

Előre is elnézést, ha rossz helyre írok, de próbáltam használni a keresőt is, de nem sok sikerrel, lehet én vagyok a béna :lol:

Csak arról szeretném kikérni a véleményeteket, leginkább azokét akik E85-t használnak, hogy mennyire éri meg erre a forrásra átalakítani az autót, és mik az előnyei? Azt olvastam, hogy a motor nyomatékosabb lesz, illetve kicsivel több paci lesz, de hogy többet kell tankolni.

Előre is köszönöm!

Szép estét!

Semmi értelme. De majd mindjárt jönnek a kommentek, hogy hülye vagyok nem értek hozzá blalblalbla. :lol: Ha spórolni akarsz akkor dízel autót vegyél régi szívó vagy sima TDI-t ennyi.

Elküldve
Üdv!

Előre is elnézést, ha rossz helyre írok, de próbáltam használni a keresőt is, de nem sok sikerrel, lehet én vagyok a béna :lol:

Csak arról szeretném kikérni a véleményeteket, leginkább azokét akik E85-t használnak, hogy mennyire éri meg erre a forrásra átalakítani az autót, és mik az előnyei? Azt olvastam, hogy a motor nyomatékosabb lesz, illetve kicsivel több paci lesz, de hogy többet kell tankolni.

Előre is köszönöm!

Szép estét!

Semmi értelme mert amit spórolsz üa árban. azt literbe beleteszed. Pacid nemlesz több, nyomatékosab lessz de az miminális.

szerk: ja és nehezebb inditás :lol:

Elküldve
Semmi értelme mert amit spórolsz üa árban. azt literbe beleteszed. Pacid nemlesz több, nyomatékosab lessz de az miminális.

szerk: ja és nehezebb inditás :lol:

Meg vehetsz 60 ezerért átalakítót de annak sincs semmi értelme. :lol::D Jó az benzinnel azt kész.

Elküldve
Semmi értelme. De majd mindjárt jönnek a kommentek, hogy hülye vagyok nem értek hozzá blalblalbla. :D Ha spórolni akarsz akkor dízel autót vegyél régi szívó vagy sima TDI-t ennyi.

:lol: :lol:

Pedig mérés is van róla, hogy több ló és több nyomaték is. Ha nem is az olcsóság miatt, de a környezetvédelem elhivatottsága miatt át lehet alakulni. :D

Egyébként van olcsóbban is. 6 hengerest nézted, hogy 60 ezret írtál? ;)

Elküldve
:lol: :lol:

Pedig mérés is van róla, hogy több ló és több nyomaték is. Ha nem is az olcsóság miatt, de a környezetvédelem elhivatottsága miatt át lehet alakulni. :D

Egyébként van olcsóbban is. 6 hengerest nézted, hogy 60 ezret írtál? :D

Arra emlékeztem, hogy egy jó 60 ezer körül van. Huh 10Level több. A környezet padlón van így is nem 100 ember kell ahhoz, hogy meg legyen a világ váltva. Az autót pedig benzinre tervezték.

Elküldve
Arra emlékeztem, hogy egy jó 60 ezer körül van. Huh 10Level több. A környezet padlón van így is nem 100 ember kell ahhoz, hogy meg legyen a világ váltva. Az autót pedig benzinre tervezték.

Gázra sem?

Elküldve
Üdv!

Előre is elnézést, ha rossz helyre írok, de próbáltam használni a keresőt is, de nem sok sikerrel, lehet én vagyok a béna :lol:

Csak arról szeretném kikérni a véleményeteket, leginkább azokét akik E85-t használnak, hogy mennyire éri meg erre a forrásra átalakítani az autót, és mik az előnyei? Azt olvastam, hogy a motor nyomatékosabb lesz, illetve kicsivel több paci lesz, de hogy többet kell tankolni.

Előre is köszönöm!

Szép estét!

Itt megtalálod. :D

Itt is van szó róla. :lol:

Elküldve
Semmi értelme. De majd mindjárt jönnek a kommentek, hogy hülye vagyok nem értek hozzá blalblalbla. :lol: Ha spórolni akarsz akkor dízel autót vegyél régi szívó vagy sima TDI-t ennyi.

Köszönöm szépen, csak érdeklődtem. :lol:

Elküldve
Nagyon szépen köszönöm!

Akkor úgy látszik én nem tudtam kezelni a keresőt :lol:

A kereső itt érdekes állatfajta, de érdemes a bal felső sarokban levőt használni, a "További keresési opciók"-kal.

Itt kiválasztható a keresett szó és az is, hogy melyik topicban keressen. Érdemes még a "Fejlettebb kereséshez némi segítség" címnél levő dolgokat elolvasni. :D

Ami még jól jöhet, hogy a kereső a 3 betűs szavakat még nem keresi (pl. E85 vagy mol), de ha teszel mögé egy *-ot (E85* vagy mol*), akkor már csodát látsz. :lol: :D

Elküldve
A kereső itt érdekes állatfajta, de érdemes a bal felső sarokban levőt használni, a "További keresési opciók"-kal.

Itt kiválasztható a keresett szó és az is, hogy melyik topicban keressen. Érdemes még a "Fejlettebb kereséshez némi segítség" címnél levő dolgokat elolvasni. :D

Ami még jól jöhet, hogy a kereső a 3 betűs szavakat még nem keresi (pl. E85 vagy mol), de ha teszel mögé egy *-ot (E85* vagy mol*), akkor már csodát látsz. :lol: :D

Köszi...legközelebb így teszek! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.