Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezeknek a motoroknak az a fő hibája, hogy ECOTEC:) szerintem ha teheted kerüld ezeket inkább vennék régebbit mint újabbat ilyen motorral. Gondolom a c14se-d sincs semmi baja mert egyszerű mint egy faék. Attól mert vmi új nem feltétlen jó.

:lol:

Nincs semmi baja a mostaninak. De azért már van benne 215000 km, se szervó se klíma. A küszöb sarkait már kezdi ki a rozsda, a tankajtónál is már elég rozsdás. Meg már 18 éves.

Link to comment
Megosztás:

Nincs semmi baja a mostaninak. De azért már van benne 215000 km, se szervó se klíma. A küszöb sarkait már kezdi ki a rozsda, a tankajtónál is már elég rozsdás. Meg már 18 éves.

Aminek nincs baja nem szabad piszkálni. :lol: Hát akkor keresni kell egy új példányt. De attól még, hogy új nem biztos, hogy jobb lesz de ezt már írtam is. :lol: Csak az átírásnál meg a szerviznél mindjárt 100assal vékonyabb leszel. :D

Link to comment
Megosztás:

Én megvagyok elégedve (kopp-kopp-kopp) a kis 1.4 16V-vel...

Ha nem kergetem szét az agyát, akkor elmegy ez sokat...

Most 156000 km van benne. Túl van egy hengerfejtömítés cserén, de ezen kívül nem sok gondja nincs.

Igaz, kicsit megbántam, hogy megvettem, mert sok a szervíz költség. Legalábbis egy 8V-hez képest...

Olajat már nem eszi. A GM 5W40-est ette, nagyjából 1000 km-enként 1 decit. De most hogy ELF 10W40 van benne, nem fogy... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én megvagyok elégedve (kopp-kopp-kopp) a kis 1.4 16V-vel...

Ha nem kergetem szét az agyát, akkor elmegy ez sokat...

Most 156000 km van benne. Túl van egy hengerfejtömítés cserén, de ezen kívül nem sok gondja nincs.

Igaz, kicsit megbántam, hogy megvettem, mert sok a szervíz költség. Legalábbis egy 8V-hez képest...

Olajat már nem eszi. A GM 5W40-est ette, nagyjából 1000 km-enként 1 decit. De most hogy ELF 10W40 van benne, nem fogy... :lol:

Az 14xe-vel gond nincs. Az x16xe(l)-el előfordulnak olajlehúzó-gyűrű bajok. Legalábbis 2 ilyen tulajt ismerek mindkettő szerint szereti az olajat.

Ma mentem az audival először azóta,hogy a corsám némi beavatkozáson esett át. Nem egy nagy show, corsámnak nem kell egy mp-el több a 0-100hoz. :lol: Porzó tank+én 10.8mp. De legalább simán elkér 10litert. :D

Visit My Website

Link to comment
Megosztás:

Az 14xe-vel gond nincs. Az x16xe(l)-el előfordulnak olajlehúzó-gyűrű bajok. Legalábbis 2 ilyen tulajt ismerek mindkettő szerint szereti az olajat.

Ma mentem az audival először azóta,hogy a corsám némi beavatkozáson esett át. Nem egy nagy show, corsámnak nem kell egy mp-el több a 0-100hoz. :lol: Porzó tank+én 10.8mp. De legalább simán elkér 10litert. :lol:

Visit My Website

Akkor inkább az 1.6 16v-nek van nagy olajfogyasztás?

Link to comment
Megosztás:

Üdv emberek!

Igazából csak azért írok, hogy szeretném megköszönni mindenkinek az eddig segítségét és miegymást.

Azonban sajnálatos módon pihenő pályára kell tenni az autóvásárlás projektet, mert a keret még nem állt össze hozzá :lol:

Kénytelen leszek most várakozni, remélem hátha addigra kicsit változnak árak esetleg, vagy felkerül 1-2-3 szebb példány, vagy meg lesz még a 400ezres osztrákból behozott! :lol:

Szóval köszi eddig is, és remélem később is számíthatok majd a tanácsokra!

Kellemes estét!

Korkki

Link to comment
Megosztás:

Eszedbe nem jut, hogy valaki nem akar fékezni lefelé? :lol: az 5-ös motorfék is motorfék. A motorfék szó végén, pedig az utolsó 3 betű, azt jelenti hogy lassulsz bammeg... :lol: Érdi lejtő (tudod, az emelkedő visszafelé :P ) lefele menne a nép mondjuk 110 körül. Még az x16XEL-ben, is ha leveszem a lábam a gázról, az ötös, a lejtő felénél, már 75-re fékezte, a dízel már a negyedénél visszaállnak 60-ra... lejtőn meg mif.sznak adjak gázt? kiveszem üresbe fönt, megérkezek 105 körüllel az aljára, és se a fék nem melegedett, se a gázra nem kellett rálépnem és még csak a fél autópályát nem öltem meg :D

Végre valaki, aki érti miről beszélek. ;)

Legalább már ketten vagyunk közveszélyesek. :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet az ecotec motorral is bánni, csak érteni kell hozzá. :D

Nem mindenki születik autószerelőnek. Nem mindenkinek van kedve folyamat szerelgetni a verdáját. Szerintem egyszerűbb elkerülni a lehetséges problémákat és akkor nem fog biztosan anyázni az ember. Érdekes a régebbi buta motorok mennyivel többet elmennek gond nélkül és még gondolni se kell mindenféle idiótaságokra EGR szelep pl. Engem megnyugtat az, ha csak olajat és vizet kell tenni bele és megy megy megy.... Nem véletlen választottam következő motornak egy ugyan ilyen butát lásd. C20NE...... :lol: mondjuk ha légtömegmérő se lenne az lenne az igazi. Mellesleg egy 16 szelepesen motoron behal valami akkor 2x annyiba fog kerülni a szerviz. De mindenki maga dönti el kinek mi a jó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem mindenki születik autószerelőnek. Nem mindenkinek van kedve folyamat szerelgetni a verdáját. Szerintem egyszerűbb elkerülni a lehetséges problémákat és akkor nem fog biztosan anyázni az ember. Érdekes a régebbi buta motorok mennyivel többet elmennek gond nélkül és még gondolni se kell mindenféle idiótaságokra EGR szelep pl. Engem megnyugtat az, ha csak olajat és vizet kell tenni bele és megy megy megy.... Nem véletlen választottam következő motornak egy ugyan ilyen butát lásd. C20NE...... :lol: mondjuk ha légtömegmérő se lenne az lenne az igazi. Mellesleg egy 16 szelepesen motoron behal valami akkor 2x annyiba fog kerülni a szerviz. De mindenki maga dönti el kinek mi a jó. :lol:

Nem hiszem, hogy Dzsoni erre gondolt inkább arra, hogy sokan lecarják a kocsijukat csak hajtják ész nélkük, hidegen pörgeteik, olajszintet minek nézni , aztán ha a szerencsétlennek már a véres a torka X-kilóméteresen akkor kijelentik, hogy ez egy szar. Egy csomó ismerősömnek van 16-szelepes G-je és mennek vele probléma nélkül. Talán inkább az igénytelen bánásmódot tolerálják rosszul, de még a is lehet hogy ez csak kitaláció, egyvalaki elkezdte mondani, a többi meg utánna. Végüli akkor az egérrel szerelt összes moci szar, mert előbb-utóbb gond van vele a klímások is szarok, mert az is beszarik néha....stb....stb. A főnökömnek van egy Polója 120e-kilóméteresen olyan hangja van mint egy ezeréves dieselnek, 500kióméteren egy liter oljat eszik, igaz hogy csak akkor tölt utánna (akkor is ccak tecsósat) ha nmár pislog az "oljakanna" akkor viszont belemegy 2liter egyszerre. Mi a vélemény: A fosvágen egy szar.

Link to comment
Megosztás:

legalább nagykorú :lol: ne bántsad a 93as verdákat köszi :lol:

Én nem bántom, mert én nagyon jól jártam ezzel az autóval, úgy érzem. Négy éve vettük 350 ezerért. Akkor ez nagyon jó ár volt érte, mert volt olyan, hogy néztem egy ilyen astrát az 470-re volt kitéve, és a kereskedő azt mondta, hogy egy fillért se enged belőle, és az egy évvel még idősebb is volt. Bajom igazán nem volt sok vele. Otthagyni egyszer hagyott ott, de annyira az se bosszantott, mert 2 km-re itthonról történt. Akkor a gyújtástrafó halt meg.

Egyszer a fojtószelep állás érzékelőm halt meg, meg a múltkor a hátsó teleszkóp szakadt le. Végülis ennyi gondom volt az autóval. Úgyhogy én meg vagyok vele elégedve. Ja még a múltkor volt egy hátsó felső rugótányér merevitő csere, mert az teljesen szét volt rohadva.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy Dzsoni erre gondolt inkább arra, hogy sokan lecarják a kocsijukat csak hajtják ész nélkük, hidegen pörgeteik, olajszintet minek nézni , aztán ha a szerencsétlennek már a véres a torka X-kilóméteresen akkor kijelentik, hogy ez egy szar. Egy csomó ismerősömnek van 16-szelepes G-je és mennek vele probléma nélkül. Talán inkább az igénytelen bánásmódot tolerálják rosszul, de még a is lehet hogy ez csak kitaláció, egyvalaki elkezdte mondani, a többi meg utánna. Végüli akkor az egérrel szerelt összes moci szar, mert előbb-utóbb gond van vele a klímások is szarok, mert az is beszarik néha....stb....stb. A főnökömnek van egy Polója 120e-kilóméteresen olyan hangja van mint egy ezeréves dieselnek, 500kióméteren egy liter oljat eszik, igaz hogy csak akkor tölt utánna (akkor is ccak tecsósat) ha nmár pislog az "oljakanna" akkor viszont belemegy 2liter egyszerre. Mi a vélemény: A fosvágen egy szar.

Jó hát ez magyarország mit várnánk az emberektől. :lol: Amúgy meg ebben igazad, van, hogy az újabb opelek mind és mind ilyen motorral jönnek ki és futkároznak nincs bajuk végül is. A rossz karban tartást nem tolerálják ez is jogos mert nem arra tervezték de hát ez így van rendjén. Rosszul fejtettem ki, a lényeg az, hogy én inkább régebbi motort vennék nem vagyok az új technológiák híve semmibe. Előbb vennék C14SE-t mint X14XE vagy C16SE mint X16XE. Blabla. Azt meg, hogy nem mindenki érthet hozzá ez szerintem jogos. Egyébként meg azt is tudja mindenki jól, hogy milyen autószerelők vannak mostanság.

Link to comment
Megosztás:

Nem mindenki születik autószerelőnek. Nem mindenkinek van kedve folyamat szerelgetni a verdáját. Szerintem egyszerűbb elkerülni a lehetséges problémákat és akkor nem fog biztosan anyázni az ember. Érdekes a régebbi buta motorok mennyivel többet elmennek gond nélkül és még gondolni se kell mindenféle idiótaságokra EGR szelep pl. Engem megnyugtat az, ha csak olajat és vizet kell tenni bele és megy megy megy.... Nem véletlen választottam következő motornak egy ugyan ilyen butát lásd. C20NE...... :lol: mondjuk ha légtömegmérő se lenne az lenne az igazi. Mellesleg egy 16 szelepesen motoron behal valami akkor 2x annyiba fog kerülni a szerviz. De mindenki maga dönti el kinek mi a jó. :D

Jó hát ez magyarország mit várnánk az emberektől. :D Amúgy meg ebben igazad, van, hogy az újabb opelek mind és mind ilyen motorral jönnek ki és futkároznak nincs bajuk végül is. A rossz karban tartást nem tolerálják ez is jogos mert nem arra tervezték de hát ez így van rendjén. Rosszul fejtettem ki, a lényeg az, hogy én inkább régebbi motort vennék nem vagyok az új technológiák híve semmibe. Előbb vennék C14SE-t mint X14XE vagy C16SE mint X16XE. Blabla. Azt meg, hogy nem mindenki érthet hozzá ez szerintem jogos. Egyébként meg azt is tudja mindenki jól, hogy milyen autószerelők vannak mostanság.

1 probléma rövidesen lesz a C-s motorokkal, pl. hogy kiszorulnak Bp-ről vagy a nagyvárosokból ha a levegő tisztasága nem megfelelő. (tudom Trabantok még ma is pöfögnek, de...) :P

Az ECOTEC-nél az 1,6 16V-s motorok egyik generációjával volt gond, dugattyú+gyűrű illesztés. Nem az összes ECOTEC rossz.

Azért én körbekérdeznék a helyedben, ki mit javasol a C20 NE vs. XE dologban, menettulajdonságok, fogyasztás ha rúgod neki :lol: , stb., mert ha még nincs meg akkor lehet jobban járnál az XE-vel. (ha megvan akkor pedig lehet érdemes elkezdeni gyűjteni az XE-re ;) )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.