Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

na jónapot! felhívtam a szerelőt, azt mondta lehet hogy rosszul müködik a feszültség szabályzó, és túltölti a generátor az akksit. kérdeztem mennyibe fájhat ez nekem legrosszabb esetben, azt mondta bontott generátor 15ezer meg hát ugye a munkadíj neki. Szerintetek?

Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :)

Link to comment
Megosztás:

Totalcar:

Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis - BMW 740d

"Sokan félinformációkra alapozva szeretik úgy emlegetni Hooydonkot, mint az embert, aki megmentette a BMW-formát a gonosz Chris Bangle-szindrómától. Ez azonban nem egészen így van. A Bangle-éra alatt (és azóta szüntelen) a márka évről-évre rekord-eladásokat produkált, ráadásul az eleinte kirívónak és értelmezhetetlennek tartott formatervek is idővel beértek, mint a bor. Bangle egy zseni volt,"

Totalcar:

Lelepleződik a következő 3-as BMW

"A bajorok rendesen befürödtek a Bangle-féle formatervezési forradalommal"

Egy oldalon szerepel mind a két verzió, ami amúgy a címlap :)

Tudom Ádám, de akkor is qrvajó :D :D :D

Azért ez a Bangle-Hooydonk dolog nagy érdekes probléma ám. Sokan túl radikálisnak találták Bangle vonalait, viszont a BMW innovációt tükröző világához hozzátartozik, hogy a formákat is ilyen irányba fejlessze. Hooydonk pedig nagyon mesteri érzékkel megtartotta a korábbi érából azokat a futurizmust sugalló vonalakat amik jól állnak és kicsit hozzáfinomította a többit.

Én sem szerettem Bangle munkásságát, de el kell ismerni, hogy volt pár nagyon ütős elképzelése, amik végeredményben még jobban előrelökdösték a bajorok szekerét. Aki nem volt oda Bangle vonalaiért, az nyilván nem ezt állítja róla. De a BMW-nek kellett már akkoriban egy alapos vérfrissítés, amivel ki tudott lépni a konformizmusból.

Link to comment
Megosztás:

Azért ez a Bangle-Hooydonk dolog nagy érdekes probléma ám. Sokan túl radikálisnak találták Bangle vonalait, viszont a BMW innovációt tükröző világához hozzátartozik, hogy a formákat is ilyen irányba fejlessze. Hooydonk pedig nagyon mesteri érzékkel megtartotta a korábbi érából azokat a futurizmust sugalló vonalakat amik jól állnak és kicsit hozzáfinomította a többit.

Én sem szerettem Bangle munkásságát, de el kell ismerni, hogy volt pár nagyon ütős elképzelése, amik végeredményben még jobban előrelökdösték a bajorok szekerét. Aki nem volt oda Bangle vonalaiért, az nyilván nem ezt állítja róla. De a BMW-nek kellett már akkoriban egy alapos vérfrissítés, amivel ki tudott lépni a konformizmusból.

Amikor megjelentek rosszul voltam tőlük, aztán a végére már szinte tetszett, viszont a Hooydonk 5-ös amikor megjött, akkor 2x ráléptem az államra, mert húúbazzegezdejólett, aztán minél több van, annál kevésbé tűnik fel :D :)

Link to comment
Megosztás:

Hat ez az ajto rugo javitas nehezebb mint gondoltam. ugyan is a rugo szara van ketorve, hanem kette van torve eddig 2 bol 2

A kilincs résznél cseréled a rugókat? (Jól értelmezem? Ha nem, akkor az alábbi mondataimat ne is nézd) :)

Én hajtottam acélos drótból újakat! Azóta is jók, és jó feszes is lett, akár csak a gyári. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel

Uhh, háát vannak árak... :lol:

Bontottak egy A Omegát, illetve leadták vasba. :)

Megvettem vasárban a szervószivattyút, önindítót, generátort. majdnem 800 Ft-volt :D :D :D Működik mindegyik, ezek szerint megérte... (pont olyan, mint ami nekem van a dízelbe.)

Link to comment
Megosztás:

Kaptál újat?

Dehogy. gyik szerint meg lehet csinálni itthon is...

Csak über f*pás, ha nem a vége van letörve, hanem középen van ketté törve a rugó.

Másrészt mielőtt hatalmas összegért vásárolnék megnéztem egyáltalán lehet e kezdeni vele vmit...

A kilincs résznél cseréled a rugókat? (Jól értelmezem? Ha nem, akkor az alábbi mondataimat ne is nézd) :)

Én hajtottam acélos drótból újakat! Azóta is jók, és jó feszes is lett, akár csak a gyári. :D

Igen arról. De én nem próbálkoztam a rugó kiszedésével... Mármint de, csak hamar meguntam hogy nem mozdul semerre...

Link to comment
Megosztás:

Amikor megjelentek rosszul voltam tőlük, aztán a végére már szinte tetszett, viszont a Hooydonk 5-ös amikor megjött, akkor 2x ráléptem az államra, mert húúbazzegezdejólett, aztán minél több van, annál kevésbé tűnik fel :D :)

Az új 5-ös (F10) velóban nagyon finom darab, az új F-es platform rettentően innovatív. Eddig 3 félét volt szerencsém próbálni, 535i, 520d és 530d....és mindegyik rettentően meggyőző volt. És a vicc, hogy a 184 lovas 520d bőven 6 liter alatt evett (5.1 liter/100 km) a fogyasztásmérésünkön.Ez az igazi innováció.

Link to comment
Megosztás:

Igen arról. De én nem próbálkoztam a rugó kiszedésével... Mármint de, csak hamar meguntam hogy nem mozdul semerre...

A fém rudat, amire rá van tekerve, ki tudod tolni a másik oldalra egy pár centit, és a végénél simán kifér a rugó. Van egy garnitúra fészliftes kilincsem, amivel elkezdtem játszani, hogy ajtó-bontás nélkül kitaláljam hogy is fogom majd csinálni, de kettőből kettőt úgy raktam össze, hogy tök jó, csak éppen nyitási állapotba tartja a kilincset, nem zárva :D :) Azokon egész javítható rugók vannak, majd csütörtökön megdobállak velük ;)

Az új 5-ös (F10) velóban nagyon finom darab, az új F-es platform rettentően innovatív. Eddig 3 félét volt szerencsém próbálni, 535i, 520d és 530d....és mindegyik rettentően meggyőző volt. És a vicc, hogy a 184 lovas 520d bőven 6 liter alatt evett (5.1 liter/100 km) a fogyasztásmérésünkön.Ez az igazi innováció.

Mondoménhogyvégretetszik :D De azért most valahogy nem cserélem le az astrát. Majd jövőre :D (de csakis matt piros kombira :lol: )

Link to comment
Megosztás:

A fém rudat, amire rá van tekerve, ki tudod tolni a másik oldalra egy pár centit, és a végénél simán kifér a rugó. Van egy garnitúra fészliftes kilincsem, amivel elkezdtem játszani, hogy ajtó-bontás nélkül kitaláljam hogy is fogom majd csinálni, de kettőből kettőt úgy raktam össze, hogy tök jó, csak éppen nyitási állapotba tartja a kilincset, nem zárva :D :) Azokon egész javítható rugók vannak, majd csütörtökön megdobállak velük :D

A gond az volt, hogy nem tudtam megmozdítani a rudat...

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266

:D :D :D

(amúgy hol a díszléc? :) )

Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem :) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol:

Van olyan classic amelyiken az sincs. ;)

Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem

Már nem azért, de az egy üléshuzat.... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.