Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 na jónapot! felhívtam a szerelőt, azt mondta lehet hogy rosszul müködik a feszültség szabályzó, és túltölti a generátor az akksit. kérdeztem mennyibe fájhat ez nekem legrosszabb esetben, azt mondta bontott generátor 15ezer meg hát ugye a munkadíj neki. Szerintetek? Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :) Egyáltalán minek kell másik generátor egy feszszabályzó cseréért? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :) de ne vegyen annyiért mert nekem kell fizetni helo :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Egyáltalán minek kell másik generátor egy feszszabályzó cseréért? :) Azért nem kell, nekem csapágyas is vót, a tárcsa is le volt pusztítva, és akkor már csak a híd omlott le benne, úgyhogy ezért lett csere :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Totalcar: Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis - BMW 740d "Sokan félinformációkra alapozva szeretik úgy emlegetni Hooydonkot, mint az embert, aki megmentette a BMW-formát a gonosz Chris Bangle-szindrómától. Ez azonban nem egészen így van. A Bangle-éra alatt (és azóta szüntelen) a márka évről-évre rekord-eladásokat produkált, ráadásul az eleinte kirívónak és értelmezhetetlennek tartott formatervek is idővel beértek, mint a bor. Bangle egy zseni volt," Totalcar: Lelepleződik a következő 3-as BMW "A bajorok rendesen befürödtek a Bangle-féle formatervezési forradalommal" Egy oldalon szerepel mind a két verzió, ami amúgy a címlap :) Tudom Ádám, de akkor is qrvajó :D :D :D Azért ez a Bangle-Hooydonk dolog nagy érdekes probléma ám. Sokan túl radikálisnak találták Bangle vonalait, viszont a BMW innovációt tükröző világához hozzátartozik, hogy a formákat is ilyen irányba fejlessze. Hooydonk pedig nagyon mesteri érzékkel megtartotta a korábbi érából azokat a futurizmust sugalló vonalakat amik jól állnak és kicsit hozzáfinomította a többit. Én sem szerettem Bangle munkásságát, de el kell ismerni, hogy volt pár nagyon ütős elképzelése, amik végeredményben még jobban előrelökdösték a bajorok szekerét. Aki nem volt oda Bangle vonalaiért, az nyilván nem ezt állítja róla. De a BMW-nek kellett már akkoriban egy alapos vérfrissítés, amivel ki tudott lépni a konformizmusból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Azért ez a Bangle-Hooydonk dolog nagy érdekes probléma ám. Sokan túl radikálisnak találták Bangle vonalait, viszont a BMW innovációt tükröző világához hozzátartozik, hogy a formákat is ilyen irányba fejlessze. Hooydonk pedig nagyon mesteri érzékkel megtartotta a korábbi érából azokat a futurizmust sugalló vonalakat amik jól állnak és kicsit hozzáfinomította a többit. Én sem szerettem Bangle munkásságát, de el kell ismerni, hogy volt pár nagyon ütős elképzelése, amik végeredményben még jobban előrelökdösték a bajorok szekerét. Aki nem volt oda Bangle vonalaiért, az nyilván nem ezt állítja róla. De a BMW-nek kellett már akkoriban egy alapos vérfrissítés, amivel ki tudott lépni a konformizmusból. Amikor megjelentek rosszul voltam tőlük, aztán a végére már szinte tetszett, viszont a Hooydonk 5-ös amikor megjött, akkor 2x ráléptem az államra, mert húúbazzegezdejólett, aztán minél több van, annál kevésbé tűnik fel :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Egyáltalán minek kell másik generátor egy feszszabályzó cseréért? :D Mer' "lehet, hogy rosszul működik a fesszabályzó"! Mondá a szerelőőő... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Hat ez az ajto rugo javitas nehezebb mint gondoltam. ugyan is a rugo szara van ketorve, hanem kette van torve eddig 2 bol 2 A kilincs résznél cseréled a rugókat? (Jól értelmezem? Ha nem, akkor az alábbi mondataimat ne is nézd) :) Én hajtottam acélos drótból újakat! Azóta is jók, és jó feszes is lett, akár csak a gyári. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 de ne vegyen annyiért mert nekem kell fizetni helo :) Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel Uhh, háát vannak árak... :lol: Bontottak egy A Omegát, illetve leadták vasba. :) Megvettem vasárban a szervószivattyút, önindítót, generátort. majdnem 800 Ft-volt :D :D :D Működik mindegyik, ezek szerint megérte... (pont olyan, mint ami nekem van a dízelbe.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel Itt 20 ezer a dióda + feszszabályzó. :D Egybe lehet csak cserélni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Itt 20 ezer a dióda + feszszabályzó. :lol: Egybe lehet csak cserélni. :) :D :D Az dúrva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kaptál újat? Dehogy. gyik szerint meg lehet csinálni itthon is... Csak über f*pás, ha nem a vége van letörve, hanem középen van ketté törve a rugó. Másrészt mielőtt hatalmas összegért vásárolnék megnéztem egyáltalán lehet e kezdeni vele vmit... A kilincs résznél cseréled a rugókat? (Jól értelmezem? Ha nem, akkor az alábbi mondataimat ne is nézd) :) Én hajtottam acélos drótból újakat! Azóta is jók, és jó feszes is lett, akár csak a gyári. :D Igen arról. De én nem próbálkoztam a rugó kiszedésével... Mármint de, csak hamar meguntam hogy nem mozdul semerre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Amikor megjelentek rosszul voltam tőlük, aztán a végére már szinte tetszett, viszont a Hooydonk 5-ös amikor megjött, akkor 2x ráléptem az államra, mert húúbazzegezdejólett, aztán minél több van, annál kevésbé tűnik fel :D :) Az új 5-ös (F10) velóban nagyon finom darab, az új F-es platform rettentően innovatív. Eddig 3 félét volt szerencsém próbálni, 535i, 520d és 530d....és mindegyik rettentően meggyőző volt. És a vicc, hogy a 184 lovas 520d bőven 6 liter alatt evett (5.1 liter/100 km) a fogyasztásmérésünkön.Ez az igazi innováció. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Igen arról. De én nem próbálkoztam a rugó kiszedésével... Mármint de, csak hamar meguntam hogy nem mozdul semerre... A fém rudat, amire rá van tekerve, ki tudod tolni a másik oldalra egy pár centit, és a végénél simán kifér a rugó. Van egy garnitúra fészliftes kilincsem, amivel elkezdtem játszani, hogy ajtó-bontás nélkül kitaláljam hogy is fogom majd csinálni, de kettőből kettőt úgy raktam össze, hogy tök jó, csak éppen nyitási állapotba tartja a kilincset, nem zárva :D :) Azokon egész javítható rugók vannak, majd csütörtökön megdobállak velük ;) Az új 5-ös (F10) velóban nagyon finom darab, az új F-es platform rettentően innovatív. Eddig 3 félét volt szerencsém próbálni, 535i, 520d és 530d....és mindegyik rettentően meggyőző volt. És a vicc, hogy a 184 lovas 520d bőven 6 liter alatt evett (5.1 liter/100 km) a fogyasztásmérésünkön.Ez az igazi innováció. Mondoménhogyvégretetszik :D De azért most valahogy nem cserélem le az astrát. Majd jövőre :D (de csakis matt piros kombira :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 A fém rudat, amire rá van tekerve, ki tudod tolni a másik oldalra egy pár centit, és a végénél simán kifér a rugó. Van egy garnitúra fészliftes kilincsem, amivel elkezdtem játszani, hogy ajtó-bontás nélkül kitaláljam hogy is fogom majd csinálni, de kettőből kettőt úgy raktam össze, hogy tök jó, csak éppen nyitási állapotba tartja a kilincset, nem zárva :D :) Azokon egész javítható rugók vannak, majd csütörtökön megdobállak velük :D A gond az volt, hogy nem tudtam megmozdítani a rudat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 A gond az volt, hogy nem tudtam megmozdítani a rudat... Me' gyenge vagy. :D (én is ráfogtam patentfogóval, és rácsaptam az asztal szélére, aztán már múkodik is :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ül. :) Mennyit ül? 60/40?? Linkelj az egész autóról képet.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Mennyit ül? 60/40?? Linkelj az egész autóról képet.... :) Csak ez az egy készült. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266 :D :D :D (amúgy hol a díszléc? :) ) Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem ;) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266 :D :D :D (amúgy hol a díszléc? :) ) Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem ;) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol: Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem Classic. Örülj hogy egyforma tükrök vannak rajta :D Amúgy volt ilyen belső utána is, csak a kék szűnt meg teljesen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266 :D :D :D (amúgy hol a díszléc? :) ) Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem :) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol: Van olyan classic amelyiken az sincs. ;) Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem Már nem azért, de az egy üléshuzat.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Van olyan classic amelyiken az sincs. :D Már nem azért, de az egy üléshuzat.... :lol: Kéne ilyen a bőrre, hogy ne essen baja. :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Classic. Örülj hogy egyforma tükrök vannak rajta :D Amúgy volt ilyen belső utána is, csak a kék szűnt meg teljesen :) Enyém 98-as, mondjuk még magyar gyártás. De a kormány már más, kárpitok is, szóval valahogy akkor is fura nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts