Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 na jónapot! felhívtam a szerelőt, azt mondta lehet hogy rosszul müködik a feszültség szabályzó, és túltölti a generátor az akksit. kérdeztem mennyibe fájhat ez nekem legrosszabb esetben, azt mondta bontott generátor 15ezer meg hát ugye a munkadíj neki. Szerintetek? Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :)
daykiller Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :) Egyáltalán minek kell másik generátor egy feszszabályzó cseréért? :D
RickJames Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Akkor vegyen annyiért, nekem jó volt 8-ért is :) de ne vegyen annyiért mert nekem kell fizetni helo :D
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Egyáltalán minek kell másik generátor egy feszszabályzó cseréért? :) Azért nem kell, nekem csapágyas is vót, a tárcsa is le volt pusztítva, és akkor már csak a híd omlott le benne, úgyhogy ezért lett csere :D
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Totalcar: Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis - BMW 740d "Sokan félinformációkra alapozva szeretik úgy emlegetni Hooydonkot, mint az embert, aki megmentette a BMW-formát a gonosz Chris Bangle-szindrómától. Ez azonban nem egészen így van. A Bangle-éra alatt (és azóta szüntelen) a márka évről-évre rekord-eladásokat produkált, ráadásul az eleinte kirívónak és értelmezhetetlennek tartott formatervek is idővel beértek, mint a bor. Bangle egy zseni volt," Totalcar: Lelepleződik a következő 3-as BMW "A bajorok rendesen befürödtek a Bangle-féle formatervezési forradalommal" Egy oldalon szerepel mind a két verzió, ami amúgy a címlap :) Tudom Ádám, de akkor is qrvajó :D :D :D Azért ez a Bangle-Hooydonk dolog nagy érdekes probléma ám. Sokan túl radikálisnak találták Bangle vonalait, viszont a BMW innovációt tükröző világához hozzátartozik, hogy a formákat is ilyen irányba fejlessze. Hooydonk pedig nagyon mesteri érzékkel megtartotta a korábbi érából azokat a futurizmust sugalló vonalakat amik jól állnak és kicsit hozzáfinomította a többit. Én sem szerettem Bangle munkásságát, de el kell ismerni, hogy volt pár nagyon ütős elképzelése, amik végeredményben még jobban előrelökdösték a bajorok szekerét. Aki nem volt oda Bangle vonalaiért, az nyilván nem ezt állítja róla. De a BMW-nek kellett már akkoriban egy alapos vérfrissítés, amivel ki tudott lépni a konformizmusból.
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Azért ez a Bangle-Hooydonk dolog nagy érdekes probléma ám. Sokan túl radikálisnak találták Bangle vonalait, viszont a BMW innovációt tükröző világához hozzátartozik, hogy a formákat is ilyen irányba fejlessze. Hooydonk pedig nagyon mesteri érzékkel megtartotta a korábbi érából azokat a futurizmust sugalló vonalakat amik jól állnak és kicsit hozzáfinomította a többit. Én sem szerettem Bangle munkásságát, de el kell ismerni, hogy volt pár nagyon ütős elképzelése, amik végeredményben még jobban előrelökdösték a bajorok szekerét. Aki nem volt oda Bangle vonalaiért, az nyilván nem ezt állítja róla. De a BMW-nek kellett már akkoriban egy alapos vérfrissítés, amivel ki tudott lépni a konformizmusból. Amikor megjelentek rosszul voltam tőlük, aztán a végére már szinte tetszett, viszont a Hooydonk 5-ös amikor megjött, akkor 2x ráléptem az államra, mert húúbazzegezdejólett, aztán minél több van, annál kevésbé tűnik fel :D :)
epk947 Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Egyáltalán minek kell másik generátor egy feszszabályzó cseréért? :D Mer' "lehet, hogy rosszul működik a fesszabályzó"! Mondá a szerelőőő... :)
astrásgyerek Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Hat ez az ajto rugo javitas nehezebb mint gondoltam. ugyan is a rugo szara van ketorve, hanem kette van torve eddig 2 bol 2 A kilincs résznél cseréled a rugókat? (Jól értelmezem? Ha nem, akkor az alábbi mondataimat ne is nézd) :) Én hajtottam acélos drótból újakat! Azóta is jók, és jó feszes is lett, akár csak a gyári. :D
Porter Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 de ne vegyen annyiért mert nekem kell fizetni helo :) Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel
astrásgyerek Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel Uhh, háát vannak árak... :lol: Bontottak egy A Omegát, illetve leadták vasba. :) Megvettem vasárban a szervószivattyút, önindítót, generátort. majdnem 800 Ft-volt :D :D :D Működik mindegyik, ezek szerint megérte... (pont olyan, mint ami nekem van a dízelbe.)
daykiller Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Nekem tavaly diódát cseréltek benne és az volt 12ezer mindennel Itt 20 ezer a dióda + feszszabályzó. :D Egybe lehet csak cserélni. :)
astrásgyerek Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Itt 20 ezer a dióda + feszszabályzó. :lol: Egybe lehet csak cserélni. :) :D :D Az dúrva. :D
Dark_Errant Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Kaptál újat? Dehogy. gyik szerint meg lehet csinálni itthon is... Csak über f*pás, ha nem a vége van letörve, hanem középen van ketté törve a rugó. Másrészt mielőtt hatalmas összegért vásárolnék megnéztem egyáltalán lehet e kezdeni vele vmit... A kilincs résznél cseréled a rugókat? (Jól értelmezem? Ha nem, akkor az alábbi mondataimat ne is nézd) :) Én hajtottam acélos drótból újakat! Azóta is jók, és jó feszes is lett, akár csak a gyári. :D Igen arról. De én nem próbálkoztam a rugó kiszedésével... Mármint de, csak hamar meguntam hogy nem mozdul semerre...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Amikor megjelentek rosszul voltam tőlük, aztán a végére már szinte tetszett, viszont a Hooydonk 5-ös amikor megjött, akkor 2x ráléptem az államra, mert húúbazzegezdejólett, aztán minél több van, annál kevésbé tűnik fel :D :) Az új 5-ös (F10) velóban nagyon finom darab, az új F-es platform rettentően innovatív. Eddig 3 félét volt szerencsém próbálni, 535i, 520d és 530d....és mindegyik rettentően meggyőző volt. És a vicc, hogy a 184 lovas 520d bőven 6 liter alatt evett (5.1 liter/100 km) a fogyasztásmérésünkön.Ez az igazi innováció.
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Igen arról. De én nem próbálkoztam a rugó kiszedésével... Mármint de, csak hamar meguntam hogy nem mozdul semerre... A fém rudat, amire rá van tekerve, ki tudod tolni a másik oldalra egy pár centit, és a végénél simán kifér a rugó. Van egy garnitúra fészliftes kilincsem, amivel elkezdtem játszani, hogy ajtó-bontás nélkül kitaláljam hogy is fogom majd csinálni, de kettőből kettőt úgy raktam össze, hogy tök jó, csak éppen nyitási állapotba tartja a kilincset, nem zárva :D :) Azokon egész javítható rugók vannak, majd csütörtökön megdobállak velük ;) Az új 5-ös (F10) velóban nagyon finom darab, az új F-es platform rettentően innovatív. Eddig 3 félét volt szerencsém próbálni, 535i, 520d és 530d....és mindegyik rettentően meggyőző volt. És a vicc, hogy a 184 lovas 520d bőven 6 liter alatt evett (5.1 liter/100 km) a fogyasztásmérésünkön.Ez az igazi innováció. Mondoménhogyvégretetszik :D De azért most valahogy nem cserélem le az astrát. Majd jövőre :D (de csakis matt piros kombira :lol: )
Dark_Errant Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 A fém rudat, amire rá van tekerve, ki tudod tolni a másik oldalra egy pár centit, és a végénél simán kifér a rugó. Van egy garnitúra fészliftes kilincsem, amivel elkezdtem játszani, hogy ajtó-bontás nélkül kitaláljam hogy is fogom majd csinálni, de kettőből kettőt úgy raktam össze, hogy tök jó, csak éppen nyitási állapotba tartja a kilincset, nem zárva :D :) Azokon egész javítható rugók vannak, majd csütörtökön megdobállak velük :D A gond az volt, hogy nem tudtam megmozdítani a rudat...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 A gond az volt, hogy nem tudtam megmozdítani a rudat... Me' gyenge vagy. :D (én is ráfogtam patentfogóval, és rácsaptam az asztal szélére, aztán már múkodik is :) )
Alex0403 Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Ül. :) Mennyit ül? 60/40?? Linkelj az egész autóról képet.... :D
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Mennyit ül? 60/40?? Linkelj az egész autóról képet.... :) Csak ez az egy készült. :D
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266 :D :D :D (amúgy hol a díszléc? :) ) Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem ;) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol:
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266 :D :D :D (amúgy hol a díszléc? :) ) Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem ;) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol: Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem Classic. Örülj hogy egyforma tükrök vannak rajta :D Amúgy volt ilyen belső utána is, csak a kék szűnt meg teljesen :)
spzoli Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra....400_km-5024266 :D :D :D (amúgy hol a díszléc? :) ) Rohadjak meg, ha Pócsra megyünk versenyre, én ezt megnézem :) Kíváncsi vagyok milyen volt amikor új volt :lol: Van olyan classic amelyiken az sincs. ;) Ráncfelvarrás előtti belső, utáni külső... nem értem Már nem azért, de az egy üléshuzat.... :D
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Van olyan classic amelyiken az sincs. :D Már nem azért, de az egy üléshuzat.... :lol: Kéne ilyen a bőrre, hogy ne essen baja. :) :D :D
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Classic. Örülj hogy egyforma tükrök vannak rajta :D Amúgy volt ilyen belső utána is, csak a kék szűnt meg teljesen :) Enyém 98-as, mondjuk még magyar gyártás. De a kormány már más, kárpitok is, szóval valahogy akkor is fura nekem.
Recommended Posts