spzoli Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Egy zseni vagyok!!!! :D Legalább egy :D Mindig mondod, ET és szélesség nélkül nem felni a felni. ;) Akkor biztos ott a baj. :lol: Ez csak 14-es ET 30-cal, de még sem jó a 256-hoz. Vagyis jó lesz, csak a súlyokkal kell bűvészkedni, hogy ne kelljen rá. :) Mondom hát, mert azt kérdezitek mi fér be. Nekem viszont alapból betakar a sárvédő a 195/40R17be...szóval kicsit más világ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Nincs ezzel gond :D Nem is nagyon lehetne, mivel nem egyforma a két saru mérete. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 áß, köszi szépen, amúgy azóta el kellett mennem a kocsival, égő akku lámpával, és szépen bedőlt a benzin és a hőfok jelző is. Stop, restart, és minden szép, viszont cél elérése után felnyitottam a motorházat és olyan _ritka_ forró volt az akksi hogy ihaj, autóvillamosságis lesz belőle? huzott ment minden szépen ügyesen okosan, csak világitott az akksi, és kimúltak a már említett jelzők. Csak azóta csinálja mióta beraktam ma reggel az 54 Ah-s exide akksit. Murva nagy szerencséd hogy nem pukkant el az akksi. Csakhogy van ám fordított pólusú akksi is a világon Igen. Fordítottan be is indulna a verda, nem? :D Mindent kinyírna, aminek nincs polaritás védelme. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Murva nagy szerencséd hogy nem pukkant el az akksi. Igen. Fordítottan be is indulna a verda, nem? :D Mindent kinyírna, aminek nincs polaritás védelme. :D Ráadásul nem egyforma átmérőjűek az akksi kivezetései, úgyhogy sztem feltűnt volna neki :) Ehh, Tiv megelőzött :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Igen. Fordítottan be is indulna a verda, nem? :D Mindent kinyírna, aminek nincs polaritás védelme. :) Ha csere előtt nem volt ilyen és a csere közben Ő sem szúrt el semmit, akkor csak az akksi lehet a sz!r. De ilyen akksival nem kéne elindulni holnap dolgozni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ha csere előtt nem volt ilyen és a csere közben Ő sem szúrt el semmit, akkor csak az akksi lehet a sz!r. De ilyen akksival nem kéne elindulni holnap dolgozni... Szerintem nem az akksi a hibás. Inkább valahol rossz a kontakt a saru környékén és azért melegszik fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Keresztkérdés: Ha az alacsony akkufesz miatt villant ki a légzsákhiba lámpa, akkor meg is marad és töröltetnem kell? :D Nagyon örülnék neki... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Keresztkérdés: Ha az alacsony akkufesz miatt villant ki a légzsákhiba lámpa, akkor meg is marad és töröltetnem kell? :D Nagyon örülnék neki... :) Szerintem tök mind1 mi miatt villant be, csak törlés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Szerintem tök mind1 mi miatt villant be, csak törlés. Ettől féltem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ettől féltem. :) Én nem vagyok biztos benne, hogy nem fog megszűnni magától. Az a lámpa felvillanhatott más okból is, minthogy a légzsák-elektronika bekapcsolná, nekem pl. a féklámpa visszajelzőm szokott világítani, mikor nincs töltés (pl. csúszik a szíj esős időben). Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Én nem vagyok biztos benne, hogy nem fog megszűnni magától. Az a lámpa felvillanhatott más okból is, minthogy a légzsák-elektronika bekapcsolná, nekem pl. a féklámpa visszajelzőm szokott világítani, mikor nincs töltés (pl. csúszik a szíj esős időben). A lufi-lámpa csak törlésre szűnik meg...tapasztalat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Hát nem kockáztatok egy akksi elszállást, úgyhogy bevitetem magam a szomszéddal :\ Sarucserét bepróbálok délután, hátha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 A lufi-lámpa csak törlésre szűnik meg...tapasztalat. :) Feltéve, hogy a lufivezérlő gyújtotta ki. Amint írtam, nekem a fékfolyadék visszajelző csinál ilyet, és a rajz alapján visszakövetve rájöttem, hogy azért, mert egy dióda van a műszeregységben, ami a gyújtás ráadásakor az izzótesztnél juttat neki villanyt. Ugyanez a dióda a generátor hibájakor ugyanígy kigyújtja a lámpát. Nem lehet, hogy a lufilámpája is csak ezért világított Daynek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Apakezdődik..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Apakezdődik..... :D http://pics.coldline.hu/pics/306900-20110815-i6xYrG.jpg Mit is kell nézni a képen? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Mit is kell nézni a képen? :D Ül. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ül. :) fekszik...nem csahol... :D Zsákos cementtől ül, vagy az ültető rugótól? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Apakezdődik..... :) http://pics.coldline.hu/pics/306900-20110815-i6xYrG.jpg 40, vagy csak asszony pakolt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 fekszik...nem csahol... :D Zsákos cementtől ül, vagy az ültető rugótól? :D 40, vagy csak asszony pakolt? :D Titok. :) Eszterke nem pakolt, ő most szabadságát tölti valamelyik fürdőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Titok. :) Eszterke nem pakolt, ő most szabadságát tölti valamelyik fürdőben. Szóval te is eltörted a hátsó rugót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Totalcar: Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis - BMW 740d "Sokan félinformációkra alapozva szeretik úgy emlegetni Hooydonkot, mint az embert, aki megmentette a BMW-formát a gonosz Chris Bangle-szindrómától. Ez azonban nem egészen így van. A Bangle-éra alatt (és azóta szüntelen) a márka évről-évre rekord-eladásokat produkált, ráadásul az eleinte kirívónak és értelmezhetetlennek tartott formatervek is idővel beértek, mint a bor. Bangle egy zseni volt," Totalcar: Lelepleződik a következő 3-as BMW "A bajorok rendesen befürödtek a Bangle-féle formatervezési forradalommal" Egy oldalon szerepel mind a két verzió, ami amúgy a címlap :) Tudom Ádám, de akkor is qrvajó :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Feltéve, hogy a lufivezérlő gyújtotta ki. Amint írtam, nekem a fékfolyadék visszajelző csinál ilyet, és a rajz alapján visszakövetve rájöttem, hogy azért, mert egy dióda van a műszeregységben, ami a gyújtás ráadásakor az izzótesztnél juttat neki villanyt. Ugyanez a dióda a generátor hibájakor ugyanígy kigyújtja a lámpát. Nem lehet, hogy a lufilámpája is csak ezért világított Daynek? Több, mint 30km-t mentem töltés nélkül és már itthon az utolsó előtti kereszteződés felé haladva villant ki a légzsák. Ekkor már a ledes belső világítások fényei is halványodni kezdtek, nameg ahogy a képen is látható a műszerek is alig mutattak valamit. Addig semmi gond nem volt a verdával, haladtam szépen. Semmi más nem sírt az akksi jelen kívül. Van izzóteszt? :) Nálam csak a szegénységjelző tesztel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Hat ez az ajto rugo javitas nehezebb mint gondoltam. ugyan is a rugo szara van ketorve, hanem kette van torve eddig 2 bol 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Hat ez az ajto rugo javitas nehezebb mint gondoltam. ugyan is a rugo szara van ketorve, hanem kette van torve eddig 2 bol 2 Kaptál újat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 na jónapot! felhívtam a szerelőt, azt mondta lehet hogy rosszul müködik a feszültség szabályzó, és túltölti a generátor az akksit. kérdeztem mennyibe fájhat ez nekem legrosszabb esetben, azt mondta bontott generátor 15ezer meg hát ugye a munkadíj neki. Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts