Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egy zseni vagyok!!!! :D

Legalább egy :D

Mindig mondod, ET és szélesség nélkül nem felni a felni. ;)

Akkor biztos ott a baj. :lol:

Ez csak 14-es ET 30-cal, de még sem jó a 256-hoz. Vagyis jó lesz, csak a súlyokkal kell bűvészkedni, hogy ne kelljen rá. :)

Mondom hát, mert azt kérdezitek mi fér be. Nekem viszont alapból betakar a sárvédő a 195/40R17be...szóval kicsit más világ :D

Elküldve
áß, köszi szépen, amúgy azóta el kellett mennem a kocsival, égő akku lámpával, és szépen bedőlt a benzin és a hőfok jelző is. Stop, restart, és minden szép, viszont cél elérése után felnyitottam a motorházat és olyan _ritka_ forró volt az akksi hogy ihaj, autóvillamosságis lesz belőle? huzott ment minden szépen ügyesen okosan, csak világitott az akksi, és kimúltak a már említett jelzők. Csak azóta csinálja mióta beraktam ma reggel az 54 Ah-s exide akksit.

Murva nagy szerencséd hogy nem pukkant el az akksi.

Csakhogy van ám fordított pólusú akksi is a világon

Igen. Fordítottan be is indulna a verda, nem? :D Mindent kinyírna, aminek nincs polaritás védelme. :)

Elküldve
Murva nagy szerencséd hogy nem pukkant el az akksi.

Igen. Fordítottan be is indulna a verda, nem? :D Mindent kinyírna, aminek nincs polaritás védelme. :D

Ráadásul nem egyforma átmérőjűek az akksi kivezetései, úgyhogy sztem feltűnt volna neki :) Ehh, Tiv megelőzött :D

Elküldve
Igen. Fordítottan be is indulna a verda, nem? :D Mindent kinyírna, aminek nincs polaritás védelme. :)

Ha csere előtt nem volt ilyen és a csere közben Ő sem szúrt el semmit, akkor csak az akksi lehet a sz!r. De ilyen akksival nem kéne elindulni holnap dolgozni...

Elküldve
Ha csere előtt nem volt ilyen és a csere közben Ő sem szúrt el semmit, akkor csak az akksi lehet a sz!r. De ilyen akksival nem kéne elindulni holnap dolgozni...

Szerintem nem az akksi a hibás. Inkább valahol rossz a kontakt a saru környékén és azért melegszik fel.

Elküldve
Keresztkérdés: Ha az alacsony akkufesz miatt villant ki a légzsákhiba lámpa, akkor meg is marad és töröltetnem kell? :D Nagyon örülnék neki... :)

Szerintem tök mind1 mi miatt villant be, csak törlés.

Elküldve
Ettől féltem. :)

Én nem vagyok biztos benne, hogy nem fog megszűnni magától. Az a lámpa felvillanhatott más okból is, minthogy a légzsák-elektronika bekapcsolná, nekem pl. a féklámpa visszajelzőm szokott világítani, mikor nincs töltés (pl. csúszik a szíj esős időben).

Elküldve
Én nem vagyok biztos benne, hogy nem fog megszűnni magától. Az a lámpa felvillanhatott más okból is, minthogy a légzsák-elektronika bekapcsolná, nekem pl. a féklámpa visszajelzőm szokott világítani, mikor nincs töltés (pl. csúszik a szíj esős időben).

A lufi-lámpa csak törlésre szűnik meg...tapasztalat. :)

Elküldve
A lufi-lámpa csak törlésre szűnik meg...tapasztalat. :)

Feltéve, hogy a lufivezérlő gyújtotta ki. Amint írtam, nekem a fékfolyadék visszajelző csinál ilyet, és a rajz alapján visszakövetve rájöttem, hogy azért, mert egy dióda van a műszeregységben, ami a gyújtás ráadásakor az izzótesztnél juttat neki villanyt. Ugyanez a dióda a generátor hibájakor ugyanígy kigyújtja a lámpát. Nem lehet, hogy a lufilámpája is csak ezért világított Daynek?

Elküldve
fekszik...nem csahol... :D

Zsákos cementtől ül, vagy az ültető rugótól? :D

40, vagy csak asszony pakolt? :D

Titok. :)

Eszterke nem pakolt, ő most szabadságát tölti valamelyik fürdőben.

Elküldve

Totalcar:

Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis - BMW 740d

"Sokan félinformációkra alapozva szeretik úgy emlegetni Hooydonkot, mint az embert, aki megmentette a BMW-formát a gonosz Chris Bangle-szindrómától. Ez azonban nem egészen így van. A Bangle-éra alatt (és azóta szüntelen) a márka évről-évre rekord-eladásokat produkált, ráadásul az eleinte kirívónak és értelmezhetetlennek tartott formatervek is idővel beértek, mint a bor. Bangle egy zseni volt,"

Totalcar:

Lelepleződik a következő 3-as BMW

"A bajorok rendesen befürödtek a Bangle-féle formatervezési forradalommal"

Egy oldalon szerepel mind a két verzió, ami amúgy a címlap :)

Tudom Ádám, de akkor is qrvajó :D :D :D

Elküldve
Feltéve, hogy a lufivezérlő gyújtotta ki. Amint írtam, nekem a fékfolyadék visszajelző csinál ilyet, és a rajz alapján visszakövetve rájöttem, hogy azért, mert egy dióda van a műszeregységben, ami a gyújtás ráadásakor az izzótesztnél juttat neki villanyt. Ugyanez a dióda a generátor hibájakor ugyanígy kigyújtja a lámpát. Nem lehet, hogy a lufilámpája is csak ezért világított Daynek?

Több, mint 30km-t mentem töltés nélkül és már itthon az utolsó előtti kereszteződés felé haladva villant ki a légzsák. Ekkor már a ledes belső világítások fényei is halványodni kezdtek, nameg ahogy a képen is látható a műszerek is alig mutattak valamit. Addig semmi gond nem volt a verdával, haladtam szépen. Semmi más nem sírt az akksi jelen kívül.

Van izzóteszt? :) Nálam csak a szegénységjelző tesztel.

Elküldve

na jónapot! felhívtam a szerelőt, azt mondta lehet hogy rosszul müködik a feszültség szabályzó, és túltölti a generátor az akksit. kérdeztem mennyibe fájhat ez nekem legrosszabb esetben, azt mondta bontott generátor 15ezer meg hát ugye a munkadíj neki. Szerintetek?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.