Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
valaki megtudja mondani hol találom az önindítót? azt már mondták hogy a motor mögött, lent, de így nem találtam, egy fénykép rajta piros nyilak és karikák lehet segítene :D

kösz

>ps: új akksi, első indítás, tökély, második tökély, harmadik stbstbstb pedig már csak egy kattanásig jut :)

Próbáld követni a kezeddel a poztív kábel végét az akkutól, akkor talán meglesz az önindító is :D

Elküldve
valaki megtudja mondani hol találom az önindítót? azt már mondták hogy a motor mögött, lent, de így nem találtam, egy fénykép rajta piros nyilak és karikák lehet segítene :D

kösz

>ps: új akksi, első indítás, tökély, második tökély, harmadik stbstbstb pedig már csak egy kattanásig jut :)

Sárga karika.

306344-20110814-qrmJUn.jpg

Elküldve

áß, köszi szépen, amúgy azóta el kellett mennem a kocsival, égő akku lámpával, és szépen bedőlt a benzin és a hőfok jelző is. Stop, restart, és minden szép, viszont cél elérése után felnyitottam a motorházat és olyan _ritka_ forró volt az akksi hogy ihaj, autóvillamosságis lesz belőle? huzott ment minden szépen ügyesen okosan, csak világitott az akksi, és kimúltak a már említett jelzők. Csak azóta csinálja mióta beraktam ma reggel az 54 Ah-s exide akksit.

Elküldve
Nem lehet, hogy hibrid ótód van és csak jelezte, hogy az alacsony sebesség miatt aksira kapcsolt át? :D

Sok ünnepi autós, akik minden szökőév karácsony vasárnapján vezetnek, kiszabadultak az M7-re és 60-nal tötymörögtünk... :)

Elküldve
áß, köszi szépen, amúgy azóta el kellett mennem a kocsival, égő akku lámpával, és szépen bedőlt a benzin és a hőfok jelző is. Stop, restart, és minden szép, viszont cél elérése után felnyitottam a motorházat és olyan _ritka_ forró volt az akksi hogy ihaj, autóvillamosságis lesz belőle? huzott ment minden szépen ügyesen okosan, csak világitott az akksi, és kimúltak a már említett jelzők. Csak azóta csinálja mióta beraktam ma reggel az 54 Ah-s exide akksit.

Nem lehet, hogy felcserélted a pólusokat? Csak egy kérdés...

Elküldve
áß, köszi szépen, amúgy azóta el kellett mennem a kocsival, égő akku lámpával, és szépen bedőlt a benzin és a hőfok jelző is. Stop, restart, és minden szép, viszont cél elérése után felnyitottam a motorházat és olyan _ritka_ forró volt az akksi hogy ihaj, autóvillamosságis lesz belőle? huzott ment minden szépen ügyesen okosan, csak világitott az akksi, és kimúltak a már említett jelzők. Csak azóta csinálja mióta beraktam ma reggel az 54 Ah-s exide akksit.

Nem lehet, hogy elfáradt a test kábel ami megy az akksiról? Arra gondolom, hogy az akksi negatívjáról is szoktam vinni még 1 egy testre. Amiatt szokott világítani asszem.

Elküldve
Csakhogy van ám fordított pólusú akksi is a világon

az oké, de igy nézett ki csere előtt: http://i214.photobucket.com/albums/cc124/w...0813_085725.jpg

így néz ki csere után: http://i214.photobucket.com/albums/cc124/w...0814_220936.jpg

és ez pedig a zoom a jobbpozitivrol http://i214.photobucket.com/albums/cc124/w...0814_221021.jpg

tehát sztem nem cseréltem föl, és az akksi sem fordított pólusu.

nemtom mit k*rtam el de előtte nem világított ez a kis lámpa, viszont holnap reggel 05.30kor indulok melóba :\

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.