daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 De vajon a generátor tudja tölteni rendesen? :D Mintha beszéltük volna már, hogy ha nagyobb Ah-st teszünk be, akkor lehet a generátor nem tudja majd rendesen tölteni... Hogy ez mekkora hülyeség... :) A generátor x amperrel tölti. Nem tudja többel tölteni. Nagyobb kapacitás esetén sem fogja. Kapacitás nem egyenlő a töltőárammal. Úgyis a feszültség határozza meg a töltőáramot.
astrásgyerek Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 Hogy ez mekkora hülyeség... :) A generátor x amperrel tölti. Nem tudja többel tölteni. Ezt mondom, hogy nem-e kevesebbel tölti?? Klímásnál is másik generátor kell, nem?
pszilaj Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 De vajon a generátor tudja tölteni rendesen? :) Mintha beszéltük volna már, hogy ha nagyobb Ah-st teszünk be, akkor lehet a generátor nem tudja majd rendesen tölteni... Azért ha mondjuk a generátor tud tölteni 30-50 amperral, akkor egy-két óra alatt igencsak sokat tud bele nyomni... :D
pszilaj Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 Ezt mondom, hogy nem-e kevesebbel tölti?? Klímásnál is másik generátor kell, nem? Ott a fogyasztók miatt kell nagyobb, nem az aksi miatt... :)
daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 Ezt mondom, hogy nem-e kevesebbel tölti?? Klímásnál is másik generátor kell, nem? Igen, de a dupla ventilátor és a nagyobb áramfelvétel miatt. Két venti nem keveset zabál. Azért ha mondjuk a generátor tud tölteni 30-50 amperral, akkor egy-két óra alatt igencsak sokat tud bele nyomni... :) Mennyi? :D 30-50 az pöppet sok. Az már forralja az akksit. :D Úgy szokás számítani, hogy a kapacitás osztva 10-zel a rendes töltőáram. Azaz 54Ah-s akksit kb 5,4 maxmális amperrel szabad tölteni. Az akksi se hülye, nem fog többet felvenni töltőáramként, ha tele van töltve adott feszültségen.
Porter Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 Igen, de a dupla ventilátor és a nagyobb áramfelvétel miatt. Két venti nem keveset zabál. Mennyi? :D 30-50 az pöppet sok. Az már forralja az akksit. :D Úgy szokás számítani, hogy a kapacitás osztva 10-zel a rendes töltőáram. Azaz 54Ah-s akksit kb 5,4 maxmális amperrel szabad tölteni. Az akksi se hülye, nem fog többet felvenni töltőáramként, ha tele van töltve adott feszültségen. De írtam is, hogy 2008-tól van benne ez az akksi, de 1x töltöttem rá pár deci desztvizet. Azóta se. Így nem is forralja. Szerencsére jól működik a generátor. Tavaly ősszel cseréltek benne idiódát :) Köszöni szépen jól van. És ráadásul klímás a verda :D
daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 De írtam is, hogy 2008-tól van benne ez az akksi, de 1x töltöttem rá pár deci desztvizet. Azóta se. Így nem is forralja. Szerencsére jól működik a generátor. Tavaly ősszel cseréltek benne idiódát :D Köszöni szépen jól van. És ráadásul klímás a verda :D Enyémben még előző gazdija cserélte az akksit 2005 decemberében. Azóta már egy kadett önindítóját szolgálja ki. :) Ráadásul gondozásmentes, így utántölteni sem lehet. A vasúton összerakott akksim meg kupakos, ezért tudtam megcsinálni, savat cserélni benne. :D
öcsibácsi Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Zotya! 66mm a Vauxhall jel átmérője. :) A hátulján a pöckök is megvannak. :D Csomiajtón volt.
Porter Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Enyémben még előző gazdija cserélte az akksit 2005 decemberében. Azóta már egy kadett önindítóját szolgálja ki. :) Ráadásul gondozásmentes, így utántölteni sem lehet. A vasúton összerakott akksim meg kupakos, ezért tudtam megcsinálni, savat cserélni benne. :D Na igen... Azt is csak azért lehetet megcsinálni, mert az ólom darabkák nem okoztak zárlatot. Szerencséd volt :D Az enyém az sajna teljesen halott volt. Mikor megvettem az autót 2007 nyarán, még indított jó időben, de mire beköszöntött a fagyos évszak, megadta magát. 15-ért szereztek egy új giga-mega akksit. Kíváncsi leszek meddig bírja... Ha addig elmegy mint a Ladákban a műanyag dobozos szurkos tetejű, akkor meg leszek vele elégedve :D
invictus Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 jóélet van :) Itt a boltban nálunk meg sem mertem kérdezni mennyi a Bosch, mert a banner 55ah-ra mondott egy 23at, akkor mondtam hogy aha kösz :D Mondjuk foggalmam nincs mekkora inditóáramra képes, azt nem mondta. De az biztos hogy az enyém 160körül volt mikor most mérte, ezért gondolkozom az akksi vételen :D Most lapoztam át az akciós Metro újságot, 18990-ért van benne 56 Ah Bosch S3 akksi. :D
rtomi Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Nekem 60 Ah-s VARTA van benne. Akciósan volt 9 ezer. :) :D
Tiv. Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Most lapoztam át az akciós Metro újságot, 18990-ért van benne 56 Ah Bosch S3 akksi. :D Nekem 60 Ah-s VARTA van benne. Akciósan volt 9 ezer. :D :D Nekem meg valami jó 74 Ah-s kéne jó áron. :)
RickJames Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Most lapoztam át az akciós Metro újságot, 18990-ért van benne 56 Ah Bosch S3 akksi. :D 17 a teszkóban, de más oldalon van a pozitivja :)
Alex0403 Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Most lapoztam át az akciós Metro újságot, 18990-ért van benne 56 Ah Bosch S3 akksi. :D Nem rég hallottam valakitől, hogy a Bosch már nem olyan jó mint régen.... Aszem Spzolitól, de nem 100% :) Szerintetek??
spzoli Elküldve Augusztus13, 2011 Elküldve Augusztus13, 2011 Nem rég hallottam valakitől, hogy a Bosch már nem olyan jó mint régen.... Aszem Spzolitól, de nem 100% :) Szerintetek?? Bosch meg a varta tök ugyan az, csak más a matricája. Általánosságban romlik a bosch minősége.
RickJames Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Bosch meg a varta tök ugyan az, csak más a matricája. Általánosságban romlik a bosch minősége. Nekem tegnap ismerős konkrétan úgy fogalmazott hogy kerüli a Bosch-t, ha megoldható
spzoli Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Nekem tegnap ismerős konkrétan úgy fogalmazott hogy kerüli a Bosch-t, ha megoldható Most, hogy egy év alatt elég sokat szívtam vele, valamint a bolt hozzáállása is megkérdőjelezhető, így én is kerülném... :)
Porter Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Most, hogy egy év alatt elég sokat szívtam vele, valamint a bolt hozzáállása is megkérdőjelezhető, így én is kerülném... :D Lehet, hogy az rTomié azért volt csak 9000 T.... Gazdaságos :)
FPepe Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 17 a teszkóban, de más oldalon van a pozitivja :) Nekem is fordított van benne, semmi gondot nem okoz, elég hosszúak a kábelek (legalábbis nálam).
RickJames Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Nekem is fordított van benne, semmi gondot nem okoz, elég hosszúak a kábelek (legalábbis nálam). nálam sajnos nem, az egyik kábel ami a pozitívra megy az kb éppenhogycsak :D de mindegy ma vettem egy exide 54Ah-t, viszont azt nem vágom miért, de ahogy beletettem, bekötötöttem, inditom, és égve maradt az akku visszajelző. Leállítottam, aztán újra indítottam, és akkor meg már nem világított. :)
rtomi Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Lehet, hogy az rTomié azért volt csak 9000 T.... Gazdaságos :D Inkább azért mert a 2.0-ás Diesel SX4 akkuja. :)
invictus Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Inkább azért mert a 2.0-ás Diesel SX4 akkuja. :) Az viszont korrekt darab. :D
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Nekem meg valami jó 74 Ah-s kéne jó áron. :) 74AH Banner starting bull 17 ezer :D Kedvezménnyel :D új! :D
Tiv. Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 74AH Banner starting bull 17 ezer :D Kedvezménnyel :D új! :lol: Hol???????????????????????, :) :D
Recommended Posts