Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

1.4 SE 250e. el. ablak, vonóhorog.

1.6 279ért, de simán 250be megvehető. el ablak, el tükör, riasztó.

1.6 cdx 289ért jól felszerelt.

Ilyen a tisztességes hírdető. Leírja a frankót. Mint az igazi németek, az utolsó karcot beleírja a hírdetésbe! Ott még komolyan veszik a "vevővel megismertetni a jármű hibáit" kifejezést! :D

Ja és vonóhorog legyen rajta! Tapasztalat!!! sokat fog ha hátulról beléd-szállnak! :)

köszönöm szépen a gyors reagálást és választ :D

nekem a 3 közül az első és az utolsó tetszik, bár az utolsónak hiányolom a képeket a belsejéről...ha egy autóról nincsen belső kép, akkor az baj, mert takargatni akar valamit, vagy semmi köze hozzá?

Link to comment
Megosztás:

'95-ösként érdekes lenne, ha Classic lenne :D

Nekem egyébként tetszik az a sárga is, még ha sokaknak nem is. Az én türkizem is sokaknak nem bejövős, lehet az ízlésemmel van baj... :)

sztem nagyon egyedi a Te színed, mivel nem sok ilyen színűt látni, épp ezért különleges...bár én eddig olyan narancssárga színűt se sokat láttam...belegondolva lehet hogy KPM-es lehetett a szín alapján, bár sajna akkor csak 3 voltam, nem jó ennyire a memóriám :D

Link to comment
Megosztás:

köszönöm szépen a gyors reagálást és választ :)

nekem a 3 közül az első és az utolsó tetszik, bár az utolsónak hiányolom a képeket a belsejéről...ha egy autóról nincsen belső kép, akkor az baj, mert takargatni akar valamit, vagy semmi köze hozzá?

Minden a személyes találkozásnál dől el úgy is...mert mindent ki lehet szépen vixolni, hogy a fényképeken jól mutasson...

De tény, hogy a fotó már adhat támpontokat... :D

Link to comment
Megosztás:

Minden a személyes találkozásnál dől el úgy is...mert mindent ki lehet szépen vixolni, hogy a fényképeken jól mutasson...

De tény, hogy a fotó már adhat támpontokat... :)

Na ja a kép az támpontnak jó de a személyes az igazi, apám régebben amikor akart venni autót, felhívta hogy csilli-villi nagyon szép és igényes. Nahh mire odaértünk és épp a kocsi mellé tudtunk parkolni. A miénkből már ki se akartunk szálni mert olyan gázúl nézett ki az elején meg az oldalán is olyan kőfelverődések voltak nem tudom hogy hozták össze de mintha kavicsokkal körbedobálták volna az autót és kézzel sötétebb színű pöttyökkel volt bejavítva.... ehh

Link to comment
Megosztás:

1.4 SE 250e. el. ablak, vonóhorog.

1.6 279ért, de simán 250be megvehető. el ablak, el tükör, riasztó.

1.6 cdx 289ért jól felszerelt.

Ilyen a tisztességes hírdető. Leírja a frankót. Mint az igazi németek, az utolsó karcot beleírja a hírdetésbe! Ott még komolyan veszik a "vevővel megismertetni a jármű hibáit" kifejezést! :D

Ja és vonóhorog legyen rajta! Tapasztalat!!! sokat fog ha hátulról beléd-szállnak! :)

Nem is tudom...És honnan tudod, hogy azzal a vonóhoroggal mit ráncigált az előző tulaj?!! Én azt mondom, hogy jobb nélküle..... Az elsőt meg se nézném...Azért fényképezte le csurom vizesen, hogy ne lehessen látni mennyire el van mattolva az a piros szín! 180ezer Km...na persze.... Én meg szűz vagyok :D A másodikról az az egy kép kevés mint sivatagba a locsolókocsi... lehet az az egyetlen ép része! A harmadiknál: igaz dicsérendő az őszintesége..... de csere a két küszöb, és ha küszöb, akkor a két hátsó ív is...két első sárvédő kuka (ezt csak így kép alapján, még alá se feküdtem).... És mivel metál, így mire azt mondod, hogy tűrhető az autó, 500ezerbe van!! De magam ellen beszélve...300ezerért ne várjunk csodákat!!

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom...És honnan tudod, hogy azzal a vonóhoroggal mit ráncigált az előző tulaj?!! Én azt mondom, hogy jobb nélküle..... Az elsőt meg se nézném...Azért fényképezte le csurom vizesen, hogy ne lehessen látni mennyire el van mattolva az a piros szín! 180ezer Km...na persze.... Én meg szűz vagyok :lol: A másodikról az az egy kép kevés mint sivatagba a locsolókocsi... lehet az az egyetlen ép része! A harmadiknál: igaz dicsérendő az őszintesége..... de csere a két küszöb, és ha küszöb, akkor a két hátsó ív is...két első sárvédő kuka (ezt csak így kép alapján, még alá se feküdtem).... És mivel metál, így mire azt mondod, hogy tűrhető az autó, 500ezerbe van!! De magam ellen beszélve...300ezerért ne várjunk csodákat!!

Ez is olyan, hogy van amelyiken van vonóhorog, és használták is, és jó a motor, meg van amelyikenb nem volt vonóhorog, és xar a motorja! Amikor ott vagy, kiderül egyből, hogy mennyi az erő benn! ;)

Jó nah, csak 300-ért nem vesznek ám csili-vili szép kasztnis, kitűnő motorú autókat! :D

Az enyém is karcos, ütött kopott volt, meg is mondták, hogy az asszonyka belepukkant vele egy autóba, meg hogy hátulról is kapott! De a motorral semmi gond nem volt! 200.000-el vettem, azóta benne van még 80.000 a motor piszkálása nélkül! Elmondott minden gixert az autóról, még ő alkudozott helyettünk, féltengely csukló miatt 20.000-et engedett, 450-ről simán lementünk 380-ra.

Egyedül a futóművet újítottuk fel teljesen! az majdnem 100-ba volt, de azóta sincs gond vele!

Lehet 300.000.ért is jó autót venni, csak nagyon nehéz kifogni!

Amikor az autó mellett állunk, akkor dől el minden!

Én úgy szoktam, hogy mindíg ottvagyok korán reggel, szeretem én indítani az autót hidegen (főleg dízelnél!), bejelentkezünk délre, aztán 6-7 körül költjük a tulajdonost! :) nem egyszer úsztunk már így meg egy rossz vételt. :D

Mindenesetre vinni kell olyan személyt (vagy inkább személyeket - töb szem többet lát alapon) aki ért rendesen a típushoz! :D

Link to comment
Megosztás:

Ez is olyan, hogy van amelyiken van vonóhorog, és használták is, és jó a motor, meg van amelyikenb nem volt vonóhorog, és xar a motorja! Amikor ott vagy, kiderül egyből, hogy mennyi az erő benn! :)

Jó nah, csak 300-ért nem vesznek ám csili-vili szép kasztnis, kitűnő motorú autókat! :D

Az enyém is karcos, ütött kopott volt, meg is mondták, hogy az asszonyka belepukkant vele egy autóba, meg hogy hátulról is kapott! De a motorral semmi gond nem volt! 200.000-el vettem, azóta benne van még 80.000 a motor piszkálása nélkül! Elmondott minden gixert az autóról, még ő alkudozott helyettünk, féltengely csukló miatt 20.000-et engedett, 450-ről simán lementünk 380-ra.

Egyedül a futóművet újítottuk fel teljesen! az majdnem 100-ba volt, de azóta sincs gond vele!

Lehet 300.000.ért is jó autót venni, csak nagyon nehéz kifogni!

Amikor az autó mellett állunk, akkor dől el minden!

Én úgy szoktam, hogy mindíg ottvagyok korán reggel, szeretem én indítani az autót hidegen (főleg dízelnél!), bejelentkezünk délre, aztán 6-7 körül költjük a tulajdonost! :) nem egyszer úsztunk már így meg egy rossz vételt. :D

Mindenesetre vinni kell olyan személyt (vagy inkább személyeket - töb szem többet lát alapon) aki ért rendesen a típushoz! :D

Értem értem...ezért írtam azt hogy 300ezerért ne várjunk csodákat! Olvasd végig a hsz-em :lol: ;) Nehéz kifogni....Az nem kifejezés!!

Link to comment
Megosztás:

Értem értem...ezért írtam azt hogy 300ezerért ne várjunk csodákat! Olvasd végig a hsz-em :D :D Nehéz kifogni....Az nem kifejezés!!

Az biztos...

És ha figyelgetjük a hírdetéseket, hamar kiderül, hogy van jópár autó, ami már hónapok óta fent van, és még fent is lesz egy darabig. És van olyan is, amelyik néhány óra alatt elkél! :D Sógornak épp ilyet néztünk, a hírdetés felrakása után 6 órával már nem volt meg! (egy helybéli megvette) :)

Link to comment
Megosztás:

Az biztos...

És ha figyelgetjük a hírdetéseket, hamar kiderül, hogy van jópár autó, ami már hónapok óta fent van, és még fent is lesz egy darabig. És van olyan is, amelyik néhány óra alatt elkél! :D Sógornak épp ilyet néztünk, a hírdetés felrakása után 6 órával már nem volt meg! (egy helybéli megvette) :)

Igazad van! Én szerintem az az idő már rég elmúlt, mikor a Józsi bácsi féltve őrzött Trabiját, vagy Ladáját piacra dobták 40ezer kilométerrel..... Mert az ilyen valóban megkímélt Astrák, vagy más autók, fel sem kerülnek a használtautó piacra, mert családon belül, közeli ismerősök, barátok körébe gazdira talál. Az én autóm sem volt egy napot se a használtautó piacon.... Az előző tulaj fiát ismertem, és az autó előéletét szintén... (fanatikusan vigyázott rá) ezért vettem meg!

Link to comment
Megosztás:

Igazad van! Én szerintem az az idő már rég elmúlt, mikor a Józsi bácsi féltve őrzött Trabiját, vagy Ladáját piacra dobták 40ezer kilométerrel..... Mert az ilyen valóban megkímélt Astrák, vagy más autók, fel sem kerülnek a használtautó piacra, mert családon belül, közeli ismerősök, barátok körébe gazdira talál. Az én autóm sem volt egy napot se a használtautó piacon.... Az előző tulaj fiát ismertem, és az autó előéletét szintén... (fanatikusan vigyázott rá) ezért vettem meg!

Hát igen teljesen értem amit mondotok...

De mi van akkor, hogyha nekem kimondottam nincsen egy darab ismerősöm se, aki értene a típushoz és hasonlók. Ezért is vagyok gondba emiatt, hogy akkor mi lehet tenni ilyenkor.

Tudom, hogy nehéz kifogni ennyiért jót...de a helyzet az, hogy kb 2 hónapja a bank elvitte az autónkat...azóta vagyunk így, és hamarosan pedig olyan helyzetek alakulnak, hogy kell egy mindenképpen.

Azért csak 300.000 mert, az is sok, azt sem tudom hogyan kaparom össze, elvileg 400.000-500.000 között akartam volna, de az felejtős lett.

Igazából nekem az a fontos, hogy elvigyen a-b-be, valamennyire rendben legyen...hiszen úgy tudom hogy azért a fenn tarthatósága viszonylag nem drága.

Mivel nincsen autó, ezért nem tudom mennyire érdemes ráckevéről elmenni pl misklocra meg ilyenek...nem tudom meddig érdemes elmenni hány km-s sugar

ú körig :) :D

Higgyétek el nagyon szar a helyzet, teljes kétségbe vagyok esve, és nem tudom hogyan lesz ennek a végén megoldása :D :D

Link to comment
Megosztás:

Hát igen teljesen értem amit mondotok...

De mi van akkor, hogyha nekem kimondottam nincsen egy darab ismerősöm se, aki értene a típushoz és hasonlók. Ezért is vagyok gondba emiatt, hogy akkor mi lehet tenni ilyenkor.

Tudom, hogy nehéz kifogni ennyiért jót...de a helyzet az, hogy kb 2 hónapja a bank elvitte az autónkat...azóta vagyunk így, és hamarosan pedig olyan helyzetek alakulnak, hogy kell egy mindenképpen.

Azért csak 300.000 mert, az is sok, azt sem tudom hogyan kaparom össze, elvileg 400.000-500.000 között akartam volna, de az felejtős lett.

Igazából nekem az a fontos, hogy elvigyen a-b-be, valamennyire rendben legyen...hiszen úgy tudom hogy azért a fenn tarthatósága viszonylag nem drága.

Mivel nincsen autó, ezért nem tudom mennyire érdemes ráckevéről elmenni pl misklocra meg ilyenek...nem tudom meddig érdemes elmenni hány km-s sugar

ú körig :) :D

Higgyétek el nagyon szar a helyzet, teljes kétségbe vagyok esve, és nem tudom hogyan lesz ennek a végén megoldása :D :D

Ne aggódj! később is rá lehet költeni ugyanennyit. :lol:

És nem a karbantartásra gondolok... Pl. megunod a tekergetős ablakot...

Link to comment
Megosztás:

Ne aggódj! később is rá lehet költeni ugyanennyit. :D

És nem a karbantartásra gondolok... Pl. megunod a tekergetős ablakot...

Én pl már annyi szívást olvastam itt az elektromos ablakokról hogy inkább marad a tekerős. Bár lehet be kellene olajozni mert az első kettőt ha letekerem az első 2cm-en, általába megilyednek a bennülők hogy uhh ez meg mi volt. Csak pl én meg azt utálom mikor felhúzzák az ablakot belülről úgy látszik hogy fel van kintről meg kb 1cm-el még lejebb van. akkor szoktam egy kicsit ráfeszíteni, bár valszeg nem használ neki. :)

Link to comment
Megosztás:

Én pl már annyi szívást olvastam itt az elektromos ablakokról hogy inkább marad a tekerős. Bár lehet be kellene olajozni mert az első kettőt ha letekerem az első 2cm-en, általába megilyednek a bennülők hogy uhh ez meg mi volt. Csak pl én meg azt utálom mikor felhúzzák az ablakot belülről úgy látszik hogy fel van kintről meg kb 1cm-el még lejebb van. akkor szoktam egy kicsit ráfeszíteni, bár valszeg nem használ neki. :)

WD40-nel kínáld meg vastagon :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.