Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nyiss egy sört, aztán még hármat. Ilyeneken ne idegeskedj. :D

Jól hangzik!!! :lol:

Az elsőt nekem fájörfoxápdét hozta egyszer, egy következő el is vitte, a másodikat passzolom, még nem volt hozzá szerencsém :D

Alex, nyugi csak elnyomtál valamit. ;)

Akkor most szépen a kék csíkban(egyéb csevegés) jobb oldalon levő Beállítások-ra kattintasz és a Megjelenítési módok közül kiválasztod az EREDETI-t.

Remélem segítettem a lelki világodon. :D

Háhá...sikerült!!! Neked volt igazad!! Köcce!! :)

Link to comment
Megosztás:

Perselyke már megint szórakozik velem....

Elmesélem, mert remélem másnak is volt ilyen baja, és egyszerűen megoldódott....

Ötletek?

Pont ilyet csinált nekem is. Hűtőt kifújtam a szutyoktól,semmi.

Aztán észrevettem,hogy a HF-tömítés kifelé engedi az olajat.

HF-le, gépműhely,új tömítések, és azóta megszokott helyen van a mutató. :)

Egyszerű ez,nem bonyolult. :D

20110714608_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Pont ilyet csinált nekem is. Hűtőt kifújtam a szutyoktól,semmi.

Aztán észrevettem,hogy a HF-tömítés kifelé engedi az olajat.

HF-le, gépműhely,új tömítések, és azóta megszokott helyen van a mutató. :)

Egyszerű ez,nem bonyolult. :D

http://kepfeltoltes.hu/110804/20110714608_...ltoltes.hu_.jpg

Szóval, ha jól értem, akkor a kifelé olajat könnyező hengerfejtömítés miatt melegedett a gép?

Link to comment
Megosztás:

Ami kifelé enged az nincs a helyzet magaslatán szerintem.

95-96 fok volt,felújítás után 93-92 fok.

Közben jött egy hidegfront... :)

Én nem kapkodom el. Már két éve szivárog kifelé az olaj, de semmilyen más tünete nincs, teszi rendben a dolgát.

Szerk. A hőfokmutató mozgása bizonyos határokon belül a forgalmi viszonyok és az időjárás függvényében (ezeknél az autóknál) természetes. Egyébként is egy alapvetően pontatlan műszeren pár fok eltérést sok minden okozhat.

Link to comment
Megosztás:

Kis segítség kellene skacok. Olyan ember kéne, aki két, tenyérnyi vasdarabból kivág egy centinyi részt, és összehegeszti.

Konkrétan még mindig az új hátsó ülésekkel szenvedek, úgyhogy az ülésen lévő ötszög alakú vasat kéne átalakítani kicsit, inkább mint a kocsi aljáról felszedni a vasat ami tartja az üléseket meg az öveket.

Tud ilyet valami Budapesten? Akinél pl megvárhatnám? Fizetnék is érte jól.

Link to comment
Megosztás:

Észrevettem hogy ha becsapom az ajtot akkor az ablak kicsit lejön ezt megcsinálom 2-3szor akkor már van kis rés is (amin befolyik a esővíz sajnos) nézegettem lehet kikopott a szerkezet (van holtjátéka rendesen) lehet valamit kezdeni vele vagy csere? Ha már csere akkor érdemes elektromosra cserélni? Ha igen mennyire bonyolult a beköttése, összeszerelése és milyen tipusu ami jó árban van vagy esetleg inkább gyári bontottba gondolkozzak? Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Észrevettem hogy ha becsapom az ajtot akkor az ablak kicsit lejön ezt megcsinálom 2-3szor akkor már van kis rés is (amin befolyik a esővíz sajnos) nézegettem lehet kikopott a szerkezet (van holtjátéka rendesen) lehet valamit kezdeni vele vagy csere? Ha már csere akkor érdemes elektromosra cserélni? Ha igen mennyire bonyolult a beköttése, összeszerelése és milyen tipusu ami jó árban van vagy esetleg inkább gyári bontottba gondolkozzak? Köszi a segítséget!

Én úgy tudom, hogy a szerkezet az marad a régi, ha elektromos ablakot raksz be.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudom, hogy a szerkezet az marad a régi, ha elektromos ablakot raksz be.

Sztem meg nem! Komplett kell cserélni, mert a tekerősre nem igazán lehet felkókányolni a motort.... :D

Létezik olyan megoldás is, de azt sokan szidják. Bontott gyári rulez :)

Link to comment
Megosztás:

Biztos igazatok van. Csak én azt hittem, hogy csak a motort kell rábarkácsolni a szerkezetre, meg bekötözgetni.

Nem nagyon lehet, már csak ezért sem érdemes vele foglalkozni, mert elektromos ablakemelőt(gyárit) mindíg a szerkezettel együtt árulják, akkor meg semmi értelme levarázsolni róla hogy aztán átt legyen téve a tekerősre...ha lehet.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon lehet, már csak ezért sem érdemes vele foglalkozni, mert elektromos ablakemelőt(gyárit) mindíg a szerkezettel együtt árulják, akkor meg semmi értelme levarázsolni róla hogy aztán átt legyen téve a tekerősre...ha lehet.

Értem köszi és nagy meló kicserélni + kábelezni? Gondolom kapcsoloknak megvan a helye, kábelköteg gondolom megy a kapcsolókba 1-1 +1 a vezetőoldalra a jobbosból, van ennek is vezérlője esetleg? Menniybe kerül kb egy jó állapotú bontott szett mindenestül?

Link to comment
Megosztás:

Értem köszi és nagy meló kicserélni + kábelezni? Gondolom kapcsoloknak megvan a helye, kábelköteg gondolom megy a kapcsolókba 1-1 +1 a vezetőoldalra a jobbosból, van ennek is vezérlője esetleg? Menniybe kerül kb egy jó állapotú bontott szett mindenestül?

Hát, rossz hírem van, ajtókárpitot is kell cserélni.

Vagy gányolsz, fúrsz faragsz. Nekem 98-as a gépem, abban kábelek sem voltak, kábelezni is kellett.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.