Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Új vagyok itt nálatok. (corsa topicba már írkáltam :D )

Szóval autóvásárlás áll fenn, és hatalmas bajba vagyok hogy astra vagy corsa. :S

Dieseleket nézegetem mert fontos lenne a jó fogyasztás.

Belinkelek párat amiket nézegettem. Létszi vessetek rá pár pillantást mi a véleményetek mint tapasztalt Astrásoknak. :D

Örök kérdés még bennem hogy opel motorost vagy isuzu dieselt érdemes-e venni? Menetteljesítmények, fogyasztás stb.

Tehát:

Osztrák lehetett

Isuzu, osztrákból behozott

Magyar és drága DTL

Nem olcsók az ilyen évjáratú és felszereltségű Astrák ahogy nézegetem őket. :D

Előre is köszi!

Nem értek a dieselekhez, de az Isuzut szokták dicsérni.

Az első meg gyanúsan túl jól néz ki a képeken. 96-os gép 109 ezer km-rel? Na peeersze. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt nálatok. (corsa topicba már írkáltam :lol: )

Szóval autóvásárlás áll fenn, és hatalmas bajba vagyok hogy astra vagy corsa. :S

Dieseleket nézegetem mert fontos lenne a jó fogyasztás.

Belinkelek párat amiket nézegettem. Létszi vessetek rá pár pillantást mi a véleményetek mint tapasztalt Astrásoknak. :)

Örök kérdés még bennem hogy opel motorost vagy isuzu dieselt érdemes-e venni? Menetteljesítmények, fogyasztás stb.

Tehát:

Osztrák lehetett

Isuzu, osztrákból behozott

Magyar és drága DTL

Nem olcsók az ilyen évjáratú és felszereltségű Astrák ahogy nézegetem őket. :(

Előre is köszi!

Szia!

Ha ennyi pénzem lenne, tuti nem vennék ilyet! 110.000 :D :lol: ;) Szervízkönyvet meg veszel 10.000 Ft-ért lepecsételve :) Erről ennyit! :D

400ért ha veszel egy viszonylag jól kinéző astrát, akkor a fennmaradó 250-300ból simán felújítod az egész motort! ;)

Nekem DTL-em van, már vagy 80.000-et nyomtam bele, a fogyi simán 5-nél van. 280.000 km van jelenleg az autóban, és köszöni szépen, hibátlanul üzemel!

Az isuzu erősebb (még az én kopott motorú isuzu astrám is megy úgy mint a DTL, nemhogy egy bivalyerős isuzu! )

fogyasztásban ugyanaz a kettő szinte.

Az extrákat meg beszereled magad, nem vészes! ;) Én is így csináltam! :lol:

Megvettem a DTL-t 380.000-ért, majd vettem egy jól felszerelt donort 65.000-ért, és átraktam a komplett belsejét (szebb ülések, kárpitok) , és az elektromos ablakot, az elektromos tükörre még nem szántam el magam. :D

Szóval szerintem rengeteg pénz 600.000 Ft egy dízel astráért, megértem én, hogy jól felszerelt, meg kevés km (ami szerintem azért gyanús kissé mindíg egy dízel esetében, de biztosan egy doktoré, vagy tanárnőé lehetett :) :D :D ) de akkor is, az rengeteg pénz...

de ez csak az én véleményem. ;)

Amúgy van itt a fórumon nem egy személy, aki benzinessel is 5 L alatt van! ;)

Link to comment
Megosztás:

...

Szóval szerintem rengeteg pénz 600.000 Ft egy dízel astráért, megértem én, hogy jól felszerelt, meg kevés km (ami szerintem azért gyanús kissé mindíg egy dízel esetében, de biztosan egy doktoré, vagy tanárnőé lehetett :D :D :) ) de akkor is, az rengeteg pénz...

Vagy idős német házaspáré :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha ennyi pénzem lenne, tuti nem vennék ilyet! 110.000 :D :lol: ;) Szervízkönyvet meg veszel 10.000 Ft-ért lepecsételve :) Erről ennyit! :D

400ért ha veszel egy viszonylag jól kinéző astrát, akkor a fennmaradó 250-300ból simán felújítod az egész motort! :(

Nekem DTL-em van, már vagy 80.000-et nyomtam bele, a fogyi simán 5-nél van. 280.000 km van jelenleg az autóban, és köszöni szépen, hibátlanul üzemel!

Az isuzu erősebb (még az én kopott motorú isuzu astrám is megy úgy mint a DTL, nemhogy egy bivalyerős isuzu! )

fogyasztásban ugyanaz a kettő szinte.

Az extrákat meg beszereled magad, nem vészes! ;) Én is így csináltam! :lol:

Megvettem a DTL-t 380.000-ért, majd vettem egy jól felszerelt donort 65.000-ért, és átraktam a komplett belsejét (szebb ülések, kárpitok) , és az elektromos ablakot, az elektromos tükörre még nem szántam el magam. :D

Szóval szerintem rengeteg pénz 600.000 Ft egy dízel astráért, megértem én, hogy jól felszerelt, meg kevés km (ami szerintem azért gyanús kissé mindíg egy dízel esetében, de biztosan egy doktoré, vagy tanárnőé lehetett :) :D :D ) de akkor is, az rengeteg pénz...

de ez csak az én véleményem. ;)

Amúgy van itt a fórumon nem egy személy, aki benzinessel is 5 L alatt van! ;)

Okés, hát az első nekem is nagyon gyanús, tehát azt el is felejtettem. :)

Köszi a válaszokat, nem fogom elkapkodni a döntést, mert van több is amit megakarok lesni. (nem csak opel) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Perselyke már megint szórakozik velem....

Elmesélem, mert remélem másnak is volt ilyen baja, és egyszerűen megoldódott....

Szal tegnap némi teherrel a tetőn 100as tempóval haladok az M3as autópályán. És nagyon feltűnően a vízhőfok mutatóm beáll 95fokra. Gondoltam biztos elzárt a termosztát egy kicsit mindjárt vissza megy az általam megszokott 90re. De nem akarta az igazságot. már 40km-t jöttem, és még mindig 95fok.

Telefonálgatások... Egy helyben állós, max fűtéses próba járat... semmi. sőt csak majdnem hogy feljebb ment a mutató. Leállít, vár 10 percet, sapka levesz, szuszogás, víz meg mindig max vonalon.

Tapasztalok: Hűtő telibe forró, tartályban a víz már majdnem rotyog.

Újra indít, nem tud mit tenni lemegy Debrecenbe.

Vissza fele ugyan ez. És 120as tempónál 95fokra állt be.

A vizem nem folyik, a termosztátom, kinyit, venti 102nél kapcsol, de csak 100ig hűt vissza.

Ötletek?

Link to comment
Megosztás:

Perselyke már megint szórakozik velem....

Elmesélem, mert remélem másnak is volt ilyen baja, és egyszerűen megoldódott....

Szal tegnap némi teherrel a tetőn 100as tempóval haladok az M3as autópályán. És nagyon feltűnően a vízhőfok mutatóm beáll 95fokra. Gondoltam biztos elzárt a termosztát egy kicsit mindjárt vissza megy az általam megszokott 90re. De nem akarta az igazságot. már 40km-t jöttem, és még mindig 95fok.

Telefonálgatások... Egy helyben állós, max fűtéses próba járat... semmi. sőt csak majdnem hogy feljebb ment a mutató. Leállít, vár 10 percet, sapka levesz, szuszogás, víz meg mindig max vonalon.

Tapasztalok: Hűtő telibe forró, tartályban a víz már majdnem rotyog.

Újra indít, nem tud mit tenni lemegy Debrecenbe.

Vissza fele ugyan ez. És 120as tempónál 95fokra állt be.

A vizem nem folyik, a termosztátom, kinyit, venti 102nél kapcsol, de csak 100ig hűt vissza.

Ötletek?

Ilyen kedve van éppen... :)

Link to comment
Megosztás:

Perselyke már megint szórakozik velem....

Elmesélem, mert remélem másnak is volt ilyen baja, és egyszerűen megoldódott....

Szal tegnap némi teherrel a tetőn 100as tempóval haladok az M3as autópályán. És nagyon feltűnően a vízhőfok mutatóm beáll 95fokra. Gondoltam biztos elzárt a termosztát egy kicsit mindjárt vissza megy az általam megszokott 90re. De nem akarta az igazságot. már 40km-t jöttem, és még mindig 95fok.

Telefonálgatások... Egy helyben állós, max fűtéses próba járat... semmi. sőt csak majdnem hogy feljebb ment a mutató. Leállít, vár 10 percet, sapka levesz, szuszogás, víz meg mindig max vonalon.

Tapasztalok: Hűtő telibe forró, tartályban a víz már majdnem rotyog.

Újra indít, nem tud mit tenni lemegy Debrecenbe.

Vissza fele ugyan ez. És 120as tempónál 95fokra állt be.

A vizem nem folyik, a termosztátom, kinyit, venti 102nél kapcsol, de csak 100ig hűt vissza.

Ötletek?

Ne foglalkozz vele :)

Link to comment
Megosztás:

Perselyke már megint szórakozik velem....

Elmesélem, mert remélem másnak is volt ilyen baja, és egyszerűen megoldódott....

Szal tegnap némi teherrel a tetőn 100as tempóval haladok az M3as autópályán. És nagyon feltűnően a vízhőfok mutatóm beáll 95fokra. Gondoltam biztos elzárt a termosztát egy kicsit mindjárt vissza megy az általam megszokott 90re. De nem akarta az igazságot. már 40km-t jöttem, és még mindig 95fok.

Telefonálgatások... Egy helyben állós, max fűtéses próba járat... semmi. sőt csak majdnem hogy feljebb ment a mutató. Leállít, vár 10 percet, sapka levesz, szuszogás, víz meg mindig max vonalon.

Tapasztalok: Hűtő telibe forró, tartályban a víz már majdnem rotyog.

Újra indít, nem tud mit tenni lemegy Debrecenbe.

Vissza fele ugyan ez. És 120as tempónál 95fokra állt be.

A vizem nem folyik, a termosztátom, kinyit, venti 102nél kapcsol, de csak 100ig hűt vissza.

Ötletek?

Nekem úgy szokott lenni, hogy nagy tempózásnál, egy-két foknyit fentebb megy a mutató. Olyan, mintha nem tudna jobban cirkulálni a víz. Vagy a termosztát nem nyit nagyobbra, vagy a vízpumpa nem nyom annyit...nem tudom.

A szerelő sem mondott okosat?

Link to comment
Megosztás:

Nekem úgy szokott lenni, hogy nagy tempózásnál, egy-két foknyit fentebb megy a mutató. Olyan, mintha nem tudna jobban cirkulálni a víz. Vagy a termosztát nem nyit nagyobbra, vagy a vízpumpa nem nyom annyit...nem tudom.

A szerelő sem mondott okosat?

Nem jutottam el hozzá.

De most voltam egynél. Lézeres hőmérővel játszadoztunk. Mikor nekem már 95fokon áll a mutató, a termosztátnál még csak 87fok van...

Ezek után meg nyugodtam...

Link to comment
Megosztás:

Nem jutottam el hozzá.

De most voltam egynél. Lézeres hőmérővel játszadoztunk. Mikor nekem már 95fokon áll a mutató, a termosztátnál még csak 87fok van...

Ezek után meg nyugodtam...

De lehet, hogy egy hideg sörrel le tudtad volna hűteni...ha más nem magadat! :) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.