Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Fürdőszobát újítok fel, kéne foglalkozni a fallal is, Tiv, nem jársz erre véletlenül? :)

Minek, a csempe alatt úgysem látszik a fal... :D Én a felső fürdőszobát plafonig csempéztem a a plafonon egy ívben meghajlítva műanyag fehér lambéria, soha nem kell festenem. :D

Link to comment
Megosztás:

Hogyan cserélted?

Ki kellett venni a bölcső hátsó csavarját? Vagy be lehetett forgatni valahogy?

Csak ezért kérdezem, mert szombaton készülök nekiállni és ha nem muszáj, akkor nem nyúlnék ilyen csavarokhoz! :)

A stabilizátorrúd cseréről nincs senkinek tapasztalata? Tényleg ki kell csavarozni a bölcső csavarjait?

Link to comment
Megosztás:

Olyan bekötővel lesz összerakva. Csak a régi stabrúd kikerülne alóla és új menne be.

Megköszönöm ha megkérdezed!!! :D

Megkérdezem holnap. De csak este 8 körül tudok választ adni, 7-ig dolgozok. 18-as helyett 22-est akarsz feltenni? Vastagabb, stabilabb :D Azt nem is kérdeztem, hogy nekem milyen van. Lehet 22-es... :)

Link to comment
Megosztás:

Megkérdezem holnap. De csak este 8 körül tudok választ adni, 7-ig dolgozok. 18-as helyett 22-est akarsz feltenni? Vastagabb, stabilabb :D Azt nem is kérdeztem, hogy nekem milyen van. Lehet 22-es... :)

Köszönöm! :D

Igen, 22-es megy bele. Ha már sport gátlók vannak benne, akkor ez a következő lépés... :D

Csak azt nem tudom, hogy a keményebb gátlók miatt kopogósabb a futómű, vagy valami más alkatrész fáradt el...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! :)

Igen, 22-es megy bele. Ha már sport gátlók vannak benne, akkor ez a következő lépés... :D

Csak azt nem tudom, hogy a keményebb gátlók miatt kopogósabb a futómű, vagy valami más alkatrész fáradt el...

A keményebb gátlók is biztosan közrejátszhatnak, ha jobban dobol a futómű, vagy valamelyik szilent fáradhatott el. Az sem kizárt. Jövőre én is valami keményebbre akarom cserélni a gyáriakat :D

Link to comment
Megosztás:

A keményebb gátlók is biztosan közrejátszhatnak, ha jobban dobol a futómű, vagy valamelyik szilent fáradhatott el. Az sem kizárt. Jövőre én is valami keményebbre akarom cserélni a gyáriakat :)

Olyan hangja van, mintha az összes szillent, talpas, stabrúd bekötő ki lenne...de csak az apró döcögőknél feltűnő...

Link to comment
Megosztás:

Olyan hangja van, mintha az összes szillent, talpas, stabrúd bekötő ki lenne...de csak az apró döcögőknél feltűnő...

Mikor lettek cserélve a szilentek? Nekem most a műszaki előtt az összeset kicserélték, meg a jobb oldali talpast is. A balos még gyári, mert még a szegecselt van rajta és már 15 éves az autó...

Link to comment
Megosztás:

Mikor lettek cserélve a szilentek? Nekem most a műszaki előtt az összeset kicserélték, meg a jobb oldali talpast is. A balos még gyári, mert még a szegecselt van rajta és már 15 éves az autó...

A jobb oldalit most cseréltettem ki, mert feszítéskor úgy láttam, hogy elvan szakadva...de a kopogás megmaradt...

A többi meg azt hiszem 3 éve. A jobb oldali talpas még elég szoros volt. A toronyszillent is frissen cserélt. Teló cserekor volt az is csinálva.

Majd ha a stabrudat cserélem, megint átnézek mindent.

Link to comment
Megosztás:

A jobb oldalit most cseréltettem ki, mert feszítéskor úgy láttam, hogy elvan szakadva...de a kopogás megmaradt...

A többi meg azt hiszem 3 éve. A jobb oldali talpas még elég szoros volt. A toronyszillent is frissen cserélt. Teló cserekor volt az is csinálva.

Majd ha a stabrudat cserélem, megint átnézek mindent.

Mondtam a szerelőnek, hogyha szilentet kell cserélnie, akkor párban. Azt mondta "az természetes". Különben hozzá se kezdene. De nem azért, mert le akart venni, hanem így a logikus.

Link to comment
Megosztás:

Mondtam a szerelőnek, hogyha szilentet kell cserélnie, akkor párban. Azt mondta "az természetes". Különben hozzá se kezdene. De nem azért, mert le akart venni, hanem így a logikus.

A végén tényleg az lesz, hogy megint kicserélek mindent a futóműben.

Csak akkor leszek mérges, ha a kopogás megmarad! grr...

Link to comment
Megosztás:

A végén tényleg az lesz, hogy megint kicserélek mindent a futóműben.

Csak akkor leszek mérges, ha a kopogás megmarad! grr...

Nem az ocsócart kell megvenni, hanem áldozni kell rá kicsit többet és akkor jó lesz. Futóműre, fékre nem szabad sajnálni a pészt :D Én könnyen beszélek, mert most cseréltettem ki :)

Link to comment
Megosztás:

Nem az ocsócart kell megvenni, hanem áldozni kell rá kicsit többet és akkor jó lesz. Futóműre, fékre nem szabad sajnálni a pészt :D Én könnyen beszélek, mert most cseréltettem ki :)

Erre nem szoktam sajnálni...

De azért feleslegesem sem akarok bele pízt ölni! :D

Link to comment
Megosztás:

Írták már itt többször, csak most nem találom :) , hogy az első két csavart csak meg kell lazítani, a hátsó két csavart pedig ki kell venni, és kicsit leengedni a bölcsőt, hogy kijöjjön a régi és bemenjen az új stabrúd. :D ;)

Szerk: Itt van. :D

Faca. Én is olvastam ezt pár hónapja :lol: de azért böcsületből megkérdezem a szerelőt. Mivel megígértem :D

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki.

Van valakinek olyan szervizkönyve ami X14XE javítást/beállítást tartalmaz (vezérmű csere, gyújtás). Köszi szépen. Gyula

A javítási könyvben a 1,6 16 szelepes motorhoz adott leírást kell követni vezérmű csere esetén. A gyújtást nem lehet állítani. Mert a főtengely végén lévő szíjtárcsáról veszi a jelet. Azt pedig csak egyféleképpen lehet feltenni. A teljes előgyújtás állítást az ECU végzi. :)

Esetleg ha gondolod, akkor majd délután bemásolok ide képet a könyvből! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.