Tiv. Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Fürdőszobát újítok fel, kéne foglalkozni a fallal is, Tiv, nem jársz erre véletlenül? :) Merre is? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Fürdőszobát újítok fel, kéne foglalkozni a fallal is, Tiv, nem jársz erre véletlenül? :) Minek, a csempe alatt úgysem látszik a fal... :D Én a felső fürdőszobát plafonig csempéztem a a plafonon egy ívben meghajlítva műanyag fehér lambéria, soha nem kell festenem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Hogyan cserélted? Ki kellett venni a bölcső hátsó csavarját? Vagy be lehetett forgatni valahogy? Csak ezért kérdezem, mert szombaton készülök nekiállni és ha nem muszáj, akkor nem nyúlnék ilyen csavarokhoz! :) A stabilizátorrúd cseréről nincs senkinek tapasztalata? Tényleg ki kell csavarozni a bölcső csavarjait? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 A stabilizátorrúd cseréről nincs senkinek tapasztalata? Tényleg ki kell csavarozni a bölcső csavarjait? Megkérdezzek egy autószerelőt holnap? És majd este megírom :) Nekem csak a függőleges szilentet kellett cserélni. Ahhoz nem kell megbontani :D Viszont a lengőkarok is le voltak szedve, szilent csere miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Merre is? :) Erre a Velencei-tó környékén :D Most komolyan, ha vállalsz ilyesmit, keress meg priviben, és megbeszéljük :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Megkérdezzek egy autószerelőt holnap? És majd este megírom :D Nekem csak a függőleges szilentet kellett cserélni. Ahhoz nem kell megbontani :D Viszont a lengőkarok is le voltak szedve, szilent csere miatt. Olyan bekötővel lesz összerakva. Csak a régi stabrúd kikerülne alóla és új menne be. Megköszönöm ha megkérdezed!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Olyan bekötővel lesz összerakva. Csak a régi stabrúd kikerülne alóla és új menne be. Megköszönöm ha megkérdezed!!! :D Megkérdezem holnap. De csak este 8 körül tudok választ adni, 7-ig dolgozok. 18-as helyett 22-est akarsz feltenni? Vastagabb, stabilabb :D Azt nem is kérdeztem, hogy nekem milyen van. Lehet 22-es... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Kár érte! :D :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Kár érte! :D :) :D :D Tucatautóért nem kár... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Megkérdezem holnap. De csak este 8 körül tudok választ adni, 7-ig dolgozok. 18-as helyett 22-est akarsz feltenni? Vastagabb, stabilabb :D Azt nem is kérdeztem, hogy nekem milyen van. Lehet 22-es... :) Köszönöm! :D Igen, 22-es megy bele. Ha már sport gátlók vannak benne, akkor ez a következő lépés... :D Csak azt nem tudom, hogy a keményebb gátlók miatt kopogósabb a futómű, vagy valami más alkatrész fáradt el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Köszönöm! :) Igen, 22-es megy bele. Ha már sport gátlók vannak benne, akkor ez a következő lépés... :D Csak azt nem tudom, hogy a keményebb gátlók miatt kopogósabb a futómű, vagy valami más alkatrész fáradt el... A keményebb gátlók is biztosan közrejátszhatnak, ha jobban dobol a futómű, vagy valamelyik szilent fáradhatott el. Az sem kizárt. Jövőre én is valami keményebbre akarom cserélni a gyáriakat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 A keményebb gátlók is biztosan közrejátszhatnak, ha jobban dobol a futómű, vagy valamelyik szilent fáradhatott el. Az sem kizárt. Jövőre én is valami keményebbre akarom cserélni a gyáriakat :) Olyan hangja van, mintha az összes szillent, talpas, stabrúd bekötő ki lenne...de csak az apró döcögőknél feltűnő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Olyan hangja van, mintha az összes szillent, talpas, stabrúd bekötő ki lenne...de csak az apró döcögőknél feltűnő... Mikor lettek cserélve a szilentek? Nekem most a műszaki előtt az összeset kicserélték, meg a jobb oldali talpast is. A balos még gyári, mert még a szegecselt van rajta és már 15 éves az autó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Mikor lettek cserélve a szilentek? Nekem most a műszaki előtt az összeset kicserélték, meg a jobb oldali talpast is. A balos még gyári, mert még a szegecselt van rajta és már 15 éves az autó... A jobb oldalit most cseréltettem ki, mert feszítéskor úgy láttam, hogy elvan szakadva...de a kopogás megmaradt... A többi meg azt hiszem 3 éve. A jobb oldali talpas még elég szoros volt. A toronyszillent is frissen cserélt. Teló cserekor volt az is csinálva. Majd ha a stabrudat cserélem, megint átnézek mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 A jobb oldalit most cseréltettem ki, mert feszítéskor úgy láttam, hogy elvan szakadva...de a kopogás megmaradt... A többi meg azt hiszem 3 éve. A jobb oldali talpas még elég szoros volt. A toronyszillent is frissen cserélt. Teló cserekor volt az is csinálva. Majd ha a stabrudat cserélem, megint átnézek mindent. Mondtam a szerelőnek, hogyha szilentet kell cserélnie, akkor párban. Azt mondta "az természetes". Különben hozzá se kezdene. De nem azért, mert le akart venni, hanem így a logikus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Mondtam a szerelőnek, hogyha szilentet kell cserélnie, akkor párban. Azt mondta "az természetes". Különben hozzá se kezdene. De nem azért, mert le akart venni, hanem így a logikus. A végén tényleg az lesz, hogy megint kicserélek mindent a futóműben. Csak akkor leszek mérges, ha a kopogás megmarad! grr... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 A végén tényleg az lesz, hogy megint kicserélek mindent a futóműben. Csak akkor leszek mérges, ha a kopogás megmarad! grr... Nem az ocsócart kell megvenni, hanem áldozni kell rá kicsit többet és akkor jó lesz. Futóműre, fékre nem szabad sajnálni a pészt :D Én könnyen beszélek, mert most cseréltettem ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Nem az ocsócart kell megvenni, hanem áldozni kell rá kicsit többet és akkor jó lesz. Futóműre, fékre nem szabad sajnálni a pészt :D Én könnyen beszélek, mert most cseréltettem ki :) Erre nem szoktam sajnálni... De azért feleslegesem sem akarok bele pízt ölni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Erre nem szoktam sajnálni... De azért feleslegesem sem akarok bele pízt ölni! :) Most jut eszembe, nekem meg van az F Astra szerelési kézikönyv pdf-ben. Talán abban benne van, hogyan lehet a stabilizátort kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Írták már itt többször, csak most nem találom :) , hogy az első két csavart csak meg kell lazítani, a hátsó két csavart pedig ki kell venni, és kicsit leengedni a bölcsőt, hogy kijöjjön a régi és bemenjen az új stabrúd. :D :D Szerk: Itt van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Írták már itt többször, csak most nem találom :) , hogy az első két csavart csak meg kell lazítani, a hátsó két csavart pedig ki kell venni, és kicsit leengedni a bölcsőt, hogy kijöjjön a régi és bemenjen az új stabrúd. :D ;) Szerk: Itt van. :D Faca. Én is olvastam ezt pár hónapja :lol: de azért böcsületből megkérdezem a szerelőt. Mivel megígértem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 A végén tényleg az lesz, hogy megint kicserélek mindent a futóműben. Csak akkor leszek mérges, ha a kopogás megmarad! grr... Akkor jöhet a kormánymű :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fontos Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Hello Mindenki. Van valakinek olyan szervizkönyve ami X14XE javítást/beállítást tartalmaz (vezérmű csere, gyújtás). Köszi szépen. Gyula Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Akkor jöhet a kormánymű :) Nekem maga a kormányrúd kopog a megvezetőben a műszerfal alatt, ki van csúszva a műanyag közdarab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Hello Mindenki. Van valakinek olyan szervizkönyve ami X14XE javítást/beállítást tartalmaz (vezérmű csere, gyújtás). Köszi szépen. Gyula A javítási könyvben a 1,6 16 szelepes motorhoz adott leírást kell követni vezérmű csere esetén. A gyújtást nem lehet állítani. Mert a főtengely végén lévő szíjtárcsáról veszi a jelet. Azt pedig csak egyféleképpen lehet feltenni. A teljes előgyújtás állítást az ECU végzi. :) Esetleg ha gondolod, akkor majd délután bemásolok ide képet a könyvből! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts