zotya975 Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 asszem ezzel most nem próbálkozom.. :D talán a szögeset megpróbálom mennyiért szedik ki és egyáltalán hol? Igazából lehet kapni kiszedőszerszámot, azzal könnyen kijön, mert van rajta fogás, de szerszám nélkül pölö szöggel elnyomva a rögzítőkarmokat csak akkor egyszerű, ha nincs megszorulva. Ilyen:klikk. De van aki csinált házilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Reléhiba? :D Azt hol találom? HA hibás lenne akkor mindíg rosszalkodna nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Azt hol találom? HA hibás lenne akkor mindíg rosszalkodna nem? Gyanítom a biztosítékok felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Gyanítom a biztosítékok felett. aha kösz az infót... kilehet azt mérni valahogy? Azt hittem jobban el van dugva mert mintha a biztositék tábla másik oldalán is lennének ilyen vackok... gondolom azt már nehéz kicserélni, vagy egyáltalán hogy lehet azt kiszedni hogy hozzáférjek, ha esetleg egyszer lesz ott valami problémám? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 aha kösz az infót... kilehet azt mérni valahogy? Azt hittem jobban el van dugva mert mintha a biztositék tábla másik oldalán is lennének ilyen vackok... gondolom azt már nehéz kicserélni, vagy egyáltalán hogy lehet azt kiszedni hogy hozzáférjek, ha esetleg egyszer lesz ott valami problémám? A tulsó felén úgy emlékszem csak kábelek vannak abból viszont jó sok. Le lehet venni a relé tetejét, és látszik melyik tekercs mikor húz be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 A tulsó felén úgy emlékszem csak kábelek vannak abból viszont jó sok. Le lehet venni a relé tetejét, és látszik melyik tekercs mikor húz be. A hátsót is ugyanaz üzemelteti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 A hátsót is ugyanaz üzemelteti? Nem, annak van saját reléje Amúgy sztem nálad a bajuszkapcsoló lesz a ludas. Az enyém is kezd lehalni, de már van másik tarcsiban...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Nem, annak van saját reléje Amúgy sztem nálad a bajuszkapcsoló lesz a ludas. Az enyém is kezd lehalni, de már van másik tarcsiban...... :D Egyetértek. Nekem is van tartalék. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Én meg beraktam a gyári újat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Nem, annak van saját reléje Amúgy sztem nálad a bajuszkapcsoló lesz a ludas. Az enyém is kezd lehalni, de már van másik tarcsiban...... :D Gondolom a relé akkor ugyanolyan... ha ígyvan összecserélve kiderül hogy rossz-e...? Lassan beszerzek egy kapcsolót is :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Jo de még mindig nem vontatok le következtetést abbol hogy leírtam a kerékméret meg az óraszámot. Az a kerékméret jó ahhoz az órához. Ha nagyobb gumit teszel rá, akkor lehet jó lesz a sebesség, de a megtett km-t fogja rosszul mutatni, magyarul kevesebbet mint a valós, és azt fogod mondani, hogy rossz lett a fogyasztás. :D Meg lehet azt jegyezni, hogy 5-8 km/h-t csal az óra, néha még jól is jön. :icon4: :icon4: (amit még lehet csinálni, hogy a mutatót levenni és úgy visszatenni, hogy megfelelőt mutasson) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Egyetértek. Nekem is van tartalék. :D Ja, akinek BC-je van ... :icon4: ;) Én meg beraktam a gyári újat. ;) Én csak ugy újat. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Én meg beraktam a gyári újat. :icon4: Enyém nem új, de gyári. Egy cimbitől szereztem...... :icon4: Gondolom a relé akkor ugyanolyan... ha ígyvan összecserélve kiderül hogy rossz-e...? Lassan beszerzek egy kapcsolót is ;) Nem esküszöm meg rá, de úgy rémlik nem egyforma. Mintha a hátsóénak 1-el kevesebb lába lenne........de lehet, hogy csak bekötve nincs :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Nemtudom, a kerékagycsapágy elnyom mindent :icon4: De kipróbáltam helyrecsinált vezérléssel, és kicsit tetszik :D :icon4: Meg van a hangforrás. A középső kipuf dobtól jön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Sajna otthon nincs netem, b..zi t-com meg b@szik megcsinálni. Szóval majd ha lesz, aktivizálom magam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Újabb két évig nem lesz gondom a műszakira ;) Csekélyke 62ezerből megúsztam. Fékolajcsere, 6 db szilent cseréje elől + egy talpas a jobb oldalon, futóműállítás, munkadíj, vizsgadíj + ződkártya... De az ótó stabilabb lett, van jó fékhatás és már az alufelniket is visszaraktam tennap este :icon4: :icon4: Mostmár a kuplungra és a hidrotőkékre kell gyűjtenem, aztán szépen-lassan minden jó lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 névnapi upgrade: lambda szonda, gyertyák, olajszűrő, olaj, sportlégszűrő vissza, szelepfedéltömítés végre nem rángat :D :icon4: :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Nekem meg csak komplett bontás után jött ki: http://pics.coldline.hu/pics/286740-20110720-HozTRR.jpg ;) Szerintem te már tankolásnál is kiveszed a komplett blokkot, már csak megszokásból :icon4: ;) hűűűűűűűűűűűű, de régen jártam már erre. :icon4: Amúgy sziasztok ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Szerintem te már tankolásnál is kiveszed a komplett blokkot, már csak megszokásból :icon4: ;) hűűűűűűűűűűűű, de régen jártam már erre. :icon4: Amúgy sziasztok ;) :D Jééééééééééééééééééé ;) Szevaaa ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Szerintem te már tankolásnál is kiveszed a komplett blokkot, már csak megszokásból ;) ;) hűűűűűűűűűűűű, de régen jártam már erre. :icon4: Amúgy sziasztok ;) :D Üdv, tervezem kivenni a mocit, de nem tankolás miatt. (olajcsere ;) ). A Mi autónkal nyomulsz még? :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Jééééééééééééééééééé ;) Szevaaa ;) Szevúúúsz ;) A Mi autónkal nyomulsz még? :D Ahhan :icon4: Bár a havi futásteljesítményem olyan mértékűre devalválódott, hogy azt szinte már gyalog is le lehetne nyomni ;) ( havi 2000 helyett most úgy átlag 150-200 :icon4:. Munkahelyváltás és gyalog dolgoznijárás rulez. ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frodo Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Üdv.! Ha valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan lehet övfeszítőt cserélni a sinek cseréje nélkül akkor az megírhatná!Vettem két jó állapotú első ülést és a buzernyákok eldurrantották az egyiket a másikat meg eltörték úgyhogy cseélni kő!A válaszokat előre is köszi!Viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Üdv.! Ha valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan lehet övfeszítőt cserélni a sinek cseréje nélkül akkor az megírhatná!Vettem két jó állapotú első ülést és a buzernyákok eldurrantották az egyiket a másikat meg eltörték úgyhogy cseélni kő!A válaszokat előre is köszi!Viktor Tuti leszedhető, mert nekem vannak sinek övfeszítő nélkül, gondolom csavarral van rögzítve. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Az a kerékméret jó ahhoz az órához. Ha nagyobb gumit teszel rá, akkor lehet jó lesz a sebesség, de a megtett km-t fogja rosszul mutatni, magyarul kevesebbet mint a valós, és azt fogod mondani, hogy rossz lett a fogyasztás. :icon4: Meg lehet azt jegyezni, hogy 5-8 km/h-t csal az óra, néha még jól is jön. ;) ;) (amit még lehet csinálni, hogy a mutatót levenni és úgy visszatenni, hogy megfelelőt mutasson) ;) Nem. :D Az is pontatlan a sebességmérővel együtt. ;) Kicsivel többet mér az is. Nálam pl 2 kilométerenként 50 méterrel mér többet. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Üdv.! Ha valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan lehet övfeszítőt cserélni a sinek cseréje nélkül akkor az megírhatná!Vettem két jó állapotú első ülést és a buzernyákok eldurrantották az egyiket a másikat meg eltörték úgyhogy cseélni kő!A válaszokat előre is köszi!Viktor Az övfeszítő patront könnyű cserélni, egyik végét csavar tartja, a másik vége csak egy hegyes tüskére van ráhúzva emlékeim szerint. A bowdenjét pár műanyag kötöző szokta rögzíteni az üléshez, azokat elvágod, magát a biztiövcsatot pedig egy csavar tartja lenn, amit tapasztalataim szerint nem könnyű kitekerni, mivel gyárilag menetrögzítővel beragasztják. Ha jól emléxem, 50-es Torx kulcs kell hozzá, de valami jó minőségűt szerezz, akár kölcsönbe egy autószerelőtől. Ja, és a működőképes patronokat a hozzájuk mellékelt piros pöcökkel ékeld ki, mielőtt elkezded mozgatni őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts