zotya975 Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Álltalában a szíjszakadás mitőlvan ? Csakmert a legtöbb készletben nincs vízpumpa... Csak szíj és feszítőgörgő.. nálam csak szíj lett cserélve. (a többi jónak tűnt) Nekem pölö egy himba is eltört szíjszakadáskor a szíj szemre ép volt, és gates, lehet hogy a hinba tört először és attól akadt meg a vezérlés. Az hogy a pumpa nem ereszt nem jelent semmit, mert külön dolog a tömítés és a csapágy. Én is úgy voltam vele, hogy megvettem a kocsit, megnézte ismerős szerelő, azt mondta nem új a szíj, de nincs is kopva, hát ez lett belőle. Tanulj más hibájából. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 De gondolom ugyanugy előfordulhat egy pár hónapos készlettel is nem? (persze gondolom kisebb az esély) MOstmár nemtudom húzzam e még a dolgot ( ha igazat mondott az elado anno 35e km-t ment a feszitőgörgő+vízpumpa korrektnek tűnt) Egy eladó biztos, hogy nem fogja azt mondani, hogy "ha hazaérsz az első dolgod legyen, hogy vezérlést cserélsz, mert már sokat futott". Ha biztosra akrsz menni akkor kicseréled a vezérlést. Én amikor megvettem az autót, másnap az első dolgom az volt, hogy mentem megvenni a vezérmű szíjat a feszitő görgőt a vízpumpát a levegő szűrőt a pollenszűrőt a gyertyákat az olajszűrőt az olajat. És így nem érhet meglepetés "elviekben". Bár az előző autómnál volt olyan, hogy 3000 km után elszakadt a szíj. Ja és még benzin szűrőt is cseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Köszi a váalszokat mindenkinek! Lehet, hogy már régebben kérdeztem de mostanában jobban hallom hogy "fütyül" a benzinszivattyú az gondot jelent vagy létezik, hogy igy működik? Állítólag pár éve lett az is cserélve mert a gyári megállt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Köszi a váalszokat mindenkinek! Lehet, hogy már régebben kérdeztem de mostanában jobban hallom hogy "fütyül" a benzinszivattyú az gondot jelent vagy létezik, hogy igy működik? Állítólag pár éve lett az is cserélve mert a gyári megállt. majd akkor fog gondot jelenteni amikor abbamarad a fütyülés és leáll az autó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Köszi a váalszokat mindenkinek! Lehet, hogy már régebben kérdeztem de mostanában jobban hallom hogy "fütyül" a benzinszivattyú az gondot jelent vagy létezik, hogy igy működik? Állítólag pár éve lett az is cserélve mert a gyári megállt. A nem gyári szivattyúk általában kezdettől fogva fütyülnek a gyári Bosch meg a vége felé. :icon4: Nye-nye-nye: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 A nem gyári szivattyúk általában kezdettől fogva fütyülnek a gyári Bosch meg a vége felé. :icon4: Nye-nye-nye: http://pics.coldline.hu/pics/282919-20110715-RT2OIQ.jpg :D Nekem tegnap este fordult át a 283000 :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 A nem gyári szivattyúk általában kezdettől fogva fütyülnek a gyári Bosch meg a vége felé. ;) Nye-nye-nye: http://pics.coldline.hu/pics/282919-20110715-RT2OIQ.jpg :D Képes voltál a fényképezéshez vészvillogóval félreállni? :icon4: :icon4: (blitzről haza a pályán pörgött bele a 350 ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Nekem tegnap este fordult át a 283000 :icon4: Ha-ha hiszem ha látom, amúgy sem kerek szám. Képes voltál a fényképezéshez vészvillogóval félreállni? :icon4: ;) (blitzről haza a pályán pörgött bele a 350 ;) ) Igen, mert így nem anyáztak annyira azok akik nem fértek el mellettem. ;) Amúgy majdnem baj lett, és nem vettem észre, de semmi gond, visszatolattam volna pár kilómétert. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Ha-ha hiszem ha látom, amúgy sem kerek szám. Igen, mert így nem anyáztak annyira azok akik nem fértek el mellettem. :icon4: Amúgy majdnem baj lett, és nem vettem észre, de semmi gond, visszatolattam volna pár kilómétert. :D Dehogynem, kerek kettőnyolcvanháromezer... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zalko Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sziasztok! Duplán is out-sider vagyok, de remélem, lesz valaki, aki elmondja a véleményét, javaslatát a kérdésemmel kapcsolatban. A kívülállóságot arra értem, hogy először járok itt a fórumon, másrészt Opelem sincs, de remélem, hamarosan lesz! Néhány napja kezdtem keresgélni az F-es Astrák között, találtam egy '97-es, 1,6-os ötajtós szépséget. A bajom csak az, hogy Hollandiából hozták, így semmit nem tudok a kocsiról ( csak annyit, amennyit a kereskedő elmondott: egy tulajdonos, 147e km, tök jó állapot, törésmentes :D :icon4: :icon4: ). Van tapasztalatotok a külföldről behozott autókkal kapcsolatban? Az itthoniakat rendszám alapján le tudjuk nyomozni egy kicsit. Vagy szerintetek annak sincs jelentősége? Ha valaki tudna egy-két irányadó javaslatot adni F-es Astrák vásárlásával kapcsolatban, sokat segítene! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sziasztok! Duplán is out-sider vagyok, de remélem, lesz valaki, aki elmondja a véleményét, javaslatát a kérdésemmel kapcsolatban. A kívülállóságot arra értem, hogy először járok itt a fórumon, másrészt Opelem sincs, de remélem, hamarosan lesz! Néhány napja kezdtem keresgélni az F-es Astrák között, találtam egy '97-es, 1,6-os ötajtós szépséget. A bajom csak az, hogy Hollandiából hozták, így semmit nem tudok a kocsiról ( csak annyit, amennyit a kereskedő elmondott: egy tulajdonos, 147e km, tök jó állapot, törésmentes :D :icon4: :icon4: ). Van tapasztalatotok a külföldről behozott autókkal kapcsolatban? Az itthoniakat rendszám alapján le tudjuk nyomozni egy kicsit. Vagy szerintetek annak sincs jelentősége? Ha valaki tudna egy-két irányadó javaslatot adni F-es Astrák vásárlásával kapcsolatban, sokat segítene! Üdv! Szia! Mindenki az autók előéletével, futott km-ével foglalkozik. Beteg dolgot mondok: Le van sz.rva! Meg kell nézni, alámenni, kipróbálni, meghallgatni, megszagolni, végignyalogatni... Lehet menni egy autóval 250ezret is úgy hogy semmi gond ne legyen vele, meg 50 ezer alatt is ki lehet végezni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sziasztok! Duplán is out-sider vagyok, de remélem, lesz valaki, aki elmondja a véleményét, javaslatát a kérdésemmel kapcsolatban. A kívülállóságot arra értem, hogy először járok itt a fórumon, másrészt Opelem sincs, de remélem, hamarosan lesz! Néhány napja kezdtem keresgélni az F-es Astrák között, találtam egy '97-es, 1,6-os ötajtós szépséget. A bajom csak az, hogy Hollandiából hozták, így semmit nem tudok a kocsiról ( csak annyit, amennyit a kereskedő elmondott: egy tulajdonos, 147e km, tök jó állapot, törésmentes :D :icon4: :icon4: ). Van tapasztalatotok a külföldről behozott autókkal kapcsolatban? Az itthoniakat rendszám alapján le tudjuk nyomozni egy kicsit. Vagy szerintetek annak sincs jelentősége? Ha valaki tudna egy-két irányadó javaslatot adni F-es Astrák vásárlásával kapcsolatban, sokat segítene! Üdv! Ilyenkor már úgyis állapotot vesz az ember. Meg a km se mindegy, hogy hogyan került bele. 147 autópályán vagy városban... A zafirát 180e km-rel kaptam meg. Bármikor újként ellehetne adni. (Najó 20e km-rel) Se a pedál nem kopott se semmi. Szóval mindegy az előélet. Ha meg törve volt akkor meg lehet nézni olyan alaposan, hogy kiderüljön. Valahol mindig hibáznak ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zalko Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Igen, azt hiszem igazatok van, csak én akkora amatőr vagyok, hogy ha az elejétől a végéig végignyalnám a kocsit, akkor se tudnám, hogy mi a szitu :D De ez már más tészta! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Igen, azt hiszem igazatok van, csak én akkora amatőr vagyok, hogy ha az elejétől a végéig végignyalnám a kocsit, akkor se tudnám, hogy mi a szitu :D De ez már más tészta! Köszi! Mindenképp vigyél valakit (lehetőleg olyat akinek van némi ismerete a kiszemelt típusról) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sikeresen elhagytam a csavarjaidat.......de nem gond, találtam olyat aminek 6-os a vége. Baj? :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sikeresen elhagytam a csavarjaidat.......de nem gond, találtam olyat aminek 6-os a vége. Baj? :D ;) :icon4: Nah tessék... hetekig (lehet hogy hónapokig? :icon4: ) hurcolom, és mégis megvan, odaadom neked, te meg 2 nap alatt elhagyod... ;) ;) Mindegy, hatosban is jó lesz, Jani majd valahogy túlteszi magát a traumán ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 :icon4: Nah tessék... hetekig (lehet hogy hónapokig? :D ) hurcolom, és mégis megvan, odaadom neked, te meg 2 nap alatt elhagyod... ;) :icon4: Mindegy, hatosban is jó lesz, Jani majd valahogy túlteszi magát a traumán ;) Nem tartott az 2 napig....mire este kijöttem a cégtől, már nem volt a zsebemben ;) , de ma találtam jobbakat ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Nem tartott az 2 napig....mire este kijöttem a cégtől, már nem volt a zsebemben :icon4: , de ma találtam jobbakat :D Lift meg majd bedolgozza :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Lift meg majd bedolgozza :D Legalább lesz munka :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Lift meg majd bedolgozza :icon4: Jó, de azon hova tegyek telót? :D Legalább lesz munka ;) El kellett dugnom az öreg fusiját, hogy foglalkozzon velük, annyira bele volt merülve a fűrészbak gyártásba ;) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Sziasztok, Szeretném kérni a segítségeteket, hogy valaki tud-e megbízható szerelőt pécsett vagy közeli vonzáskörzetében, aki ért is a diesel f astrához. pü-be ha lehet küldjetek nevet címet és tel számot Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 az öreglány és a trónörökös :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 az öreglány és a trónörökös :icon4: :icon4: Szélvédő fóliázva? :D Aranyos kis dög... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Szélvédő fóliázva? :D Aranyos kis dög... :icon4: péjntelve :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 péjntelve ;) nem kell oltogatni JÓ? :D :icon4: :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts