Porter Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Sziasztok! Pár nap múlva műszakira kell vinnem az autót, de előtte felmennék vele autópályára átöblíteni a rendszert. Gondolok itt a katalizátorra, hogy kinyomassam belőle a kormot, meg ehhez hasonlók. Kb hány km szükséges hozzá? Csinált már ilyet valaki, vagy csak vigyem el vizsgára úgy, ahogy van? Gondolom változnának az értékek, ha kicsit megzavargatnám... vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Sziasztok! Pár nap múlva műszakira kell vinnem az autót, de előtte felmennék vele autópályára átöblíteni a rendszert. Gondolok itt a katalizátorra, hogy kinyomassam belőle a kormot, meg ehhez hasonlók. Kb hány km szükséges hozzá? Csinált már ilyet valaki, vagy csak vigyem el vizsgára úgy, ahogy van? Gondolom változnának az értékek, ha kicsit megzavargatnám... vagy nem? Nem kell ennyire ráparázni a dologra, én mostanában jórészt 2000-2500 alatt használom, mégis jók az adatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Nem kell ennyire ráparázni a dologra, én mostanában jórészt 2000-2500 alatt használom, mégis jók az adatok. Azért gondoltam, mert mostanában csak városi forgalomban használom a gépet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Azért gondoltam, mert mostanában csak városi forgalomban használom a gépet :D Jóformán én is, de gond nélkül átment a műszakin pénteken. De ha megnyugtatja a lelked, akkor menj sima főúton 90-nel 3-asban vagy 4-esben 5-6 km-t...az is megteszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Jóformán én is, de gond nélkül átment a műszakin pénteken. De ha megnyugtatja a lelked, akkor menj sima főúton 90-nel 3-asban vagy 4-esben 5-6 km-t...az is megteszi. vigye el fagyizni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 HAli! C14nz nél nagygebaszt tud okozni egy vezérműszíj szakadás? Mert előtte c16nz-m volt ott aztmondták nem okoz galibát megállok aztán ennyi. Csak mert mikor vettem a kocsit (178ekm-el) aztmondták 150e km nél cseréltek. Meg is lett bontva azért átnézetni teljesen jó volt állítólag (feszítőgörgő nem zörgött, nem volt fémes hangja , vízpumpa nem kotyogott nem csöpögött, szíjról is elképzelhető volt hogy tényleg annyinál volt cserélve) De egy szíjcsere azért megtörtént. MOst +1év és 184ekm van benne (csak azért kérdem mert nehogy nyaralás közbe érjen a gond). Esetleg előjelek vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 HAli! C14nz nél nagygebaszt tud okozni egy vezérműszíj szakadás? Mert előtte c16nz-m volt ott aztmondták nem okoz galibát megállok aztán ennyi. Csak mert mikor vettem a kocsit (178ekm-el) aztmondták 150e km nél cseréltek. Meg is lett bontva azért átnézetni teljesen jó volt állítólag (feszítőgörgő nem zörgött, nem volt fémes hangja , vízpumpa nem kotyogott nem csöpögött, szíjról is elképzelhető volt hogy tényleg annyinál volt cserélve) De egy szíjcsere azért megtörtént. MOst +1év és 184ekm van benne (csak azért kérdem mert nehogy nyaralás közbe érjen a gond). Esetleg előjelek vannak? Mindkét motor összeakad... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Mindkét motor összeakad... :D gondolom nem kis pénz a javítás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 gondolom nem kis pénz a javítás... Nem kevés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 gondolom nem kis pénz a javítás... 50 ezernél kezdődik. Előjele nincs, elmegy a motorerő, kigyullad a motorkontrol lámpa és vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 50 ezernél kezdődik. Előjele nincs, elmegy a motorerő, kigyullad a motorkontrol lámpa és vége. De gondolom ugyanugy előfordulhat egy pár hónapos készlettel is nem? (persze gondolom kisebb az esély) MOstmár nemtudom húzzam e még a dolgot ( ha igazat mondott az elado anno 35e km-t ment a feszitőgörgő+vízpumpa korrektnek tűnt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 De gondolom ugyanugy előfordulhat egy pár hónapos készlettel is nem? (persze gondolom kisebb az esély) MOstmár nemtudom húzzam e még a dolgot ( ha igazat mondott az elado anno 35e km-t ment a feszitőgörgő+vízpumpa korrektnek tűnt) Nem tudom, de én minden frissem vásárolt autónál azzal kezdek, hogy lecseréltetem a vezérlést, olajat, szűrőket, függetlenül attól, mit mond az eladó. Hacsak nem olyan ismerőstől való, akiben megbízok. Ha megnézed a hirdetéseket, 90 %-uk úgy van hirdetve, hogy friss vezérlés, olaj......stb. :D Tudom, hogy húzós tud lenni az ára, főleg, ha éppen nincs rávaló keret, de még mindig olcsóbb, mint ha esetleg szakad a szíj..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Nem tudom, de én minden frissem vásárolt autónál azzal kezdek, hogy lecseréltetem a vezérlést, olajat, szűrőket, függetlenül attól, mit mond az eladó. Hacsak nem olyan ismerőstől való, akiben megbízok. Ha megnézed a hirdetéseket, 90 %-uk úgy van hirdetve, hogy friss vezérlés, olaj......stb. :D Tudom, hogy húzós tud lenni az ára, főleg, ha éppen nincs rávaló keret, de még mindig olcsóbb, mint ha esetleg szakad a szíj..... Álltalában a szíjszakadás mitőlvan ? Csakmert a legtöbb készletben nincs vízpumpa... Csak szíj és feszítőgörgő.. nálam csak szíj lett cserélve. (a többi jónak tűnt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 HAli! C14nz nél nagygebaszt tud okozni egy vezérműszíj szakadás? Mert előtte c16nz-m volt ott aztmondták nem okoz galibát megállok aztán ennyi. Csak mert mikor vettem a kocsit (178ekm-el) aztmondták 150e km nél cseréltek. Meg is lett bontva azért átnézetni teljesen jó volt állítólag (feszítőgörgő nem zörgött, nem volt fémes hangja , vízpumpa nem kotyogott nem csöpögött, szíjról is elképzelhető volt hogy tényleg annyinál volt cserélve) De egy szíjcsere azért megtörtént. MOst +1év és 184ekm van benne (csak azért kérdem mert nehogy nyaralás közbe érjen a gond). Esetleg előjelek vannak? 1 év alatt 6000 km? :D Nem fogod széthajtani. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 1 év alatt 6000 km? :D Nem fogod széthajtani. :icon4: De nem ám. Viszont tőle lesz majd érdemes használtan megvenni kevés kilométerrel :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Álltalában a szíjszakadás mitőlvan ? Csakmert a legtöbb készletben nincs vízpumpa... Csak szíj és feszítőgörgő.. nálam csak szíj lett cserélve. (a többi jónak tűnt) Van hogy a szíj fárad el. De gyakoribb, hogy valamelyik görgő vagy a vizpumpa áll be, és akkor csattan a szíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Én két hónapja cseréltettem a komplett vezérlést, 90 ezer km. után. Minden újszerű állapotban volt. A szíj is. Az biztos, hogy a következő csere 120 ezer után lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 1 év alatt 6000 km? :D Nem fogod széthajtani. :icon4: Hát nem hajtottam idén sokat az biztos jelenleg 1km- 1,5km -re dolgozok nincs értelme elinditani az autót van olyan hónap hogy kb 300km-t megyek :icon4: csak. Vigyázok rá meg probálom rendben tartani csak sok tirpák 1 év alatt csinált vagy 8-10 huplit a rányitásos kocsogok (lehet ez csak engem bosszant) ezért is félek az ilyen komolyabb jellegű hibáktól. Kevest járok vele városban 4-10km es távokat inkább vidékre megyek vele és álltalában minimum 50km-t tehát rövid távokon sincs nyüstölve. Ha majd egyszer eladom ugyis itt is fogom hirdetni ;) de nem tervezem. Ezért is zavar ez a vezérléses téma (csak ne lenne ilyen költséges főleg hogy itt a többi is) Olajcsere... persze nem a megtett km után hanem lassan eljő az 1 év.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Van hogy a szíj fárad el. De gyakoribb, hogy valamelyik görgő vagy a vizpumpa áll be, és akkor csattan a szíj. Ezért nemértem a dolgot mert hogy beálljon valamelyik csapágy ahoz előtte azért jelnek lennie kell, fémes surlódó hang, vizpumpánál lehet csöpögne is .. hogy lehet hogy minden jelnélkül beáll a csapágy, mitől szorul meg? És ha a vízpumpa ennyire szorulékony miért nincs benne sok készletben? Ár miatt oks de nem az a készlet lényege hogy minden benne legyen ami egy vezérléshez kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Ezért nemértem a dolgot mert hogy beálljon valamelyik csapágy ahoz előtte azért jelnek lennie kell, fémes surlódó hang, vizpumpánál lehet csöpögne is .. hogy lehet hogy minden jelnélkül beáll a csapágy, mitől szorul meg? És ha a vízpumpa ennyire szorulékony miért nincs benne sok készletben? Ár miatt oks de nem az a készlet lényege hogy minden benne legyen ami egy vezérléshez kell? Amúgy mi a tapasztalat melyik a jó (ár /érték arányban) vezérlés szett? Vagy jobb összeállítani a készletet esetleg több márkából? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Amúgy mi a tapasztalat melyik a jó (ár /érték arányban) vezérlés szett? Vagy jobb összeállítani a készletet esetleg több márkából? Gates XS szíj, SKF csapággyal és Ruville vízpumpával. Ez jó összeállítás... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Én két hónapja cseréltettem a komplett vezérlést, 90 ezer km. után. Minden újszerű állapotban volt. A szíj is. Az biztos, hogy a következő csere 120 ezer után lesz. :D Akkor előtte cseréld ki azt az 1 NE himbát. :icon4: :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Ezért nemértem a dolgot mert hogy beálljon valamelyik csapágy ahoz előtte azért jelnek lennie kell, fémes surlódó hang, vizpumpánál lehet csöpögne is .. hogy lehet hogy minden jelnélkül beáll a csapágy, mitől szorul meg? És ha a vízpumpa ennyire szorulékony miért nincs benne sok készletben? Ár miatt oks de nem az a készlet lényege hogy minden benne legyen ami egy vezérléshez kell? Annyi az elmélet, hogy 60e km vagy 4 év a szíj, a görgő és a vízpumpa pedig 120e km. :icon4: Biztonsági okokból ajánlják a korábbi cserét, mert vannak gyengébb minőségű cuccok is és páran megjárták idő előtt. Ettől függetlenül, mindenki akkor cserél, amikor csak akar. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Annyi az elmélet, hogy 60e km vagy 4 év a szíj, a görgő és a vízpumpa pedig 120e km. :icon4: Biztonsági okokból ajánlják a korábbi cserét, mert vannak gyengébb minőségű cuccok is és páran megjárták idő előtt. Ettől függetlenül, mindenki akkor cserél, amikor csak akar. :D Szóval akkor a lényeg, hogy 2. szíjcserére kell a feszítőgörgőt és a vízpumpát cserélni? Akkor gondolom aki évente azért megbontja a vezérlést állapotfelmérés céljából akkor kiderül ha véges a dolog? Értem úgy, hgoy sok embernek azért feszül meg egyikpillanatrol a másikra mert előtte már valószínüleg már volt csapágyhang, kotyogás csak nemvette észre mivel senki nem szokta megnézetni, idő előtt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Akkor előtte cseréld ki azt az 1 NE himbát. ;) :D :icon4: ;) ;) Kell valami izgalom az életben. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts