Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Leveszed a burkolatát aztán 4 csavar ha szerencséd van a vaterán meg van olcsó övfeszítő patron. ;) Ha bedugod a bitosító pöcköt nem durran el. :D

Majd egyszer talán ... ha érzem magamban az erőt hozzá :icon4:

Más: Mennyire hülye ötlet a hőmérő érzékelőjét a csomagtartó alá rakni? :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Kellemes hűvös és bikinis nénikben gazdag estét Cartársak!

Kérdésem a következő lenne. Mi a különbség a Tungsram Osram vagy GE (General Electric) izzói között? Történetesen a kocsiban a tungsram 90%os fényerővel növelt izzói vannak. Sajnos az egyik lehalt. Ma a tescóban megütötte a szemem a kocsis sornál a GE-s izzó. Ugyanúgy H4-es 60/55 W és 90%-al növelt fényerő. Ez kerül 3000 pézbe a tescóban. Tungsram meg kerül 5000-be az autósboltban. Szerintetek minőségileg eléri a GE is a Tungsramot? Annyit a GE-s dobozon el tudtam olvasni hogy magyar gyártmány. Vagy inkább vegyem meg a drágább Tungsram izzót?

Előre is köszi. :D

Link to comment
Megosztás:

Kellemes hűvös és bikinis nénikben gazdag estét Cartársak!

Kérdésem a következő lenne. Mi a különbség a Tungsram Osram vagy GE (General Electric) izzói között? Történetesen a kocsiban a tungsram 90%os fényerővel növelt izzói vannak. Sajnos az egyik lehalt. Ma a tescóban megütötte a szemem a kocsis sornál a GE-s izzó. Ugyanúgy H4-es 60/55 W és 90%-al növelt fényerő. Ez kerül 3000 pézbe a tescóban. Tungsram meg kerül 5000-be az autósboltban. Szerintetek minőségileg eléri a GE is a Tungsramot? Annyit a GE-s dobozon el tudtam olvasni hogy magyar gyártmány. Vagy inkább vegyem meg a drágább Tungsram izzót?

Előre is köszi. :D

nekem a tungsram boltba aztmondták h ugyan az csak más a csomagolás, de nem adnám oda érte a fél kezem

Link to comment
Megosztás:

Te itt azt csináász amit akarsz, minket meg Dzsoni még a vízben is moderálni akart :D :icon4: :icon4:

Mi volt-mi volt, aki rosszat szólt beragasztotta a száját egy órára? ;)

nekem a tungsram boltba aztmondták h ugyan az csak más a csomagolás, de nem adnám oda érte a fél kezem

A Tungsram gyár új neve a GE.

Link to comment
Megosztás:

Hétvégén volt alkalmam kb. 70km-t vezetni egy C Veki-t. 2002-es 2.2 DTI 125pacis.

Ennél kisebb motorral nem kéne. 1500-3000 között szépen húz,felette elfogy a nyomaték.A futómű,fék tetszik,jó feszes.Váltója pont annyira akadós,mint a corsámé.

Ezentúl ha látok egy nem indexelő C vekit egy pillanatig nem fogok rá neheztelni, az okát érteni fogom. :D Ez az érintős index botrány!!! Sávváltásnál nem nagyon sikerült megértetni vele,hogy egyszerűen kikapcsolni szeretném nem a másik irányba indexelni. Így általában jobbraindex-balraindex-jobbraindex kombóval ment egy-egy sávváltás,egy idő után inkább nem nyúltam a karhoz. :icon4: Kanyarodásnál a kormány átfordulásából rájön,hogy le kell kapcsolnia.

Meg a hiba lehet,hogy bennem van,de három xenonos autó közül,(ezekből az egyik A6-ban 2éves izzók voltak a többiben nem tudom mennyire voltak fáradtak az izzók) egyikkel sem láttam túl sokat éjszaka. Mellettem ülő gazdájának említettem, azt mondta meg kell szokni a xenon-t. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Hétvégén volt alkalmam kb. 70km-t vezetni egy C Veki-t. 2002-es 2.2 DTI 125pacis.

Ennél kisebb motorral nem kéne. 1500-3000 között szépen húz,felette elfogy a nyomaték.A futómű,fék tetszik,jó feszes.Váltója pont annyira akadós,mint a corsámé.

Ezentúl ha látok egy nem indexelő C vekit egy pillanatig nem fogok rá neheztelni, az okát érteni fogom. :D Ez az érintős index botrány!!! Sávváltásnál nem nagyon sikerült megértetni vele,hogy egyszerűen kikapcsolni szeretném nem a másik irányba indexelni. Így általában jobbraindex-balraindex-jobbraindex kombóval ment egy-egy sávváltás,egy idő után inkább nem nyúltam a karhoz. :icon4: Kanyarodásnál a kormány átfordulásából rájön,hogy le kell kapcsolnia.

Meg a hiba lehet,hogy bennem van,de három xenonos autó közül,(ezekből az egyik A6-ban 2éves izzók voltak a többiben nem tudom mennyire voltak fáradtak az izzók) egyikkel sem láttam túl sokat éjszaka. Mellettem ülő gazdájának említettem, azt mondta meg kell szokni a xenon-t. :icon4:

Volt már szerencsém több ilyen Opelt is vezetni, szerintem 5 perc alatt meg lehet szokni, hogy sávváltásnál ne nyomd túl a hard pointon.

Link to comment
Megosztás:

Volt már szerencsém több ilyen Opelt is vezetni, szerintem 5 perc alatt meg lehet szokni, hogy sávváltásnál ne nyomd túl a hard pointon.

Nekem siófok-szárszó oda-vissza távon nem sikerült megszokni. Vagy nem hagyta abba hiába nyomkodtam vagy elkezdte a másik irányba.

Más: Balatonföldváron a hosszú emelkedőn állandóan készenlétben van a drága fotóaparát?

A lefelé vagy felfelé haladókat mérik?

Mert felfelé lehet lesz egy jó képem milyen jól húz negyedikben a corsa.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

egy kellemetlen opel szakszervizról szeretnék irni 2 esetről amikor átvágtak és másik eset a szerviz hibájából rá fizettek!

OPEL MAXABO ( Budán) aki ott jár jagyon fontolja meg mit kér onnan!

első alkalom gumi csere volt, és mivel nekem a nyári gumi könnyű fémfelni, kell hozzá központositő gyürű , amit oda adtam nekik gumikkel együtt!

délután átvettem a kocsit és indultunk feleségemmel Nyíregyházára, menet közben 120 mentünk és elkezdett a kocsi remegni! a kormányt nem tudtam két kézzel fogni! a tükrökben semmit nem láttam tisztán! megálltam, ellenőriztem a gumiket, a csavarokat! minden a helyén! telefonálok a MAXABO opel szervizbe, hogy véletlenül nem maradt ki a 2 gyürű? persze hogy nem, ŐK mindent szakszerűen bele tettek! akkor végig 90es sebességgel oda értünk 4 óra alatt! Aposommal leszedtük a kereket, és hoppá! a jobb oldalon ott a 2 gyűrű DE a bal oldalon nincs!!!!! és akkor rohantam központositó gyűrűt késziteni a kocsinak!

Nagyon nem szerettem oda járni! csak amig a kötelező szerviz élt eddig oda vittem! De ezek után én is áldozata lettem az OPEL MAXABOnak , csatlakozok a 100 átvert opel tulajdonoshoz! és figyeljetek, inkább máshova menjetek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

egy kellemetlen opel szakszervizról szeretnék irni 2 esetről amikor átvágtak és másik eset a szerviz hibájából rá fizettek!

OPEL MAXABO ( Budán) aki ott jár jagyon fontolja meg mit kér onnan!

első alkalom gumi csere volt, és mivel nekem a nyári gumi könnyű fémfelni, kell hozzá központositő gyürű , amit oda adtam nekik gumikkel együtt!

délután átvettem a kocsit és indultunk feleségemmel Nyíregyházára, menet közben 120 mentünk és elkezdett a kocsi remegni! a kormányt nem tudtam két kézzel fogni! a tükrökben semmit nem láttam tisztán! megálltam, ellenőriztem a gumiket, a csavarokat! minden a helyén! telefonálok a MAXABO opel szervizbe, hogy véletlenül nem maradt ki a 2 gyürű? persze hogy nem, ŐK mindent szakszerűen bele tettek! akkor végig 90es sebességgel oda értünk 4 óra alatt! Aposommal leszedtük a kereket, és hoppá! a jobb oldalon ott a 2 gyűrű DE a bal oldalon nincs!!!!! és akkor rohantam központositó gyűrűt késziteni a kocsinak!

Nagyon nem szerettem oda járni! csak amig a kötelező szerviz élt eddig oda vittem! De ezek után én is áldozata lettem az OPEL MAXABOnak , csatlakozok a 100 átvert opel tulajdonoshoz! és figyeljetek, inkább máshova menjetek

Akkor ez most pózolj maxabofikázással, vagy most miiivan? :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem siófok-szárszó oda-vissza távon nem sikerült megszokni. Vagy nem hagyta abba hiába nyomkodtam vagy elkezdte a másik irányba.

Más: Balatonföldváron a hosszú emelkedőn állandóan készenlétben van a drága fotóaparát?

A lefelé vagy felfelé haladókat mérik?

Mert felfelé lehet lesz egy jó képem milyen jól húz negyedikben a corsa.

Tanulság:

-nem elég finom a kezed

-túl nagy a lábod

:D :icon4:

Link to comment
Megosztás:

nem pózolom! csak irom ami történt velem!

a másik esett sokkal durvább! ezt később irom ahogy időm engedi!

Figyi, Az itt levők hány százaléka jár szerinted márkaszervájszba az autójával? (azokon kívül akinek a BC-t hozzá kell programoztatni az aktuális motorjához :icon4: ) Nekem is összekarcolták már a hátsó ablakomat szervizben mert megnézték szárazon, hogy megy -e az ablaktörlő, másnak is sz.rtak már el dolgokat az autón, de csak ott nem csesznek el semmit, ahol nem is csinálnak semmit. Ez az F-astra topic, nem egy szidjukazakármit blog :D :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Figyi, Az itt levők hány százaléka jár szerinted márkaszervájszba az autójával? (azokon kívül akinek a BC-t hozzá kell programoztatni az aktuális motorjához :icon4: ) Nekem is összekarcolták már a hátsó ablakomat szervizben mert megnézték szárazon, hogy megy -e az ablaktörlő, másnak is sz.rtak már el dolgokat az autón, de csak ott nem csesznek el semmit, ahol nem is csinálnak semmit. Ez az F-astra topic, nem egy szidjukazakármit blog :D :icon4:

köszi a felvilágosítást!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.