Peti85 Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Leveszed a burkolatát aztán 4 csavar ha szerencséd van a vaterán meg van olcsó övfeszítő patron. ;) Ha bedugod a bitosító pöcköt nem durran el. :D Majd egyszer talán ... ha érzem magamban az erőt hozzá :icon4: Más: Mennyire hülye ötlet a hőmérő érzékelőjét a csomagtartó alá rakni? :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Majd egyszer talán ... ha érzem magamban az erőt hozzá :icon4: Más: Mennyire hülye ötlet a hőmérő érzékelőjét a csomagtartó alá rakni? :D Miért kellene odarakni?:icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Miért kellene odarakni?:D Mert nekem eredetileg nincs bevezetve...és egyszerűbbnek tűnik oda kivezetni, mint a kábelköteg mellett a műszerfalnál befűzni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Mert nekem eredetileg nincs bevezetve...és egyszerűbbnek tűnik oda kivezetni, mint a kábelköteg mellett a műszerfalnál befűzni... Tökmindegy hova teszed. Csak ne a kipuff közelébe. :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Kiveszed, kiteszed a napra...nye-nye-nye minden modi a Blitzen van azt csinálok amit akarok, akár az ágyon is ugrálhatok cipőstől!!!! :D Te itt azt csináász amit akarsz, minket meg Dzsoni még a vízben is moderálni akart :icon4: ;) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Te itt azt csináász amit akarsz, minket meg Dzsoni még a vízben is moderálni akart :D :icon4: :icon4: Stoppolta a labdát ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Kellemes hűvös és bikinis nénikben gazdag estét Cartársak! Kérdésem a következő lenne. Mi a különbség a Tungsram Osram vagy GE (General Electric) izzói között? Történetesen a kocsiban a tungsram 90%os fényerővel növelt izzói vannak. Sajnos az egyik lehalt. Ma a tescóban megütötte a szemem a kocsis sornál a GE-s izzó. Ugyanúgy H4-es 60/55 W és 90%-al növelt fényerő. Ez kerül 3000 pézbe a tescóban. Tungsram meg kerül 5000-be az autósboltban. Szerintetek minőségileg eléri a GE is a Tungsramot? Annyit a GE-s dobozon el tudtam olvasni hogy magyar gyártmány. Vagy inkább vegyem meg a drágább Tungsram izzót? Előre is köszi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Kellemes hűvös és bikinis nénikben gazdag estét Cartársak! Kérdésem a következő lenne. Mi a különbség a Tungsram Osram vagy GE (General Electric) izzói között? Történetesen a kocsiban a tungsram 90%os fényerővel növelt izzói vannak. Sajnos az egyik lehalt. Ma a tescóban megütötte a szemem a kocsis sornál a GE-s izzó. Ugyanúgy H4-es 60/55 W és 90%-al növelt fényerő. Ez kerül 3000 pézbe a tescóban. Tungsram meg kerül 5000-be az autósboltban. Szerintetek minőségileg eléri a GE is a Tungsramot? Annyit a GE-s dobozon el tudtam olvasni hogy magyar gyártmány. Vagy inkább vegyem meg a drágább Tungsram izzót? Előre is köszi. :D nekem a tungsram boltba aztmondták h ugyan az csak más a csomagolás, de nem adnám oda érte a fél kezem Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Te itt azt csináász amit akarsz, minket meg Dzsoni még a vízben is moderálni akart :D :icon4: :icon4: Mi volt-mi volt, aki rosszat szólt beragasztotta a száját egy órára? ;) nekem a tungsram boltba aztmondták h ugyan az csak más a csomagolás, de nem adnám oda érte a fél kezem A Tungsram gyár új neve a GE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Mi volt-mi volt, aki rosszat szólt beragasztotta a száját egy órára? :icon4: Elvette a labdát :icon4: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Hétvégén volt alkalmam kb. 70km-t vezetni egy C Veki-t. 2002-es 2.2 DTI 125pacis. Ennél kisebb motorral nem kéne. 1500-3000 között szépen húz,felette elfogy a nyomaték.A futómű,fék tetszik,jó feszes.Váltója pont annyira akadós,mint a corsámé. Ezentúl ha látok egy nem indexelő C vekit egy pillanatig nem fogok rá neheztelni, az okát érteni fogom. :D Ez az érintős index botrány!!! Sávváltásnál nem nagyon sikerült megértetni vele,hogy egyszerűen kikapcsolni szeretném nem a másik irányba indexelni. Így általában jobbraindex-balraindex-jobbraindex kombóval ment egy-egy sávváltás,egy idő után inkább nem nyúltam a karhoz. :icon4: Kanyarodásnál a kormány átfordulásából rájön,hogy le kell kapcsolnia. Meg a hiba lehet,hogy bennem van,de három xenonos autó közül,(ezekből az egyik A6-ban 2éves izzók voltak a többiben nem tudom mennyire voltak fáradtak az izzók) egyikkel sem láttam túl sokat éjszaka. Mellettem ülő gazdájának említettem, azt mondta meg kell szokni a xenon-t. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Hétvégén volt alkalmam kb. 70km-t vezetni egy C Veki-t. 2002-es 2.2 DTI 125pacis. Ennél kisebb motorral nem kéne. 1500-3000 között szépen húz,felette elfogy a nyomaték.A futómű,fék tetszik,jó feszes.Váltója pont annyira akadós,mint a corsámé. Ezentúl ha látok egy nem indexelő C vekit egy pillanatig nem fogok rá neheztelni, az okát érteni fogom. :D Ez az érintős index botrány!!! Sávváltásnál nem nagyon sikerült megértetni vele,hogy egyszerűen kikapcsolni szeretném nem a másik irányba indexelni. Így általában jobbraindex-balraindex-jobbraindex kombóval ment egy-egy sávváltás,egy idő után inkább nem nyúltam a karhoz. :icon4: Kanyarodásnál a kormány átfordulásából rájön,hogy le kell kapcsolnia. Meg a hiba lehet,hogy bennem van,de három xenonos autó közül,(ezekből az egyik A6-ban 2éves izzók voltak a többiben nem tudom mennyire voltak fáradtak az izzók) egyikkel sem láttam túl sokat éjszaka. Mellettem ülő gazdájának említettem, azt mondta meg kell szokni a xenon-t. :icon4: Volt már szerencsém több ilyen Opelt is vezetni, szerintem 5 perc alatt meg lehet szokni, hogy sávváltásnál ne nyomd túl a hard pointon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Volt már szerencsém több ilyen Opelt is vezetni, szerintem 5 perc alatt meg lehet szokni, hogy sávváltásnál ne nyomd túl a hard pointon. Nekem siófok-szárszó oda-vissza távon nem sikerült megszokni. Vagy nem hagyta abba hiába nyomkodtam vagy elkezdte a másik irányba. Más: Balatonföldváron a hosszú emelkedőn állandóan készenlétben van a drága fotóaparát? A lefelé vagy felfelé haladókat mérik? Mert felfelé lehet lesz egy jó képem milyen jól húz negyedikben a corsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nazsi Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Sziasztok, egy kellemetlen opel szakszervizról szeretnék irni 2 esetről amikor átvágtak és másik eset a szerviz hibájából rá fizettek! OPEL MAXABO ( Budán) aki ott jár jagyon fontolja meg mit kér onnan! első alkalom gumi csere volt, és mivel nekem a nyári gumi könnyű fémfelni, kell hozzá központositő gyürű , amit oda adtam nekik gumikkel együtt! délután átvettem a kocsit és indultunk feleségemmel Nyíregyházára, menet közben 120 mentünk és elkezdett a kocsi remegni! a kormányt nem tudtam két kézzel fogni! a tükrökben semmit nem láttam tisztán! megálltam, ellenőriztem a gumiket, a csavarokat! minden a helyén! telefonálok a MAXABO opel szervizbe, hogy véletlenül nem maradt ki a 2 gyürű? persze hogy nem, ŐK mindent szakszerűen bele tettek! akkor végig 90es sebességgel oda értünk 4 óra alatt! Aposommal leszedtük a kereket, és hoppá! a jobb oldalon ott a 2 gyűrű DE a bal oldalon nincs!!!!! és akkor rohantam központositó gyűrűt késziteni a kocsinak! Nagyon nem szerettem oda járni! csak amig a kötelező szerviz élt eddig oda vittem! De ezek után én is áldozata lettem az OPEL MAXABOnak , csatlakozok a 100 átvert opel tulajdonoshoz! és figyeljetek, inkább máshova menjetek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Sziasztok, egy kellemetlen opel szakszervizról szeretnék irni 2 esetről amikor átvágtak és másik eset a szerviz hibájából rá fizettek! OPEL MAXABO ( Budán) aki ott jár jagyon fontolja meg mit kér onnan! első alkalom gumi csere volt, és mivel nekem a nyári gumi könnyű fémfelni, kell hozzá központositő gyürű , amit oda adtam nekik gumikkel együtt! délután átvettem a kocsit és indultunk feleségemmel Nyíregyházára, menet közben 120 mentünk és elkezdett a kocsi remegni! a kormányt nem tudtam két kézzel fogni! a tükrökben semmit nem láttam tisztán! megálltam, ellenőriztem a gumiket, a csavarokat! minden a helyén! telefonálok a MAXABO opel szervizbe, hogy véletlenül nem maradt ki a 2 gyürű? persze hogy nem, ŐK mindent szakszerűen bele tettek! akkor végig 90es sebességgel oda értünk 4 óra alatt! Aposommal leszedtük a kereket, és hoppá! a jobb oldalon ott a 2 gyűrű DE a bal oldalon nincs!!!!! és akkor rohantam központositó gyűrűt késziteni a kocsinak! Nagyon nem szerettem oda járni! csak amig a kötelező szerviz élt eddig oda vittem! De ezek után én is áldozata lettem az OPEL MAXABOnak , csatlakozok a 100 átvert opel tulajdonoshoz! és figyeljetek, inkább máshova menjetek Akkor ez most pózolj maxabofikázással, vagy most miiivan? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Nekem siófok-szárszó oda-vissza távon nem sikerült megszokni. Vagy nem hagyta abba hiába nyomkodtam vagy elkezdte a másik irányba. Más: Balatonföldváron a hosszú emelkedőn állandóan készenlétben van a drága fotóaparát? A lefelé vagy felfelé haladókat mérik? Mert felfelé lehet lesz egy jó képem milyen jól húz negyedikben a corsa. Tanulság: -nem elég finom a kezed -túl nagy a lábod :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Mert felfelé lehet lesz egy jó képem milyen jól húz negyedikben a corsa. Nekem is lehet hogy lesz, arról hogy az emöt bevezetőn, hogy bacom neki, hogy jöjjön be a levegő :icon4: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Nekem is lehet hogy lesz, arról hogy az emöt bevezetőn, hogy bacom neki, hogy jöjjön be a levegő :icon4: :D Szombat délután nálam is írt 39fokot a TID a 7es úton,asszem ennyit még soha nem mutatott mióta nálam van. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Szombat délután nálam is írt 39fokot a TID a 7es úton,asszem ennyit még soha nem mutatott mióta nálam van. :icon4: Nekem most Blitzről hazafelé stabilan tudta a 42-t, úgyhogy nem igazán volt kedvem lassítani :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nazsi Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Akkor ez most pózolj maxabofikázással, vagy most miiivan? :D nem pózolom! csak irom ami történt velem! a másik esett sokkal durvább! ezt később irom ahogy időm engedi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Nekem most Blitzről hazafelé stabilan tudta a 42-t, úgyhogy nem igazán volt kedvem lassítani :D Nekem meg 7.9liter/100km hópihegombbal :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 nem pózolom! csak irom ami történt velem! a másik esett sokkal durvább! ezt később irom ahogy időm engedi! Figyi, Az itt levők hány százaléka jár szerinted márkaszervájszba az autójával? (azokon kívül akinek a BC-t hozzá kell programoztatni az aktuális motorjához :icon4: ) Nekem is összekarcolták már a hátsó ablakomat szervizben mert megnézték szárazon, hogy megy -e az ablaktörlő, másnak is sz.rtak már el dolgokat az autón, de csak ott nem csesznek el semmit, ahol nem is csinálnak semmit. Ez az F-astra topic, nem egy szidjukazakármit blog :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Nekem meg 7.9liter/100km hópihegombbal :icon4: Nekem meg jobb lett a fogyim, és én is fogytam vagy 20 kilót mire hazaértünk :icon4: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nazsi Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Figyi, Az itt levők hány százaléka jár szerinted márkaszervájszba az autójával? (azokon kívül akinek a BC-t hozzá kell programoztatni az aktuális motorjához :icon4: ) Nekem is összekarcolták már a hátsó ablakomat szervizben mert megnézték szárazon, hogy megy -e az ablaktörlő, másnak is sz.rtak már el dolgokat az autón, de csak ott nem csesznek el semmit, ahol nem is csinálnak semmit. Ez az F-astra topic, nem egy szidjukazakármit blog :D :icon4: köszi a felvilágosítást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sazoller Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Hella! Előre szólok, laikus kérdés jön! :D Szóval az üzemanyag beöntő cső alatt van két vékony cső, az mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts