Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sajna azok a piszkos anyagiak.... ;)

Ne... :icon4:

Akkor én se megyek... gondold meg :D

Te is gondold meg... :icon4:

Amúgy mikor szándékozol menni és merre? Gondolom 7/5-ös vagy M7/M5 ;)

Elküldve
Akkor én se megyek... gondold meg :D

Ne... :icon4:

Most ragozhatnám hogy 3 gyerek, félkéz ház, félkész kocsi, valahol meg kell húzni a határt, meg aztán ennek az árából 2X lemegyek családostól a Balcsira, ennyire nem lehet önző hogy csak magamra gondolok. :icon4:

Elküldve

szevasztok srácok

asszonynak a corsa helyett nézelődök. astra lesz az áldozat csak nem tudom, hogy az 1.6 motorból 8v vagy 16v legyen. még szóba jöhet az 1.8 16v. mit tanácsoltok melyik a legjobb megoldás? :D

Elküldve

Sziasztok!

Eljőtt az idó,hogy kicsi Astrámat szervizelni kell.

A következőket kell benne cserélni.

Olaj,olajszűrő,benzinszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,olaj,vezérműszíj,feszítőgörgö

k,vízpumpa.

Olyan kérdésem lenne,hogy ez a mutatvány mennyibe fog nekem kb fájni?

Illetve,hogymilyen márkákat ajánlottok.mert valaki.Ezt a Dayco cucokat isteniti valaki meg a pokolba kivánja.Én ahogy nézegettem 30 ezer körül indul igy kompletten de kalkuláltam már 80 ezer is.Kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsoltban esetleg vélemények,hogy miből mit érdemes megvenni.

Köszönöm a segítségeteket. :D

Elküldve
Sziasztok!

Eljőtt az idó,hogy kicsi Astrámat szervizelni kell.

A következőket kell benne cserélni.

Olaj,olajszűrő,benzinszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,olaj,vezérműszíj,feszítőgörgö

k,vízpumpa.

Olyan kérdésem lenne,hogy ez a mutatvány mennyibe fog nekem kb fájni?

Illetve,hogymilyen márkákat ajánlottok.mert valaki.Ezt a Dayco cucokat isteniti valaki meg a pokolba kivánja.Én ahogy nézegettem 30 ezer körül indul igy kompletten de kalkuláltam már 80 ezer is.Kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsoltban esetleg vélemények,hogy miből mit érdemes megvenni.

Köszönöm a segítségeteket. :D

Először is jó lenne tudni egy motorkódot, mert a 8 szelepeshez olcsóbb a vezérlés mint a 16 szelepeshez. Utána lehet számolgatni nagyjából. Te fogod csinálni, vagy szerelővel csináltatod? Mert ha szerelővel csináltatod, ő is elkér egy pár forintot. Itt mi felénk csak vezérlés cserét kb. 12 ezer körül csinálják. A szíjból a gates az jó márka. A többit majd mondják a többiek, mert én nem emlékszek, hogy miből milyen márka van.

Elküldve
Sziasztok!

Eljőtt az idó,hogy kicsi Astrámat szervizelni kell.

A következőket kell benne cserélni.

Olaj,olajszűrő,benzinszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,olaj,vezérműszíj,feszítőgörgö

k,vízpumpa.

...

Nézd meg a Csergő-s akciót. ;) Nem is rossz árak és eredeti is lehet a cuccod. :icon4:

Ahogy néztem, 30.e felett ingyenes a szállítás is, de van szervízanyag akció is. ;)

Az olaj kérdés, az mindenkinek egyéni ízlés szerint. ;) lásd olaj topic.

(ja, és nem kapok jutalékot, mielőtt ismét írja valaki) :D :icon4:

Elküldve
Először is jó lenne tudni egy motorkódot, mert a 8 szelepeshez olcsóbb a vezérlés mint a 16 szelepeshez. Utána lehet számolgatni nagyjából. Te fogod csinálni, vagy szerelővel csináltatod? Mert ha szerelővel csináltatod, ő is elkér egy pár forintot. Itt mi felénk csak vezérlés cserét kb. 12 ezer körül csinálják. A szíjból a gates az jó márka. A többit majd mondják a többiek, mert én nem emlékszek, hogy miből milyen márka van.

1.6 8v motokod x16sz

Elküldve
1.6 8v motokod x16sz

Majd ha írkálnak márkákat akkor könnyebb lesz összeszedegetni a cuccokat. De amúgy te is szétnézegedhetsz. Az Unix, a Láng, Bárdi honlapján megtalálsz mindent árakkal együtt. Vagy ahogy az előbb linkelték is neked a Csergő honlapján is nézheted.

Elküldve
Most ragozhatnám hogy 3 gyerek, félkéz ház, félkész kocsi, valahol meg kell húzni a határt, meg aztán ennek az árából 2X lemegyek családostól a Balcsira, ennyire nem lehet önző hogy csak magamra gondolok. :icon4:

Ne magyarázkodj, ha nem tudsz, akkor nem tudsz- :icon4: de azért már jó volna megismerni személyesen is egymást; már kértem komáromi+győri fuvart a cégtől, de még nem nagyon adódott- legalábbis eddig... :D

Elküldve
Ne magyarázkodj, ha nem tudsz, akkor nem tudsz- :icon4: de azért már jó volna megismerni személyesen is egymást; már kértem komáromi+győri fuvart a cégtől, de még nem nagyon adódott- legalábbis eddig... :D

Ha jövőre közelebb lesz akkor arra már nagyobb eséllyel tudok menni. :icon4:

Elküldve

na, az elektromos gondok csak nem múltak el, csak szüneteltek.

Most már bekapcsolódott a játékba az egész bal hátsó mindenség.

Bal index + fék = nincs index

A tolatólámpa pedig csak akkor ég, ha nem megy a helyzetjelző, vagy a fék.

Holnap szétborítom megint :D

Elküldve
na, az elektromos gondok csak nem múltak el, csak szüneteltek.

Most már bekapcsolódott a játékba az egész bal hátsó mindenség.

Bal index + fék = nincs index

A tolatólámpa pedig csak akkor ég, ha nem megy a helyzetjelző, vagy a fék.

Holnap szétborítom megint :D

Ott valami komoly testzárlatod lehet :-)

Elküldve

Megosztom veletek egyik kollégám sztoriját: néhány hónapja küzdött az autója (C16NZ, '92) olyan problémával, hogy időnkét leállt menet közben, majd úgy 10 perc várakozás után simán újraindult (addig nem). Cseréltek neki gyújtásmodult (ennél az elosztó mögött van), gyújtótrafót, átnézték a csatlakozásokat a motortérben, cserélték az AC-relét, de semmi változás. Tegnap kiderült a turpisság: tönkrement az aktívszenes szűrő, a széndarabok eldugították a tank szellőzőcsövét, így menet közben vákuum keletkezett a tankban. Amíg a pumpa bírta, addig szívta össze a tankot, aztán nem bírt a vákuum ellen dolgozni, és nem szállított többet, ekkor leállt a kocsi. Sajnos nekem se jutott eszembe ez a dolog, pedig így utólag logikus, főleg, hogy a vége felé mindig kb. 10 perc után állt le a kocsi, tehát nagyjából azonos időközönként, ez pedig nem kontakthibára utal. Ha valakinek ilyen jelenség lép fel a kocsijával, gondoljon erre a lehetőségre is, tesztelni egyszerű: tanksapka nélkül kell menni a kocsival, ha így nem áll le a "szokott" távolság megtétele után, akkor ez lehet a gond; ill. mikor leáll a kocsi, próbálja meg letekerni a tanksapit, ha ekkor nagyot szisszen, és utána gond nélkül beindul a motor, akkor ez lesz a gond.

Elküldve
Ott valami komoly testzárlatod lehet :-)

A csatlakozó a rossz, ami a foglalatba megy. Tenni vele nem tudok mit, megtisztogattam, beállítottam úgy, hogy jó legyen, és nem bántom.

Most működik.

Viszont már tudom, miért nem ég a jobb oldali hátsó ködlámpám: nincs bevezetékezve, és a foglalatból is hiányzik az alsó érintkező :icon4:

Valakinek van valami ötlete, ez miért ilyen, vagy logikus magyarázat nincs rá, kérdezzem az előző tulajt? Az égő ugyan úgy 21/4 Wattos.

Próbálgatás közben sikerült az is elérni, hogy a tolatólámpát visszajelezze a ködös visszajelzője :D

Elküldve
A csatlakozó a rossz, ami a foglalatba megy. Tenni vele nem tudok mit, megtisztogattam, beállítottam úgy, hogy jó legyen, és nem bántom.

Most működik.

Viszont már tudom, miért nem ég a jobb oldali hátsó ködlámpám: nincs bevezetékezve, és a foglalatból is hiányzik az alsó érintkező ;)

Valakinek van valami ötlete, ez miért ilyen, vagy logikus magyarázat nincs rá, kérdezzem az előző tulajt? Az égő ugyan úgy 21/4 Wattos.

Próbálgatás közben sikerült az is elérni, hogy a tolatólámpát visszajelezze a ködös visszajelzője :icon4:

El fog mozdulni, és megint car lesz :D hónapokig szívtam vele, aztán 2 kábelkötegelővel odahúztam a csatit a foglalathoz 1-2 éve, és azóta nem volt baj vele ;) Szerintem ködzáró normál esetben csak bal oldalt van :icon4:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.