hakapeszimaki Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Melyik autónál? Tiédnél, CS adatlapon olvastam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Szevasztok Gyerekek! Mi a pálya, így szombat este 9 fele? Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi teendő akkor, hogyha nincsen autóhoz értő ismerősöm? Esetleg tudna majd valaki nekem "kölcsönözni", ha kell megfizetném? Vagy esetleg valamelyik őtök? :D :icon4: ...vagy inkább nem vállalnátok be? Előre is köszönöm! Szép estét! Korkki Miért, mit akarsz csinálni? Most mennél kocsit venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Tiédnél, CS adatlapon olvastam. Mittomén, rég írtam be. :D Asszem 14,0 a gyári érték, de annál egy picitkét biztosan jobban teljesít, múltkor ugyanis a Lexus CT200h tesztautóval egész jól tartottam a lépést, és ő 10,5 környékét tud. Én olyan 13.0-13.2-re tippelem, de majd ha futja időmből, akkor mindenképp a gyorsulásmérővel is le fogom mérni, mert engem is érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 ...(intézzek még valakinek valamit? Tökéletesen megbízható, és összeszedett vagyok mostanában :icon4: ) Jaja, nekem egy pár stabrudat. ;) ;) :D Faudi is jó lenne, de látom már sok rá a jelentkező. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Miért, mit akarsz csinálni? Most mennél kocsit venni? Nem, nem most. De úgy néz ki, hogy kb 3 héten belül. Csak gondoltam, megérdeklődöm a dolgok menetét, egy kicsit előre, hogy ne akkor kelljen kapkodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Üdv újra itt! Ausztria megjárva, a kis Astra jól viselte a megpróbáltatásokat, pedig azokból kijutott bőven neki. Három nyűgje volt neki, de ezek előtt egy kép: Összesen kb 600 km-t mentem, és az átlagfogyasztás 6.8 l / 100 km. Ennél jó egy literrel többre számítottam, mert rengeteg cuccot vittünk. A gondok: Nagyon megpakolva elég hajószerűen rugózik a hátulja. :D A fék és a bal index együttes használatánál az index nem működik - helyszínen megoldva. Nagy emelkedőket nem bírja a kuplungja, ezt égett szaggal jutalmazza :icon4: Utána már nem is lett olyan, mint volt. Most üresen rohangálva megint normálisnak tűnik. Csere kompletten? Vagy ne rohanjunk ennyire előre? Lehet rajta állítani valamit, esetleg ki kell venni és utána dönteni a sorsáról? A futóművel pedig menjek el mérésre? Szerintem üresen hozná az értékeit, de megpakolva, 2.8-ra fújt hátsó gumival már nem tudom milyennek kell lennie. Az ország és a táj egyszerűen csodás, teljesen más ott közlekedni mint nálunk. Nincs tolakodás, az utak pedig jobbak mint nálunk átadásukkor. Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Üdv újra itt! A gondok: Nagyon megpakolva elég hajószerűen rugózik a hátulja. :D A fék és a bal index együttes használatánál az index nem működik - helyszínen megoldva. Nagy emelkedőket nem bírja a kuplungja, ezt égett szaggal jutalmazza :icon4: Utána már nem is lett olyan, mint volt. Most üresen rohangálva megint normálisnak tűnik. Csere kompletten? Vagy ne rohanjunk ennyire előre? Lehet rajta állítani valamit, esetleg ki kell venni és utána dönteni a sorsáról? A futóművel pedig menjek el mérésre? Szerintem üresen hozná az értékeit, de megpakolva, 2.8-ra fújt hátsó gumival már nem tudom milyennek kell lennie. Az ország és a táj egyszerűen csodás, teljesen más ott közlekedni mint nálunk. Nincs tolakodás, az utak pedig jobbak mint nálunk átadásukkor. Üdv Gábor Szerintem ha most jó a kuplung akkor ne foglalkozz vle, én is majd csak akkor cserélem ha bexarik. Menj el a lengéscsillapítót kiméretni üres kocsival, 2 barra fújt gumikkal. Ha úgy jó akkor megpakolva sem lesz rosszabb. 2.8-ra fújni a gumikat szerintem túlzás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Szerintem ha most jó a kuplung akkor ne foglalkozz vle, én is majd csak akkor cserélem ha bexarik. Menj el a lengéscsillapítót kiméretni üres kocsival, 2 barra fújt gumikkal. Ha úgy jó akkor megpakolva sem lesz rosszabb. 2.8-ra fújni a gumikat szerintem túlzás. Inkább elöl 2.3, hátul 2.1. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Inkább elöl 2.3, hátul 2.1. :icon4: Akkor annyi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Szerintem ha most jó a kuplung akkor ne foglalkozz vle, én is majd csak akkor cserélem ha bexarik. Menj el a lengéscsillapítót kiméretni üres kocsival, 2 barra fújt gumikkal. Ha úgy jó akkor megpakolva sem lesz rosszabb. 2.8-ra fújni a gumikat szerintem túlzás. Az a baj, hogy amit tervezek nyáron megtenni pár ezer km-t, azt leginkább külföldön fogom. És lehet benne akár Svájc vagy Franciaország is. Tipikusan a hegyekben. Sok cuccal. Ez van, mászóskombi lett belőle :D Tehát a beszarik és majd elvontatjuk a szerelőig nem járható út az én esetemben. A gyári ajánlás hátsó tengelyre, ha meg van pakolva a kocsi 3.0 bar, ha jól rémlik. Most 2.2 mindegyikben, de ha sok cuccal megyek, meg fogom emelni a hátsó nyomást megint. A méretést meg fogom csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 A gyári ajánlás hátsó tengelyre, ha meg van pakolva a kocsi 3.0 bar, ha jól rémlik. Most 2.2 mindegyikben, de ha sok cuccal megyek, meg fogom emelni a hátsó nyomást megint. A méretést meg fogom csinálni. Sztem rosszul értelmezed a gyári ajánlást. Ami a könyvben le van írva, az a teljes terhelésnél megengedett legnagyobb nyomást jelenti, tehát megpakolt autó esetén max. 3 bar, de ez nem azt jelenti, hogy annyira kell fújni, hanem annyi lesz kb., ha nyakig van pakolva. :D Ha üresen 3-ra fújod, lesz 4-4.5 ha megrakod a hátulját Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 A mai takarítás megvolt: :D http://pics.coldline.hu/pics/270016-20110702-9454Bk.jpg Alakul, alkul, de nem ér szilikon sprayt használni. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Sztem rosszul értelmezed a gyári ajánlást. Ami a könyvben le van írva, az a teljes terhelésnél megengedett legnagyobb nyomást jelenti, tehát megpakolt autó esetén max. 3 bar, de ez nem azt jelenti, hogy annyira kell fújni, hanem annyi lesz kb., ha nyakig van pakolva. :D Szerintem meg annyira kell beállítani a nyomást hidegen. Volt is róla talán valahol írás. itt ni Melegen ez megemelkedik még, ezért nem is fújom annyira. Amúgy nyakig pakolt autóról beszéltünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Alakul, alkul, de nem ér szilikon sprayt használni. :icon4: :icon4: Nem is tudtam hogy vannak szabályok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Szerintem meg annyira kell beállítani a nyomást hidegen. Volt is róla talán valahol írás. itt ni Melegen ez megemelkedik még, ezért nem is fújom annyira. Amúgy nyakig pakolt autóról beszéltünk. Te tudod, a Te döntésed. :D Itt a gyári táblázat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Te tudod, a Te döntésed. :D Itt a gyári táblázat Köszönöm a táblázatot, utánajárok a dolognak. De biztos vagyok benne, hogy plafonig pakolt autónál kevés az a nyomás, amit az üres autóhoz ajánlanak. Meleg gumikkal nem is szoktam mérni járni, de legközelebb megnézem, mennyit mutat úgy, ha tele van pakolva. A kuplungról meg egyeztetek a szerelőmmel. Megbízható autót akarok, ami messzire elvisz, és haza is hoz, meglepetések nélkül. A fékes-indexes probléma azért mulatságos volt :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 A fékes-indexes probléma azért mulatságos volt :icon4: Végülis ezt mi okozta? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Végülis ezt mi okozta? :D Tippelek: hátsó lámpatest belső része, meg a csatlakozó :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Tippelek: hátsó lámpatest belső része, meg a csatlakozó :icon4: Vagy testproblem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Tippelek: hátsó lámpatest belső része, meg a csatlakozó :icon4: Ön nyert :D Első gyanúsított a vészvillogó kapcsoló volt (B Corsás beidegződés, kapott is pár pofont). Ez után diagnosztizáltam, hogy a fékpedál nyomogatása igenis kihatással van a tünetek gyakoriságára. A kettő dolog a lámpatest igen kőkorszaki foglalatában van egymáshoz legközelebb (vezetékeket passzoltam, azzal úgysem tudtam volna mit tenni). A kocsiban éppen rendszeresített kenyérvágó késsel végigkapargattam mindent és probléma megszűnt :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 A mai takarítás megvolt: :D http://pics.coldline.hu/pics/270016-20110702-9454Bk.jpg Sose lesz ilyen tiszta motorom ;) Bár engem nem is izgat a motor takarítás értelmét nem látom :icon4: Egy kocsi kívül belül legyen tiszta a motortér meg kit izgat a motor menjen :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Sose lesz ilyen tiszta motorom ;) Bár engem nem is izgat a motor takarítás értelmét nem látom :icon4: Egy kocsi kívül belül legyen tiszta a motortér meg kit izgat a motor menjen :icon4: Ő is így kezdte... ;) Majd megfertőződsz te is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Ő is így kezdte... :icon4: Majd megfertőződsz te is :D Áhh nem hidd el, én motort mosogatni sose fogok, az autó azért van, hogy használja az ember és nem a motortérből szoktam enni. Amúgy nem hiányzik, hogy mosogassam azt mindenféle hibák elő jöjjenek kamura. Corsám 2 éve van meg 1x se volt lemosva és nem is lesz ;) akkor lesz majd tiszta amikor belekerül a nagy blokk ;) Ha sikerül összehoznom valamikor :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Sose lesz ilyen tiszta motorom ;) Bár engem nem is izgat a motor takarítás értelmét nem látom :icon4: Egy kocsi kívül belül legyen tiszta a motortér meg kit izgat a motor menjen :icon4: A héten viszem műszakira, hadd lássanak egyszer valami szépet is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 A héten viszem műszakira, hadd lássanak egyszer valami szépet is. :D Az poén :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts