Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Azért a magánszemélyeket is nézd meg meg a kéróját, pl kereskedő is lehet aki hazavitte az autót hogy magánszemélyként árúlja! :icon4:

Viszont van olyan is, hogy kereskedésbe van az autó és a magánszemély kihozza hétvégére ha lebeszéled vele és már kapásból 50ezerrel olcsóbb mint a kereskedésben. :D

Link to comment
Megosztás:

Persze, csak nem tudom egyáltalán megéri-e 200km-t utazni egy már fénykép alapján is körbetört autóért :D occsóbb ugyan, de.. nekem a fő szempont az, hogy motorikusan és futóműben rendben legyen, és menjen (napi 30km-t kell csak bírnia, meló oda-vissza), és ne rozsdásodjon/rohadjon. Télig nem szeretném elvinni lakatoshoz, fényezőhöz :icon4: ehhez egyébként mit szóltok:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...2.0_gsi-4897370

Link to comment
Megosztás:

Persze, csak nem tudom egyáltalán megéri-e 200km-t utazni egy már fénykép alapján is körbetört autóért :icon4: occsóbb ugyan, de.. nekem a fő szempont az, hogy motorikusan és futóműben rendben legyen, és menjen (napi 30km-t kell csak bírnia, meló oda-vissza), és ne rozsdásodjon/rohadjon. Télig nem szeretném elvinni lakatoshoz, fényezőhöz :icon4: ehhez egyébként mit szóltok:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...2.0_gsi-4897370

Szerintem ennyiért ne akarjál gsi-t :D

Link to comment
Megosztás:

Persze, csak nem tudom egyáltalán megéri-e 200km-t utazni egy már fénykép alapján is körbetört autóért :D occsóbb ugyan, de.. nekem a fő szempont az, hogy motorikusan és futóműben rendben legyen, és menjen (napi 30km-t kell csak bírnia, meló oda-vissza), és ne rozsdásodjon/rohadjon. Télig nem szeretném elvinni lakatoshoz, fényezőhöz :icon4: ehhez egyébként mit szóltok:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...2.0_gsi-4897370

Az enyém is eladó, ha valaki ad érte annyit, amennyit kérek. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Értemén, de akkor miért kell gsi? Ennyiért csak javítási egységcsomagokat fogsz kapni, fényezett rozsdába csomagolva :D

A 2 lityós motor miatt szeretném, és mert régóta a vágyaim tárgya :icon4: A vétel utáni első hónap necc lesz, ezért szeretném hogy legalább addig ne legyen gáz vele, utána meg már tudnék költeni rá (lejár a próbaidő a melóhelyen :icon4:)

Esetleg tipp, hogy merre nézelődjek, hasonló teljesítményű kocsi érdekelne, ami nem bmw?

Link to comment
Megosztás:

A 2 lityós motor miatt szeretném, és mert régóta a vágyaim tárgya :icon4: A vétel utáni első hónap necc lesz, ezért szeretném hogy legalább addig ne legyen gáz vele, utána meg már tudnék költeni rá (lejár a próbaidő a melóhelyen :D)

Esetleg tipp, hogy merre nézelődjek, hasonló teljesítményű kocsi érdekelne, ami nem bmw?

Vegyél egy egynégyet, meg egy XE-t hozzá, és lehet hogy kijössz ennyiből :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Persze, csak nem tudom egyáltalán megéri-e 200km-t utazni egy már fénykép alapján is körbetört autóért :icon4: occsóbb ugyan, de.. nekem a fő szempont az, hogy motorikusan és futóműben rendben legyen, és menjen (napi 30km-t kell csak bírnia, meló oda-vissza), és ne rozsdásodjon/rohadjon. Télig nem szeretném elvinni lakatoshoz, fényezőhöz :icon4: ehhez egyébként mit szóltok:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...2.0_gsi-4897370

Szerintem ennyiért ne akarjál gsi-t :D

Egyetértek. Az olcsó és a gsi (esetleg még a piros szín) kombinációról ha kíváncsiságból érdeklődsz a b corsa topikban, meg fogsz lepődni a reakciókon.

Ennyi pénzért egy sokkal megbízhatóbb (igaz szerényebb képességekkel bíró), használható astrát is lehet venni.

Link to comment
Megosztás:

Értem, köszi, akkor nézelődök még, bár nem nagyon akarok 1.5nél kisebb blokkot, amivel most járok amíg nincs meg az új kocsi, abban 1.1 szuszog, és "nem a kedvencem". Az én kocsimat most adtam el, abban 1.7 volt, ezért szeretnék hasonló teljesítményűt.

Teljesítményt, meg használhatóságot ne ccm, és fénykép alapján nézzél :D Menj el egy kereskedésbe, nézzél ki egy 1.4 se-t, ülj bele, aztán próbáld ki. Ha nem tetszik, akkor próbálj ki egy 1.6-ot, ha az se, akkor meg vegyél egy kicsit, és tegyél bele nagyot. (vagy csontozz ki egy II-gen. CRX-et, és ott is lesz élmény :icon4: )

Link to comment
Megosztás:

A 2 lityós motor miatt szeretném, és mert régóta a vágyaim tárgya :icon4: A vétel utáni első hónap necc lesz, ezért szeretném hogy legalább addig ne legyen gáz vele, utána meg már tudnék költeni rá (lejár a próbaidő a melóhelyen :D)

Esetleg tipp, hogy merre nézelődjek, hasonló teljesítményű kocsi érdekelne, ami nem bmw?

Végülis egy 91-es autóról beszélünk. Ilyenkor ha az ember kénytelen eladni a jó állapotú autóját,akkor sem kérhet érte többet,mint amennyiért a többi korabeli ámde hulladék,bontószökevény társát árulják,mert nem fogja megvenni senki.

Viszont a jó autók nagyon hamar elmennek, hasnyálautóra fel sem kerülnek általában,mert a szomszéd,haversógor,munkatárs megveszi.

De szerintem érdemes lenne megnézni azt az NE gsi-t amit linkeltél.

Vagy:

Ennyi pénzét titkos tipp :icon4:

Esetleg 2.0 16V motorral,asszem közös fejlesztés az x20xe-vel. Simán lehet nem boyrészer darabokat találni. ;)

Talán ezt is érdemes megnézni mit mutat a piros fény víz nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Végülis egy 91-es autóról beszélünk. Ilyenkor ha az ember kénytelen eladni a jó állapotú autóját,akkor sem kérhet érte többet,mint amennyiért a többi korabeli ámde hulladék,bontószökevény társát árulják,mert nem fogja megvenni senki.

Viszont a jó autók nagyon hamar elmennek, hasnyálautóra fel sem kerülnek általában,mert a szomszéd,haversógor,munkatárs megveszi.

De szerintem érdemes lenne megnézni azt az NE gsi-t amit linkeltél.

Vagy:

Ennyi pénzét titkos tipp ;)

Esetleg 2.0 16V motorral,asszem közös fejlesztés az x20xe-vel. Simán lehet nem boyrészer darabokat találni. ;)

Talán ezt is érdemes megnézni mit mutat a piros fény víz nélkül.

Inkább Stefan vekijét marketingelnéd :D :icon4: :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Az a legdrágább eladó A vektra az országban szvsz. :icon4: B veki áráért senki nem fog A vektrát venni, az A vektrát mindenki ilyen 2-3kilóból akarja megúszni manapság.

A f.szt, nem adja drágán. Viszont az tényleg autó. Nem A vectrát akar venni, hanem valami normális 2ezres autót. :D

Link to comment
Megosztás:

A f.szt, nem adja drágán. Viszont az tényleg autó. Nem A vectrát akar venni, hanem valami normális 2ezres autót. :D

Az hogy ki mennyit áldozott az autójára az egyéni szociális probléma, úgy jársz a legjobban ha megveszed,leharcolod, majd a hibák elsunyításával elpasszolod.

A corsámat vettem 500-ért, felújítottam gyakorlatilag ugyanennyi pénzért,de tudom,hogy 700-ért kutyának nem kéne,amikor "annyiért C corsát veszek öcsééém" -igaz,hogy millió padlógázas cégautó km-rel, lógó béllel,de az akkor is újabb.

Link to comment
Megosztás:

Az hogy ki mennyit áldozott az autójára az egyéni szociális probléma, úgy jársz a legjobban ha megveszed,leharcolod, majd a hibák elsunyításával elpasszolod.

A corsámat vettem 500-ért, felújítottam gyakorlatilag ugyanennyi pénzért,de tudom,hogy 700-ért kutyának nem kéne,amikor "annyiért C corsát veszek öcsééém" -igaz,hogy millió padlógázas cégautó km-rel, lógó béllel,de az akkor is újabb.

Ki beszélt itt arról, hogy mennyit költött rá? :D

Link to comment
Megosztás:

Mert majd letagadja, hogy mik vannak benne az autóban.. ;) :icon4: Szerinted megmutatkozott az árában? :D Me' nekem nem tűnt fel. :icon4:

Öööö....Ha nekem 20xe A veki kéne,akkor ezek között választanék. Vagy ez, vagy ez

De 550-ből választani sem kéne,mert elhozhatnám mindkettőt. ;) Szerintem nehéz találni olyan bal..khm...embert aki hajlandó kettő árát adni egyért,mert az nagyon szép. Lehet kérni a penge állapotért felárat,de az olyan +20%,ennyivel hajlandóak többet adni érte max.

Ilyen árban dömping van 20NE-ből is,egész normálisnak tűnnek.

Link to comment
Megosztás:

Öööö....Ha nekem 20xe A veki kéne,akkor ezek között választanék. Vagy ez, vagy ez

De 550-ből választani sem kéne,mert elhozhatnám mindkettőt. :D Szerintem nehéz találni olyan bal..khm...embert aki hajlandó kettő árát adni egyért,mert az nagyon szép.

Ilyen árban dömping van 20NE-ből is,egész normálisnak tűnnek.

Mennyé' és kend el inkább a száját egy ernyócnak :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Fotóról nem lehet autót venni!

Gyűjts ki párat, ami egy útvonalon/környéken van, és nézegesd meg egy hozzáértő személlyel!!!

a 16 szelepesekkel vannak tapasztalatok (olajfogyi téren pl) a 8szelepesek meg kicsit megbízhatóbbak, de gyengébbek is)

Ha lehetséges inkább magánszemély! (nemcsak a tekergetés miatt, hanem az alacsonyabb ár miatt is, mert a kereskedő már ráteszi a maga hasznát) :D

átírás kb 60ezer, vezérműszíj csere (vízpumpa+szíj+feszítőgörgő+vezetőgörgő) 30ezer + olaj (olajszűrővel) kb 5ezer + levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő 3ezer.

Szigorúan csak az én véleményemet írtam le!!! Egyáltalán nem akarlak befolyásolni sem Téged, se Mást! :icon4:

Értelek!

De mi a helyzet akkor, hogyha igazából nincsen olyan ismerősöm aki hozzáértő személy lenne?

Meg szerinted meddig érdemes elmenni, pl Nyíregyháza, Debrecen?

Hiszen mondjuk annyiból jobb lehet, hogy akkor hazaúton elméletileg tesztelni is lehet, de ugyebár mivel nincsen autónk, ezért mindenképpen autóval rendelkező ismerős is kell.

Ha jól tudom akkor általában 3 féle benzines motor van, 1.4 - 60LE, 1.4 16V - 90LE, 1.6 16V - 101 LE, ezek közül melyik a jó választás?

Nekünk anno volt egy 2000-s 1.4 - 60LE-s astra classic-unk, és ugyan nem volt egy aszfalt szaggató, de elment a-b-be, meg előzni is lehetett vele, pályán is elbírta a 140-150-t.

Előre is köszi a választ, persze a többiek is írhatnak véleményt :icon4:

Korkki

Link to comment
Megosztás:

Értelek!

De mi a helyzet akkor, hogyha igazából nincsen olyan ismerősöm aki hozzáértő személy lenne?

Meg szerinted meddig érdemes elmenni, pl Nyíregyháza, Debrecen?

Hiszen mondjuk annyiból jobb lehet, hogy akkor hazaúton elméletileg tesztelni is lehet, de ugyebár mivel nincsen autónk, ezért mindenképpen autóval rendelkező ismerős is kell.

Ha jól tudom akkor általában 3 féle benzines motor van, 1.4 - 60LE, 1.4 16V - 90LE, 1.6 16V - 101 LE, ezek közül melyik a jó választás?

Nekünk anno volt egy 2000-s 1.4 - 60LE-s astra classic-unk, és ugyan nem volt egy aszfalt szaggató, de elment a-b-be, meg előzni is lehetett vele, pályán is elbírta a 140-150-t.

Előre is köszi a választ, persze a többiek is írhatnak véleményt ;)

Korkki

Hazaúton teszteled, de akkor már úgyis mindegy nem? :D Megvetted, kifizetted, pénzt már nem kapsz vissza. :icon4:

Ha jól emlékszem, sokszor volt már ez téma itt a fórumon!

Kijelenteni nem szeretném egyik motorról sem, hogy rossz!! :icon4:

Én 8szelepest vennék (személyes vélemény!) 1.4 -st (C14SE) 82 lóerős változatban, vagy 1.6-ost 75 lóerős változatban vagy ebből is az SE verziót.

De várd meg a többiek véleményét is azért! ;)

Link to comment
Megosztás:

Értelek!

De mi a helyzet akkor, hogyha igazából nincsen olyan ismerősöm aki hozzáértő személy lenne?

Meg szerinted meddig érdemes elmenni, pl Nyíregyháza, Debrecen?

Hiszen mondjuk annyiból jobb lehet, hogy akkor hazaúton elméletileg tesztelni is lehet, de ugyebár mivel nincsen autónk, ezért mindenképpen autóval rendelkező ismerős is kell.

Ha jól tudom akkor általában 3 féle benzines motor van, 1.4 - 60LE, 1.4 16V - 90LE, 1.6 16V - 101 LE, ezek közül melyik a jó választás?

Nekünk anno volt egy 2000-s 1.4 - 60LE-s astra classic-unk, és ugyan nem volt egy aszfalt szaggató, de elment a-b-be, meg előzni is lehetett vele, pályán is elbírta a 140-150-t.

Előre is köszi a választ, persze a többiek is írhatnak véleményt :icon4:

Korkki

Azért kicsit többféle van :D Egyikről sem lehet azt mondani hogy rossz. Ezek használt autók, itt már szinte minden attól függ, hogy hogy használták, mit csináltak vele. A 8szelepesek egyszerűbbek, általában ha hozzá kell nyúlni, akkor olcsóbban kijön a dolog, de ez nem azt jelenti hogy nem lehet belefutni szétcsapott 8szelepesbe, vagy tök jó 16v-be. Szerintem ne egy adott motor szerint nézelődj, hanem "tól- -ig" határokon belül. Mindenképp oda kell menni, megnézni, kipróbálni, úgyis az adott példánytól függ, hogy megéri -e :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.