Dáwid Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...l_klima-4719195 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra.....4._nz-4329897 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...4_start-4808433 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...ssic_gl-4854899 véleményt kérnék mindenkitől akinek van!!! :D valamint, lehet hogy egy hülye kérdés, de azokban az "F"-ben amelyekben a kormány nem légzsákos hanem más, az nem is szervós? Nincs igazán összefüggés, van légzsákos szervótlan, meg szervós nem-lufis is. (de nem parázni, próbálj ki egy szervó nélkülit, simán egykezes-tenyerezős :D Az utolsónak mondjuk (a kis horpadásokon kívül a s.ggén) az eleje elég érdekes. A hűtőmaszk, meg a motorháztető sem színben, sem dimenziókban nem igazán áll szoros kapcsolatban az autó többi részével :D (és akkor még mindig c14nz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 A zebrát alapból úgy kell megközelíteni, hogy a gyalogosnak meg tudd adni az elsőbbséget, eddíg úgy volt, hogyha már lelépett, most már a szándék is elég. Na ja ezért szívják meg a tanulók a vizsgán. Mert sokan ott állnak a zebránál fél méterre és trécselnek, de nem indúlnak el. Szóval az most szándék vagy nem. Nálam amikor vizsgáztam nagymociból akkor meg a mammer állt a zebrán bicajjal az első kerék a zebrán szóval megkezdte, ezért meálltam hogy átmenjen. De rittig az ellenkező irányba nézelődött fél percig, már ott torlódtak mögöttem az autók. Más: Apám régi Astrája légzsákos volt viszont nem szervós. (elvileg azt mondták hogy szervó rásegítős de nem tudom van e olyan.) Az eyém meg szervós, de nincs benne légzsák. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Nincs igazán összefüggés, van légzsákos szervótlan, meg szervós nem-lufis is. (de nem parázni, próbálj ki egy szervó nélkülit, simán egykezes-tenyerezős :D Az utolsónak mondjuk (a kis horpadásokon kívül a s.ggén) az eleje elég érdekes. A hűtőmaszk, meg a motorháztető sem színben, sem dimenziókban nem igazán áll szoros kapcsolatban az autó többi részével :D (és akkor még mindig c14nz) Ezt mondjuk nem erősíteném meg. Nekem nem tűnik olyan rossznak az az utolsó, a hűtőmaszk lámpa alatti része bal oldalon nincs bepattintva a helyére, ezért néz ki úgy, mintha más színű lenne, egyébként sztem nem olyan rossz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Ezt mondjuk nem erősíteném meg. Nekem nem tűnik olyan rossznak az az utolsó, a hűtőmaszk lámpa alatti része bal oldalon nincs bepattintva a helyére, ezért néz ki úgy, mintha más színű lenne, egyébként sztem nem olyan rossz :D Ülj bele azzenyémbe :D (vagy gyenge vagy :lol: :lol: ) Nekem nem szimpi az az autó :D Hátsó íveken képen is látni kis randaságot, még mindig tartom hogy nem egy színe van az elejének :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Van itt villanyszerelő? Kéne egy kis segítség. Elkezdett szikrázni a fali konnektor, szóval gondoltam rámérek multival hogy mi a helyzet. Nem vagyok szaki, de úgy tudom fázis, nulla, és föld van a konnektorban ugye? :D Na, a fázis és nulla között kiadta a kb 235 V-ot, ez oké. Aztán megmértem a földhöz képest és az egyik 0-t, a másik kb 25 V-ot adott. :D Miért is? Megigazítottam a vezetékeket a konnektorban, most már nem szikrázik, jó lett. Utána rámértem még egyszer és ugyanaz a feszültség jött ki. Próbaképpen megmértem egy másik ágon levő konnektort is, ott a föld és a két vezeték között 0, illetve 230 V-van. Most akkor ez hogy a f...omba van? Mennyinek kell lenni a vezetékek között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Ülj bele azzenyémbe :D (vagy gyenge vagy :lol: :P ) Nekem nem szimpi az az autó :D Hátsó íveken képen is látni kis randaságot, még mindig tartom hogy nem egy színe van az elejének :D Nekem 195/50-el sincs gondom, pepe amúgy is papírkutya, már a 14-es felnit sem viseli! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Takkkkkkaríítáás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 A második mellett én tudok egy pozitívumot... ismerem a gazdáját, munkatársam. Az autó nincs kicsinosítva eladásra, ez mindig is ilyen volt. Nagyon vigyázott erre az autóra és csak azért adja el mert már megvan a másik. :D Hali! Csak nem el vitték az autót???? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Ismét a véleményeteket kérném :D :D http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._klimas-4811198 - ez nekem végülis tetszik, bár mintha a bal első ködlámpánál a lökösön lenne egy vékony karc nyom. meg hát Nyíregyháza kicsit messze van, és nem tudom megérné-e. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._16v_gl-4883831 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._klima_-4852692 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...c_start-4877840 - ez is tetszik, szerintem nem lenne rossz, csak hát debrecen sem itt van a szomszédban :D http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...n_halas-4839435 - ezzel meg nekem az a fura, hogy a csomagtartón az opel embléma az elvileg nem ilyen krómozott 3d-s nek kellene lennie?? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...u_felni-4761566 amúgy szóljatok, hogyha már elegetek van a sok linkemből, de úgy érzem, hogy azért közöttetek jó helyen lennék, és megbízhatok bennetek. halilalipappi Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 A BC-m ma vicces kedvében van. Pestről elindultam haza, 39 km-es metehető távval, ami hamar, kb. 10-15km aladt 4-re apadt, ekkor töltöttem bele 8 liter naftát, ő viszont a tankolás utáni 1 km-en 0-ra csökkentette a megtehető távot, ami sem resetre, sem gyújtáslevételre nem változik, hiába van kb nyolcadig a tank, ráadásul a szegénységjelző sem világít. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Van itt villanyszerelő? Kéne egy kis segítség. Elkezdett szikrázni a fali konnektor, szóval gondoltam rámérek multival hogy mi a helyzet. Nem vagyok szaki, de úgy tudom fázis, nulla, és föld van a konnektorban ugye? :D Na, a fázis és nulla között kiadta a kb 235 V-ot, ez oké. Aztán megmértem a földhöz képest és az egyik 0-t, a másik kb 25 V-ot adott. :D Miért is? Megigazítottam a vezetékeket a konnektorban, most már nem szikrázik, jó lett. Utána rámértem még egyszer és ugyanaz a feszültség jött ki. Próbaképpen megmértem egy másik ágon levő konnektort is, ott a föld és a két vezeték között 0, illetve 230 V-van. Most akkor ez hogy a f...omba van? Mennyinek kell lenni a vezetékek között? Úgy tudom, hogy a föld már nem is föld, hanem védőnulla, nállam pölö 4 drót jön be a házba a 3 fázis, és maga a légkábel tartósodronya a nulla és a földelés egy személyben. Tehát fázis-nulla 230V, fázis-földelés 230V nulla-földelés, 0 mivel ugyanaz. A BC-m ma vicces kedvében van. Pestről elindultam haza, 39 km-es metehető távval, ami hamar, kb. 10-15km aladt 4-re apadt, ekkor töltöttem bele 8 liter naftát, ő viszont a tankolás utáni 1 km-en 0-ra csökkentette a megtehető távot, ami sem resetre, sem gyújtáslevételre nem változik, hiába van kb nyolcadig a tank, ráadásul a szegénységjelző sem világít. :D A tankszintjelzőről kapja a jelet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 A tankszintjelzőről kapja a jelet? Igen, de az jól mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Úgy tudom, hogy a föld már nem is föld, hanem védőnulla, nállam pölö 4 drót jön be a házba a 3 fázis, és maga a légkábel tartósodronya a nulla és a földelés egy személyben. Tehát fázis-nulla 230V, fázis-földelés 230V nulla-földelés, 0 mivel ugyanaz. Már ne is haragudj, de ezt egy kicsit pontosítanám! A hálózati nulla és a védőföldelés nagyon nem ugyanaz! Ami Neked az oszlopról bejön, az 3 fázis + a 0! A védőföldet meg a villanyreszelőnek kellett volna kialakítania egy földbe levert szonda személyében. Az óra előtt ezt össze szokták kötni a 0 vezetővel, hogy azonos potenciálra hozzák vele. A konnektorban mérve a 0 és a védőföld között max 1 ohm lehet. Minél kisebb az érték, annál jobb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Már ne is haragudj, de ezt egy kicsit pontosítanám! A hálózati nulla és a védőföldelés nagyon nem ugyanaz! Ami Neked az oszlopról bejön, az 3 fázis + a 0! A védőföldet meg a villanyreszelőnek kellett volna kialakítania egy földbe levert szonda személyében. Az óra előtt ezt össze szokták kötni a 0 vezetővel, hogy azonos potenciálra hozzák vele. A konnektorban mérve a 0 és a védőföld között max 1 ohm lehet. Minél kisebb az érték, annál jobb! Köszi az infókat! De tulajdonképpen a kérdésem az lett volna, normális-e, hogy az egyik ágon 25V van a földelés és a vezeték között, a másikon meg 230? De mindig csak az egyiken, a másik vezeték mindig 0. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Köszi az infókat! De tulajdonképpen a kérdésem az lett volna, normális-e, hogy az egyik ágon 25V van a földelés és a vezeték között, a másikon meg 230? De mindig csak az egyiken, a másik vezeték mindig 0. :D Nem! Valahol szakadt a földelés vezetéke, vagy kontakthibás a konnektorban a bekötés. Elvileg a nullához, és a földhöz képest majdnem ugyanannyit kéne mérned! A 0 és föld között pedig max!!!!! 1 ohm-ot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Nem! Valahol szakadt a földelés vezetéke, vagy kontakthibás a konnektorban a bekötés. Elvileg a nullához, és a földhöz képest majdnem ugyanannyit kéne mérned! A 0 és föld között pedig max!!!!! 1 ohm-ot. 230-at? :D Most rámértem a számítógépház külső burkolatára. Egyik drót a kezemben másik a gépházon és úgy is adta a 20-25 V-ot!! Most már értem miért csípett meg a múltkor, mikor pakolás közben a hónom alá kaptam a gépet. :D Valami nagyon nincs itt jól.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Ismét a véleményeteket kérném :lol: :lol: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._klimas-4811198 - ez nekem végülis tetszik, bár mintha a bal első ködlámpánál a lökösön lenne egy vékony karc nyom. meg hát Nyíregyháza kicsit messze van, és nem tudom megérné-e. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._16v_gl-4883831 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._klima_-4852692 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...c_start-4877840 - ez is tetszik, szerintem nem lenne rossz, csak hát debrecen sem itt van a szomszédban :lol: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...n_halas-4839435 - ezzel meg nekem az a fura, hogy a csomagtartón az opel embléma az elvileg nem ilyen krómozott 3d-s nek kellene lennie?? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...u_felni-4761566 amúgy szóljatok, hogyha már elegetek van a sok linkemből, de úgy érzem, hogy azért közöttetek jó helyen lennék, és megbízhatok bennetek. halilalipappi Az elsőnek a jobb oldala nagyon érdekes. Az első sárvédő, meg az első ajtó tök különböző színű, a jobb hátsó ajtó alul meg úgy eláll, hogy azt mondanám nincs becsukva, ha a teteje viszont nem lenne becsukva :D Ülések dzsíeszájosítva, ugyan olyanok mint az enyém, úgyhogy jópont (üléscsere rosszpont, átlagot vonva nincs rá pont :D ) Villanyablak vezetőoldalon jópofa, utó-gyári :D második: Astra ül a fűben, szép ződ, nekem tetszik. harmadik: bal hátsó sárvédő-bal hátsó ajtó megint csak 2 erősen különböző szín :D (jobb hátsó sárvédő pereme belülről elég rozsdás) negyedik: nem tudnám megmondani miért, de nem tetszik :P ötödik: 2000-ben de, de amúgy is szivárványos az egész, miért pont a csomagtartó ajtó lenne a sajátja :D (2000-ben volt lufi nélküli kormányos? :D ) uccsó: így vizesen egész szép, (ajtókárpitok, ülés kárpitok ütik egymást, valaki nem ode született :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Az elsőnek a jobb oldala nagyon érdekes. Az első sárvédő, meg az első ajtó tök különböző színű, a jobb hátsó ajtó alul meg úgy eláll, hogy azt mondanám nincs becsukva, ha a teteje viszont nem lenne becsukva :D Ülések dzsíeszájosítva, ugyan olyanok mint az enyém, úgyhogy jópont (üléscsere rosszpont, átlagot vonva nincs rá pont :lol: ) Villanyablak vezetőoldalon jópofa, utó-gyári :lol: második: Astra ül a fűben, szép ződ, nekem tetszik. harmadik: bal hátsó sárvédő-bal hátsó ajtó megint csak 2 erősen különböző szín :D (jobb hátsó sárvédő pereme belülről elég rozsdás) negyedik: nem tudnám megmondani miért, de nem tetszik :P ötödik: 2000-ben de, de amúgy is szivárványos az egész, miért pont a csomagtartó ajtó lenne a sajátja :lol: (2000-ben volt lufi nélküli kormányos? :D ) uccsó: így vizesen egész szép, (ajtókárpitok, ülés kárpitok ütik egymást, valaki nem ode született :D ) Volt 2000ben lufi nélküli. A kárpitok így gyáriak. Már 97ben is adtak így ki recaroval autót. Inkább az a je sárvédő csíkja esik ki a síkból. Viszont a kormányt bőrözték...vagy dícséret, csak km sumák :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Volt 2000ben lufi nélküli. A kárpitok így gyáriak. Már 97ben is adtak így ki recaroval autót. Inkább az a je sárvédő csíkja esik ki a síkból. Viszont a kormányt bőrözték...vagy dícséret, csak km sumák :D A ferde-csíkos fekete ülés, meg a teljesen fekete kárpit, az klappol egymással? :D :D Ezek a lengyelek nagyon be lehettek b.szva :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 230-at? :D Most rámértem a számítógépház külső burkolatára. Egyik drót a kezemben másik a gépházon és úgy is adta a 20-25 V-ot!! Most már értem miért csípett meg a múltkor, mikor pakolás közben a hónom alá kaptam a gépet. :D Valami nagyon nincs itt jól.... A fázishoz képest gondoltam! Pont erre való a védőföldelés. Sajnos a szgép tápegységében van olyan fémházas kondi ami hajlamos rá, hogy a fémházra kinyomja a fázist, vagy egy részét, ha kezd kiszáradni. Fogj egy darab hosszú drótot, és egy jó konnektor földjéhez képest mérj ellenállást a 2 föld között. "0"-át kéne mutatnia a műszernek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 A ferde-csíkos fekete ülés, meg a teljesen fekete kárpit, az klappol egymással? :D :D Ezek a lengyelek nagyon be lehettek b.szva :D Márpedigde :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Márpedigde :D Értemén, de akkor is f.szul néz ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Az elsőnek a jobb oldala nagyon érdekes. Az első sárvédő, meg az első ajtó tök különböző színű, a jobb hátsó ajtó alul meg úgy eláll, hogy azt mondanám nincs becsukva, ha a teteje viszont nem lenne becsukva :D Ülések dzsíeszájosítva, ugyan olyanok mint az enyém, úgyhogy jópont (üléscsere rosszpont, átlagot vonva nincs rá pont :lol: ) Villanyablak vezetőoldalon jópofa, utó-gyári :lol: második: Astra ül a fűben, szép ződ, nekem tetszik. harmadik: bal hátsó sárvédő-bal hátsó ajtó megint csak 2 erősen különböző szín :D (jobb hátsó sárvédő pereme belülről elég rozsdás) negyedik: nem tudnám megmondani miért, de nem tetszik :P ötödik: 2000-ben de, de amúgy is szivárványos az egész, miért pont a csomagtartó ajtó lenne a sajátja :lol: (2000-ben volt lufi nélküli kormányos? :D ) uccsó: így vizesen egész szép, (ajtókárpitok, ülés kárpitok ütik egymást, valaki nem ode született :D ) Nekem az 5. esetében inkább a szürke műanyag burkolatok és a műszerfal furcsák. Azt hittem, facelift után már minden fekete volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Nekem az 5. esetében inkább a szürke műanyag burkolatok és a műszerfal furcsák. Azt hittem, facelift után már minden fekete volt. 97es svájci autók még vannak szürke belsővel, de ez különösen öszvér. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 97es svájci autók még vannak szürke belsővel, de ez különösen öszvér. :D Tényleg nagyon furcsa :D Azt írja 98 ezer km. Nekem a váltó és a kézifékszoknya 200.000 után nézett így ki. Biztos változtattak az anyagon. :P Mondjuk ehhez képest, a főnökömnek a teepee-ben 60.000 után szabályosan ronggyá van szakadva a váltószoknya :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts