Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hát majd jönnek a szakik és mondanak valami okosat. Esetleg az AGR szelepet, Alapjárat léptetőt, kipucingálhatod, olajcserénél ne felejts benzinszűrőt cserélni... Lehet hogy a lambdaszonda rakoncátlankodik.... De akinek nem a szakmája, az csak találgat!

Benzinszűrő nemrég lett cserélve tél előtt asszem, Alapjáratit szintén pár hónapja néztem meg szépen dolgozott tiszta volt. Csak csúsztatáskor jön a hiba és csak hidegen... pár km és mintha új lenne. Azért köszi a segítséget :D

Link to comment
Megosztás:

Benzinszűrő nemrég lett cserélve tél előtt asszem, Alapjáratit szintén pár hónapja néztem meg szépen dolgozott tiszta volt. Csak csúsztatáskor jön a hiba és csak hidegen... pár km és mintha új lenne. Azért köszi a segítséget :D

Nézd meg a kétvezetékes hőmérséklet jeladót, ami a motorvezérlőt informálja a motor hőmérsékletéről. Ha melegebbnek mutatja a motort, mint valójában, akkor hidegen rángathat a motor. Esetleg lehúzhatod róla a csatlakozót, és a csatlakozóba egy 3-4kOhmos ellenállást dugsz. Ha így nem rángat hidegen, akkor azt a hőgombát kell cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Mitől lehet az, hogy hidegen napi első indulásra (illetve ha kb 1 hetet áll akkor mégjobban csinálja) kuplung csúsztatásnál berántgat a kocsi... olyan mintha nem adnék elég gázt neki de nem erről van szó mert mikor bemelegszik a rendszer kb 3-5km után már nincs ilyen. És ha nagyobb fordulattal indulok akkor is ilyen. Kuplung szerkezet meglett nézve nemrég teljesen jo, kinyomocsapágy lett cserélve ha már szét lett szedve mert amugy is volt kis hangja tárcsa is ok. Emellett van az a hang amit irtam már és válaszotlatok is páran hogy nem csak én hallom...hogy a váltóbol enyhe zörgés hallhato mikor üresben van gázfröcsre illetve néha bezörög.

Nekem is ilyen, hogy a napi első elindulásnál, amikor engedem fel a kuplungot akkor nemis rángat hanem beremeg az egész autó. Szerintem nem a motor rángat, hanem a kuplungnál van valami vagy a váltónál. Én már kb 2 éve így járok vele, eddig semmi gond nincs. Azt a napi egy beremegést kibírom.

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a kétvezetékes hőmérséklet jeladót, ami a motorvezérlőt informálja a motor hőmérsékletéről. Ha melegebbnek mutatja a motort, mint valójában, akkor hidegen rángathat a motor. Esetleg lehúzhatod róla a csatlakozót, és a csatlakozóba egy 3-4kOhmos ellenállást dugsz. Ha így nem rángat hidegen, akkor azt a hőgombát kell cserélni.

szerintem is valami olyasmi mint amit Atis leírt... nem motor hanem valami váltó vagy kuplungnál van valami, én lassan 1 éve hajtom igy nálam se jött ki a hiba oka még :D közbe szét is lett szedve egyszer a kinyomocsapágy miatt és teljesen épnek tűnik a szerkezet és a tárcsa is.

Link to comment
Megosztás:

szerintem is valami olyasmi mint amit Atis leírt... nem motor hanem valami váltó vagy kuplungnál van valami, én lassan 1 éve hajtom igy nálam se jött ki a hiba oka még :D közbe szét is lett szedve egyszer a kinyomocsapágy miatt és teljesen épnek tűnik a szerkezet és a tárcsa is.

Az egyik ismerősöm is már lassan 3 éve így jár az autóval, neki sincs még semmi baja.

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Egy kuplung megfőzése mennyi ideig tart?

Vagyis utána a szag.

Mert az volt tegnap, hogy mentünk haverokkal (öten) Mátrába mászni, és egyszer csak uticélunk előtt kicsivel égett gumiszag törte meg az erdő illatát.

Arrafelé tötymörgés se volt, meg dugó se, meg semmi. Egyszerűen csak haladtunk, nem kábé 2-3000es fordulatszámmal, kettes-hármasban.

Az autón semmi se változott, pár perc múlva el is múlt a szag.

Amikor megérkeztünk, kinyitottam a motorháztetőt, szimatoltam, de semmit nem éreztem :D

Lehet valaki épp gumicsizmával füstölte a sonkát falun?

A kuplungon érezni, hogy nem harap úgy, mint az új, de ha egyszer felengedem, és megtapad, akkor nem csúszik.

Akkor gondolkodik kicsit, amikor 5-6000-nél váltok csak. Akkor amikor felengedem, érezni, hogy ezt nem szereti :D

(nem is csinálom gyakran)

köszönöm a válaszokat

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Egy kuplung megfőzése mennyi ideig tart?

Vagyis utána a szag.

Mert az volt tegnap, hogy mentünk haverokkal (öten) Mátrába mászni, és egyszer csak uticélunk előtt kicsivel égett gumiszag törte meg az erdő illatát.

Arrafelé tötymörgés se volt, meg dugó se, meg semmi. Egyszerűen csak haladtunk, nem kábé 2-3000es fordulatszámmal, kettes-hármasban.

Az autón semmi se változott, pár perc múlva el is múlt a szag.

Amikor megérkeztünk, kinyitottam a motorháztetőt, szimatoltam, de semmit nem éreztem :D

Lehet valaki épp gumicsizmával füstölte a sonkát falun?

A kuplungon érezni, hogy nem harap úgy, mint az új, de ha egyszer felengedem, és megtapad, akkor nem csúszik.

Akkor gondolkodik kicsit, amikor 5-6000-nél váltok csak. Akkor amikor felengedem, érezni, hogy ezt nem szereti :D

(nem is csinálom gyakran)

köszönöm a válaszokat

Üdv

Gábor

Nem olyan könnyű elégetni, ha pölö valahol bentragadsz, vagy mást akarsz kihúzni, akkor is elég rendesen kell nyüstölni, mire jön a szag. Egyszer-kétszer már másztam ki árokból, ártérből...stb. de még soha nem volt semmi.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek! :D

Új tag lennék :D

Első felvonásba:

-Jelenleg egy Astra F 1.4 8V (60Le) tulajdonosa vagyok,már 4 éve :D

Egy kis ízelítő:

:lol:

Lassan közeleg az idő, amikor újítás lesz,autó csere.1.8 16V (125Le) vagy pedig a jó öreg GSi :P

Akinek a 150Le GSi-e van azoktól kérnék egy rövidke leírást,hogy ha veszem mikre kell odafigyelni stb. meg 1-2 műszaki adat is jol jönne: fogyasztás,gyorsulás,végsebesség, meg 1-2 okosság :lol:

Előre is köszönöm !

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek! :D

Új tag lennék :D

Első felvonásba:

-Jelenleg egy Astra F 1.4 8V (60Le) tulajdonosa vagyok,már 4 éve :D

Egy kis ízelítő:

:lol:

Lassan közeleg az idő, amikor újítás lesz,autó csere.1.8 16V (125Le) vagy pedig a jó öreg GSi :P

Akinek a 150Le GSi-e van azoktól kérnék egy rövidke leírást,hogy ha veszem mikre kell odafigyelni stb. meg 1-2 műszaki adat is jol jönne: fogyasztás,gyorsulás,végsebesség, meg 1-2 okosság :lol:

Előre is köszönöm !

Ezeket megtalálod a neten is, www.autoweek.nl - itt szinte minden autó gyári adata fel van töltve. Igaz holland nyelvű, de könnyen el lehet rajta igazodni.

(Másrészt én nem ilyen videókkal indítottam volna.)

Link to comment
Megosztás:

Ezeket megtalálod a neten is, www.autoweek.nl - itt szinte minden autó gyári adata fel van töltve. Igaz holland nyelvű, de könnyen el lehet rajta igazodni.

(Másrészt én nem ilyen videókkal indítottam volna.)

Ilyen kipufogó hangja az ezeröcsiknek volt a 80-as években... :D

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Egy kuplung megfőzése mennyi ideig tart?

Vagyis utána a szag.

Mert az volt tegnap, hogy mentünk haverokkal (öten) Mátrába mászni, és egyszer csak uticélunk előtt kicsivel égett gumiszag törte meg az erdő illatát.

Arrafelé tötymörgés se volt, meg dugó se, meg semmi. Egyszerűen csak haladtunk, nem kábé 2-3000es fordulatszámmal, kettes-hármasban.

Az autón semmi se változott, pár perc múlva el is múlt a szag.

Amikor megérkeztünk, kinyitottam a motorháztetőt, szimatoltam, de semmit nem éreztem :P

Lehet valaki épp gumicsizmával füstölte a sonkát falun?

A kuplungon érezni, hogy nem harap úgy, mint az új, de ha egyszer felengedem, és megtapad, akkor nem csúszik.

Akkor gondolkodik kicsit, amikor 5-6000-nél váltok csak. Akkor amikor felengedem, érezni, hogy ezt nem szereti :D

(nem is csinálom gyakran)

köszönöm a válaszokat

Üdv

Gábor

Az égett kuplungnak nem égett gumiszaga van :D 2 napja sütöttem kicsit a zafiráét, még elég frissen megvan a szag :D :lol: A nagyon gyilkolt féknek van még hasonló szaga, de semikképp nem gumis :D

Hello mindenkinek! :D

Új tag lennék :D

Első felvonásba:

-Jelenleg egy Astra F 1.4 8V (60Le) tulajdonosa vagyok,már 4 éve :D

Egy kis ízelítő:

:lol:

Lassan közeleg az idő, amikor újítás lesz,autó csere.1.8 16V (125Le) vagy pedig a jó öreg GSi ;)

Akinek a 150Le GSi-e van azoktól kérnék egy rövidke leírást,hogy ha veszem mikre kell odafigyelni stb. meg 1-2 műszaki adat is jol jönne: fogyasztás,gyorsulás,végsebesség, meg 1-2 okosság ;)

Előre is köszönöm !

Gyjó, be vagy mutatkozva. Akkor most vegyük úgy, hogy nem láttam a képet a kipufról, és majd csak akkor kezdelek agyig sz.patni vele, ha már nem sértődsz be rajta :lol: A kuplungnyekergésre meg jót tesz, ha nem szárazon szenved a szerencsétlen, hanem kiakasztod a bowden váltó felőli végét, felfelé tartod amennyire tudod és jól megküldöd valami kenőanyaggal (wd40-Triflow, vagy amit találsz) így viszonylag hosszan befolyik a bowden mellett. Illetve az utastérben, a pedál forgáspontjául szolgáló tengelyt is megkenheted. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezeket megtalálod a neten is, www.autoweek.nl - itt szinte minden autó gyári adata fel van töltve. Igaz holland nyelvű, de könnyen el lehet rajta igazodni.

(Másrészt én nem ilyen videókkal indítottam volna.)

Jó ez az oldal csak, mintha részeg angol tengerészek próbálnának németül beszélni! :D

Ilyen kipufogó hangja az ezeröcsiknek volt a 80-as években... :D

rednáá,rednáá. :D

Link to comment
Megosztás:

-Jelenleg egy Astra F 1.4 8V (60Le) tulajdonosa vagyok,már 4 éve :D

Egy kis ízelítő:

:lol:

Lassan közeleg az idő, amikor újítás lesz,autó csere.1.8 16V (125Le) vagy pedig a jó öreg GSi :D

Akinek a 150Le GSi-e van azoktól kérnék egy rövidke leírást,hogy ha veszem mikre kell odafigyelni stb. meg 1-2 műszaki adat is jol jönne: fogyasztás,gyorsulás,végsebesség, meg 1-2 okosság :D

Ha sík úton 11mp alatt gyorsul az 1.4nz-d 0-100-ra,(véletlenül sem 19-ről 100-ra,ugye? :P ) akkor a 20xe gsi astra nagy csalódás lesz,mert az csak 2mp-el gyorsabb ennél. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az égett kuplungnak nem égett gumiszaga van :D 2 napja sütöttem kicsit a zafiráét, még elég frissen megvan a szag :lol: :P A nagyon gyilkolt féknek van még hasonló szaga, de semikképp nem gumis :D

Lehet, még előttem hagyta ott valaki a szagot :lol:

Szerintem nem lesz gáz vele, két hét múlva indulunk vele Ausztriába. Akkor kiderül.

De lehet a nyáron még Franciaország is beesik :lol:

A fékhez már rég nem nyúltam előtte sokkal. Felfelé mentünk, nem lefelé.

Viszont a benzinpumpa hangja feleslegessé teszi a benzinmérőt :D

Tényleg, van valami plusz dolog, ami kötelező Ausztriában, vagy valami más szabály, ami ott érvényes, itt nem?

Tűzoltókészülék, akármi...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.