Bálintka 1.6i Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Srácok,tudom,hogy nem ide való téma,de nem bont valaki 1.6.i-t?Hűtőbajom van.A bontóban meg elment a bácsi esze :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Srácok,tudom,hogy nem ide való téma,de nem bont valaki 1.6.i-t?Hűtőbajom van.A bontóban meg elment a bácsi esze :D Nem tudom mennyit szánsz rá, de nekem most bontott hűtőm van, és már ereszt. Szerintem veszek bele egy ilyet. Amúgy a bontott is ennyi volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Én is néztem bontóban.Lehet,hogy új lesz.Sőt.Csak gondoltam,teszek egy próbát,mert kissé leégtem anyagilag. Mindegy,addig csak kihúzom vele valahogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Én is néztem bontóban.Lehet,hogy új lesz.Sőt.Csak gondoltam,teszek egy próbát,mert kissé leégtem anyagilag. Mindegy,addig csak kihúzom vele valahogy. Én meg egyenlőre lehet megragasztom a régit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Én meg egyenlőre lehet megragasztom a régit. :D Nem tudom ragasztani.Hőgombát akartam cserélni,ki akartam venni a hűtőt és a felső csőcsonk leszakadt.Porlik szét.Megette az idő.Megoldottam,ideig-óráig jó lesz,messze nem kell járni addig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Nem tudom ragasztani.Hőgombát akartam cserélni,ki akartam venni a hűtőt és a felső csőcsonk leszakadt.Porlik szét.Megette az idő.Megoldottam,ideig-óráig jó lesz,messze nem kell járni addig. Nini ez itt van a közelben, és ventivel adja:Klikk. Nekem is a felső csonk sérült, de szerintem megoldható műgyantával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Miért van az, hogy automosásnál vagy egy erősebb esőnél bejut a víz az oldalsó ablakokhoz felül-oldalt? Szigetelőgumin nemlátok semmi hibát... De látszik hogy viz van az üveg és a gumiközött... több autónál is láttam ilyen jelenséget lehet valamit tenni ellene? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Miért van az, hogy automosásnál vagy egy erősebb esőnél bejut a víz az oldalsó ablakokhoz felül-oldalt? Szigetelőgumin nemlátok semmi hibát... De látszik hogy viz van az üveg és a gumiközött... több autónál is láttam ilyen jelenséget lehet valamit tenni ellene? Nincs bepattintós szélterelőd? Ha nincs, akkor még lehet, hogy egy picit ferdén áll az ablakod, ezt lehet állítani az ajtókárpit alatt, 2 csavarral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Értem, köszi! És a villanásokból meg lehet tudni mi micsoda? hol lehet ezeknek utánanézni? Pölö itt klikk. És még itt is. Dehogynem :lol: Tedd a képernyőre a kezed, és mond utánam: egy-kedó-hááom-távozzturbokormányvédőőő :lol: Ellenállok, ellenállok, ellenálok.... :D vagy mégsem? :D De igennn! :lol: :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Nincs bepattintós szélterelőd? Ha nincs, akkor még lehet, hogy egy picit ferdén áll az ablakod, ezt lehet állítani az ajtókárpit alatt, 2 csavarral. Nincs szélterelőm, szemmel láthatóan nem áll benne ferdén, nincs hézag se és az összes oldalsó üvegen jelentkezik a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Nincs szélterelőm, szemmel láthatóan nem áll benne ferdén, nincs hézag se és az összes oldalsó üvegen jelentkezik a probléma. Mind a négy ablaknál, a duplatömítésen átmegy a víz? :D :D Szerintem még szándékosan se tudnám megcsinálni, ha ez lenne a feladat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Nincs szélterelőm, szemmel láthatóan nem áll benne ferdén, nincs hézag se és az összes oldalsó üvegen jelentkezik a probléma. Nem a gumikéderrel lesz ott a gond? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Mind a négy ablaknál, a duplatömítésen átmegy a víz? :D :D Szerintem még szándékosan se tudnám megcsinálni, ha ez lenne a feladat :D Én sem értem... ezért kérdeztem :P nem vészesen amugy de azért csak bekerül a víz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Nem a gumikéderrel lesz ott a gond? :D Nincs igazán látható nyoma ez előtt egy E kadetom volt ott sokkal rosszabb állpotban volt a kéder mégse volt ilyen főleg nem mind a 4 ablaknál.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Sziasztok feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Sziasztok feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom... A legrosszabb motor az, aminek baja van. Találsz olyat is bőven, nálunk nem kell sokat keresni, hogy sz.r autót vegyen az ember. Ha raccsingolni akarsz, akkor nem 1.4-est kell venni. Ha azt akarod hogy menjen, akkor rendesen pörgetni kell, akkor meg persze hogy leeszi a hajadat. Ha így van/volt használva, akkor az olajat is enni fogja idővel, minden motor elkezdni enni az olajat, ha kinyomják a szemét. Ezek érzékenyebb motorok, nem nehéz szétrúgni őket, de azért vannak páran, akik el tudnak járni vele normális fogyasztással, nem benzin-olaj keverékkel. Nem általánosítás, nem km-óra állás, hanem konkrét példány és állapot alapján veszünk autót. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Sziasztok feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom... Olajat eszi? :D Az enyémen kb. 10000 kilométer elteltével mozdul meg a nívón a szint, de akkor sem nagyon... Nekem volt egy C16NZ-m, 100 kilométeren elfogyasztott 2-3 liter olajat... pedig az aztán "a legjobb Opel motor a világon". Amúgy tényleg nem rossz, egyszerűen az egy soha nem karbantartott, széttaposott példány volt, ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Mind a négy ablaknál, a duplatömítésen átmegy a víz? :D :D Szerintem még szándékosan se tudnám megcsinálni, ha ez lenne a feladat :D Nekem a bal hátsónál szivárog be víz mosáskor, de nem vézes, csak átszik a gumikédernél, hogy bejutott egy kevés. Gondolom nem olyan rugalmassak már ezek az alkatrészek. Olajat eszi? :P Az enyémen kb. 10000 kilométer elteltével mozdul meg a nívón a szint, de akkor sem nagyon... Nekem volt egy C16NZ-m, 100 kilométeren elfogyasztott 2-3 liter olajat... pedig az aztán "a legjobb Opel motor a világon". Amúgy tényleg nem rossz, egyszerűen az egy soha nem karbantartott, széttaposott példány volt, ennyi. Persze ha kipótolja hűtővízből. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Olajat eszi? :D Az enyémen kb. 10000 kilométer elteltével mozdul meg a nívón a szint, de akkor sem nagyon... Nekem volt egy C16NZ-m, 100 kilométeren elfogyasztott 2-3 liter olajat... pedig az aztán "a legjobb Opel motor a világon". Amúgy tényleg nem rossz, egyszerűen az egy soha nem karbantartott, széttaposott példány volt, ennyi. Én is így jártam az enyémmel.650 km-en öntöttem bele 3l-t.Akkor kezdett gyanússá válnia dolog,amikor sík úton,üresen sem ment 70-nél többet.Zéró kompresszió két hengerben.Pedig "nem sok" km volt benne.Aztán műszakin jelezte a vizsgabiztos haver,hogy az előző műszakin 330.000. felett járt az érték.Mit vár az ember 220.000 ft-ért. :D Nnnna ennyit a km óra állásáról. Aztán vettem bontóban vakon egy mocit,kitudja mennyivel a háta mögött.... Azzal meg semmi.Megy,nem eszik sokat.Olajcserétől cseréig nem fogyaszt kenőanyagok-kopp,kopp-lekopogom.A tömítéseknél könnyezett,de azok cseréje után szobatiszta lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, Az 1,6 16V eszi az olajat. :D Az 1,4 jobb ebből a szempontból. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Az 1,6 16V eszi az olajat. :D Az 1,4 jobb ebből a szempontból. :D Köszönöm a válaszokat! A fogyasztása azt hallottam hogy átlag 8.5 (90 lóerő). Ez helytálló nagyjából? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Köszönöm a válaszokat! A fogyasztása azt hallottam hogy átlag 8.5 (90 lóerő). Ez helytálló nagyjából? Nagyjából. Egyébként az 1,6-ra sem mondanám,hogy nem jó de gyárilag van megadva a nagyobb olajfogyasztás. A biztosítás szempontjából meg mindegy a köbcenti mert úgyis teljesítmény után kell fizetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Az 1,6 16V eszi az olajat. :D Az 1,4 jobb ebből a szempontból. :D szia rTomi! láttam az aláírásodban hogy neked is olyan astrád van mint nekem csak az enyém lépcsőshátú és automata váltós. de ugyanaz az egész. 1.8 116 le x18xe lenne pár kérdésem hozzád. Eddig nem sok emberrel találkoztam akinek ilyen volt. a tiéd vauxhall astra volt eredetileg? na és a kérdés: eredeti hátsó dob van neked alatta? mert olyannak néz ki mint az eredeti. volt vmi hibája a gépnek edig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Miért van az, hogy automosásnál vagy egy erősebb esőnél bejut a víz az oldalsó ablakokhoz felül-oldalt? Szigetelőgumin nemlátok semmi hibát... De látszik hogy viz van az üveg és a gumiközött... több autónál is láttam ilyen jelenséget lehet valamit tenni ellene? Én is mostanában lettem erre figyelmes nekem sem jut be nagy mennyiségben csak amikor mosom látni hogy kicsit párásodik alatta! De hála isten nem úszunk a kocsiba!! :P :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Sziasztok feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom... Ahogy előttem is írták, az 1.6 16V az olajfogyasztás-bajnok. Sztem nem lesz azzal semmi gond, ha nem taposták még szét. Csak jó minőségű olajat adj neki (lehetőleg ne GM-et, vagy Castrolt, mert hamisítják őket), és jó lesz az. Én is mostanában lettem erre figyelmes nekem sem jut be nagy mennyiségben csak amikor mosom látni hogy kicsit párásodik alatta! De hála isten nem úszunk a kocsiba!! :P :D :D :D Nekem mind a 4 ablaknál van ez, de nem különösebben foglalkoztat, eső vagy mosás után kicsit leengedem az ablakokat, és kiszárad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts