Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem tudom ragasztani.Hőgombát akartam cserélni,ki akartam venni a hűtőt és a felső csőcsonk leszakadt.Porlik szét.Megette az idő.Megoldottam,ideig-óráig jó lesz,messze nem kell járni addig.

Nini ez itt van a közelben, és ventivel adja:Klikk. Nekem is a felső csonk sérült, de szerintem megoldható műgyantával.

Link to comment
Megosztás:

Miért van az, hogy automosásnál vagy egy erősebb esőnél bejut a víz az oldalsó ablakokhoz felül-oldalt? Szigetelőgumin nemlátok semmi hibát... De látszik hogy viz van az üveg és a gumiközött... több autónál is láttam ilyen jelenséget lehet valamit tenni ellene?

Link to comment
Megosztás:

Miért van az, hogy automosásnál vagy egy erősebb esőnél bejut a víz az oldalsó ablakokhoz felül-oldalt? Szigetelőgumin nemlátok semmi hibát... De látszik hogy viz van az üveg és a gumiközött... több autónál is láttam ilyen jelenséget lehet valamit tenni ellene?

Nincs bepattintós szélterelőd? Ha nincs, akkor még lehet, hogy egy picit ferdén áll az ablakod, ezt lehet állítani az ajtókárpit alatt, 2 csavarral.

Link to comment
Megosztás:

Nincs bepattintós szélterelőd? Ha nincs, akkor még lehet, hogy egy picit ferdén áll az ablakod, ezt lehet állítani az ajtókárpit alatt, 2 csavarral.

Nincs szélterelőm, szemmel láthatóan nem áll benne ferdén, nincs hézag se és az összes oldalsó üvegen jelentkezik a probléma.

Link to comment
Megosztás:

Nincs szélterelőm, szemmel láthatóan nem áll benne ferdén, nincs hézag se és az összes oldalsó üvegen jelentkezik a probléma.

Mind a négy ablaknál, a duplatömítésen átmegy a víz? :D :D Szerintem még szándékosan se tudnám megcsinálni, ha ez lenne a feladat :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt

Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt

Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom...

A legrosszabb motor az, aminek baja van. Találsz olyat is bőven, nálunk nem kell sokat keresni, hogy sz.r autót vegyen az ember. Ha raccsingolni akarsz, akkor nem 1.4-est kell venni. Ha azt akarod hogy menjen, akkor rendesen pörgetni kell, akkor meg persze hogy leeszi a hajadat. Ha így van/volt használva, akkor az olajat is enni fogja idővel, minden motor elkezdni enni az olajat, ha kinyomják a szemét. Ezek érzékenyebb motorok, nem nehéz szétrúgni őket, de azért vannak páran, akik el tudnak járni vele normális fogyasztással, nem benzin-olaj keverékkel. Nem általánosítás, nem km-óra állás, hanem konkrét példány és állapot alapján veszünk autót. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt

Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom...

Olajat eszi? :D Az enyémen kb. 10000 kilométer elteltével mozdul meg a nívón a szint, de akkor sem nagyon...

Nekem volt egy C16NZ-m, 100 kilométeren elfogyasztott 2-3 liter olajat... pedig az aztán "a legjobb Opel motor a világon". Amúgy tényleg nem rossz, egyszerűen az egy soha nem karbantartott, széttaposott példány volt, ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Mind a négy ablaknál, a duplatömítésen átmegy a víz? :D :D Szerintem még szándékosan se tudnám megcsinálni, ha ez lenne a feladat :D

Nekem a bal hátsónál szivárog be víz mosáskor, de nem vézes, csak átszik a gumikédernél, hogy bejutott egy kevés. Gondolom nem olyan rugalmassak már ezek az alkatrészek.

Olajat eszi? :P Az enyémen kb. 10000 kilométer elteltével mozdul meg a nívón a szint, de akkor sem nagyon...

Nekem volt egy C16NZ-m, 100 kilométeren elfogyasztott 2-3 liter olajat... pedig az aztán "a legjobb Opel motor a világon". Amúgy tényleg nem rossz, egyszerűen az egy soha nem karbantartott, széttaposott példány volt, ennyi.

Persze ha kipótolja hűtővízből. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olajat eszi? :D Az enyémen kb. 10000 kilométer elteltével mozdul meg a nívón a szint, de akkor sem nagyon...

Nekem volt egy C16NZ-m, 100 kilométeren elfogyasztott 2-3 liter olajat... pedig az aztán "a legjobb Opel motor a világon". Amúgy tényleg nem rossz, egyszerűen az egy soha nem karbantartott, széttaposott példány volt, ennyi.

Én is így jártam az enyémmel.650 km-en öntöttem bele 3l-t.Akkor kezdett gyanússá válnia dolog,amikor sík úton,üresen sem ment 70-nél többet.Zéró kompresszió két hengerben.Pedig "nem sok" km volt benne.Aztán műszakin jelezte a vizsgabiztos haver,hogy az előző műszakin 330.000. felett járt az érték.Mit vár az ember 220.000 ft-ért. :D Nnnna ennyit a km óra állásáról.

Aztán vettem bontóban vakon egy mocit,kitudja mennyivel a háta mögött....

Azzal meg semmi.Megy,nem eszik sokat.Olajcserétől cseréig nem fogyaszt kenőanyagok-kopp,kopp-lekopogom.A tömítéseknél könnyezett,de azok cseréje után szobatiszta lett.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat!

A fogyasztása azt hallottam hogy átlag 8.5 (90 lóerő).

Ez helytálló nagyjából?

Nagyjából.

Egyébként az 1,6-ra sem mondanám,hogy nem jó de gyárilag van megadva a nagyobb olajfogyasztás.

A biztosítás szempontjából meg mindegy a köbcenti mert úgyis teljesítmény után kell fizetni.

Link to comment
Megosztás:

Az 1,6 16V eszi az olajat. :D

Az 1,4 jobb ebből a szempontból. :D

szia rTomi!

láttam az aláírásodban hogy neked is olyan astrád van mint nekem csak az enyém lépcsőshátú és automata váltós. de ugyanaz az egész. 1.8 116 le x18xe

lenne pár kérdésem hozzád. Eddig nem sok emberrel találkoztam akinek ilyen volt.

a tiéd vauxhall astra volt eredetileg?

na és a kérdés:

eredeti hátsó dob van neked alatta? mert olyannak néz ki mint az eredeti.

volt vmi hibája a gépnek edig?

Link to comment
Megosztás:

Miért van az, hogy automosásnál vagy egy erősebb esőnél bejut a víz az oldalsó ablakokhoz felül-oldalt? Szigetelőgumin nemlátok semmi hibát... De látszik hogy viz van az üveg és a gumiközött... több autónál is láttam ilyen jelenséget lehet valamit tenni ellene?

Én is mostanában lettem erre figyelmes nekem sem jut be nagy mennyiségben csak amikor mosom látni hogy kicsit párásodik alatta! De hála isten nem úszunk a kocsiba!! :P :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

feljebb már írtam, hogy első autónak ott van egy megkímélt

Caravan 1.4i 16V gl. De aztán olvastam, hogy ez az egyik legrosszabb motor az astráknál, nagy fogyasztás és olajat is eszi, tehát most eltántorodram a dologtól, ha van aki még meg tud győzni azt szívesen meghallgatom...

Ahogy előttem is írták, az 1.6 16V az olajfogyasztás-bajnok. Sztem nem lesz azzal semmi gond, ha nem taposták még szét. Csak jó minőségű olajat adj neki (lehetőleg ne GM-et, vagy Castrolt, mert hamisítják őket), és jó lesz az.

Én is mostanában lettem erre figyelmes nekem sem jut be nagy mennyiségben csak amikor mosom látni hogy kicsit párásodik alatta! De hála isten nem úszunk a kocsiba!! :P :D :D :D

Nekem mind a 4 ablaknál van ez, de nem különösebben foglalkoztat, eső vagy mosás után kicsit leengedem az ablakokat, és kiszárad.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.