Jürgen Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Kösziköszi! :D Csatlakozom én is, boldog születésnapot! Ennek örömére hétfőn megajándékozzuk egymást :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Na ezért állítják vissza a határellenőrzést. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Na ezért állítják vissza a határellenőrzést. :D öt napra és személyivel is átlehet menni...labanc aggódós majmok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Nekem nem kellett a katiig bontani, vagy a középdobról beszélünk? :D Bocs, középdobról van szó, ha eddig nem hangsúlyoztam volna. :D Jövő héten fogok tudni nekiállni, mérsékelten nagy szívásra készülök, biztos ami biztos. A lényeg, hogy ne törjön le semmi, amit maradandónak szánok :P A katalizátort tartja valami felfele irányban, vagy ott csak a középdob van felfüggesztve? Nem fog a saját súlyától leszakadni (úgyértem amikor nem lesz rajta a középső dob) ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Sziasztok! Az alábbi kérdésem lenne: Most szerdán vennék egy caravant 1.4 es 16v-s 90 LE-s motorral első autónak. Nem tervezem széthajtani csak szolidan vezetek. Szerintetek nem túl sok a fenntartása illetve a fogyasztása? Amúgy 95000 km van benne ami 1000 % hogy annyi. Üdv Beni Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Bocs, középdobról van szó, ha eddig nem hangsúlyoztam volna. :D Jövő héten fogok tudni nekiállni, mérsékelten nagy szívásra készülök, biztos ami biztos. A lényeg, hogy ne törjön le semmi, amit maradandónak szánok :D A katalizátort tartja valami felfele irányban, vagy ott csak a középdob van felfüggesztve? Nem fog a saját súlyától leszakadni (úgyértem amikor nem lesz rajta a középső dob) ? :D A katalizátort nem tartja semmi, én simán leengedtem a földre a szerelés ideje alatt (mondjuk nem csápos emelőn volt, csak aláfeküdtem), elöl egy rugós megoldással csatlakozik a leömlőhöz, ott enged, ha kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Sziasztok! Az alábbi kérdésem lenne: Most szerdán vennék egy caravant 1.4 es 16v-s 90 LE-s motorral első autónak. Nem tervezem széthajtani csak szolidan vezetek. Szerintetek nem túl sok a fenntartása illetve a fogyasztása? Amúgy 95000 km van benne ami 1000 % hogy annyi. Üdv Beni Sztem nem, tökéletesen jó lesz első autónak. Rokontól veszed? Mennyire tuti, hogy időben cserélve voltak a kopó alkatrészek rajta? Ha nem vagy biztos benne, illik cserélni a szíjakat, olajat, vezérlés alkatrészeit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Csatlakozom én is, boldog születésnapot! Ennek örömére hétfőn megajándékozzuk egymást :D Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Sztem nem, tökéletesen jó lesz első autónak. Rokontól veszed? Mennyire tuti, hogy időben cserélve voltak a kopó alkatrészek rajta? Ha nem vagy biztos benne, illik cserélni a szíjakat, olajat, vezérlés alkatrészeit. Köszi a választ! A szervizes jó ismerősünk, az autó végig hozzájuk járt ellenőrzésre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 A katalizátort nem tartja semmi, én simán leengedtem a földre a szerelés ideje alatt (mondjuk nem csápos emelőn volt, csak aláfeküdtem), elöl egy rugós megoldással csatlakozik a leömlőhöz, ott enged, ha kell. Én aknából fogom csinálni, elképzelni nem tudom, hogy lehet aláfeküdve bütykölni rajta (emelés nélkül) , pedig én csak 65 kiló vagyok (kábé a tank előttig tudok bemászni hátulról) :D Ha gyárilag nem átmenő csavarral van megoldva, akkor a középső dob részébe van menet vágva? Bocs, hogy ilyen sok hülyeséget kérdezek, de szeretném egyszer megcsinálni, és akkor mindent készíteni kézhez, amire szükség van a meló során. Így néz ki most: :D :D Ennek a két lemeznek egymásra kéne feküdnie? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 szerusztok márkatársak :D erről a gépről tudtok valamit? : http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...v_136le-3905237 igaz hogy össze volt törve? ha jól meg van csinálva annyira nem zavarna engem.. csak hát 250 km re van.. kicsit kérdezősködnék mielőtt leugrom megnézni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 szerusztok márkatársak :D erről a gépről tudtok valamit? : http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...v_136le-3905237 igaz hogy össze volt törve? ha jól meg van csinálva annyira nem zavarna engem.. csak hát 250 km re van.. kicsit kérdezősködnék mielőtt leugrom megnézni :D Ha egy két karosszériaelem, sárvédő, ajtó cserés volt, ablak kitört, akkor okés... de ha csavarodott a karosszéria kompletten, akkor nem ajánlom, hiába rakták össze szépen csillivillire. Enyém is volt törve, mielőtt vettük, de nem vészesen, szóval ha elengedem a kormányt, nem veszi át kitt a vezetést. :P Én nem tudok semmit konkrétan erről a kocsiról, és szerintem ha valaki tudna, már írt volna, amikor korábban linkelted. 250 km kicsit messze van, hogy rizikó legyen. Egyszer még egy E Kadettet néztünk, minden ######a volt, már megvettem a vonatjegyet, mikor kiderült, hogy hát most épp nem indul be, de biztos nincs nagy baj... mondom aha. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 szerusztok márkatársak :D erről a gépről tudtok valamit? : http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...v_136le-3905237 igaz hogy össze volt törve? ha jól meg van csinálva annyira nem zavarna engem.. csak hát 250 km re van.. kicsit kérdezősködnék mielőtt leugrom megnézni :D Ebben a topikban is ugyanazok az emberek vannak, mint a másikban. Ha egy két karosszériaelem, sárvédő, ajtó cserés volt, ablak kitört, akkor okés... de ha csavarodott a karosszéria kompletten, akkor nem ajánlom, hiába rakták össze szépen csillivillire. Enyém is volt törve, mielőtt vettük, de nem vészesen, szóval ha elengedem a kormányt, nem veszi át kitt a vezetést. :P Én nem tudok semmit konkrétan erről a kocsiról, és szerintem ha valaki tudna, már írt volna, amikor korábban linkelted. 250 km kicsit messze van, hogy rizikó legyen. Egyszer még egy E Kadettet néztünk, minden ######a volt, már megvettem a vonatjegyet, mikor kiderült, hogy hát most épp nem indul be, de biztos nincs nagy baj... mondom aha. :D Én már mondtam neki, hogy felejtős ez az autó, de ha tetszik neki, akkor elmegy és megnézi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Én már mondtam neki, hogy felejtős ez az autó, de ha tetszik neki, akkor elmegy és megnézi. Azt hiszem, ennyi, mi is vettünk már önfejűen autót, úgy, hogy megtetszett, pedig valójában rom volt... tanulópénz volt. Első kocsinak jó volt, bírt egy egész nyarat egyben. :D Végülis el lett adva a füstliknek, szóval csak a felét buktuk kb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Ebben a topikban is ugyanazok az emberek vannak, mint a másikban. Én már mondtam neki, hogy felejtős ez az autó, de ha tetszik neki, akkor elmegy és megnézi. nem vagyok itt ismerős, nem tudom kik hova járnak. meg nem is azt mondtátok "amott" hogy törött volt, hanem hogy TALÁN ez volt az ami törött volt.. azért kérdeztem be ide. Nem csinálunk tanulópénzt, motorral már eljátszottam ezt! Szerintem megnézni megfogom ha arra járok mert nagyon tetszik a felszereltség és hogy kicsit izmosabb motor van benne. Amugy simán lebeszélhető lennék! ha meg még alkudok is belőle, akkor nem rosz, mert anyámék asztrája patent, csak fapados , így a kettőből csinálhatok egy fullosat ha ez nem jön be :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Van fent egy C18NZ is, mondjuk a hátulja 100%, hogy törött volt, a többi meg vagy nem, vagy nekem nem tűnik fel annyira... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Lenne két kérdésem, lehet nem ide kéne de megpróbálom :D Galériát hogyan lehet feltölteni? Képeket az adatlapomra a gépről... A fórumot be lehet úgy állítani hogy a legfrissebb hozzászólás legyen az első? Ne az amit elsőnek írtak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Lenne két kérdésem, lehet nem ide kéne de megpróbálom :D Galériát hogyan lehet feltölteni? Képeket az adatlapomra a gépről... A fórumot be lehet úgy állítani hogy a legfrissebb hozzászólás legyen az első? Ne az amit elsőnek írtak? Ha klubtag vagy, kapsz galériát, meg pár topicot, amiről jelenleg még nem tudod hogy létezik. Ha nem a topic nevére, hanem az utolsó számra kattintasz ami mellette van, akkor az utolsó oldalra ugrik. Ha pedig a kis kék kockára, ami a topic neve, és az oldalszámok között van, akkor az első, általad még nem olvasott hozzászóláshoz ugrik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Hehe... ismerős mondat. Csak aztán... azóta cseréltem motort, meg összetörtem, és egy kézifék-bowdenre sincs pénzem :D :D :D Igen, én is úgy akartam fogalmazni, hogy mindenki érezze benne ezt a visszás felhangot... :P Nekem is gyorsabban töri meg mindig valami barom, minthogy akár tudnék venni rá egy wunderbaumot is... Na, de ez már nem gumi és felni volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Igen, én is úgy akartam fogalmazni, hogy mindenki érezze benne ezt a visszás felhangot... :D Nekem is gyorsabban töri meg mindig valami barom, minthogy akár tudnék venni rá egy wunderbaumot is... Na, de ez már nem gumi és felni volt. :D Szilveszterre kibővítem a "kicseréltem listát". Kezd érdekelni hogy hol tartok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Szilveszterre kibővítem a "kicseréltem listát". Kezd érdekelni hogy hol tartok :D Gondolom ráment már pár új kocsi ára, de sokkal élvezetesebb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Gondolom ráment már pár új kocsi ára, de sokkal élvezetesebb :P http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=733719 Év eleji állapot :D :D Azóta volt még egy generátorcserém, megint új ékszíj, Zolitól újra GSI váltókar, Első féktárcsa+fékbetét csere, csomitartó telók, motrháztető telósítás, meg egy rakat apróság ami egy egész estét ivászat után nem jut eszembe. Jah, és a ködlámpa a mai napig az asztalomon van becsomagolva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 ......Müszakilag rendben van, nagyon jó isuzu motorral egy pöcre indul.......... :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Én aknából fogom csinálni, elképzelni nem tudom, hogy lehet aláfeküdve bütykölni rajta (emelés nélkül) , pedig én csak 65 kiló vagyok (kábé a tank előttig tudok bemászni hátulról) :D Ha gyárilag nem átmenő csavarral van megoldva, akkor a középső dob részébe van menet vágva? Bocs, hogy ilyen sok hülyeséget kérdezek, de szeretném egyszer megcsinálni, és akkor mindent készíteni kézhez, amire szükség van a meló során. Így néz ki most: http://kepfeltoltes.hu/110604/DSC01128_www...ltoltes.hu_.jpg :D :D Ennek a két lemeznek egymásra kéne feküdnie? Az aláfekvés úgy történt, hogy feltolattam vele egy kb. 40 centis rámpára, így hátulról alá tudtam mászni. A menet gyárilag a katalizátor lemezében van. Ha aknából csinálod, tegyél keresztbe egy lécet a katalizátor alatt, és arra le tudod engedni. A két lemez nem ér össze gyárilag sem, a két csővég pedig kúposan, tömítés nélkül illeszkedik egymásba. A végén az összeszerelésnél rakd össze csavarokkal a katalizátort és a középső dobot, de ne húzd meg, akaszd fel a középső dobot a helyére a gumibakokra, sőt még emelj rajta kicsit feljebb, amennyire lehet, és úgy húzd meg a csavarokat, aztán engedd le a gumibakokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 ......Müszakilag rendben van, nagyon jó isuzu motorral egy pöcre indul.......... :D :D :D Az Isuzuk nem turbósak? :P Mert nem vagyok hozzáértő az olajkályhák terén, de mintha ebből hiányozna némi csövezés... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts