Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

GOOGLE POWAAA:

Ausztriában a Világgazdasági Fórum Bécsben tartandó rendezvénye miatt 2011. június 4-én 00:00 órától június 9-én 24:00 óráig valamennyi határszakaszon visszaállítják a határforgalom ellenőrzést.

még google. schengeni övezet

Link to comment
Megosztás:

Románia nem kéri!

Simán személyivel mehetsz! (ma voltam 2x is :D, 1ik alkalommal még a személyiket sem kérték :D Jó ha van az embernek 5-6 osztálytársa, aki vámos! :P :lol: )

És még jobb, ha nem sz.patta az ember 4-8 éven keresztül azt az 5-6 osztálytársat :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az utazási tippeket, a kipufogóra meg aludtam egyet.

Így nem merek nekiindulni egy hosszabb útnak nagy terheléssel, inkább kicserélem még itthon, és pár évig le van róla a gond.

Találtam Unix-ban 3 félét, Unix, Asso, és Bosal (10-12 ezer Ft között).

Az kéne nekem, hogy teljesen méretpontos legyen, és bírja pár évig.

Lángautóban találtam Marix márkát, kicsit drágábban, de oda lehet tudok szerezni kedvezményt, így még akár ezeknél olcsóbb is lehet.

Viszont ahhoz azt írják, hogy 1996 évtől, C14SE automata váltóval. :D Volt olyan? Vagy jó lenne az én szekeremhez is?

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az utazási tippeket, a kipufogóra meg aludtam egyet.

Így nem merek nekiindulni egy hosszabb útnak nagy terheléssel, inkább kicserélem még itthon, és pár évig le van róla a gond.

Találtam Unix-ban 3 félét, Unix, Asso, és Bosal (10-12 ezer Ft között).

Az kéne nekem, hogy teljesen méretpontos legyen, és bírja pár évig.

Lángautóban találtam Marix márkát, kicsit drágábban, de oda lehet tudok szerezni kedvezményt, így még akár ezeknél olcsóbb is lehet.

Viszont ahhoz azt írják, hogy 1996 évtől, C14SE automata váltóval. :D Volt olyan? Vagy jó lenne az én szekeremhez is?

Gábor

Bosal teljesen jó. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az utazási tippeket, a kipufogóra meg aludtam egyet.

Így nem merek nekiindulni egy hosszabb útnak nagy terheléssel, inkább kicserélem még itthon, és pár évig le van róla a gond.

Találtam Unix-ban 3 félét, Unix, Asso, és Bosal (10-12 ezer Ft között).

Az kéne nekem, hogy teljesen méretpontos legyen, és bírja pár évig.

Lángautóban találtam Marix márkát, kicsit drágábban, de oda lehet tudok szerezni kedvezményt, így még akár ezeknél olcsóbb is lehet.

Viszont ahhoz azt írják, hogy 1996 évtől, C14SE automata váltóval. :D Volt olyan? Vagy jó lenne az én szekeremhez is?

Gábor

Én Bosalt vettem méretpontos volt, csak éppen felfogató kampó nem volt rajta.

Link to comment
Megosztás:

És kell még valami tömítést / csavart / bilincset / akármit vennem?

Vegyél jó sok csavarlazítót, meg jó minőségű szerszámokkal csináld, nekem úgy belerohadtak az összefogató csavarok a katalizátorba, hogy beletörtek, aztán fúrhattam ki őket. Azóta átmenőcsavaros az a rész.

Link to comment
Megosztás:

Vegyél jó sok csavarlazítót, meg jó minőségű szerszámokkal csináld, nekem úgy belerohadtak az összefogató csavarok a katalizátorba, hogy beletörtek, aztán fúrhattam ki őket. Azóta átmenőcsavaros az a rész.

Nekem nem kellett a katiig bontani, vagy a középdobról beszélünk? :D

Link to comment
Megosztás:

Vegyél jó sok csavarlazítót, meg jó minőségű szerszámokkal csináld, nekem úgy belerohadtak az összefogató csavarok a katalizátorba, hogy beletörtek, aztán fúrhattam ki őket. Azóta átmenőcsavaros az a rész.

Akkor nem csak én csináltam így :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az utazási tippeket, a kipufogóra meg aludtam egyet.

Így nem merek nekiindulni egy hosszabb útnak nagy terheléssel, inkább kicserélem még itthon, és pár évig le van róla a gond.

Találtam Unix-ban 3 félét, Unix, Asso, és Bosal (10-12 ezer Ft között).

Az kéne nekem, hogy teljesen méretpontos legyen, és bírja pár évig.

Lángautóban találtam Marix márkát, kicsit drágábban, de oda lehet tudok szerezni kedvezményt, így még akár ezeknél olcsóbb is lehet.

Viszont ahhoz azt írják, hogy 1996 évtől, C14SE automata váltóval. :D Volt olyan? Vagy jó lenne az én szekeremhez is?

Gábor

Szia

nekem automata váltós az astrám 1,8-as és arra nekem egy hátsó dob (gyári 60-80 ezer ft között mozog)

lehozattam már ezerfélét az unixal,bárdival stb. de egyik se volt jó. Nagy nehezen találtak egyet nekem a bárdisok pesten, nagy teknő alakú dob nem hengeres, a csatlakozója nem bilincses hanem olyan mint a középső dobé csavaros. szóval az is számít a dobnál hogy kézi vagy automataváltós

Link to comment
Megosztás:

Szia

nekem automata váltós az astrám 1,8-as és arra nekem egy hátsó dob (gyári 60-80 ezer ft között mozog)

lehozattam már ezerfélét az unixal,bárdival stb. de egyik se volt jó. Nagy nehezen találtak egyet nekem a bárdisok pesten, nagy teknő alakú dob nem hengeres, a csatlakozója nem bilincses hanem olyan mint a középső dobé csavaros. szóval az is számít a dobnál hogy kézi vagy automataváltós

Ezt nem gondoltam volna... :D

A hátsó dobhoz mi köze az automata váltónak amúgy?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.