Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szívómotor az igazi, de miért engem hallgatsz ki? Úgyse mondom el, ha ő nem mondja el B) :D

Ódi a6 2.4 szívó leginkább a f*staliga jut róla eszembe.pedig 177ló papíron. 2.7biturbó 6mp alatt katapultál 100-ra. Az előbbinek ehhez 12-13mp re van szüksége. Fogyasztás kb azonos normál tempónál.

Én jobban szeretem a túrósat.

Link to comment
Megosztás:

Most tulajdonképpen magad fejtetted meg a hiba forrását: ha azt a csatit rendbe rakod, egy zsugor sörbe fogadnék, hogy megszűnnek a problémáid.

Én amikor a indítási problémára kerestem a hiba okát szépen letörtem a Hall-jeladó csatiját a nagy feszegetésben. Kapott pillanatragasztót, azóta is köszöni jól van. Amúgy a gyujtásmodul volt rossz.

Link to comment
Megosztás:

Ódi a6 2.4 szívó leginkább a f*staliga jut róla eszembe.pedig 177ló papíron. 2.7biturbó 6mp alatt katapultál 100-ra. Az előbbinek ehhez 12-13mp re van szüksége. Fogyasztás kb azonos normál tempónál.

Én jobban szeretem a túrósat.

Hát őszintén sajnálom hogy ilyennel kínoztak. Remélem azért kihevered B)

Link to comment
Megosztás:

Dáwid!

Ez sem lenne jó neked? B)

Vagy vedd meg ezt az olcsó suzukit! 6.500.000 kicsit elírta? :) :D :)

Pucukiért 150e-nél többet nem adnék, csak a legelső kéne, 3hengeres vadállattal, röhögni :)

A piros meg egész pofás így képről, ha lenne zseton lehet hogy megnézném, de még a mai Gymkhanara is csak úgy tudunk elmenni haverral, hogy egy cimbi pilótával becsempésszük magunkat, úgyhogy ez most nem az az idő :( :)

Link to comment
Megosztás:

Dáwid!

Ez sem lenne jó neked? B)

Vagy vedd meg ezt az olcsó suzukit! 6.500.000 kicsit elírta? :D :D :)

Pucukiért 150e-nél többet nem adnék, csak a legelső kéne, 3hengeres vadállattal, röhögni :)

A piros meg egész pofás így képről, ha lenne zseton lehet hogy megnézném, de még a mai Gymkhanara is csak úgy tudunk elmenni haverral, hogy egy cimbi pilótával becsempésszük magunkat, úgyhogy ez most nem az az idő :( :)

A szúnyog milyen vérmes lehet...1.0-ás motor + 15 felnik... :)

Link to comment
Megosztás:

Csodás C14NZ-em egy 150 km-es túra után vettem észre, hogy a légszűrő -folytószelep közötti levegő szállító cső elrepedt.

Most barna ragasztószalag zárja le , de kell venni egy új vagy bontott csövet. 1994/12es.

1) Van neki cikkszáma? Pontos megnevezése?

2) Azonosak -e a korábbi/későbbi évjáratokban Vekiben, E kadettben használatos csövek egy részével?

Javaslat, azon kívül, hogy fojtószelepház- bontás, tisztítás,csőcsere még mit tegyek?

Link to comment
Megosztás:

Csodás C14NZ-em egy 150 km-es túra után vettem észre, hogy a légszűrő -folytószelep közötti levegő szállító cső elrepedt.

Most barna ragasztószalag zárja le , de kell venni egy új vagy bontott csövet. 1994/12es.

1) Van neki cikkszáma? Pontos megnevezése?

2) Azonosak -e a korábbi/későbbi évjáratokban Vekiben, E kadettben használatos csövek egy részével?

Javaslat, azon kívül, hogy fojtószelepház- bontás, tisztítás,csőcsere még mit tegyek?

Misinek asszem pont van egy eladója B)

Link to comment
Megosztás:

Csodás C14NZ-em egy 150 km-es túra után vettem észre, hogy a légszűrő -folytószelep közötti levegő szállító cső elrepedt.

Most barna ragasztószalag zárja le , de kell venni egy új vagy bontott csövet. 1994/12es.

1) Van neki cikkszáma? Pontos megnevezése?

2) Azonosak -e a korábbi/későbbi évjáratokban Vekiben, E kadettben használatos csövek egy részével?

Javaslat, azon kívül, hogy fojtószelepház- bontás, tisztítás,csőcsere még mit tegyek?

Boltban ne vegyél, mert ha jól emlékszem korábbi hsz-okból, akkor van vagy 6000 HUF... B)

Bontott oszt csókolom! :D

Link to comment
Megosztás:

Boltban ne vegyél, mert ha jól emlékszem korábbi hsz-okból, akkor van vagy 6000 HUF... B)

Bontott oszt csókolom! :D

pedig csak egy kb 100 Ft-os gumidarab....6ot messze nem ér meg, akkor körberagasztózom. Végleg és lesz cseredarab, amit ha végigreped, akkor teszek majd fel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.