Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Neked több vezetékes kell?

Ezt nem tudtam.

Én is örültem volna egy egyvezetékes planárnak... B)

Jah, háromvezetékes. :D Sztem nem is létezik egyvezetékes planár...

Viszont dolgozó lány jó, hogy megint mehetek kipuffoshoz, mert a keddi művelet eredménytelen volt. :)

Link to comment
Megosztás:

sajnos el van repedve a csatlakozó, belülről tiszta oxid az egész.

valamennyire megtakarítottam, de sajnos cserés lesz, bár azt még nem tudom hogy.

vajon az egész kábelköteget kell cserélnem, vagy tudom csak azt a leágazást is külön a csatlakozóval?

bár mondjuk az egész autó kezd az idegeimre menni.

most már egyenes menetben is fullad, torpan, leáll.

a vizem a műszer szerint 95 fokos a dugóban is, így azt gondolom nem melege van.

valami gyújtás vagy elektromos problémára gondolok.

tudnátok ajánlani itt Pesten egy szerelőt, aki ránézne az autóra?

én feladom B)

Most tulajdonképpen magad fejtetted meg a hiba forrását: ha azt a csatit rendbe rakod, egy zsugor sörbe fogadnék, hogy megszűnnek a problémáid.

Link to comment
Megosztás:

Most tulajdonképpen magad fejtetted meg a hiba forrását: ha azt a csatit rendbe rakod, egy zsugor sörbe fogadnék, hogy megszűnnek a problémáid.

és ilyen csatit hol találok vajon?

vagy a kábelköteget kell cserélnem?

az az igazság, hogy ami a kötegben fekete színű, az eléggé el van égve már.

Link to comment
Megosztás:

és ilyen csatit hol találok vajon?

vagy a kábelköteget kell cserélnem?

az az igazság, hogy ami a kötegben fekete színű, az eléggé el van égve már.

Lehet azt kéne csinálni, hogy pl. bontóból egy kábelkötegről levágni egy darab vezetékkel, a Tiédről szintén, és átforrasztani, persze kulturáltan, zsugorcsövezve, stb.

Link to comment
Megosztás:

Lehet azt kéne csinálni, hogy pl. bontóból egy kábelkötegről levágni egy darab vezetékkel, a Tiédről szintén, és átforrasztani, persze kulturáltan, zsugorcsövezve, stb.

azt a levágást valahogy titokba kell intézni, mert a múltkor is próbáltam egy csatit venni, de az egész köteget akarták adni.

Link to comment
Megosztás:

azt a levágást valahogy titokba kell intézni, mert a múltkor is próbáltam egy csatit venni, de az egész köteget akarták adni.

Viszont könnyebbség, hogy nem kell feltétlen opelt keresned a bontóban, nagyon gyakori ez a csatlakozó, sok típuson megtalálod.

Link to comment
Megosztás:

Jó-jó lehet poánodni, meg bagatelizálni a dolgokat, a feleségem a balesetin dolgozik, el sem hinnéd milyen apróságokon múlik egy ember élete. Aztán nagyon szar érzés a sértetlen szülökkel akik be voltak kötve a kocsiba közölni, hogya 6 éves lánykájuk agyhalott, mert csak két utcát mentek a fagyizóba, addig minek a gyerekülés, valaki beléjjük szállt, és a kiscsaj kirepült az ablakon. Az előbb még nyalta a csokifagyit, most meg itt fekszik letakarva. Az élet soha nem igazságos, és mindíg kegyetlen. Nagyrészt az ártatlanok halnak meg a utak királyai meg karcolásokkal megusszák. :(

Apróságokon múlik persze,de nem szeretnék úgy élni,hogy leülök a biztonságos, szénmonoxidjelzős,pollenszűrt légkondicionált otthonomban aztán várom a halált.

Csibészségnek és bunkóságnak is megvannak a határai. Most az,hogy 60-ig tempósan jövök el a lámpától elsőnek,attól nem hiszem,hogy veszélyeztetnék bárkit is.

Ellenben egyik hölgyismerősöm például úgy vezet,hogy egyszerűen nincs is ott agyban,látszik rajta. Egyszer jöttem mögötte 15km úgy,hogy villogtam,mint állat,de nem vett észre. B) Tetőre is tette a diplomaosztójára kapott 206-osát.

17éves koromtól 23-ig mentem kb. 40.000km-t addig szigorúan 90-nel toltam. Mostanában 100-ra tolódott a tempóm.

Sohasem telefonálok,b*szakodok dolgokkal vezetés közben+az utasok (általában csak a barátnőm barátnői szállhatnak be harmadiknak,de csak ha jó csaj :D ) figyelmét is felhívom rá,hogy értelmes ember beköti magát a többieknek meg kötelező! :)

Meg mostanra van annyi rutinom,hogy tudom hol kell nagyon figyelni és melyek a veszélyes szituációk.

Link to comment
Megosztás:

Csibészségnek és bunkóságnak is megvannak a határai. Most az,hogy 60-ig tempósan jövök el a lámpától elsőnek,attól nem hiszem,hogy veszélyeztetnék bárkit is.

Ellenben egyik hölgyismerősöm például úgy vezet,hogy egyszerűen nincs is ott agyban,látszik rajta. Egyszer jöttem mögötte 15km úgy,hogy villogtam,mint állat,de nem vett észre. B) Tetőre is tette a diplomaosztójára kapott 206-osát.

17éves koromtól 23-ig mentem kb. 40.000km-t addig szigorúan 90-nel toltam. Mostanában 100-ra tolódott a tempóm.

Sohasem telefonálok,b*szakodok dolgokkal vezetés közben+az utasok (általában csak a barátnőm barátnői szállhatnak be harmadiknak,de csak ha jó csaj :D ) figyelmét is felhívom rá,hogy értelmes ember beköti magát a többieknek meg kötelező! :)

Nálam az első fékezésnél beköti magát, aki amúgy alapból nem tenné meg...de a többség megteszi.

Link to comment
Megosztás:

Csibészségnek és bunkóságnak is megvannak a határai. Most az,hogy 60-ig tempósan jövök el a lámpától elsőnek,attól nem hiszem,hogy veszélyeztetnék bárkit is.

Ellenben egyik hölgyismerősöm például úgy vezet,hogy egyszerűen nincs is ott agyban,látszik rajta. Egyszer jöttem mögötte 15km úgy,hogy villogtam,mint állat,de nem vett észre. B) Tetőre is tette a diplomaosztójára kapott 206-osát.

17éves koromtól 23-ig mentem kb. 40.000km-t addig szigorúan 90-nel toltam. Mostanában 100-ra tolódott a tempóm.

Sohasem telefonálok,b*szakodok dolgokkal vezetés közben+az utasok (általában csak a barátnőm barátnői szállhatnak be harmadiknak,de csak ha jó csaj :( ) figyelmét is felhívom rá,hogy értelmes ember beköti magát a többieknek meg kötelező! :)

Megint olyanon bacod föl magad, amivel csak te foglalkozol :D :)

Link to comment
Megosztás:

Csibészségnek és bunkóságnak is megvannak a határai. Most az,hogy 60-ig tempósan jövök el a lámpától elsőnek,attól nem hiszem,hogy veszélyeztetnék bárkit is.

Ellenben egyik hölgyismerősöm például úgy vezet,hogy egyszerűen nincs is ott agyban,látszik rajta. Egyszer jöttem mögötte 15km úgy,hogy villogtam,mint állat,de nem vett észre. B) Tetőre is tette a diplomaosztójára kapott 206-osát.

17éves koromtól 23-ig mentem kb. 40.000km-t addig szigorúan 90-nel toltam. Mostanában 100-ra tolódott a tempóm.

Sohasem telefonálok,b*szakodok dolgokkal vezetés közben+az utasok (általában csak a barátnőm barátnői szállhatnak be harmadiknak,de csak ha jó csaj :D ) figyelmét is felhívom rá,hogy értelmes ember beköti magát a többieknek meg kötelező! :)

Nekem spec alap hogy túl lövöm a sebességhatárt egy tízessel. jobban szereti az autó, plusz a vasárnapi vezetők mögöttem maradnak. Viszont az tény hogy az első kézifékes kanyarom 3éves vezetés után volt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem spec alap hogy túl lövöm a sebességhatárt egy tízessel. jobban szereti az autó, plusz a vasárnapi vezetők mögöttem maradnak. Viszont az tény hogy az első kézifékes kanyarom 3éves vezetés után volt.

A kézifékest csak nagy üres parkolóban szoktam télen,padkától jó messze. Közúton nem csinálom egyáltalán,elmérem,áttolom az elejét a szembe sávba...stb. Túlkormányzott autó csúnya dolgokat tud művelni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.