Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Erre csak egy megoldás van: tankot kell venni, és azzal menni mindenhova :(

Még kb. 1 hónapja, mikor voltam Budaörsön, akkor láttam egy elég húzós manővert, lehet, hogy csak nekem "vidékinek" furcsa és a bp-ieknek mindennapos. Az M1-M7 közös részén, ahol van a lehajtó az ikea meg ósan felé, ott hirtelen meggondolta magát egy fekete focus, és a legkülsőből áthúzottt a legbelsőbe (ha jól számolom, az 4 sáv átugrása), persze index az ismeretlen... Mindezt tette úgy, hogy közben előtte-mögötte végig autók... Sok kéz lendült mögötte a magasba, kinyújtott középsőujjal :)

Ha volt helye, akkor mi benne a meglepő? B) Legalább odébb lökött valakit? :D :)

Link to comment
Megosztás:

Erre csak egy megoldás van: tankot kell venni, és azzal menni mindenhova B)

Még kb. 1 hónapja, mikor voltam Budaörsön, akkor láttam egy elég húzós manővert, lehet, hogy csak nekem "vidékinek" furcsa és a bp-ieknek mindennapos. Az M1-M7 közös részén, ahol van a lehajtó az ikea meg ósan felé, ott hirtelen meggondolta magát egy fekete focus, és a legkülsőből áthúzottt a legbelsőbe (ha jól számolom, az 4 sáv átugrása), persze index az ismeretlen... Mindezt tette úgy, hogy közben előtte-mögötte végig autók... Sok kéz lendült mögötte a magasba, kinyújtott középsőujjal :D

Nekem az volt, hogy az Árpád hídon Buda felé a haladok balról a 2. sávban. utolértem vkit, gondoltam kikerülöm. Index balra elkezdek át sorolni, mikor 3 fék csikorgást hallok előttem vhonnan, visszarántottam a kormányt a elhagyandó sávba és a fékre léptem.

Mikor újra megindult a kocsisor akkor láttam a legbelső sávból egy suzukis áll keresztben a 4 sávos úton ( a híd végén ) mert hogy ő nem akar felmenni a felüljáróra, hanem lefelé akar tovább haladni

Link to comment
Megosztás:

Ha volt helye, akkor mi benne a meglepő? B) Legalább odébb lökött valakit? :D :)

Ha a kb. 1 méter előtte-mögötte sok hely, akkor végülis :( Nem lökött fel senkit, de nem sokon múlott. Mindenesetre máig nem értem, miért volt ez neki jó. Oké, biztos meggondolta magát, vagy elbambult, és a lehajtótól el akart menekülni, és tovább akart haladni. De miért nem volt neki jó a továbbhaladó sávokból a külső, miért kellett bemennie a belsőbe, ahol ugyan annyira nem tud haladni, mint a külsőbe, mivel az is épp úgy tele volt... De ha még van is oka rá, azért egy indexet dobhatott volna igazán. Tényleg nem értem, miért spórol annyi ember az irányjelzéssel...

Link to comment
Megosztás:

Nekem az volt, hogy az Árpád hídon Buda felé a haladok balról a 2. sávban. utolértem vkit, gondoltam kikerülöm. Index balra elkezdek át sorolni, mikor 3 fék csikorgást hallok előttem vhonnan, visszarántottam a kormányt a elhagyandó sávba és a fékre léptem.

Mikor újra megindult a kocsisor akkor láttam a legbelső sávból egy suzukis áll keresztben a 4 sávos úton ( a híd végén ) mert hogy ő nem akar felmenni a felüljáróra, hanem lefelé akar tovább haladni

Ezeket akkor szeretem amikor éppen helyet csinálok magamnak, és pont akkor fékez az nép, amikor pont a tükröt nézem. B)

Ha a kb. 1 méter előtte-mögötte sok hely, akkor végülis :) Nem lökött fel senkit, de nem sokon múlott. Mindenesetre máig nem értem, miért volt ez neki jó. Oké, biztos meggondolta magát, vagy elbambult, és a lehajtótól el akart menekülni, és tovább akart haladni. De miért nem volt neki jó a továbbhaladó sávokból a külső, miért kellett bemennie a belsőbe, ahol ugyan annyira nem tud haladni, mint a külsőbe, mivel az is épp úgy tele volt... De ha még van is oka rá, azért egy indexet dobhatott volna igazán. Tényleg nem értem, miért spórol annyi ember az irányjelzéssel...

Azt mindenki tudja hogy a belső sáv mágneses. Minden autót odahúz, és csak azok nem használják, akik haladni akarnak :D :( Fater trabiját anno úgy bontotta le egy skoda, hogy a középsőből kanyarodott jobbra, miközben fater a külsőben szüttyögött. Tahón még pont elfért előtte csak azt felejtette el a jóember, hogy utánfutóval van. Nah azt áthúzta a pömpölömpöm elején...

Link to comment
Megosztás:

Ezeket akkor szeretem amikor éppen helyet csinálok magamnak, és pont akkor fékez az nép, amikor pont a tükröt nézem. B)

Azt mindenki tudja hogy a belső sáv mágneses. Minden autót odahúz, és csak azok nem használják, akik haladni akarnak :D :( Fater trabiját anno úgy bontotta le egy skoda, hogy a középsőből kanyarodott jobbra, miközben fater a külsőben szüttyögött. Tahón még pont elfért előtte csak azt felejtette el a jóember, hogy utánfutóval van. Nah azt áthúzta a pömpölömpöm elején...

Az tény h sokszor a külső sáv gyorsabban halad. de parszár beszoptam egy-egy kanyarodó sávot :)

Link to comment
Megosztás:

A gyaloglás vége.

Kész a moci. Tesztkör alatt jött 1 hibakód és nem volt rükverc. :) Kopogásszenzor csati visszadug és beállítottam autószerelőmnél a saját váltóm. B) :(

Rövidebb az a lista, hogy mi maradt eredeti a motoron: blokk, hengerfej (kivéve négy kipufogószelep és kettő tőke), szelepfedél és az olajteknő. :) Olajeknő hegesztve lett, valamint kapott nagyobb leeresztőcsavar menetet, kipufogó tűzkarika is cserélve lett meg még kell négy gyertya. :D

Link to comment
Megosztás:

Az egyik főnököm fia is most kapott jogsit, most míndíg ő vezeti a cégest, hadd szokja, aztán mindenki magyaráz neki. Én meg azzal szórakozom, hogy mindíg mondom neki, hogy amikor a sok okos vezet, akkor mit miért ne tegyen....látod a Józsi telefonál, azt nem szabad, látod fél kézzel vezet, ha defektet kapunk esélyes sincs megfogni a kocsit, biztonsági öv ...stb. De persze engem bactatnak, hogy megzavarom a gyereket.... :)

Sörhasat növesztettél, vagy kékzöld vagy asszony kezelésétől? B)

Sörhas nincs , ami van azon most dogozom, a kék-zöld foltokat pedig meg tudom magyarázni a melóban szereztem.... :D

Link to comment
Megosztás:

A gyaloglás vége.

Kész a moci. Tesztkör alatt jött 1 hibakód és nem volt rükverc. :) 0200, azaz kopogásszenzor és beállítottam autószerelőmnél a saját váltóm. B) :)

Rövidebb az a lista, hogy mi maradt eredeti a motoron: blokk, hengerfej (kivéve négy kipufogószelep és kettő tőke), szelepfedél és az olajteknő. :) Olajeknő hegesztve lett, valamint kapott nagyobb leeresztőcsavar menetet, kipufogó tűzkarika is cserélve lett meg még kell négy gyertya. :(

Jó neked! Legalább megoldódott és túl vagy rajta. :)

Beszéltem a szerelővel, a motorom kapott egy utolsó esélyt. Kitakarítja belőle a retket és új tömítésekkel összerakja. Ha beindul akkor egy darabig még megy, ha nem akkor ki kell találni, hogy mi legyen.

Nem terveztem most motort cserélni. :D

Link to comment
Megosztás:

Jó neked! Legalább megoldódott és túl vagy rajta. :)

Beszéltem a szerelővel, a motorom kapott egy utolsó esélyt. Kitakarítja belőle a retket és új tömítésekkel összerakja. Ha beindul akkor egy darabig még megy, ha nem akkor ki kell találni, hogy mi legyen.

Nem terveztem most motort cserélni. B)

50 forint híján 150 ezer forintos művelet volt. :( Annyira nem jó. :) Valamint mentem alig 10km-t az "új" motorral és elszakadt a km-óra bowden. :D Legalábbis nem mér semmi és a motor majdnem lefullad kuplungozásnál.

Link to comment
Megosztás:

Na és miyen érzés a régihez képest? B)

Ég és föld. :) Sűrítési végnyomás is lett mérve: 11,5 - 11 - 11,5 - 11. :D Előtte 4,5 - 8,5 - 9 - 10. :( Egyébként nagyon szépen jár a motor, de még be kell járatni. Szerintem már csak metabond 10W40 fog bele kerülni. Külön kiemelte szerelőm, hogy mostantól csak minőségi olajat töltsünk bele. :)

Link to comment
Megosztás:

Ég és föld. :) Sűrítési végnyomás is lett mérve: 11,5 - 11 - 11,5 - 11. B) Előtte 4,5 - 8,5 - 9 - 10. :( Egyébként nagyon szépen jár a motor, de még be kell járatni. Szerintem már csak metabond 10W40 fog bele kerülni. Külön kiemelte szerelőm, hogy mostantól csak minőségi olajat töltsünk bele. :)

Akkor azt mondod megérte? :D

Link to comment
Megosztás:

50 forint híján 150 ezer forintos művelet volt. :) Annyira nem jó. :( Valamint mentem alig 10km-t az "új" motorral és elszakadt a km-óra bowden. :D Legalábbis nem mér semmi és a motor majdnem lefullad kuplungozásnál.

Ez összefüggésbe van? Csak kérdezem ha netán ilyen érne legalább ne kapjon el az ideg, hogy nagy baja van. B)

Link to comment
Megosztás:

Ez összefüggésbe van? Csak kérdezem ha netán ilyen érne legalább ne kapjon el az ideg, hogy nagy baja van. B)

Van egy jeladó az óra hátulján, abból tudja a gépezet, hogy mennyire van mozgásban. Nincs spirál, nincs óra, nincs óra, nincs sebességjel, nincs sebességjel, van gáz :D :)

Link to comment
Megosztás:

Van egy jeladó az óra hátulján, abból tudja a gépezet, hogy mennyire van mozgásban. Nincs spirál, nincs óra, nincs óra, nincs sebességjel, nincs sebességjel, van gáz :D :(

Ahha szóval túlbonyolították a dolgot! :)

Ööö, akkor most lehet hogy az én autómmal is gáz van? Pl ha 10km/h-át csal minuszba akkor az befolyásol valamit vagy azért ennyire nem összetett? Pl pontosan mérne jobb lenne a fogyasztás? Vagy ennyire ne komplikáljam túl? B)

Link to comment
Megosztás:

Ahha szóval túlbonyolították a dolgot! :)

Ööö, akkor most lehet hogy az én autómmal is gáz van? Pl ha 10km/h-át csal minuszba akkor az befolyásol valamit vagy azért ennyire nem összetett? Pl pontosan mérne jobb lenne a fogyasztás? Vagy ennyire ne komplikáljam túl? B)

A csalás gyári-alapfelszereltség, a szakadt spirál nem volt rendelhető extra :D

Túl sokat gondolkozol, és az pénteken megárt :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.