Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Elméletileg minden beépíthető amit a gyár extraként beépített a másik kocsiba. Jó sok meló, fúrás faragás...a lufinál pölö a kormányoszlopot letörő fejű csavarok fogják, nem egyszerű kimókolni. Kábelkötegeket befűzni...klíma csöveit áthozni a tűzfalon....stb...stb. Nem várt problémák meg mindíg adódhatnak, akár egy berohadt, vagy benszakadt csavar.. A biztidobozba elég nehéz bekötni a dolgokat, alig lehet kifordítani.

Ha ekkora melóra vállalkozik, akkor nyilván nincs bent a műszerfal... <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy oltári nagy kérdésem.

2000-es évjáratú 1.6 8V F astrán van, fapados................. hátsó ködlámpa, centrá, riasztó. és kifújt.

Olyan ötletem támadt, hogy vennék hozzá egy full felszerlt külföldről behozott donort.....klíma, légzsák, abs, szervó, el. ablak, stb. Ezeket szépen átépíteném. Az átépítéssel bajom nem lenne,boldogulok az ilyen munkákkal.

De szerintetek lehetséges ez? nem ütköznék nem várt problémákba?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv!

Zotyának igaza van, nem egyszerű...összetett dolog! Pl: Ha klímát akarsz, akkor szervót is akarnod kell, a kettő külön nehézkes :angry: Meg aztán nem futkorászik olyan sok fullos Astra külföldön sem. De mindezek mellett, ha újra kezdeném én is azt az utat tartom járhatóbbnak, hogy venni egy extrásat, átpakolni ami kell, és a többit meg kiárulni!

Vagy pedig eleve egy olyan autót kell vásárolni amibe benne vannak ezek az extrák :P Ez a fapad és extra kérdés majdnem olyan mint a tuning! Veszek egy 1.4-est, és panaszkodok hogy miért nem tud 90lónál többet....ahelyett hogy vettem volna egy 1.8-ast! Nem oktatni akarlak, mert én is majdnem fapadosan vettem, és már el. ablak, el. tükör,....stb benne van......... Csak úgy beszélgetés szinten <_<

Link to comment
Megosztás:

Zotyának igaza van, nem egyszerű...összetett dolog! Pl: Ha klímát akarsz, akkor szervót is akarnod kell, a kettő külön nehézkes :angry: Meg aztán nem futkorászik olyan sok fullos Astra külföldön sem. De mindezek mellett, ha újra kezdeném én is azt az utat tartom járhatóbbnak, hogy venni egy extrásat, átpakolni ami kell, és a többit meg kiárulni!

Vagy pedig eleve egy olyan autót kell vásárolni amibe benne vannak ezek az extrák :P Ez a fapad és extra kérdés majdnem olyan mint a tuning! Veszek egy 1.4-est, és panaszkodok hogy miért nem tud 90lónál többet....ahelyett hogy vettem volna egy 1.8-ast! Nem oktatni akarlak, mert én is majdnem fapadosan vettem, és már el. ablak, el. tükör,....stb benne van......... Csak úgy beszélgetés szinten <_<

Na jó, de a motortuningal szemben az extrák beépítése teljesen szabályos, és a kimenetele sem eseteges, amít beépítesz az működik és kész. Meg jó móka. :P

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de a motortuningal szemben az extrák beépítése teljesen szabályos, és a kimenetele sem eseteges, amít beépítesz az működik és kész. Meg jó móka. :P

Igaz! No de amit itthon beszerelünk a garázsba, az mégse olyan mint ha Rüsselsheim-ben, Szentgotthárdon, vagy Gliwice-ben szereltek volna be. De most tegyük fel, hogy nem sikerül szereznie fullos Astrát! Mindent úgy kell vadásznia: Vatera, Duen, racing bazár, bontók...stb Utánajárás, mükszik e, vagy csak kivetted valakinek a szálkát a szeméből...stb Rengeteg meló csak beszerezni a cuccokat. Szerszám is kell hozzá, mert ugye nem elég egy 17-19-es villáskulcs :P , és persze valamit konyítani is kell ezekhez a dolgokhoz. :P Én laikus vagyok, és azt mondom, sok idegeskedéstől menti meg magát az ember, ha tisztában van azzal, hogy neki kell el. ablak, el. tükör, klíma, szervo, központi...stb És ezek tudatában vásárol autót! <_<

Lehet most Karcsi és Spzoli nem ért egyet :angry: ....Ha jól tudom ti aztán pakoltatok utólagos extrákat a verdába. Mi a véleményetek?

Link to comment
Megosztás:

Igaz! No de amit itthon beszerelünk a garázsba, az mégse olyan mint ha Rüsselsheim-ben, Szentgotthárdon, vagy Gliwice-ben szereltek volna be. De most tegyük fel, hogy nem sikerül szereznie fullos Astrát! Mindent úgy kell vadásznia: Vatera, Duen, racing bazár, bontók...stb Utánajárás, mükszik e, vagy csak kivetted valakinek a szálkát a szeméből...stb Rengeteg meló csak beszerezni a cuccokat. Szerszám is kell hozzá, mert ugye nem elég egy 17-19-es villáskulcs :P , és persze valamit konyítani is kell ezekhez a dolgokhoz. :P Én laikus vagyok, és azt mondom, sok idegeskedéstől menti meg magát az ember, ha tisztában van azzal, hogy neki kell el. ablak, el. tükör, klíma, szervo, központi...stb És ezek tudatában vásárol autót! <_<

Lehet most Karcsi és Spzoli nem ért egyet :angry: ....Ha jól tudom ti aztán pakoltatok utólagos extrákat a verdába. Mi a véleményetek?

Itthon úgy sem talál olyan autót, amiben minden benne van, és meg is venné. Regadót megint nem éri meg befizetni, marad ami marad. :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy oltári nagy kérdésem.

2000-es évjáratú 1.6 8V F astrán van, fapados................. hátsó ködlámpa, centrá, riasztó. és kifújt.

Olyan ötletem támadt, hogy vennék hozzá egy full felszerelt külföldről behozott donort.....klíma, légzsák, abs, szervó, el. ablak, stb. Ezeket szépen átépíteném. Az átépítéssel bajom nem lenne,boldogulok az ilyen munkákkal.

De szerintetek lehetséges ez? nem ütköznék nem várt problémákba?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv!

Ezeket simán megoldod! De a klíma... az bajosabb.

Én is így csináltam:

C16NZ donor Isuzu donor.

Amiket átraktam: elektromos ablak, komplett belső (elektromos ablakok, első ülések, fejtámlás könyöklős hátsó üléssor, ajtókárpitok, hátsó utas lábtér fűtés) Ezek nem nagy dolgok, mármint megcsinálni! :P

A szervó átszerelés is megoldható, az egy kicsit bajosabb, de az se dúrva!

Az ABS-t is megoldják sokan, de én speciel még nem tudtam eladni a donorból! <_<

A klíma az már komolyabb! :P

Donort kapsz hozzá, amennyit csak akarsz... A felszereltség nem biztos, hogy az árral összefügg!

68ért vettem a feket C16NZ-t (CD felszereltség, no klíma, de volt szervó, el-ablak, el tükör, könyöklős ülés) - kiárultam már belőlle az átszerelt cuccokon kívül 118.000-et! :angry:

45ért a kék Isuzut! (szervó, el-ablak, könyöklős ülés) ezt nem bontottam meg, be akarom íratni forgalomba.

Úgyhogy én azt mondom, hogy vágj csak bele! :P (ha lehet olyan motorkódost szerezz amilyen a tied :P )

Link to comment
Megosztás:

Belevágok én, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy mások nem e akadtak meg valamin. Nem félek a nem várt hibáktól, sőtt szeretem őket megoldani, még ha az gányolás is, de jó szokott lenni <_< A donor is megvan hozzá. Már csak el kell hozni és nekilátni.

terv az, hogy mindenestől együtt átpakolom. Csop. kábel, biz. tábla, lufis műszerfal..........stb. Szinte csupaszra bontom majd az egész autót és a másikat építem bele.

Itthon találtam hozzá donort, persze külföldről behozott. Minden funkciója működik és nem kell külön mindent megvenni. Itthon eléggé gyatrán felszereltek az astrák, ami meg jó is lenne azzal így nem érdemes foglalkozni. Érdemesebb megvenni.

Köszi mindenkinek!!!

Link to comment
Megosztás:

Belevágok én, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy mások nem e akadtak meg valamin. Nem félek a nem várt hibáktól, sőtt szeretem őket megoldani, még ha az gányolás is, de jó szokott lenni <_< A donor is megvan hozzá. Már csak el kell hozni és nekilátni.

terv az, hogy mindenestől együtt átpakolom. Csop. kábel, biz. tábla, lufis műszerfal..........stb. Szinte csupaszra bontom majd az egész autót és a másikat építem bele.

Itthon találtam hozzá donort, persze külföldről behozott. Minden funkciója működik és nem kell külön mindent megvenni. Itthon eléggé gyatrán felszereltek az astrák, ami meg jó is lenne azzal így nem érdemes foglalkozni. Érdemesebb megvenni.

Köszi mindenkinek!!!

Jó munkát hozzá! :P

Majd értesíts minket is a projektről! :angry:

Link to comment
Megosztás:

Jók ezek a TID-ek. A corsáét kiszedtem izzót cserélni, és mikor kiakartam húzni a csatit kijött az egész aljzata. Mintha be se lett volna forrasztva. Ezért kellett időnként némi püföléssel életre kelteni. <_< Most kapott egy kis friss forrasztást, meg ledeket. Most égj ki mocsok :angry:

Link to comment
Megosztás:

Zotyának igaza van, nem egyszerű...összetett dolog! Pl: Ha klímát akarsz, akkor szervót is akarnod kell, a kettő külön nehézkes :P Meg aztán nem futkorászik olyan sok fullos Astra külföldön sem. De mindezek mellett, ha újra kezdeném én is azt az utat tartom járhatóbbnak, hogy venni egy extrásat, átpakolni ami kell, és a többit meg kiárulni!

Vagy pedig eleve egy olyan autót kell vásárolni amibe benne vannak ezek az extrák :P Ez a fapad és extra kérdés majdnem olyan mint a tuning! Veszek egy 1.4-est, és panaszkodok hogy miért nem tud 90lónál többet....ahelyett hogy vettem volna egy 1.8-ast! Nem oktatni akarlak, mert én is majdnem fapadosan vettem, és már el. ablak, el. tükör,....stb benne van......... Csak úgy beszélgetés szinten <_<

Téves. Nem kötelező a szervó a klímához. Csak máshova kell rakni a feszítőt. :angry:

Nekem ez a kombó van sajnos. :P Klíma van, szervó nincs.

Nem is gyári.

Link to comment
Megosztás:

Jók ezek a TID-ek. A corsáét kiszedtem izzót cserélni, és mikor kiakartam húzni a csatit kijött az egész aljzata. Mintha be se lett volna forrasztva. Ezért kellett időnként némi püföléssel életre kelteni. <_< Most kapott egy kis friss forrasztást, meg ledeket. Most égj ki mocsok :angry:

Gyufa? :P

Link to comment
Megosztás:

C20XE önindító eladó! Téves vásárlás miatt van nállam! Teljesen jó! Ha valakit érdekel írjon a: j.balint@freemail.hu címre!

Eladó topicba légyszíves...

Sakcok!

TÖltésjelző-Fékolajszint jelző egyszerre felgyulladása (rendes féklötyiszint mellett) aztán kábelek bacogatására történő egyszerre elalvása mitől lehet? <_< Mi köze a kettőnek egymáshoz? :angry: :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.