Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Dáw (vagy valaki más, aki errefelé is elő szokott fordulni) nem jársz véleltlenül Göd felé? Láttam ott egy hirdetésben aránylag jó állapotú Caravan csomitérajtót, csak nekem nem esik útba (finoman szólva).

Bakker, tegnap mentem át rajta oda-vissza. Dáw ott lakik néhány km-re, talán arra tud kanyarodni <_<

Link to comment
Megosztás:

Mennyiért mosnak manapság motort pl egy szervízben, vagy egy mosóban, ahol kifejezetten ezzel is foglalkoznak?

Öcsém ma délelőtt elvitte a pözsóját motormosásra. Választhatott, hogy csak felülről kéri, vagy alulról is felemelve a gépet. Kérte a "fullos" verziót.

Valami speciális mosószeres keverékkel nyomatták le neki az egészet, motor, váltó, gép alja, relatív hamar meg is lett, s került 1.500 HUF-ba!

Én szeretek a gépemmel el szöszölni, tisztítgatni, meg hasonlók... de sztem nem sok ez érte.

Megnéztem az eredményt... az összes fémes alkatrész ( blokkm tartó konzolok, váltó... stb ) úgy nézett ki, mintha most jött volna le a gép a gyártó szalagról.

Ehhez képest az én otthoni brigós kompresszoros szöszölős technikám semmi.

Ja és egy újjal sem kellett hozzá nyúlnia. ( SUZUKI szalonról van szó.... )

Link to comment
Megosztás:

Dáw (vagy valaki más, aki errefelé is elő szokott fordulni) nem jársz véleltlenül Göd felé? Láttam ott egy hirdetésben aránylag jó állapotú Caravan csomitérajtót, csak nekem nem esik útba (finoman szólva).
Bakker, tegnap mentem át rajta oda-vissza. Dáw ott lakik néhány km-re, talán arra tud kanyarodni <_<

Én meg kedden akár el is tudom hozni pestről Nyékre, ha valaki addig elhozza. Megint megyek gumiztatni. :angry:

Link to comment
Megosztás:

Mennyiért mosnak manapság motort pl egy szervízben, vagy egy mosóban, ahol kifejezetten ezzel is foglalkoznak?

Öcsém ma délelőtt elvitte a pözsóját motormosásra. Választhatott, hogy csak felülről kéri, vagy alulról is felemelve a gépet. Kérte a "fullos" verziót.

Valami speciális mosószeres keverékkel nyomatták le neki az egészet, motor, váltó, gép alja, relatív hamar meg is lett, s került 1.500 HUF-ba!

Én szeretek a gépemmel el szöszölni, tisztítgatni, meg hasonlók... de sztem nem sok ez érte.

Megnéztem az eredményt... az összes fémes alkatrész ( blokkm tartó konzolok, váltó... stb ) úgy nézett ki, mintha most jött volna le a gép a gyártó szalagról.

Ehhez képest az én otthoni brigós kompresszoros szöszölős technikám semmi.

Ja és egy újjal sem kellett hozzá nyúlnia. ( SUZUKI szalonról van szó.... )

Az jó, műszaki előtt én is lenyomattam, itt 800Forint volt, de csak egy dobbantóra állt rá, és aláveretett, lókukit sem ért az egész. <_<

Amúgy kezdem úgy érezni, hogy a 60paci kevéske a 16" -os kerékhez :angry:

Váci bevezető út, sehol senki....

0-100km/h 17.5sec...

Isten hozott a való világban! :P

Link to comment
Megosztás:

Amúgy kezdem úgy érezni, hogy a 60paci kevéske a 16" -os kerékhez :angry:

Váci bevezető út, sehol senki....

0-100km/h 17.5sec...

Nem az a baj, hogy nagyon szélesek a gumik? :P

Mert önmagában a 16 colos kerék nem lenne gond neki, de ha van rajta valami 205-ös kopnivaló, az már kicsit felemészti a motor tartalékait... <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem az a baj, hogy nagyon szélesek a gumik? :angry:

Mert önmagában a 16 colos kerék nem lenne gond neki, de ha van rajta valami 205-ös kopnivaló, az már kicsit felemészti a motor tartalékait... <_<

Szvsz a szélesség nem sokat számít. A 16"-os felnin milyen gumi van? Mert ha váltóméretnél nagyobb az rövidíti a végáttételt.

Egyébként kíváncsi lennék,hogy malomkerékkel nagyobb-e a hajtási veszteség,mint gyári mérettel.

Link to comment
Megosztás:

Szvsz a szélesség nem sokat számít. A 16"-os felnin milyen gumi van? Mert ha váltóméretnél nagyobb az rövidíti a végáttételt.

Egyébként kíváncsi lennék,hogy malomkerékkel nagyobb-e a hajtási veszteség,mint gyári mérettel.

Valamennyi veszteséget én is érzek, mert az alufelnis kerekeim nagyobbak a váltóméretnél. Viszont 175 helyett 195-ösök is...<_<

Link to comment
Megosztás:

(hakapeszimaki @ 2011-04-01 - 11:01)

Szvsz a szélesség nem sokat számít. A 16"-os felnin milyen gumi van? Mert ha váltóméretnél nagyobb az rövidíti a végáttételt.

Egyébként kíváncsi lennék,hogy malomkerékkel nagyobb-e a hajtási veszteség,mint gyári mérettel.

te ültél már kerékpáron? :P

Mert minél keskenyebb a gumi, annál kevesebb a gördülési ellenállás <_< :angry: Ezért raknak az országúti bringákra is virsligumikat. Mert ha párizsi lenne rajta, akkor Lens Armstrong is bele gebedne a tekerésbe :P :P

Link to comment
Megosztás:

Hát nem értem mi bajotok van. 205/40R17el, két személlyel is megvan a 100 rossz esetben 9mp alatt. <_<

De biztos nem C14NZ van az autó orrában

Viszont nagyon szarul kezdődik a hónap. Mire hazaértem már világított az olajnyomás visszajelző. Reggel lemegyek, nívópálca kihúz, letöröl, visszadug, kihúz: egy mm olaj folt nem volt rajta. Ergo kb 1,5-2 hónap alatt elcsöpögött a főtengely mellett az olajam.

Éljen a tavasz!

Link to comment
Megosztás:

De biztos nem C14NZ van az autó orrában

Viszont nagyon szarul kezdődik a hónap. Mire hazaértem már világított az olajnyomás visszajelző. Reggel lemegyek, nívópálca kihúz, letöröl, visszadug, kihúz: egy mm olaj folt nem volt rajta. Ergo kb 1,5-2 hónap alatt elcsöpögött a főtengely mellett az olajam.

Éljen a tavasz!

<_<

Nézd a jó oldalát...már nem kell fogvacogtató hidegben szerelni... :angry:

Ha a vezérlés felől csepeg, akkor azt könnyű szerelni...ha a másik végen van, akkor az már nagyobb meló...

Link to comment
Megosztás:

Mert minél keskenyebb a gumi, annál kevesebb a gördülési ellenállás <_< :angry: Ezért raknak az országúti bringákra is virsligumikat. Mert ha párizsi lenne rajta, akkor Lens Armstrong is bele gebedne a tekerésbe :P :P

MTB aszfalt gumival vs. versenycanga fele olyan széles gumival sem tudtam jobban hasítani.Biztos számít,de kb. annyit mint amikor 2-3kg val könnyebb magnéziumvázas cangával kerülsz egyet és rájössz,hogy hétköznapi használatban ennek nem sok előnye van.

Valaki lemérhetné,hogy dyno->gyári kerék,aztán dyno->malom kerék.Akkor kiderülne,hogy mennyit számít valójában.

Link to comment
Megosztás:

Az jó, műszaki előtt én is lenyomattam, itt 800Forint volt, de csak egy dobbantóra állt rá, és aláveretett, lókukit sem ért az egész. <_<

Isten hozott a való világban! :P

A mosó sosem lesz olyan, mintha Te magadnak megcsinálnád. Sz@rik az rá, hogy milyen lesz a végeredmény, csak zsebébe legyen a nyósszáz Forint :angry:

Link to comment
Megosztás:

MTB aszfalt gumival vs. versenycanga fele olyan széles gumival sem tudtam jobban hasítani.Biztos számít,de kb. annyit mint amikor 2-3kg val könnyebb magnéziumvázas cangával kerülsz egyet és rájössz,hogy hétköznapi használatban ennek nem sok előnye van.

Valaki lemérhetné,hogy dyno->gyári kerék,aztán dyno->malom kerék.Akkor kiderülne,hogy mennyit számít valójában.

"Hogyha 1x sok pénzem lesz" <_< Majd lemérem ótópályán, melyikkel fogyaszt kevesebbet. Felrakom a 175/65 R14 vs. 195/55 R15-öt és akkor ugrik a majom a vízbe :angry:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.