Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Bocs, hogy meg mertem kérdezni. <_<

Egyébként megnézem ott is.

akkor mérnem tudod?

1. hozzászólás a topicban:

"A rendezvényre a belépő ára 2.000 HUF/fő mint tavaly! A nevezési díjakból a klubtagok részére kedvezményt biztosítunk, amihez persze a helyszínen fel kell mutatni az érvényes MOTE tagságit! (Semmi gond, ha valaki még nem kapta meg, mert legyártás alatt van a kártyája, lesz nálunk érvényes klubtagsági lista.)"

"A gyerekeket illetően...10 éves korig a belépés díjtalan, felette teljes árú jegyet kell váltani."

LUSTA !!!

Elküldve
akkor mérnem tudod?

1. hozzászólás a topicban:

"A rendezvényre a belépő ára 2.000 HUF/fő mint tavaly! A nevezési díjakból a klubtagok részére kedvezményt biztosítunk, amihez persze a helyszínen fel kell mutatni az érvényes MOTE tagságit! (Semmi gond, ha valaki még nem kapta meg, mert legyártás alatt van a kártyája, lesz nálunk érvényes klubtagsági lista.)"

"A gyerekeket illetően...10 éves korig a belépés díjtalan, felette teljes árú jegyet kell váltani."

LUSTA !!!

Köszi.

Nem vagyok lusta, csak nem értem, minek kell leugatni az embert, amikor nem tud valamit. Kérdezni szerintem nem bűn. <_<:)

Elküldve
Köszi.

Nem vagyok lusta, csak nem értem, minek kell leugatni az embert, amikor nem tud valamit. Kérdezni szerintem nem bűn. <_<:)

ki ugatott le? csak én voltam olyan hülye h válaszoltam a hülye kérdésre. te se tegnap regisztráltál ilyeneket már illene tudnod

Elküldve
Köszi.

Nem vagyok lusta, csak nem értem, minek kell leugatni az embert, amikor nem tud valamit. Kérdezni szerintem nem bűn. <_<:)

De miért itt kérdezed? :angry: Van honlapja is a dragracing.hu talán. :P

Elküldve

Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse :angry: <_<

Elküldve
Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse :angry: <_<

Legalább nincs unalom :P

Elküldve
Ha jól emlékszem fosvágen sok hülye elektronikával.. :P Az én cégesemben elszakadt a gázbowden, kitámasztottam a gázkart egy szöggel középállásban, és csak váltogatva-kuplungolva hazahoztam. Aztán tettem bele egy biciklibowdent megcsokizva a végén, :P azóta sem vettek bele másikat. <_<

Az. Elektromos adagoló. :angry: Amúgy annyi baja van, hogy egy bizonyos gázpedálállásnál rángatni kezd a motor, de tegnap mikor elkezdte, akkor eltaláltam valami olyat a pedálnál, hogy leállt a motor. :P

Elküldve
Ha leveszed még hangosabb lesz, de nem olyan repedtfazék mint, ha nem volna rajta semmi. És szerintem a középdob is kalimpálni fog. Jó lesz az majd hétfőn is <_< Vagy ne használd 2 napig...

Dob nélkül halkabb lesz, mint lyukas dobbal.

Szerintetek ideje lenne már lecserélni a télit nyárigumira? Bár még sajna mindig nincs mire, csak hogy mennyire kapkodjak. Mert reggel 7re megyek dolgozni akkor 3-6'C van délután hazafele meg 18-20'C.

Persze azt az ötletet inkább ne hogy mindig vigyek magammal két garnitúrát és délután meg lecserélem! :angry:

Szerintem hétvégén megejtem a cserét.

Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse :P :P

Majd akkor írjál, ha visza is tudtad tenni őket, és már elhagyhatod a gyógyszert is. :P

Elküldve
Faxa, lenyomtad az árat, aztán visszaléptél.... :angry: Mennyiért adná az egész műszerfalat, 2millióért?

Plusz postaköltség. <_<

Elküldve
Tiv!

Küld el pűben a címedet.

Jövő héten nem dolgozom sokat.Feladom neked a telot. <_<

Huu bázzzz. A kormány!!!!!! Hétfőn postázom. Bocsi, elfelejtettem.

Elküldve
Az se rossz! :P

A fabiadon meddig bírják az abroncsok? Anyósom polo-jára (2006évjárat) most vettem 4 pirelli p4-et,mert a gyáriakból kettőnek a belső oldala off-ra kopott külsőn maradt még 3mm kb. Most van benne 47000km.

Ők hozták ki a szalonból,újkora óta ismerem az autót,úttartásra nincs panasz soha nem kapott padkát,erős behatást. Mondjuk anyósom megetetett vele 38ekm egy garnitúra első fékbetétet. :angry: <_< Szóval ez elárul valamit a vezetési "stílusáról". Tehát kéne kerékössze(szét)-tartást nézessek,vagy az törvényszerű,hogy elkoptatott garnitúra fékbetéttel elkoptatja az első gumikat is?

Elküldve
Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse :P <_<

Gyári alkatrész már nincs benne, de működik!

Nahszóval... beletoltunk egy MP3 lejátszóból származó joystic maradékot (ez lenne a csapágygolyó) és egy Sharp managerkalkulátor bővítőkártya kiadó rugót. Szerintem jobb mint a gyári (ugyanis ezt össze lehet rakni :P :angry: )

(kolega elbitorolta a bejelentkezést. ((Dáwid vótam :P )) )

Elküldve
A fabiadon meddig bírják az abroncsok? Anyósom polo-jára (2006évjárat) most vettem 4 pirelli p4-et,mert a gyáriakból kettőnek a belső oldala off-ra kopott külsőn maradt még 3mm kb. Most van benne 47000km.

Ők hozták ki a szalonból,újkora óta ismerem az autót,úttartásra nincs panasz soha nem kapott padkát,erős behatást. Mondjuk anyósom megetetett vele 38ekm egy garnitúra első fékbetétet. :D :angry: Szóval ez elárul valamit a vezetési "stílusáról". Tehát kéne kerékössze(szét)-tartást nézessek,vagy az törvényszerű,hogy elkoptatott garnitúra fékbetéttel elkoptatja az első gumikat is?

72000 Km van most benne... Gyári gumikkal, semmihez nem volt még nyúlva az autón, csak olajcsere!

Minőség: Polo vs Fabia: 0-1 ;)

Most volt műszakin novemberbe az autó, azóta ment bele 1500 km... Simán átment, mindenen! ;) Pedig a vizsgabiztos bogarászós volt! <_<

Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse ;) :P

:P :P :P

Elküldve
72000 Km van most benne... Gyári gumikkal, semmihez nem volt még nyúlva az autón, csak olajcsere!

Minőség: Polo vs Fabia: 0-1 :angry:

Most volt műszakin novemberbe az autó, azóta ment bele 1500 km... Simán átment, mindenen! :P Pedig a vizsgabiztos bogarászós volt! <_<

Öööö ezt azért korai lenne így kijelenteni.Szerintem a fabia alatt is pont ennyi km alatt elkoptatta volna a fékbetéteket....

Elküldve

Kérdés azokhoz, akik értenek hozzá!

Adott egy toroid trafó. 2×24V kimenettel. Amire szükségem van: 24V egyen, és 48V egyenfeszültség. A 48V negatívját földelnem kell.

Elgondolásom szerint a 2 kimenetet sorba kötöm, kap egy diódahidat, és földelem a negatív pontot. Az egyik kimenetet simán egyenirányítom (ez lenne a 24V=). A lényeg az lenne, hogy a 24V-os részen nem jelenhet meg a föld a negatív kapcson!

A toroid trafó ugyanúgy működik, mint a hagyományos? Ott 1 tekercs van a sekunder oldalon, ami csapolva van a különböző feszültségszinteknél. A toroidnál viszont dupla tekercselés van. Sorba tudom kötni a 2 tekercset? <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.