Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Bocs, hogy meg mertem kérdezni. <_<

Egyébként megnézem ott is.

akkor mérnem tudod?

1. hozzászólás a topicban:

"A rendezvényre a belépő ára 2.000 HUF/fő mint tavaly! A nevezési díjakból a klubtagok részére kedvezményt biztosítunk, amihez persze a helyszínen fel kell mutatni az érvényes MOTE tagságit! (Semmi gond, ha valaki még nem kapta meg, mert legyártás alatt van a kártyája, lesz nálunk érvényes klubtagsági lista.)"

"A gyerekeket illetően...10 éves korig a belépés díjtalan, felette teljes árú jegyet kell váltani."

LUSTA !!!

Link to comment
Megosztás:

akkor mérnem tudod?

1. hozzászólás a topicban:

"A rendezvényre a belépő ára 2.000 HUF/fő mint tavaly! A nevezési díjakból a klubtagok részére kedvezményt biztosítunk, amihez persze a helyszínen fel kell mutatni az érvényes MOTE tagságit! (Semmi gond, ha valaki még nem kapta meg, mert legyártás alatt van a kártyája, lesz nálunk érvényes klubtagsági lista.)"

"A gyerekeket illetően...10 éves korig a belépés díjtalan, felette teljes árú jegyet kell váltani."

LUSTA !!!

Köszi.

Nem vagyok lusta, csak nem értem, minek kell leugatni az embert, amikor nem tud valamit. Kérdezni szerintem nem bűn. <_<:)

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem fosvágen sok hülye elektronikával.. :P Az én cégesemben elszakadt a gázbowden, kitámasztottam a gázkart egy szöggel középállásban, és csak váltogatva-kuplungolva hazahoztam. Aztán tettem bele egy biciklibowdent megcsokizva a végén, :P azóta sem vettek bele másikat. <_<

Az. Elektromos adagoló. :angry: Amúgy annyi baja van, hogy egy bizonyos gázpedálállásnál rángatni kezd a motor, de tegnap mikor elkezdte, akkor eltaláltam valami olyat a pedálnál, hogy leállt a motor. :P

Link to comment
Megosztás:

Ha leveszed még hangosabb lesz, de nem olyan repedtfazék mint, ha nem volna rajta semmi. És szerintem a középdob is kalimpálni fog. Jó lesz az majd hétfőn is <_< Vagy ne használd 2 napig...

Dob nélkül halkabb lesz, mint lyukas dobbal.

Szerintetek ideje lenne már lecserélni a télit nyárigumira? Bár még sajna mindig nincs mire, csak hogy mennyire kapkodjak. Mert reggel 7re megyek dolgozni akkor 3-6'C van délután hazafele meg 18-20'C.

Persze azt az ötletet inkább ne hogy mindig vigyek magammal két garnitúrát és délután meg lecserélem! :angry:

Szerintem hétvégén megejtem a cserét.

Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse :P :P

Majd akkor írjál, ha visza is tudtad tenni őket, és már elhagyhatod a gyógyszert is. :P

Link to comment
Megosztás:

Az se rossz! :P

A fabiadon meddig bírják az abroncsok? Anyósom polo-jára (2006évjárat) most vettem 4 pirelli p4-et,mert a gyáriakból kettőnek a belső oldala off-ra kopott külsőn maradt még 3mm kb. Most van benne 47000km.

Ők hozták ki a szalonból,újkora óta ismerem az autót,úttartásra nincs panasz soha nem kapott padkát,erős behatást. Mondjuk anyósom megetetett vele 38ekm egy garnitúra első fékbetétet. :angry: <_< Szóval ez elárul valamit a vezetési "stílusáról". Tehát kéne kerékössze(szét)-tartást nézessek,vagy az törvényszerű,hogy elkoptatott garnitúra fékbetéttel elkoptatja az első gumikat is?

Link to comment
Megosztás:

Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse :P <_<

Gyári alkatrész már nincs benne, de működik!

Nahszóval... beletoltunk egy MP3 lejátszóból származó joystic maradékot (ez lenne a csapágygolyó) és egy Sharp managerkalkulátor bővítőkártya kiadó rugót. Szerintem jobb mint a gyári (ugyanis ezt össze lehet rakni :P :angry: )

(kolega elbitorolta a bejelentkezést. ((Dáwid vótam :P )) )

Link to comment
Megosztás:

A fabiadon meddig bírják az abroncsok? Anyósom polo-jára (2006évjárat) most vettem 4 pirelli p4-et,mert a gyáriakból kettőnek a belső oldala off-ra kopott külsőn maradt még 3mm kb. Most van benne 47000km.

Ők hozták ki a szalonból,újkora óta ismerem az autót,úttartásra nincs panasz soha nem kapott padkát,erős behatást. Mondjuk anyósom megetetett vele 38ekm egy garnitúra első fékbetétet. :D :angry: Szóval ez elárul valamit a vezetési "stílusáról". Tehát kéne kerékössze(szét)-tartást nézessek,vagy az törvényszerű,hogy elkoptatott garnitúra fékbetéttel elkoptatja az első gumikat is?

72000 Km van most benne... Gyári gumikkal, semmihez nem volt még nyúlva az autón, csak olajcsere!

Minőség: Polo vs Fabia: 0-1 ;)

Most volt műszakin novemberbe az autó, azóta ment bele 1500 km... Simán átment, mindenen! ;) Pedig a vizsgabiztos bogarászós volt! <_<

Úgy éreztük hogy be kell ledezni a világítás kapcsolót. Most, hogy a műhelyben kúszva keressük a kis csapágygolyócskákat, úgy érezzük hogy mégse ;) :P

:P :P :P

Link to comment
Megosztás:

72000 Km van most benne... Gyári gumikkal, semmihez nem volt még nyúlva az autón, csak olajcsere!

Minőség: Polo vs Fabia: 0-1 :angry:

Most volt műszakin novemberbe az autó, azóta ment bele 1500 km... Simán átment, mindenen! :P Pedig a vizsgabiztos bogarászós volt! <_<

Öööö ezt azért korai lenne így kijelenteni.Szerintem a fabia alatt is pont ennyi km alatt elkoptatta volna a fékbetéteket....

Link to comment
Megosztás:

Kérdés azokhoz, akik értenek hozzá!

Adott egy toroid trafó. 2×24V kimenettel. Amire szükségem van: 24V egyen, és 48V egyenfeszültség. A 48V negatívját földelnem kell.

Elgondolásom szerint a 2 kimenetet sorba kötöm, kap egy diódahidat, és földelem a negatív pontot. Az egyik kimenetet simán egyenirányítom (ez lenne a 24V=). A lényeg az lenne, hogy a 24V-os részen nem jelenhet meg a föld a negatív kapcson!

A toroid trafó ugyanúgy működik, mint a hagyományos? Ott 1 tekercs van a sekunder oldalon, ami csapolva van a különböző feszültségszinteknél. A toroidnál viszont dupla tekercselés van. Sorba tudom kötni a 2 tekercset? <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.