hakapeszimaki Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Én meg arra lennék kívácsi, ha sport kipufogót vennék. Miért írják mellé, hogy kivéve ECOTEC? Ha simát teszek rá azzal változik valami, vagy nem úgy fog működni, esetleg valami baja lesz a motornak? Nagy hangot akarsz vagy azt, hogy menjen az autó? Kettő együtt ritkán jön össze. <_< Szívóoldal,kipufogóoldalhoz csak a vezérlés módosítással együtt (érdemes?) hozzányúlni. Egy ilyen komplett rendszer ami dob rajta kb. 10-15%-ot az belekerül vagy 200-ba alsó hangon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Rendszerváltás a sztrádákon Körülbelül egy BP- Debrecen út a duplája lesz, mint most.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Nagy hangot akarsz vagy azt, hogy menjen az autó? Kettő együtt ritkán jön össze. :angry: Szívóoldal,kipufogóoldalhoz csak a vezérlés módosítással együtt (érdemes?) hozzányúlni. Egy ilyen komplett rendszer ami dob rajta kb. 10-15%-ot az belekerül vagy 200-ba alsó hangon. Jó nekem a gyári is. Csendes, lehet vele suhanni a kertek alatt <_< De ha mégis rávenném magam, akkor is csak hátsót tennék fel, hogy egy kicsit duruzsoljon. Nem a teljesítmény növekedés a cél, hanem hangzavar :P Szóval akkor milyen végdob kell az ECOTEC-hez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Rendszerváltás a sztrádákon Körülbelül egy BP- Debrecen út a duplája lesz, mint most.. Hány réteg bőrt akarnak még lehúzni rólunk????????????????? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Hány réteg bőrt akarnak még lehúzni rólunk????????????????? <_< Amennyi van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Jó nekem a gyári is. Csendes, lehet vele suhanni a kertek alatt <_< De ha mégis rávenném magam, akkor is csak hátsót tennék fel, hogy egy kicsit duruzsoljon. Nem a teljesítmény növekedés a cél, hanem hangzavar :angry: Szóval akkor milyen végdob kell az ECOTEC-hez? Győr-Szeged lyukas középdobbal egy 1.0-ás swiftben=komoly büntetés értéke volt. Szétszakadt a fejem a végére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Amennyi van... Hehe, akkor ráb.sznak mert nekem már elfogytak a lehetőségek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Hehe, akkor ráb.sznak mert nekem már elfogytak a lehetőségek :angry: Nem leszel egyedül vele. :P Ezzel annyit érnek el,hogy száraz kórót fog fújdogálni a szél a pályákon,a főutakon meg egymást érik majd a kamionok. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Győr-Szeged lyukas középdobbal egy 1.0-ás swiftben=komoly büntetés értéke volt. Szétszakadt a fejem a végére. Nem kályhacsövet kell felrakni :angry: És annak az 1.0-ásnak nagyobb volt a füstje mint a lángja. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Győr-Szeged lyukas középdobbal egy 1.0-ás swiftben=komoly büntetés értéke volt. Szétszakadt a fejem a végére. Előző autómnál elöl a motor után a levezető cső szakadt le amikor átmentem egy vasúti átkelőnél mert olyan frankó volt a köves megcsinálva. Azt hittem vadászgépek vannak körülöttem olyan volt a hangja. :angry: De amúgy zsír volt 1 napig mert csendesen mentem 4.ben 40-el lopakodó üzemmódban hangtalanúl, aztán vissza kettő előzésnél, és mintha egy Harley ment volna kipufogó nélkül! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Nem leszel egyedül vele. :angry: Ezzel annyit érnek el,hogy száraz kórót fog fújdogálni a szél a pályákon,a főutakon meg egymást érik majd a kamionok. <_< Na ja és az így is sz*r mellékutak még sz*rabbak lesznek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Nem leszel egyedül vele. :angry: Ezzel annyit érnek el,hogy száraz kórót fog fújdogálni a szél a pályákon,a főutakon meg egymást érik majd a kamionok. <_< De ők okosak, majd az is fizetős lesz :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 De ők okosak, majd az is fizetős lesz :angry: <_< Teherautóknak már most is az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 De ők okosak, majd az is fizetős lesz :P <_< Addigra úgyis 500Ft lesz a benzin is (pár hónap) aztán a bicaj utak is fizetősek lesznek! :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Előző autómnál elöl a motor után a levezető cső szakadt le amikor átmentem egy vasúti átkelőnél mert olyan frankó volt a köves megcsinálva. Azt hittem vadászgépek vannak körülöttem olyan volt a hangja. :angry: De amúgy zsír volt 1 napig mert csendesen mentem 4.ben 40-el lopakodó üzemmódban hangtalanúl, aztán vissza kettő előzésnél, és mintha egy Harley ment volna kipufogó nélkül! <_< Anno a Ladára szerkesztettem egyet magamnak. A hátsódob a hattyúnyaktól 60 mm-es futószalag hengerből készült. A tompító része 1,25-ös hidegenhengerelt acéllemezből 100 mm-es átmérővel 25 cm hosszú. A 60-as cső beeresztve 15 centire, körbe kifúrkálva. A végén meg u.olyan 60-as cső végnek kiperemezve. Mennyei hangja volt az 1.6-os motornak. Az Y és a középdob eredeti gyári volt. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Anno a Ladára szerkesztettem egyet magamnak. A hátsódob a hattyúnyaktól 60 mm-es futószalag hengerből készült. A tompító része 1,25-ös hidegenhengerelt acéllemezből 100 mm-es átmérővel 25 cm hosszú. A 60-as cső beeresztve 15 centire, körbe kifúrkálva. A végén meg u.olyan 60-as cső végnek kiperemezve. Mennyei hangja volt az 1.6-os motornak. Az Y és a középdob eredeti gyári volt. :angry: Olvasni is dúrva volt nem hogy még a hangja! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Jó nekem a gyári is. Csendes, lehet vele suhanni a kertek alatt <_< De ha mégis rávenném magam, akkor is csak hátsót tennék fel, hogy egy kicsit duruzsoljon. Nem a teljesítmény növekedés a cél, hanem hangzavar :angry: Szóval akkor milyen végdob kell az ECOTEC-hez? nekem is szétvolt rohadva, akkor már megcsináltattam katalizátortól kezdve "sport" közép és vég dob, nem üvöltős, kellemesen duruzsol, autópályán se fejfájós. nem mondom h javult a teljesítmény de érezhetően dinamikusabb lett Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 "Ennek lényege, hogy a járművekben egy nagyjából cigarettásdoboz méretű fedélzeti egységet – On Board Unit-ot (OBU) – helyeznének el, amit a tervek szerint a díjszedő társaság jelképes letétért biztosítana a tulajdonosoknak. A készülék helyzetét műholdas vagy mikrohullámú (DSRC) helymeghatározó eszközökkel folyamatosan rögzítik, s az adatokat rendszeresen továbbítják az elszámoló-központnak, így pontosan mérhető, melyik jármű, mikor, hány kilométert tett meg a díjköteles úthálózaton." meg anyátok... mérnem egyből chipet a bőr alá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 nekem is szétvolt rohadva, akkor már megcsináltattam katalizátortól kezdve "sport" közép és vég dob, nem üvöltős, kellemesen duruzsol, autópályán se fejfájós. nem mondom h javult a teljesítmény de érezhetően dinamikusabb lett Ha arra kerülne sor, én se az üvöltős változatot részesíteném előnybe. Csak Duruzsoljon <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 "Ennek lényege, hogy a járművekben egy nagyjából cigarettásdoboz méretű fedélzeti egységet – On Board Unit-ot (OBU) – helyeznének el, amit a tervek szerint a díjszedő társaság jelképes letétért biztosítana a tulajdonosoknak. A készülék helyzetét műholdas vagy mikrohullámú (DSRC) helymeghatározó eszközökkel folyamatosan rögzítik, s az adatokat rendszeresen továbbítják az elszámoló-központnak, így pontosan mérhető, melyik jármű, mikor, hány kilométert tett meg a díjköteles úthálózaton." meg anyátok... mérnem egyből chipet a bőr alá? Igen, vonalkódot neki mint az X ötösnek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 nekem is szétvolt rohadva, akkor már megcsináltattam katalizátortól kezdve "sport" közép és vég dob, nem üvöltős, kellemesen duruzsol, autópályán se fejfájós. nem mondom h javult a teljesítmény de érezhetően dinamikusabb lett Mennyi volt ha kérdezhetem? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 "Ennek lényege, hogy a járművekben egy nagyjából cigarettásdoboz méretű fedélzeti egységet – On Board Unit-ot (OBU) – helyeznének el, amit a tervek szerint a díjszedő társaság jelképes letétért biztosítana a tulajdonosoknak. A készülék helyzetét műholdas vagy mikrohullámú (DSRC) helymeghatározó eszközökkel folyamatosan rögzítik, s az adatokat rendszeresen továbbítják az elszámoló-központnak, így pontosan mérhető, melyik jármű, mikor, hány kilométert tett meg a díjköteles úthálózaton." meg anyátok... mérnem egyből chipet a bőr alá? Becsomagolom alufóliába, aztán keresse a műhódját <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 "Ennek lényege, hogy a járművekben egy nagyjából cigarettásdoboz méretű fedélzeti egységet – On Board Unit-ot (OBU) – helyeznének el, amit a tervek szerint a díjszedő társaság jelképes letétért biztosítana a tulajdonosoknak. A készülék helyzetét műholdas vagy mikrohullámú (DSRC) helymeghatározó eszközökkel folyamatosan rögzítik, s az adatokat rendszeresen továbbítják az elszámoló-központnak, így pontosan mérhető, melyik jármű, mikor, hány kilométert tett meg a díjköteles úthálózaton." meg anyátok... mérnem egyből chipet a bőr alá? Nemsoká lesz robotpilótás autó is. Már most sem kell sok hozzá,mert van már radaros távolságtartó tempomat,sávfigyelő rendszer,táblafelismerő rendszer. Már csak össze kellene kapcsolni őket. Aztán ha elfelejtik a Gps térképen frissíteni az új körforgalmat,akkor az majd feldobja az unalmas utazást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Nemsoká lesz robotpilótás autó is. Már most sem kell sok hozzá,mert van már radaros távolságtartó tempomat,sávfigyelő rendszer,táblafelismerő rendszer. Már csak össze kellene kapcsolni őket. Aztán ha elfelejtik a Gps térképen frissíteni az új körforgalmat,akkor az majd feldobja az unalmas utazást. Magát vezető autót már most lehetne csinálni. (csinálnak is, de nem adják el). Egyedüli ok, amiért nincs, hogy jogilag ki lenne a felelős egy balesetért. Amúgy nyilván nem úgy működnek, hogy nézik a GPS-t, és a kis nyilat próbálják a vonalon tartani <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Magát vezető autót már most lehetne csinálni. (csinálnak is, de nem adják el). Egyedüli ok, amiért nincs, hogy jogilag ki lenne a felelős egy balesetért. Amúgy nyilván nem úgy működnek, hogy nézik a GPS-t, és a kis nyilat próbálják a vonalon tartani <_< :angry: Kombinálják a gpst a táblafelismerést meg a sávtartást. Máshogy nem tudom elképzelni. Az emberi helyzetfelismerést gépekkel jelenleg nem lehet helyettesíteni. Győrben az ódi motorokat is kézzel rakják össze,mert a gép össze tudja rakni hibás alkatrészekről is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts