hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 És szerinted ezt a fő féltengelycserélő kollégánk nem tudja? :P A hozzászólása végén a <_< szerinted mire utal? :P Akkor ezek szerint igazam van. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 A kertercsövet nem lehúzni kell, hanem szűrni: http://pics.coldline.hu/pics/197477-20110319-PTfr7Z.jpg http://pics.coldline.hu/pics/197478-20110319-KaznrD.jpg :angry: ezen még mindig besírok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Akkor ezek szerint igazam van. :P Hát persze! Mint mindíg!!! :P x12sz IS THE BEST!!!!!!! GO corsa Go ! To the corsa topic :P <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Hát persze! Mint mindíg!!! :P x12sz IS THE BEST!!!!!!! GO corsa Go ! To the corsa topic :D <_< :angry: :P :P :P BREMBOSHELLMETABOND Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Szevasztok!!Új vagyok még itt a forumon csak gondoltam beköszönök..... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Szevasztok!!Új vagyok még itt a forumon csak gondoltam beköszönök..... <_< Üdv a csapatban! :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Üdv a csapatban! :angry: Köszi... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 ezen még mindig besírok <_< Oké-oké, muti csak a pillangószelepházadat! :angry: Az enyém ilyen: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Oké-oké, muti csak a pillangószelepházadat! <_< Az enyém ilyen: http://pics.coldline.hu/pics/197485-20110319-kG8GGv.jpg ez már uncsi, a befőttet még csak 2.x láttam most :angry: amugy meg nemtudom megmutatni mert nemláccik az olajtól :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Oké-oké, muti csak a pillangószelepházadat! <_< Az enyém ilyen: http://pics.coldline.hu/pics/197485-20110319-kG8GGv.jpg Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva. Passz, sohase néztem mi van ráírva, Beligrom jön a kép? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Azért zárják le,mert eltömődik. Mitől? Olajsártól... Így a dadogás megszűnik. Viszont van egy motorod ami zabálja az olajat,tehát az új egr-nek értelme nincs,mert az is el fog tömődni.Tünet kezelve a hiba oka megmaradt. Zsiguli lehúzott kartercsővel 2.0 edisön. Kipufogógázban olajsár? <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Kipufogógázban olajsár? <_< :angry: Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi. Előbb dugítja el a korom, mint az olajos füst. Másrészt te is jobban futsz, ha tiszta levegőt szívsz be, mintha kipufogófüstös keveréket szívnál. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Passz, sohase néztem mi van ráírva, Beligrom jön a kép? <_< http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry692298 nem lett tisztább azóta :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi. Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry692298 nem lett tisztább azóta <_< Határeset, elfogadom! :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva. Azt mindjárt gondoltuk! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog. Egy páran lezártuk már (vagy ledugózták) és mindannyian pozitív eredményt tapasztaltunk. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Egy páran lezártuk már (vagy ledugózták) és mindannyian pozitív eredményt tapasztaltunk. <_< Szeretnék találkozni azzal az emberrel, akinek a lezárás után gyengébb lett a motor és még sokat is fogyasztott tőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll. Én is mindjárt föld körüli pályára állok... egy jól megtermett ganajtúróbogár nem tud ennyi szart összehordani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll. <_< :angry: Nem is mondtam még neked: mióta feltettem a tükreidet, azóta látok az oldalsó tükrökben is :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Előbb dugítja el a korom, mint az olajos füst. Másrészt te is jobban futsz, ha tiszta levegőt szívsz be, mintha kipufogófüstös keveréket szívnál. Szerintem. Légköri oxigén elégetésére vagyuk tervezve. Az egérhez programozott motorvezérlés,stb meg arra,hogy részterhelésen kipufogógázt juttasson vissza amivel csökkenti az égés hőmérsékletét,ez kevesebb NO2 keltkezésével jár.A NO2-ból meg a kipufogórendszerben több salétromsav keletkezik,mert a katalizátor nem tud annyi no2-t redukálni. Az égés hőmérsékletének csökkenését meg nem biztos,hogy mindig hátrány a teljesítményt nézve,de ezt nyilván jól kiszámolták,mérték,modellezték a tervezés során. Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog. Másik egr-rel próbáltad,hogyan megy? Naugye. Rálépek egy taposóaknára. Az egyik lábam megsérül,rohadtul fáj.Térd alatt amputálják,már nem fáj,de még mindig nem az igazi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Én is mindjárt föld körüli pályára állok... egy jól megtermett ganajtúróbogár nem tud ennyi szart összehordani... Mert nem olyan erős, mint egy iksztizenkettő <_< Bár, ha vépávört iszik, ki tudja mire lehet képes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts