hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 És szerinted ezt a fő féltengelycserélő kollégánk nem tudja? :P A hozzászólása végén a <_< szerinted mire utal? :P Akkor ezek szerint igazam van. :angry:
beligrom Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 A kertercsövet nem lehúzni kell, hanem szűrni: http://pics.coldline.hu/pics/197477-20110319-PTfr7Z.jpg http://pics.coldline.hu/pics/197478-20110319-KaznrD.jpg :angry: ezen még mindig besírok <_<
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Akkor ezek szerint igazam van. :P Hát persze! Mint mindíg!!! :P x12sz IS THE BEST!!!!!!! GO corsa Go ! To the corsa topic :P <_< :angry:
beligrom Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Hát persze! Mint mindíg!!! :P x12sz IS THE BEST!!!!!!! GO corsa Go ! To the corsa topic :D <_< :angry: :P :P :P BREMBOSHELLMETABOND
GSITHOMY Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Szevasztok!!Új vagyok még itt a forumon csak gondoltam beköszönök..... <_<
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Szevasztok!!Új vagyok még itt a forumon csak gondoltam beköszönök..... <_< Üdv a csapatban! :angry:
zotya975 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 ezen még mindig besírok <_< Oké-oké, muti csak a pillangószelepházadat! :angry: Az enyém ilyen:
beligrom Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Oké-oké, muti csak a pillangószelepházadat! <_< Az enyém ilyen: http://pics.coldline.hu/pics/197485-20110319-kG8GGv.jpg ez már uncsi, a befőttet még csak 2.x láttam most :angry: amugy meg nemtudom megmutatni mert nemláccik az olajtól :P
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Oké-oké, muti csak a pillangószelepházadat! <_< Az enyém ilyen: http://pics.coldline.hu/pics/197485-20110319-kG8GGv.jpg Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva.
zotya975 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva. Passz, sohase néztem mi van ráírva, Beligrom jön a kép? <_<
daykiller Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Azért zárják le,mert eltömődik. Mitől? Olajsártól... Így a dadogás megszűnik. Viszont van egy motorod ami zabálja az olajat,tehát az új egr-nek értelme nincs,mert az is el fog tömődni.Tünet kezelve a hiba oka megmaradt. Zsiguli lehúzott kartercsővel 2.0 edisön. Kipufogógázban olajsár? <_< :angry:
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Kipufogógázban olajsár? <_< :angry: Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi.
daykiller Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi. Előbb dugítja el a korom, mint az olajos füst. Másrészt te is jobban futsz, ha tiszta levegőt szívsz be, mintha kipufogófüstös keveréket szívnál. Szerintem.
beligrom Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Passz, sohase néztem mi van ráírva, Beligrom jön a kép? <_< http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry692298 nem lett tisztább azóta :angry:
Jürgen Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi. Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog.
zotya975 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry692298 nem lett tisztább azóta <_< Határeset, elfogadom! :angry:
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva. Azt mindjárt gondoltuk! <_<
daykiller Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog. Egy páran lezártuk már (vagy ledugózták) és mindannyian pozitív eredményt tapasztaltunk. <_<
Jürgen Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Egy páran lezártuk már (vagy ledugózták) és mindannyian pozitív eredményt tapasztaltunk. <_< Szeretnék találkozni azzal az emberrel, akinek a lezárás után gyengébb lett a motor és még sokat is fogyasztott tőle...
Dáwid Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll.
Jürgen Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll. Én is mindjárt föld körüli pályára állok... egy jól megtermett ganajtúróbogár nem tud ennyi szart összehordani...
neodd Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll. <_< :angry: Nem is mondtam még neked: mióta feltettem a tükreidet, azóta látok az oldalsó tükrökben is :P :P
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Előbb dugítja el a korom, mint az olajos füst. Másrészt te is jobban futsz, ha tiszta levegőt szívsz be, mintha kipufogófüstös keveréket szívnál. Szerintem. Légköri oxigén elégetésére vagyuk tervezve. Az egérhez programozott motorvezérlés,stb meg arra,hogy részterhelésen kipufogógázt juttasson vissza amivel csökkenti az égés hőmérsékletét,ez kevesebb NO2 keltkezésével jár.A NO2-ból meg a kipufogórendszerben több salétromsav keletkezik,mert a katalizátor nem tud annyi no2-t redukálni. Az égés hőmérsékletének csökkenését meg nem biztos,hogy mindig hátrány a teljesítményt nézve,de ezt nyilván jól kiszámolták,mérték,modellezték a tervezés során. Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog. Másik egr-rel próbáltad,hogyan megy? Naugye. Rálépek egy taposóaknára. Az egyik lábam megsérül,rohadtul fáj.Térd alatt amputálják,már nem fáj,de még mindig nem az igazi. <_<
Dáwid Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Én is mindjárt föld körüli pályára állok... egy jól megtermett ganajtúróbogár nem tud ennyi szart összehordani... Mert nem olyan erős, mint egy iksztizenkettő <_< Bár, ha vépávört iszik, ki tudja mire lehet képes.
Recommended Posts