Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az enyém ilyen karterszűrő nélkül is. A központi injektort csak az USA-ban gyártották? Nekem az van rá írva.

Passz, sohase néztem mi van ráírva, Beligrom jön a kép? <_<

Elküldve
Azért zárják le,mert eltömődik. Mitől? Olajsártól... Így a dadogás megszűnik.

Viszont van egy motorod ami zabálja az olajat,tehát az új egr-nek értelme nincs,mert az is el fog tömődni.Tünet kezelve a hiba oka megmaradt.

Zsiguli lehúzott kartercsővel 2.0 edisön.

Kipufogógázban olajsár? <_< :angry:

Elküldve
Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi.

Előbb dugítja el a korom, mint az olajos füst. Másrészt te is jobban futsz, ha tiszta levegőt szívsz be, mintha kipufogófüstös keveréket szívnál. Szerintem.

Elküldve
Kék füst.Lecsapódik. Ugyanúgy mint a katalizátort is tönkreteszi.

Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog.

Elküldve
Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog.

Egy páran lezártuk már (vagy ledugózták) és mindannyian pozitív eredményt tapasztaltunk. <_<

Elküldve
Egy páran lezártuk már (vagy ledugózták) és mindannyian pozitív eredményt tapasztaltunk. <_<

Szeretnék találkozni azzal az emberrel, akinek a lezárás után gyengébb lett a motor és még sokat is fogyasztott tőle...

Elküldve
Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll.

Én is mindjárt föld körüli pályára állok... egy jól megtermett ganajtúróbogár nem tud ennyi szart összehordani...

Elküldve
Tehát, összegzem az uccsó 2 oldalt: Egyé' sz.rt, mert különben a brembósellmetaiksztizenkettő föld körüli pályára áll.

<_< :angry:

Nem is mondtam még neked: mióta feltettem a tükreidet, azóta látok az oldalsó tükrökben is :P :P

Elküldve
Előbb dugítja el a korom, mint az olajos füst. Másrészt te is jobban futsz, ha tiszta levegőt szívsz be, mintha kipufogófüstös keveréket szívnál. Szerintem.

Légköri oxigén elégetésére vagyuk tervezve. Az egérhez programozott motorvezérlés,stb meg arra,hogy részterhelésen kipufogógázt juttasson vissza amivel csökkenti az égés hőmérsékletét,ez kevesebb NO2 keltkezésével jár.A NO2-ból meg a kipufogórendszerben több salétromsav keletkezik,mert a katalizátor nem tud annyi no2-t redukálni. Az égés hőmérsékletének csökkenését meg nem biztos,hogy mindig hátrány a teljesítményt nézve,de ezt nyilván jól kiszámolták,mérték,modellezték a tervezés során.

Nekem nem eszi az olajat, mégis sokkal jobb lett az egr szelep lezárása után, vajon miért? Szerintem még jónéhány embert találsz, aki pontosan így van ezzel. De legalább a "nyomaték- és teljesítményvesztés" kezdetű alaptalan, légből kapott félinformációt nem hoztad fel többet. Mitől veszítene a nyomatékból, a friss levegőtől? Ne is haragudj, de elég vicces olvasni, ahogy egy kalap alá veszed az egr szelep lezárását a direktszűrővel meg a gázgyorsítós dobbal... az egyik egy alapvetően szükségtelen alkatrész kiiktatása, a másik egy szükségtelen alkatrész beépítése, szerintem homlokegyenest ellenkező a dolog.

Másik egr-rel próbáltad,hogyan megy? Naugye. Rálépek egy taposóaknára. Az egyik lábam megsérül,rohadtul fáj.Térd alatt amputálják,már nem fáj,de még mindig nem az igazi. <_<

Elküldve
Én is mindjárt föld körüli pályára állok... egy jól megtermett ganajtúróbogár nem tud ennyi szart összehordani...

Mert nem olyan erős, mint egy iksztizenkettő <_< Bár, ha vépávört iszik, ki tudja mire lehet képes.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.