Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem zöld matricát fog kapni,hanem kéket. :angry:

A városi fogyasztást úgy értem,hogy beindítom aztán elviszem a gyereket bölcsödébe (kb 3 km),

Aztán elmegyek dolgozni városon belül kb 8 kilométer.

40-50-70 kilométer/órás sebességgel közlekedve.

Inkább vegyél egy jó libakergetőt és tankolj 100ast, az a tuti.

Már erősen gondolkozom a v6 2.5 beépítésén kizárólag takarékossági okokból így lemegy majd a mostani téli országút 5.5-ről minimum 4.7-re. Városban meg 8.5 helyett nem lesz csak 6.5liter. Képzelem ha az én 1.2 libakergetőm ilyen sokat eszik,akkor egy matiz 0.8 micsoda zabálógép lehet.

A libakergetős azt bizonygatja,hogy milyen jól megy ahhoz képest mekkora,a nagy blokkos meg,hogy milyen keveset eszik. <_< Nincs ezzel baj. :P

Link to comment
Megosztás:

Már erősen gondolkozom a v6 2.5 beépítésén kizárólag takarékossági okokból így lemegy majd a mostani téli országút 5.5-ről minimum 4.7-re. Városban meg 8.5 helyett nem lesz csak 6.5liter. Képzelem ha az enyém 1.2 libakergető,akkor egy matiz 0.8 micsoda zabálógép lehet.

A libakergetős azt bizonygatja,hogy milyen jól megy ahhoz képest mekkora,a nagy blokkos meg,hogy milyen keveset eszik. <_< Nincs ezzel baj. :angry:

Pont leszarom mennyit fogyaszt, ha kell megy, és vidámság van. Persze neked lehet elég a 45sánta, meg a régi sierra és a bmw emlékképei, mikor még inkább tompák voltak az érzékeid. :P

Link to comment
Megosztás:

Már erősen gondolkozom a v6 2.5 beépítésén kizárólag takarékossági okokból így lemegy majd a mostani téli országút 5.5-ről minimum 4.7-re. Városban meg 8.5 helyett nem lesz csak 6.5liter. Képzelem ha az én 1.2 libakergetőm ilyen sokat eszik,akkor egy matiz 0.8 micsoda zabálógép lehet.

A libakergetős azt bizonygatja,hogy milyen jól megy ahhoz képest mekkora,a nagy blokkos meg,hogy milyen keveset eszik. :P Nincs ezzel baj. :P

Pont leszarom mennyit fogyaszt, ha kell megy, és vidámság van. Persze neked lehet elég a 45sánta, meg a régi sierra és a bmw emlékképei, mikor még inkább tompák voltak az érzékeid. :P

Ahhoz a kicsi kasztnihoz jól megy az 1.2 is, de megnézném erdélyben a hegyekben a szerpentineken! :P csak így rakná visszafelé: 4-3-2 (és talán még az sem bírná!) <_< ;) 5 személlyel meg ki se próbálnám! :angry:

Lapos helyen nem nagy művészet előzgetni, meg jó fogyasztást produkálni! ;)

Én spec. ezért szeretem a DTL-emet, nem egy lóerőhegy, de nyomatéjka az van! ;) 5 személy sem kottyan meg neki a szerpentineken, és a fogyasztásom úgy is simán 6 alatt marad! :D

Link to comment
Megosztás:

Pont leszarom mennyit fogyaszt, ha kell megy, és vidámság van. Persze neked lehet elég a 45sánta, meg a régi sierra és a bmw emlékképei, mikor még inkább tompák voltak az érzékeid. <_<

A sierra még megvan nem is olyan régi,csak 92-es. :angry: 125lóval sem mondanám,hogy nagyon megy. Ugyanolyan blokkos e32-t vezettem nemrég mint amilyen volt,3000cm3,183le sorhat,de az valahogy sokkal nagyobbat tol,hiába nehezebb vagy 400kilóval,mint a sierra és csak 50lóval erősebb.

De vezettem 143lovas e38 725tds-is,ami csak 143ló,meg van vagy 1600kg,de nem csak 20lóval tűnik többnek mint a sierra.

Link to comment
Megosztás:

Ki a f@szt érdekelnek a malomkerekeid? :P

Egy szavazat :angry:

A sierra még megvan nem is olyan régi,csak 92-es. :P 125lóval sem mondanám,hogy nagyon megy. Ugyanolyan blokkos e32-t vezettem nemrég mint amilyen volt,3000cm3,183le sorhat,de az valahogy sokkal nagyobbat tol,hiába nehezebb vagy 400kilóval,mint a sierra és csak 50lóval erősebb.

De vezettem 143lovas e38 725tds-is,ami csak 143ló,meg van vagy 1600kg,de nem csak 20lóval tűnik többnek mint a sierra.

A lóerőn, és a kilókon kívül más nem is befolyásolja a milyennek "tűnik" eredményt? <_<

Link to comment
Megosztás:

A lóerőn, és a kilókon kívül más nem is befolyásolja a milyennek "tűnik" eredményt? <_<

Nyomaték.Amúgy sokat gondolkoztam rajta,de nem találtam egyértelmű választ,hogy mitől tűnik jobbnak. De jellemzően bimmerek és audik tudják ezt.

Talán,meg az autó mérete. Egy gokartban 30-al mész aztán húúú b+ micsoda tempó.

De igazatok van,komplexusom van az x12sz miatt,ezért váltok.Csak olyan autót fogok venni,ami jól is megy. Ki is néztem a következőt.

Link to comment
Megosztás:

Nyomaték.Amúgy sokat gondolkoztam rajta,de nem találtam egyértelmű választ,hogy mitől tűnik jobbnak. De jellemzően bimmerek és audik tudják ezt.

Talán,meg az autó mérete. Egy gokartban 30-al mész aztán húúú b+ micsoda tempó.

De igazatok van,komplexusom van az x12sz miatt,ezért váltok.Csak olyan autót fogok venni,ami jól is megy. Ki is néztem a következőt.

keresnek a corsa topicban!!!

Link to comment
Megosztás:

Ez az egér szelep nem a kipufgázt eteti meg a motorral? Mert akkor azt gondolnám, ha lezárom csak jobb lehet.... <_<

Azért zárják le,mert eltömődik. Mitől? Olajsártól... Így a dadogás megszűnik.

Viszont van egy motorod ami zabálja az olajat,tehát az új egr-nek értelme nincs,mert az is el fog tömődni.Tünet kezelve a hiba oka megmaradt.

Zsiguli lehúzott kartercsővel 2.0 edisön.

Link to comment
Megosztás:

Ez az egér szelep nem a kipufgázt eteti meg a motorral? Mert akkor azt gondolnám, ha lezárom csak jobb lehet.... <_<

Azért zárják le,mert eltömődik. Mitől? Olajsártól... Így a dadogás megszűnik.

Viszont van egy motorod ami zabálja az olajat,tehát az új egr-nek értelme nincs,mert az is el fog tömődni.Tünet kezelve a hiba oka megmaradt.

Zsiguli lehúzott kartercsővel 2.0 edisön.

És szerinted ezt a fő féltengelycserélő kollégánk nem tudja? :P

A hozzászólása végén a :angry: szerinted mire utal? :P

Link to comment
Megosztás:

Azért zárják le,mert eltömődik. Mitől? Olajsártól... Így a dadogás megszűnik.

Viszont van egy motorod ami zabálja az olajat,tehát az új egr-nek értelme nincs,mert az is el fog tömődni.Tünet kezelve a hiba oka megmaradt.

Zsiguli lehúzott kartercsővel 2.0 edisön.

A kertercsövet nem lehúzni kell, hanem szűrni:

197477-20110319-PTfr7Z.jpg

197478-20110319-KaznrD.jpg

<_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.