hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Én itthon megtankolok, aztán mikor átérek Pesten, az első Agip kútnál úja tele vágom és meg van a fogyasztás. Persze nem 80-nal csorgok lefelé a Balcsira <_< :angry: :P Mennyit kér ilyen távon az 1.8 16V? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Mondjuk az én autómra "kicsit" hiányos adatlapot dobott ki... :angry: E címszó alatt találhatsz némi választ a kérdésedre Sörös Sanyi 2.0 Motortípusok, főbb jellemzők; gyertya katalógus 2009-03-09 - 15:13 idejű bejegyzésben <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Mennyit kér ilyen távon az 1.8 16V? Mikor legutóbb mértem, 7,6-7,8 körüli értéket számoltam, de nem 80-nal mentem. Volt benne 130-tól 170-ig minden, persze az ótópályán <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Ha 1x lesz hozzá türelmem, megnézem mennyit eszik, ha csak 100-al megyek. De utálom, ha a képembe füstölnek a kamionok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Lehet, hogy meg kéne néznem az AGR szelepet milyen állapotban van. Ha megtisztítanám, talán kevesebbet enne. Viszont a Sárga lámpa nem virít és erő is van benne. Kb 1 éve cseréltem benne computert, azóta nincs vele gondom, viszont városban elég sokat fal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Lehet, hogy meg kéne néznem az AGR szelepet milyen állapotban van. Ha megtisztítanám, talán kevesebbet enne. Viszont a Sárga lámpa nem virít és erő is van benne. Kb 1 éve cseréltem benne computert, azóta nincs vele gondom, viszont városban elég sokat fal. Lezárni nem lehet a te fajtádat? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Lezárni nem lehet a te fajtádat? <_< Dehogynem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Dehogynem. Szerintem nem telhet sok időbe míg kitisztítom. Inkább keccsölök vele, mint hogy villogjon az a fránya lámpa. <_< Elég volt mikor a computer besz?rt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Lehet, hogy meg kéne néznem az AGR szelepet milyen állapotban van. Ha megtisztítanám, talán kevesebbet enne. Viszont a Sárga lámpa nem virít és erő is van benne. Kb 1 éve cseréltem benne computert, azóta nincs vele gondom, viszont városban elég sokat fal. Ez a 7.5 körüli nem volt kevesebb új korában sem szerintem. 2.0 DOHC sierra 125lovas is ennyit eszik. Városban ha óvatos vagy simán benyal 10-11-et egy ilyen teljesítményű benzines,de nem is oda való. Lezárni nem lehet a te fajtádat? <_< Más fórumokon olvastam,ha lezárod alul kevesebb nyomaték,teljesítményvesztés lesz az eredménye plusz többet fog kajálni.Olyan ez mint régebben volt divat,hogy elromlott a termosztát dobjuk ki minek az oda... Nem véletlenül van az benne ám... De nekem totál mind1 ki mit barkácsol.... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Nem is érnének le ezzel a sebességgel Egerből Fonyódra 2,5 óra alatt ( 286km ) :angry: Jó lenne, ha az enyém is 4L körül zabálna Az enyém is ugyanaz a motor mint a tiéd. Országúton 5,7-5,8-as fogyi jött ki az AGR ledugózása után. Mennyit kér ilyen távon az 1.8 16V? Feljebb válaszoltam neked is. Városban 7,4 így télen. Szerintem nem telhet sok időbe míg kitisztítom. Inkább keccsölök vele, mint hogy villogjon az a fránya lámpa. <_< Elég volt mikor a computer besz?rt. Nem fog világítani a lámpa. Ledugózhatod a vákuumcsövet vagy szétkapod és vágsz bele pakolást amin nincsen lyuk. Mintának ott lesz az amit kiszedsz belőle. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Az enyém is ugyanaz a motor mint a tiéd. Országúton 5,7-5,8-as fogyi jött ki az AGR ledugózása után. Feljebb válaszoltam neked is. Városban 7,4 így télen. Nem fog világítani a lámpa. Ledugózhatod a vákuumcsövet vagy szétkapod és vágsz bele pakolást amin nincsen lyuk. Mintának ott lesz az amit kiszedsz belőle. :angry: És a CO-val mi lesz mikor viszem vizsgára? Nyáron megy műszakira <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Ez a 7.5 körüli nem volt kevesebb új korában sem szerintem. 2.0 DOHC sierra 125lovas is ennyit eszik. Városban ha óvatos vagy simán benyal 10-11-et egy ilyen teljesítményű benzines,de nem is oda való. Más fórumokon olvastam,ha lezárod alul kevesebb nyomaték,teljesítményvesztés lesz az eredménye plusz többet fog kajálni.Olyan ez mint régebben volt divat,hogy elromlott a termosztát dobjuk ki minek az oda... Nem véletlenül van az benne ám... De nekem totál mind1 ki mit barkácsol.... :P Multi-LOL!!! <_< :angry: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Pontosan <_< Nem véletlen a termosztát, különben mindig hideg maradna a motor, ezáltal nagyobb a kopás, elhasználódás :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Feljebb válaszoltam neked is. Városban 7,4 így télen. Várost hogy kell érteni? Alsó rakpart hajnal 3kor 5.ben 55-tel? :P Nálam a város az alig bemelegedő motort,lámpától lámpáig araszolást,gyakori megállást jelenti. Ilyen körülmények között 1.2 HTP 8.5liter. Multi-LOL!!! <_< :angry: :P Akkor ezt a ledugózást felírom a teendők közé,rögtön a pówerbox,direktszűrő és a "gázgyorsítós" középdobok alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Multi-LOL!!! <_< :angry: :P már LOL-ra sem érdemes... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Várost hogy kell érteni? Alsó rakpart hajnal 3kor 5.ben 55-tel? <_< Nálam a város az alig bemelegedő motort,lámpától lámpáig araszolást,gyakori megállást jelenti. Ilyen körülmények között 1.2 HTP 8.5liter. Akkor ezt a ledugózást felírom a teendők közé,rögtön a pówerbox,direktszűrő és a "gázgyorsítós" középdobok alá. Szerintem tapasztald ki. Én is sok mindent olvastam. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 c12nz 86Nm x12sz 88Nm. Annyit kérdeznék a nagy szakértőktől,hogy mitől lett az sz-ben több nyomaték,ha az nz-hez képest raktak bele holtpont jeladós gyújtást meg Egr szelepet.Blokk,dugók,injektor vattára ugyanaz maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 c12nz 86Nm x12sz 88Nm. Annyit kérdeznék a nagy szakértőktől,hogy mitől lett az sz-ben több nyomaték,ha az nz-hez képest raktak bele holtpont jeladós gyújtást meg Egr szelepet.Blokk,dugók,injektor vattára ugyanaz maradt. Mert 2fokkal több előgyújtást kapott. Azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Mert 2fokkal több előgyújtást kapott. Azért. Meg a dugó sem c12nz-ből van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Meg a dugó sem c12nz-ből van. Egyébként meg ki a f@szt érdekelnek a varrógépmotorok? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Egyébként meg ki a f@szt érdekelnek a varrógépmotorok? <_< Ki a f@szt érdekelnek a malomkerekeid? :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 És a CO-val mi lesz mikor viszem vizsgára? Nyáron megy műszakira <_< Nem zöld matricát fog kapni,hanem kéket. :angry: A városi fogyasztást úgy értem,hogy beindítom aztán elviszem a gyereket bölcsödébe (kb 3 km), Aztán elmegyek dolgozni városon belül kb 8 kilométer. 40-50-70 kilométer/órás sebességgel közlekedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Nekem évek óta le van falazva az EGR és nem volt fogyasztásnövekedésem sem, és teljesítményvesztésem sem... Környezetvédelmi vizsgálaton is simán átment... <_< Ugyanis az EGR szelep a káros NOx gázok mennyiségét csökkenti, amit meg nem is mérnek... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Ki a f@szt érdekelnek a malomkerekeid? <_< Még mindig ef######tra részleg, szóval te jobban off vagy... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Nekem évek óta le van falazva az EGR és nem volt fogyasztásnövekedésem sem, és teljesítményvesztésem sem... Környezetvédelmi vizsgálaton is simán átment... <_< Ugyanis az EGR szelep a káros NOx gázok mennyiségét csökkenti, amit meg nem is mérnek... :P Akkor tegyél bele még gázgyorsítót, direktszűrőt, valamint a póverboxot se hagyd ki. :angry: Hátha bejön. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts