Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ja... az agyát is kiárusíthatná, mert úgysem használja! De most gondolkodjunk ésszerűen! Azt mondja hogy szó szerit idézem: "nem kell faragni, reszelni, a gyári helyre pontosan illeszkedik." Én ugyan ezt szerettem volna elérni, ezért a bonyolultabb megoldást választottam! Vettem egy hűtőmaszkot 6db ezresért! Kivettem a közepét, és egy műanyagossal behegesztettem a belső rész helyeit. Ez 4 db ezres volt! Eddig 10ezer..... Aztán lefestettem (Nem lehet mindenki fényező, ezért erre számoljunk 7db ezrest!) Miután kész volt, vettem tikrácsot (krómhatású, vagy fekete mindegy) 2db ezrest fizettem érte!

Végeredmény: teljesen méretpontos, nem kell faragni, reszelni, a gyári helyre pontosan illeszkedik. És a végösszeg 19ezer jó magyar forint! Nem 71630!!

Nekem sem tetszett az eredeti, mindig a régi Tátra teherautóra emlékeztetett. <_<

Sikerült kapnom egy G Astra díszrácsot 3.e-ért, én azt faragtam bele.

A kitt, szórókitt, festék, higító, lakk, stb. volt 6.e (még maradt is belőle)

Mivel errefelé se égen se földön, de még bontóban sem adtak hűtőmaszkot, az eredetit alakítottam hozzá.

Ilyen lett, és ez sem 71e, még ha a munkadíjat hozzászámolom akkor sem. :angry:

Link to comment
Megosztás:

Annyira gusztustalan ez a nő, hogy nincs rá szó!!! Az oroszlán sírva zabálná fel!! :angry: :P :P

Nekem sem tetszett az eredeti, mindig a régi Tátra teherautóra emlékeztetett. :P

Sikerült kapnom egy G Astra díszrácsot 3.e-ért, én azt faragtam bele.

A kitt, szórókitt, festék, higító, lakk, stb. volt 6.e (még maradt is belőle)

Mivel errefelé se égen se földön, de még bontóban sem adtak hűtőmaszkot, az eredetit alakítottam hozzá.

Ilyen lett, és ez sem 71e, még ha a munkadíjat hozzászámolom akkor sem. :P

Szerintem nagyon jó lett!! Nekem tetszik!! :D <_<

Link to comment
Megosztás:

Én mindenkit meg tudok lepni,amikor 5000-ig pörgetve jobbról előzök. :P :P

Jobbról?.....Ezt ma beszívta egy vadparaszt, aki nem tudta elviselni, hogy a corsával lendületből megelőztem a 307-esét. Elém fordult a Mogyoródi elágazásnál, üres volt a belső sáv megelőztem. Az emelkedő tetejéig hiába nyomta, csak jött mögöttem a külsőben. Mikor odaértünk ahol megszűnik a külső sáv, ahelyett, hogy besorol mögém, inkább visszakapcsolt és üveghangig húzatva a pugot megelőzött jobbról, majd index nélkül elémvágott. Duda, fénykürt, anyázás......átgurultunk Kerepesen, majd a Szilasi elágazásnál piros lámpa. Faca, most elszámolunk. Kiszálltam, hogy megkérdezzem ez mire volt jó, de mielőtt odaértem volna kipörgő kerekekkel áthúzott a piroson.

Mögöttem 2 autóval rendőrautó kivág a sorból kék villogóval, és utána ered. Lámpa után pár száz méterrel félre álltak, mögéjük beálltam én is. A rendőr mikor meglátott azzal fogadott, hogy "nyugalom, mindent láttunk" :P Azért odasétáltam és megérdeklődtem, hogy méééénembaccaszájbaaztamocskoskuvaanyukáját......... <_<

A seggdugó kis köcsög csak lapított, mint szar a fűben, meg se mert szólalni. A fakabát igyekezett eltuszkolni onnan, mielőtt áthúzom a duda orrát a kormánya küllőin.

Mindent elismert helyszínen, így megúszta 30 ezerből :angry:

Link to comment
Megosztás:

Jobbról?.....Ezt ma beszívta egy vadparaszt, aki nem tudta elviselni, hogy a corsával lendületből megelőztem a 307-esét. Elém fordult a Mogyoródi elágazásnál, üres volt a belső sáv megelőztem. Az emelkedő tetejéig hiába nyomta, csak jött mögöttem a külsőben. Mikor odaértünk ahol megszűnik a külső sáv, ahelyett, hogy besorol mögém, inkább visszakapcsolt és üveghangig húzatva a pugot megelőzött jobbról, majd index nélkül elémvágott. Duda, fénykürt, anyázás......átgurultunk Kerepesen, majd a Szilasi elágazásnál piros lámpa. Faca, most elszámolunk. Kiszálltam, hogy megkérdezzem ez mire volt jó, de mielőtt odaértem volna kipörgő kerekekkel áthúzott a piroson.

Mögöttem 2 autóval rendőrautó kivág a sorból kék villogóval, és utána ered. Lámpa után pár száz méterrel félre álltak, mögéjük beálltam én is. A rendőr mikor meglátott azzal fogadott, hogy "nyugalom, mindent láttunk" :P Azért odasétáltam és megérdeklődtem, hogy méééénembaccaszájbaaztamocskoskuvaanyukáját......... <_<

A seggdugó kis köcsög csak lapított, mint szar a fűben, meg se mert szólalni. A fakabát igyekezett eltuszkolni onnan, mielőtt áthúzom a duda orrát a kormánya küllőin.

Mindent elismert helyszínen, így megúszta 30 ezerből :angry:

Én nem zavarok senkit. Ezért nem fénykürtölök,dudálok,stb,hogy megzavarjam a belsőben 80-nal kényelmes nagypapákat,mamákat,öreg bmw-seket,akik 10liter alá próbálják bűvölni a fogyasztásjelzőt,stb. Elmegyek mellette jobbról és kész. :P

De ugye milyen jól megy a corsa 60pacival is?! :P

Link to comment
Megosztás:

Pedig teljesítményben ugyanaz kb,mint a te x16szr-ed...

7 lóerővel erősebb. Csak épp pár száz kilóval könnyebb. :P :P Nameg az SZR-em beteg és ugye azt szoktam már meg. Most ez új. :P

Viszont a kuplung az durva. Megmozgatom a cipőmben a nagylábujjam és már fog a kuplung. <_< Nagyon lent fog. :angry:

Link to comment
Megosztás:

7 lóerővel erősebb. Csak épp pár száz kilóval könnyebb. :P :P Nameg az SZR-em beteg és ugye azt szoktam már meg. Most ez új. :P

Viszont a kuplung az durva. Megmozgatom a cipőmben a nagylábujjam és már fog a kuplung. <_< Nagyon lent fog. :angry:

Melyik változat 79lovas? Mert állítólag olyan is van...

Ha lent fog az bowden beállítás kérdése csak szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen lett, és ez sem 71e, még ha a munkadíjat hozzászámolom akkor sem. :P

nagyon cuki, igényes lett!

Jobbról?.....Ezt ma beszívta egy vadparaszt, aki nem tudta elviselni, hogy a corsával lendületből megelőztem a 307-esét. Elém fordult a Mogyoródi elágazásnál, üres volt a belső sáv megelőztem. Az emelkedő tetejéig hiába nyomta, csak jött mögöttem a külsőben. Mikor odaértünk ahol megszűnik a külső sáv, ahelyett, hogy besorol mögém, inkább visszakapcsolt és üveghangig húzatva a pugot megelőzött jobbról, majd index nélkül elémvágott. Duda, fénykürt, anyázás......átgurultunk Kerepesen, majd a Szilasi elágazásnál piros lámpa. Faca, most elszámolunk. Kiszálltam, hogy megkérdezzem ez mire volt jó, de mielőtt odaértem volna kipörgő kerekekkel áthúzott a piroson.

Mögöttem 2 autóval rendőrautó kivág a sorból kék villogóval, és utána ered. Lámpa után pár száz méterrel félre álltak, mögéjük beálltam én is. A rendőr mikor meglátott azzal fogadott, hogy "nyugalom, mindent láttunk" :P Azért odasétáltam és megérdeklődtem, hogy méééénembaccaszájbaaztamocskoskuvaanyukáját......... :angry:

A seggdugó kis köcsög csak lapított, mint szar a fűben, meg se mert szólalni. A fakabát igyekezett eltuszkolni onnan, mielőtt áthúzom a duda orrát a kormánya küllőin.

Mindent elismert helyszínen, így megúszta 30 ezerből :P

:P

Ne röhögjééé! ;) Volt röhögni? <_<

Amúgy miami kék (FPepe kék. :D).

nekem az a kék elég meleg ;)

amúgy olyat tudok csinálni h ha refit húzok (csak villantani) akkor a ködlámpa is égjen?

Link to comment
Megosztás:

Melyik változat 79lovas? Mert állítólag olyan is van...

Ha lent fog az bowden beállítás kérdése csak szerintem.

Melyik motorra gondolsz, hogy 79 lovas verzió? :P C14SE 82, X16SZR 75. :angry:

Tudom. :P

nagyon cuki, igényes lett!

<_<

nekem az a kék elég meleg :P

amúgy olyat tudok csinálni h ha refit húzok (csak villantani) akkor a ködlámpa is égjen?

Jóaz és eléggé rare. :D A fehér meg undorító és unalmas. :P

Link to comment
Megosztás:

Én nem zavarok senkit. Ezért nem fénykürtölök,dudálok,stb,hogy megzavarjam a belsőben 80-nal kényelmes nagypapákat,mamákat,öreg bmw-seket,akik 10liter alá próbálják bűvölni a fogyasztásjelzőt,stb. Elmegyek mellette jobbról és kész. :P

De ugye milyen jól megy a corsa 60pacival is?! :angry:

80-nal nem állok be a belsőbe.....100-110-el tekertem. Nem véletlen szólt üveghangon a pug.

Megy az, mint az ördög :P

Tanult barátom mondta erre, hogy ha 100 évig nem születik hülye ember, akkor is marad.

Ez nagyon bölcs mondás, és még igaz is.....sajnos <_<

Link to comment
Megosztás:

http://komike.coldline.hu/images/N95/20110316129.jpg

Negyedik henger kipufogó szelepéből van letörve egy darab (Breki Corsája után szabadon). :P

FPepének meg még egyszer köszönöm a Metabond motorolajat. <_<

Nagyon szívesen! :P

nagyon cuki, igényes lett!

:P

nekem az a kék elég meleg :P

amúgy olyat tudok csinálni h ha refit húzok (csak villantani) akkor a ködlámpa is égjen?

Khm... :angry:

Link to comment
Megosztás:

Lurdyból hazafelé majdnem kivasaltam egy fizetős nénit... <_< A hülye p.csa az út bal oldalán áll, jóval előttem levő kuncsaft megáll, ez meg átcsámpázik az úton. Már ott van az autó mellett, amennyire látszott félig behajolva az autóba, én elkezdem előzni, erre mit csinál? Háttal ellép az autótól, és nekem háttal elkezd megfordulni, hogy visszasétáljon. Persze eddigre már ott voltam olyan 70 körüllel... satuval, meg némi reflex-teszt játékkal eljöttem a qrva meg a másik autó között, de bazzeg... Nah mindegy. Hazafelé még kétszer megszondáztattak, hogy teljes legyen az este :angry: A gyakornokok tányérsapisokat kizavarták gyakorolni, mert minden szélesebb úton kint dekkoltak Keszin.

Link to comment
Megosztás:

Én mindenkit meg tudok lepni,amikor 5000-ig pörgetve jobbról előzök. :P :P

Ez amúgy mé'r jó? Nekem is sikerült meglepődnöm pár éve SLO-ban, mikor egy fizetőkaput elhagyva éjjel bevágott elém egy fiatal majom a barátnőjével, majd röhögve nyomtaneki mint állat. Nem számítottam rá, úgyhogy meglepődtem rendesen... Rohadtul balesetveszélyes, miért nem fogjátok fel?

Ezt ma beszívta egy vadparaszt... A rendőr mikor meglátott azzal fogadott, hogy "nyugalom, mindent láttunk" :P Azért odasétáltam és megérdeklődtem, hogy méééénembaccaszájbaaztamocskoskuvaanyukáját......... <_<

A seggdugó kis köcsög csak lapított, mint szar a fűben, meg se mert szólalni. A fakabát igyekezett eltuszkolni onnan, mielőtt áthúzom a duda orrát a kormánya küllőin.

Mindent elismert helyszínen, így megúszta 30 ezerből :angry:

Helyes! :P

Tanult barátom mondta erre, hogy ha 100 évig nem születik hülye ember, akkor is marad.

Ez jó! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.