Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez nekem is tervben van, szintén duplázva, de még desszertként dupla gyertyaszett csere is...

Csak még várom a forrás visszajelzését meta ügyben... :D

A corsa nem volt tervben még, csak néhány ezer km alatt összement a nívópálca. Amúgy sem tudom mi volt benne, így egyszerűbb kicserélni, mint utántöltögetni valamivel. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Végre kilehet mozdulni egy kicsit a lakásból.

Én is fújkálnék már egy kicsit. A festék megvan, csak picit még javulhatna az idő.

Műszaki megvolt decemberben, arról egy ideig le van a gond. :D

Jó az az idő, hetek óta csinálgatom a féket... nem sok sikerrel... pedig olyan szépen néz ki a helyén...

Link to comment
Megosztás:

Asszem hétvégén felkeresem az esztergályos ismerősömet, tehermentesítő karika készítés céljából. Van otthon hozzá metamid... :lol:

Lassan fel kell tenni a nyári gurigákat... :D

Érdekes lesz megint nehéz kormánnyal közlekedni...

Ja és gyó reggeltet mindenkinek!!!

Aki tud menjen kocsikázni, szerelni, stb....jó az idő!!!! Itt a tavasz! :D

Link to comment
Megosztás:

Jó az az idő, hetek óta csinálgatom a féket... nem sok sikerrel... pedig olyan szépen néz ki a helyén...

Azért ne keseredj el! :lol:

Az természetes, hogy kicsit beljebb fog a fékpedál, mert ha jól emlékszem a méretekre, akkor eddig 4db 20-as dugattyú volt a hátsó fékben, most pedig 4db 35-ös van.

Te tudod a legjobban, hogy a dugattyúk csak pár tizedet mozdulnak, így a pedál olyan sokkal nem foghat beljebb.

Valami kis dolog lehet még ott, talán levegős még. (karavánnál esetleg a fékerőszabályzó bohóckodik veled, bár ha előtte jó volt, akkor pont ellenkező dolognak kellene lenni)

Szóval hajrá, jó lesz az! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Asszem hétvégén felkeresem az esztergályos ismerősömet, tehermentesítő karika készítés céljából. Van otthon hozzá metamid... :lol:

Lassan fel kell tenni a nyári gurigákat... :D

Érdekes lesz megint nehéz kormánnyal közlekedni...

Ja és gyó reggeltet mindenkinek!!!

Aki tud menjen kocsikázni, szerelni, stb....jó az idő!!!! Itt a tavasz! :D

Én fennhagyom a mostani télieket. Következő telet már úgyse vészelnék át, így most nyáron el lesznek koptatva, aztán kuka.

Link to comment
Megosztás:

Asztrásgyerek!

Ma városból kivezető úton utolsó lámpánál előttem állt egy 1.2es 97előtti 5ajtós corsa b, tehát 12nz vagy sz. 1.2HTP Poloval voltam.Az hogy nagyobb motor volt benne az nem valószínű,mert spongya bob figurát csak nem rak hátra olyan,akinek c20ne van benne. :D

Elindultunk. Gondoltam akkor megelőzöm,balra index, 2.ban 5000ig forgattam,addig csak fogni bírtam,de az előzéshez kevés volt a kraft. :D 100 felett meg már nem próbáltam.

Tehát jól felmértem,hogy nem megy jobban a 65pacival a VW. :)

Majd lehet keverek a vípáwörhöz egy kis nitrometánt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Asztrásgyerek!

Ma városból kivezető úton utolsó lámpánál előttem állt egy 1.2es 97előtti 5ajtós corsa b, tehát 12nz vagy sz. 1.2HTP Poloval voltam.Az hogy nagyobb motor volt benne az nem valószínű,mert spongya bob figurát csak nem rak hátra olyan,akinek c20ne van benne. :D

Elindultunk. Gondoltam akkor megelőzöm,balra index, 2.ban 5000ig forgattam,addig csak fogni bírtam,de az előzéshez kevés volt a kraft. :D 100 felett meg már nem próbáltam.

Tehát jól felmértem,hogy nem megy jobban a 65pacival a VW. :)

Majd lehet keverek a vípáwörhöz egy kis nitrometánt. :lol:

Stefánnak egy gyík volt az xe corsaban...szóval na...

Link to comment
Megosztás:

Asztrásgyerek!

Ma városból kivezető úton utolsó lámpánál előttem állt egy 1.2es 97előtti 5ajtós corsa b, tehát 12nz vagy sz. 1.2HTP Poloval voltam.Az hogy nagyobb motor volt benne az nem valószínű,mert spongya bob figurát csak nem rak hátra olyan,akinek c20ne van benne. :D

Elindultunk. Gondoltam akkor megelőzöm,balra index, 2.ban 5000ig forgattam,addig csak fogni bírtam,de az előzéshez kevés volt a kraft. :D 100 felett meg már nem próbáltam.

Tehát jól felmértem,hogy nem megy jobban a 65pacival a VW. :)

Majd lehet keverek a vípáwörhöz egy kis nitrometánt. :lol:

12xe is létezik.

Link to comment
Megosztás:

Asztrásgyerek!

Ma városból kivezető úton utolsó lámpánál előttem állt egy 1.2es 97előtti 5ajtós corsa b, tehát 12nz vagy sz. 1.2HTP Poloval voltam.Az hogy nagyobb motor volt benne az nem valószínű,mert spongya bob figurát csak nem rak hátra olyan,akinek c20ne van benne. :D

Elindultunk. Gondoltam akkor megelőzöm,balra index, 2.ban 5000ig forgattam,addig csak fogni bírtam,de az előzéshez kevés volt a kraft. :) 100 felett meg már nem próbáltam.

Tehát jól felmértem,hogy nem megy jobban a 65pacival a VW. ;)

Majd lehet keverek a vípáwörhöz egy kis nitrometánt. :lol:

A fönököm feleségének van egy Polója, 1.4 16 szelep. 10 éves kocsi 120 ezer kilóméter van benne. Mentem vele már jópárszor, nem akarok senki lelkivilágába belegázolni, de egy nagy rakás szar. Olyan traktor hangal indul, hogy először azt hittem disel, még jó hogy nem nyomattam bele gázolajat a kútnál. :D Olajcsere után 2000kilóméterrel másfél liter olajat töltöttem bele, a szerelő azt mondta kezdjünk gondolkodni a motorgenerálon. Egy 10 éves 120ezres kocsinál ami soha nem volt forgatva, kivéve persze amikor nálam volt. :D Normális motohangja nincs, és nem is megy annyira amennyire a lóerő/súly indokolná. Az utastérben jobban zörögnek a kárpitelemek mint az én 17 éves kocsimon amit már 20X szétszedtem. Az ablakemelő kapcsolóját 10 percig kerestem, a középkonzolban van, nem volt hely az ajtón? A lámpakapcsoló meg a műszerfal oldalán van, és nem felém néz hanem az utca felé, ergonómia az van.

Link to comment
Megosztás:

A fönököm feleségének van egy Polója, 1.4 16 szelep. 10 éves kocsi 120 ezer kilóméter van benne.

406_VW_Polo.jpg ilyen?

573030_1.jpg vagy ilyen?

Ha nem szoktak benne olajat cserélni,akkor bármit ki lehet nyírni 120e alatt.

Amúgy 4 szelepnél az 1000km/liter olaj nem meglepő xe-nél is előfordul,sőt 5000-nél füstöl,de az Johnny szerint normális. :D

Link to comment
Megosztás:

A fönököm feleségének van egy Polója, 1.4 16 szelep. 10 éves kocsi 120 ezer kilóméter van benne. Mentem vele már jópárszor, nem akarok senki lelkivilágába belegázolni, de egy nagy rakás szar. Olyan traktor hangal indul, hogy először azt hittem disel, még jó hogy nem nyomattam bele gázolajat a kútnál. :D Olajcsere után 2000kilóméterrel másfél liter olajat töltöttem bele, a szerelő azt mondta kezdjünk gondolkodni a motorgenerálon. Egy 10 éves 120ezres kocsinál ami soha nem volt forgatva, kivéve persze amikor nálam volt. :lol: Normális motohangja nincs, és nem is megy annyira amennyire a lóerő/súly indokolná. Az utastérben jobban zörögnek a kárpitelemek mint az én 17 éves kocsimon amit már 20X szétszedtem. Az ablakemelő kapcsolóját 10 percig kerestem, a középkonzolban van, nem volt hely az ajtón? A lámpakapcsoló meg a műszerfal oldalán van, és nem felém néz hanem az utca felé, ergonómia az van.

VW

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.