Dáwid Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 hakapeszimaki írta: sör Moderátor. Én nyertem :D
Dáwid Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 spzoli írta: admin Veled nem játszunk... :D :lol:
beligrom Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 sztem tök vicces képeket linkeltem, inkább azon röhögjetek ne offoljatok :D
hakapeszimaki Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 beligrom írta: sztem tök vicces képeket linkeltem, inkább azon röhögjetek ne offoljatok :D A Corsámmal eleve OFF vagyok az asztra topikban! :lol:
beligrom Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 hakapeszimaki írta: A Corsámmal eleve OFF vagyok az asztra topikban! :D sztem F-el is az lennél :lol:
Jürgen Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Szép délutánt! Szerintetek egy hengerfejes F Astrát, vagy egy generátorhibás és jobb hátul összezúzott B Vectrát érdemesebb (olcsóbb) megcsináltatni? Csak egy kocsi, vagy egy sem marad a kettő közül. Sajnos képpel nem tudok szolgálni jelenleg...
zotya975 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Jürgen írta: Szép délutánt! Szerintetek egy hengerfejes F Astrát, vagy egy generátorhibás és jobb hátul összezúzott B Vectrát érdemesebb (olcsóbb) megcsináltatni? Csak egy kocsi, vagy egy sem marad a kettő közül. Sajnos képpel nem tudok szolgálni jelenleg... Mindegyik a "mennyire gáz" kérdéstől függ, a hengerfejes mit takar , csak tömítés, vagy elrepedt a HF, a Vecinél meg mekkora a karosszéria kár. Amikor elszakadt a vezérműszíjam és összekócolódtak a szelepek, 50 ezer volt az anyagköltség, bontot HF+ síkolás, komplett vezérlés csere, tömítések, termosztát, szimeringek, olaj , hűtőfolyadék. De én amúgy is Astra pártis vagyok, ugyhogy van részrehajlás. :D
neodd Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Jürgen írta: Szép délutánt! Szerintetek egy hengerfejes F Astrát, vagy egy generátorhibás és jobb hátul összezúzott B Vectrát érdemesebb (olcsóbb) megcsináltatni? Csak egy kocsi, vagy egy sem marad a kettő közül. Sajnos képpel nem tudok szolgálni jelenleg... Nemá'! Hengerfejes lett a Jürgen?
spzoli Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Novy írta: Mi ára van egy olyan tetőnek??? Egy garnitúra színezett oldalüveg mi pénz??? Egy 10esért elvihető magával a tetőablakkal együtt. Kárpit nincs már. Neked nem színezettek az üvegek? Sztem az is megoldható ilyen árban.
m_petya Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Üdv Cartársak! Bocs hogy ide írok, de úgy gondolom ez a topic olvasottabb mint ami nekem most kéne. Szóval a problémám az hogy kotyog a jobb első kereke a kocsinak és csámpázik az úton. Megemeltem, megrángattam és arra jutottam, hogy kerékcsapágy. A legnagyobb gondom pedig az hogy szerda estére kéne a kocsi. Kérdésem a következő. Házilag mennyi az esélye hogy ki tudom barkácsolni a régit és berakni az újat? Ha jól gondolom akkor "zégeres" a biztosítása a csapágynak. Gondolom kikötöm az agyból a féltengelyt meg a trapézgömbfejet és ennyi. Esetleg le kell venni a gólyalábat is hozzá? Hogyan tudnám kiszedni a gólyalábból a csapágyat? Mi lenne a megfelelő célszerszám? Ha jól gondolom az agyba illik besajtolni (pl satuval, egy beütővel) a csapágyat. A gólyalábba hogy tudnám betenni? Előre is kössz és még egyszer bocs a rossz topicért. :D Üdv Petya
zotya975 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 m_petya írta: Üdv Cartársak! Bocs hogy ide írok, de úgy gondolom ez a topic olvasottabb mint ami nekem most kéne. Szóval a problémám az hogy kotyog a jobb első kereke a kocsinak és csámpázik az úton. Megemeltem, megrángattam és arra jutottam, hogy kerékcsapágy. A legnagyobb gondom pedig az hogy szerda estére kéne a kocsi. Kérdésem a következő. Házilag mennyi az esélye hogy ki tudom barkácsolni a régit és berakni az újat? Ha jól gondolom akkor "zégeres" a biztosítása a csapágynak. Gondolom kikötöm az agyból a féltengelyt meg a trapézgömbfejet és ennyi. Esetleg le kell venni a gólyalábat is hozzá? Hogyan tudnám kiszedni a gólyalábból a csapágyat? Mi lenne a megfelelő célszerszám? Ha jól gondolom az agyba illik besajtolni (pl satuval, egy beütővel) a csapágyat. A gólyalábba hogy tudnám betenni? Előre is kössz és még egyszer bocs a rossz topicért. :D Üdv Petya Ha jól rémlik a leírás, akkor préselni kell, tehát kompletten ki kell szedni a rugóstagot. Volt aki bele tudta kalapálni megfelelő átmérőjű csővel, de ahhoz is ki kell szedni.
J0hnny Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 m_petya írta: Üdv Cartársak! Bocs hogy ide írok, de úgy gondolom ez a topic olvasottabb mint ami nekem most kéne. Szóval a problémám az hogy kotyog a jobb első kereke a kocsinak és csámpázik az úton. Megemeltem, megrángattam és arra jutottam, hogy kerékcsapágy. A legnagyobb gondom pedig az hogy szerda estére kéne a kocsi. Kérdésem a következő. Házilag mennyi az esélye hogy ki tudom barkácsolni a régit és berakni az újat? Ha jól gondolom akkor "zégeres" a biztosítása a csapágynak. Gondolom kikötöm az agyból a féltengelyt meg a trapézgömbfejet és ennyi. Esetleg le kell venni a gólyalábat is hozzá? Hogyan tudnám kiszedni a gólyalábból a csapágyat? Mi lenne a megfelelő célszerszám? Ha jól gondolom az agyba illik besajtolni (pl satuval, egy beütővel) a csapágyat. A gólyalábba hogy tudnám betenni? Előre is kössz és még egyszer bocs a rossz topicért. :D Üdv Petya Szerintem inkább a talpasod lóg ennyire, ha kerékcsapágy lóg ennyire annak menet közben durva hangja van.
hakapeszimaki Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 m_petya írta: Üdv Cartársak! Bocs hogy ide írok, de úgy gondolom ez a topic olvasottabb mint ami nekem most kéne. Szóval a problémám az hogy kotyog a jobb első kereke a kocsinak és csámpázik az úton. Megemeltem, megrángattam és arra jutottam, hogy kerékcsapágy. A legnagyobb gondom pedig az hogy szerda estére kéne a kocsi. Kérdésem a következő. Házilag mennyi az esélye hogy ki tudom barkácsolni a régit és berakni az újat? Ha jól gondolom akkor "zégeres" a biztosítása a csapágynak. Gondolom kikötöm az agyból a féltengelyt meg a trapézgömbfejet és ennyi. Esetleg le kell venni a gólyalábat is hozzá? Hogyan tudnám kiszedni a gólyalábból a csapágyat? Mi lenne a megfelelő célszerszám? Ha jól gondolom az agyba illik besajtolni (pl satuval, egy beütővel) a csapágyat. A gólyalábba hogy tudnám betenni? Előre is kössz és még egyszer bocs a rossz topicért. :D Üdv Petya Ha kell egy jó szerelő Földváron,csak szólj! :lol:
m_petya Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 hakapeszimaki írta: Ha kell egy jó szerelő Földváron,csak szólj! :lol: Kössz, szerelőm az van csak éppen nem tudom hogy ráér-e. Majd csak holnap reggel derül ki. Csak már előre gondolkodom, hogy mi van ha nem ér rá a szerelőm. :D
zotya975 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 J0hnny írta: Szerintem inkább a talpasod lóg ennyire, ha kerékcsapágy lóg ennyire annak menet közben durva hangja van. Úgy tudom a kerékcsapágy morog, a féltengely meg kattog főleg kitekert keréknél. Bár az utóbbihoz nem értek, csak ezt szokták mondani. :D
spzoli Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 zotya975 írta: Úgy tudom a kerékcsapágy morog, a féltengely meg kattog főleg kitekert keréknél. Bár az utóbbihoz nem értek, csak ezt szokták mondani. :lol: Nincs egy tarcsid kölcsibe? :D
J0hnny Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 zotya975 írta: Úgy tudom a kerékcsapágy morog, a féltengely meg kattog főleg kitekert keréknél. Bár az utóbbihoz nem értek, csak ezt szokták mondani. :D És én mit írtam?
Alex0403 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Üdv mindenkinek! Rég jártam erre...... Tavasz előtt a szerelőm rendbe rázta a verdát.....50 darab ezressel lettem szegényebb! Amit cserélt: 4 új gyertya, lengőkarszilentek, jobbos - balos stabilizátor, vezérműszíj, és a hozzá tartozó feszítőgörgő, és vezető görgő, olajcsere, benzinszűrő csere, kipufogó tűzkarika, gyújtás kábel szett! Szerintem olcsón megúsztam..... Mi a véleményetek? :D Zotya! Kitekert keréknél nekem is morgott, a törött stabilizátor cseréje megoldotta a problémát :lol:
zotya975 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 J0hnny írta: És én mit írtam? Elfelejtetted már, belinkeljem? :D Alex0403 írta: Üdv mindenkinek! Rég jártam erre...... Tavasz előtt a szerelőm rendbe rázta a verdát.....50 darab ezressel lettem szegényebb! Amit cserélt: 4 új gyertya, lengőkarszilentek, jobbos - balos stabilizátor, vezérműszíj, és a hozzá tartozó feszítőgörgő, és vezető görgő, olajcsere, benzinszűrő csere, kipufogó tűzkarika, gyújtás kábel szett! Szerintem olcsón megúsztam..... Mi a véleményetek? :D Nem vészes, de akkor gondolom a gyujtás kábel nem gyári lett.... :lol:
m_petya Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 zotya975 írta: Elfelejtetted már, belinkeljem? :D Nem vészes, de akkor gondolom a gyujtás kábel nem gyári lett.... :D Épp a hétvégén kérdeztem utána a gyári kábelszettnek. 25 Matyikirály az ára. :lol:
J0hnny Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 zotya975 írta: Elfelejtetted már, belinkeljem? :D Légyszives! :lol:
Recommended Posts